quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:51 schreef Nano het volgende:
Robin: Hij piept,waarom piept oom Govert?
Dat terwijl ze zwaar christelijk is..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Sjors reageert op de homo van Morris: "Nou en??"
Huh? Was dat gister??quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:56 schreef Lauzie het volgende:
Ik vond die opmerking van Ray ook wel erg leuk tegen Milan toen ie met dat belachelijke shirt rondliep..!
Ray: Heee Maja de Bij![]()
Milan: Ahh rot toch op![]()
Ray is ook blij dat Milon op gaat rotten.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef tybalt2 het volgende:
Ray tegen Milan: 'ga eens aan de kant Maja de Bij' ;-)
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:16 schreef tybalt2 het volgende:
Ray tegen Milan: 'ga eens aan de kant Maja de Bij' ;-)
Ik dacht al dat ik de enige was die dat opgevallen wasquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:35 schreef dunn0w het volgende:
Morris zag er toch echt wel heel erg overdreven gay uit gister....
Nee hoor...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik de enige was die dat opgevallen was
hmz... vond ik nou eigenlijk weer niet.. Ben wel benieuwd.. Wie hard NEEEEEEEEEEEEEJ scheeuwd die... Wie weet...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:35 schreef dunn0w het volgende:
Morris zag er toch echt wel heel erg overdreven gay uit gister....
quote:19 oktober 2004 10:49u
Koert-Jan vertrekt uit GTST
Acteur houdt het acteren in de soap voor gezien.
Koert-Jan werd bekend met zijn rol van Dennis Tuinman. Binnenkort stopt hij daar mee. Koert-Jan kan dan beginnen met de repetities voor de musical de Jantjes. "We beginnen aanstaande maandag met repeteren," zo vertelt de acteur. Voorlopig is hij echter nog een tijdje te zien in Goede Tijden Slechte Tijden.
Dit was al bekend en hij komt gewoon nog terug!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik lees net goed nieuws (of was dit al bekend?):
[..]
Wie zegt dat? Bron...quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef BVO het volgende:
Hij komt niet terug.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik lees net goed nieuws (of was dit al bekend?):
[..]
Hij was toch een loodgieter?quote:Dennis Tuinman.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Hij was toch een loodgieter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |