Kritisch zijn mag toch...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:56 schreef Svensational het volgende:
He fijn, babette is hier ook haar negativteitscampagne begonnen![]()
.
Hahah.. elke dag?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:05 schreef Svensational het volgende:
Kritisch zijn mag, maar in 1 post bijna de hele cast afkraken, en dat dan ongeveer elke dag, is zeer irritant
Consistent heet dat in de politiek.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:05 schreef Svensational het volgende:
Kritisch zijn mag, maar in 1 post bijna de hele cast afkraken, en dat dan ongeveer elke dag, is zeer irritant
He wat vervelend nou... straks komt hij helemaal niet terug.... ach weetje wat... dan moeten Sjors en Charlie nick maar delen..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef pberends het volgende:
Dagje Milaan kan gezondheid schaden
Milan gaat dus dood
Meneer Harmsen is ook weer back in business.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
He wat vervelend nou... straks komt hij helemaal niet terug.... ach weetje wat... dan moeten Sjors en Charlie nick maar delen...
Daarom zei ik: het begin is erquote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:14 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hahah.. elke dag?
Dat doet ze alleen bij ONM en niet bij GTST.
Dát vind ik een leuke titel voor volgend topig.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Meneer Harmsen is ook weer back in business.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef pberends het volgende:
Dagje Milaan kan gezondheid schaden
Milan gaat dus dood
~~~~~~~~~~~~~~~~quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:27 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dát vind ik een leuke titel voor volgend topig.. ~~ Harmsen back in business~~
Gaat die sukkel ze weer reddenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:01 schreef Frey het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zomerclif - Deel 12
Yep en ik vergat deze ernog bij. **quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:54 schreef Lloyd-R-Q het volgende:
[..]
~~~~~~~~~~~~~~~~
"Yasmin en Isabella trekken meteen weer in"quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:27 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dát vind ik een leuke titel voor volgend topig.. ~~ Harmsen back in business~~
Waar slaat dit nou weer op, Isabella heeft Benjamin niet vermoordquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik snap Yasmin ook niet ze weet dat Isabella de moordenaar is van Benjamin en is niet eens echt kwaad op haar.
In wezen welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, Isabella heeft Benjamin niet vermoord.
Ja wel, Als Isabella nooit Nina had ontvoerd. (Waar ze geen enkele reden voor had),quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op, Isabella heeft Benjamin niet vermoord.
preciesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja wel, Als Isabella nooit Nina had ontvoerd. (Waar ze geen enkele reden voor had),
Was Yasmin nooit gekomen om Nina te redden. Was de olielamp nooit gevallen.
En had Benjamin nu nog geleeft.
Mongool, dan heet dat toch geen moordquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja wel, Als Isabella nooit Nina had ontvoerd. (Waar ze geen enkele reden voor had),
Ja idd...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mongool, dan heet dat toch geen moordHoogstens dood door schuld (Wat ik ook al betwijfel)
Omdat Yasmin Isabella een beetje aan het paaien is..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik snap Yasmin ook niet ze weet dat Isabella de moordenaar is van Benjamin en is niet eens echt kwaad op haar.
Nee, Janine en Ludo zijn de moordenaars van Benjamin, die hebben namelijk Nina als kind genomen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Janine en Ludo zijn de moordenaars van Benjamin, die hebben namelijk Nina als kind genomen.
Bijna netzo vergezocht als de argumentatie van Bigmac..quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Janine en Ludo zijn de moordenaars van Benjamin, die hebben namelijk Nina als kind genomen.
[..]
[..]
Ey zulk soort woorden zijn ongepst,quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mongool, dan heet dat toch geen moordHoogstens dood door schuld (Wat ik ook al betwijfel)
Als je iemand heel simpel kunt redden en dat vervolgens niet doet omdat de dood van diegene je wel goed uitkomt.... Is dat geen moord dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:46 schreef _bigmac_ het volgende:
Nope dat van Ludo en Bowien was geen moord,
Ze viel zelf naar achter. ze was daar niet dankzij Ludo maar omdat ze met Stefano op huwelijksreis was.
quote:Nope dat van Isabella en Benjamin was geen moord,
Hij ging hen zelf redden. hij was daar niet dankzij Isabella maar omdat er een feestje voor hem was.
Dat valt buiten de discussie.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:03 schreef _bigmac_ het volgende:
Isabella was daar zo ie zo al vanwege een misdrijf namelijk Nina ontvoeren.
Ludo was daar om zijn zoon terug te halen.
Nee, die karrevracht aan baggerposts van jou zijn boeiend.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:02 schreef Orginial het volgende:
*Boeind Onderwerp*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |