Oftewel,quote:JP ZEI
Goed nieuws mensen ..
Jan Pieter mag volgende week weer voetballen
Net een stuk gerent, en wederom geen last van m'n kuit!
Woensdag eindelijk weer (beetje) trainen
En dan zaterdag misschien wel een helftje spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:10 schreef VoreG het volgende:
Ik had gehoopt dat het over poepkleuren ging, maar nee het gaat weer over een spelletje
Ja maar dat schijt ik normaal ook al!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:11 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
'
Chocomelk is bruin![]()
http://fotoshirt.nl/quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:21 schreef SCH het volgende:
Franky - heb je nog leuke t-shirt-sites?
Jij durft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb een kaartje voor vanavond
De laatste wedstrijd van Koeman, dat wil ik wel meemaken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij durft.
Neem je een telraam mee ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd van Koeman, dat wil ik wel meemaken.![]()
waar kom jij vandaan???quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:59 schreef PogueMahone het volgende:
oi.
Nou, jij durft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb een kaartje voor vanavond
Bemerk ik hier een vorm van "zichzelf overschreeuwen"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem je een telraam mee ?
Inderdaad, er is moed voor nodig om het lelijkste stadion van Nederland binnen te gaan - het sufste publiek van Nederland aan te horen en verwende huilbabies te zien spelen - maar ik ben een kanjer hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, jij durft.
stil maar SCH. Niet gaan doordraven nu. Het wordt een leuke avond. Ajax heeft geen voorhoede en Heerenveen geen verdediging.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, er is moed voor nodig om het lelijkste stadion van Nederland binnen te gaan - het sufste publiek van Nederland aan te horen en verwende huilbabies te zien spelen - maar ik ben een kanjer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |