hartstikke verloren!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:43 schreef tong80 het volgende:
Hey Justmuts. Verloren ?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:04 schreef tong80 het volgende:
Iemand Holland Sport gezien. Daar werd door de marathonloper Cor Vriend de topictitel van het vorige hoolstopic wel erg letterlijk genomen. Hij liep in 1984 de marathon van A'dam uit met z'n broek vol. Hij veegde al lopend z'n kont af met een stukje papier. Het effect van een gele sportbroek met een dikke bruine klodder van achteren staat definitief op m'n netvlies.
Nee want ik ben een hoolstopicopenerNooB.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:03 schreef JaWi het volgende:
Is het trouwens zo dat de persoon met de laatste post ook de nieuwe Hools opent?
Jawel. Maar ook nee.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:12 schreef tong80 het volgende:
Je kent Tong duidelijk niet.
Mag het allebei?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Ben je geil of wil je een koekje?
Dat werd mij verweten omdat ik naar de demonstratie was geweestquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:01 schreef keeper het volgende:
Die ondertitel van je kan echt niet, SCH.
Vreiheit van menengsuiting, óók voor regts-extremusten ja!quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:22 schreef Suijk het volgende:
Idd, SCH. Die ondertitel kan ik als trollerig en als flame beschouwen. Pas op of ik waarschuw hogere instanties.
Mag ik je er op wijzen dat ie als troll en flame is bedoeldquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:22 schreef Suijk het volgende:
Idd, SCH. Die ondertitel kan ik als trollerig en als flame beschouwen. Pas op of ik waarschuw hogere instanties.
*ssssssssssssssssssssssssssssssss*quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:29 schreef SCH het volgende:
Mag ik je er op wijzen dat ie als troll en flame is bedoeld
Hoeveel delen had Kilimanjaro ?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:49 schreef SCH het volgende:
* tong80 is Robinson-moe
Ik ga voor PES4 is beterquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kut kut ik raak zowaar aan Fifa 2005 verslaafd.
Wel leuk dat je in carriere bijv eerst met Twente ofzo moet beginnen ipv gelijk Ajax.
Heb ik zelf nog niet gespeeld nog, maar hoor van steeds meer mensen dat Fifa eindelijk beter lijkt.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga voor PES4 is beter.
Dat overleefd SCH niet! Zeker niet met zo'n onderschriftquote:Op zondag 17 oktober 2004 22:01 schreef just me het volgende:
zo.. weer bijgekomen onder Expeditie Robinson!
zullen wij ook met a'n allen op een eiland gaan zitten ?
quote:Op zondag 17 oktober 2004 22:01 schreef just me het volgende:
zo.. weer bijgekomen onder Expeditie Robinson!
zullen wij ook met a'n allen op een eiland gaan zitten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |