quote:Op vrijdag 3 december 2004 07:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Dit is eenslecht bericht. Ik had gehoopt dat de ecb ook een rentestijging zou doorvoeren. Het besluit de rente NIET te verhogen kan weer leiden tot stagnatie van de koers. Dat bleek al, want direct na dit bericht zakte de euro weer tot zelfs onder de 1.33 !!![]()
![]()
Ja, dat kan, en nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
kan je trouwens bij de bank geld omzetten naar dollars en die later weer omzetten naar euros? ik denk namelijk dat het vanaf dit moment weer gaat dalen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:45 schreef Hertog_Martin het volgende:
kan je trouwens bij de bank geld omzetten naar dollars en die later weer omzetten naar euros? ik denk namelijk dat het vanaf dit moment weer gaat dalen
klopt.. alleen Google AdSense betaalt mij in $...dus das dan weer wat minderquote:Op maandag 6 december 2004 10:40 schreef xman het volgende:
Het heeft natuurlijk wel z'n voordelen. Online diensten in de VS zijn nu goedkoper dan ooit!
En als wij allemaal lekker in de VS spulletjes gaan kopen, is dat weer goed voor de export van de VS. Op deze manier trekt de dollar weer aan en en begint het verhaaltje weer van voren af aan.quote:Op maandag 6 december 2004 18:39 schreef Outl4w het volgende:
Nou nou wat moet je blij zijn met zon daling van de dollar...
Is het niet zo dat de Nederlandse economie nog helemaal niet zo tof draait?? Als men door die dollar ook nog es van alles uit de VS koopt dan zijn de spreekwoordelijke rapen gaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |