in mijn geval
Wat had je vandaag nog graag willen...( profiel 90061 )
coz1 hoe kom je aan dit nummer ?opent eerst een nieuw venster, voor het gemak (anders moet je weer dit topic zoeken
![]()
)
dit kan je doen door ofwel op ctrl + n te drukken onder internet explorer
ofwel via het menu bestand (of file) te kiezen voor nieuw (new) en dan venster (window)
klik op de My Active Topics .. in het tweede venster
in de adresbalk staat nu
forum . fok . nl / user / active / "jouwnummer"2 hoe kom ik bij het topic wat overeenkomt met mijn nummer ?maak van het adres
forum . fok . nl / topic / "jouwnummer" 3 en nou ?gaan we het adres kopieeren naar dit topic
wat natuurlijk ook kan is allebei de links plaatsen ; die van het profiel en het topic
4 ik snap het niet .. wat is nou de lol de lol is vooral voor jezelf in eerste instantie
omdat we allerlei topics uit het begin der tijden gaan terugvinden en je dus weer allerlei grappige dingen kan vinden in die topics
ik heb me laten vertellen dat de mods niet helemaal blij zijn als we alle oude topics ook weer omhoog halen .. hou daar rekening mee aub
maar als Fok!ers gaan we er ook veel plezier aan beleven omdat we dan weer allerlei nostalgische dingen en wetenswaardigheden kunnen bespreken in dit topic
zoals nou .. er was ooit een speciaal slowchatforum
stiekem wist ik dat al maar anders was ik daar misschien nu pas achter gekomen
M.a.r.i.e.k.j.e heeft een plant opgeruimd op 28 december 2001
kijk .. w00t .. leuke info
nu gaat ik het knopje invoeren uittesten en gaat ik gespannen het resultaat aanzien
er mag best een discussieelementje inkomen van mij .. maar inhoudelijk over die topics die je gaat vinden hoeft niet .. als iedereen zijn nummertje opzoekt dan ben je met een(1) post klaar .. en dat is ook zo saai in een discussieforum dus ...
zoekt het topic met je nummer
en helpt mee dit topic leuk te houden