Ben ik 20 minuten bezig geweest met m'n werkblouse te strijken..het eerste wat ik hoor wanneer ik daar binnenstap is.. "Is je strijkijzer kapot..?" en erger nog zegt m'n manager dat ik in het vervolg wel m'n blousen moet strijken..
[edit] misschien kan je mammie het beter dan jou? de mijne in ieder geval wel [/edit]
*edit*
het strijken dan. als ik uit m'n auto stap ziet ie er weer hetzelfde uit als voor het strijken
*edit*
[Dit bericht is gewijzigd door Shogen op 19-09-2001 11:29]
quote:K ben dus al vanaf 10 uur bezig geweest en heb 3 blousen gestreken.. het gaat steeds sneller en de laatste ging dus redelijk vlot en vrij netjes gestreken...
Op woensdag 19 september 2001 11:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Een keer GEEN jas aandoen, kijken wat ie dan zegt als je door en door nat aankomt, maar wel met een kreukvrij hemd...
Ken het hoor, je doet je best om het kreukvrij te maken, en dan kom je ergens aan en dan zit het weer vol kreukels
Irritant vind ik dat als je het enige gedeelte goed hebt het andere gedeelte gaat strijken dat eerst kreukvrije gedeelte diepe kreuken heeft...
Anyway..als ik naar m'n werk ga stop ik toch die blouse in m'n tas dus zit ie sowieso weer onder de kreukels..ga toch echt m'n werkkleding niet in een kledinghoes stoppen..
quote:Maar veel mensen zijn allergisch voor dat spul, net als wasverzachters en dat soort produkten. Je kunt het natuurlijk wel proberen maar als je irritatie aan je huid krijgt kan het heel goed daaraan liggen.
Op woensdag 19 september 2001 13:14 schreef moussy het volgende:
Van die iron easy wasverzachter gebruiken. Dat scheelt al een hoop strijk-ellende
quote:trouwen?
Op woensdag 19 september 2001 21:25 schreef MissMexx het volgende:
Ik vind strijken juist onwijs leuk net als ramen wassen!!
![]()
![]()
Nu koop ik altijd broeken en shirts die niet gestreken hoeven te worden... Superuitvinding hoor die nieuwe, gladde stofjes. Strijken kan ik dus als een tierelier, maar leuk is het er niet van geworden.
Jompels,
Slaapmeisje
Verder is het toch niet zo moeilijk? Het makkelijkste is denk ik even een paar knoopjes dicht doen en gaan met die bout.
Een goede strijkbout doet natuurlijk ook wonderen.
En misschien werkt een plantenspuit ook wel... even een beetje de boel nat maken.
En ik zet dat ding altijd op een hoge stand.. dat werkt goed. Ik strijk alles op dezelfde temp.
[Dit bericht is gewijzigd door Svart Rose op 19-09-2001 22:50]
Sjezus..
Ik draag veel blouzzuhn.. duz veel strijken.. en ik werk in de horeca.. dus ook bloez.
En ik kan goed strijken.. 8) Binnen 5 minuten..
Zal ik het invervolg doen? In ruil voor een massage als ik van de sportschool kom..
quote:Is alleen makkelijk als je moeder de was ook normaal kan behandelen. Ik doe het liever helemaal zelf, weet ik zeker als er iets fout gaat dat het MIJN schuld is, en niet die van mijn moeder...
Op woensdag 19 september 2001 21:45 schreef Joene het volgende:
gewoon je moeder laten doen
quote:Ja joh, ik ga mn was iedere dag 180 km verder op brengen om te laten strijken
Op woensdag 19 september 2001 21:45 schreef Joene het volgende:
gewoon je moeder laten doen
quote:Whahaha, herkenbaar, ja dan leer je pas echt strijken, was trouwens beter werk dan op de irritante vervelende snotaapjes letten, maar dat terzijde.
Op woensdag 19 september 2001 21:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Gewoon even een jaartje Au Pair gaan en dan leer je vanzelf strijken.
Mijn record is op dit moment: 3 overhemden in 10 minuten en dan zijn ze echt perfect glad.
Het succes ligt soms aan de kwaliteit van het shirt (easy iron bijv.) en soms aan de methode: ik strijk meestal als ze nog vochtig zijn en ben niet zo voorzichtig dan gaat het gegarandeerd fout.
Zow, huisvrouw heeft gesproken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |