Het is een prima auteur, een hele hele goedequote:Op zondag 17 oktober 2004 16:18 schreef calvobbes het volgende:
Als de focus niet alleen op de Islam zou liggen en hij meer grappen over de Nederlandse politiek e.d zou maken, dan zou het misschien nog wel leuk zijn. Dit is gewoon "maak de Islam zoveel mogelijk belachelijk".
Heeft niks met cartoons te maken.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:45 schreef Gallo het volgende:
[..]
Moslims en links Nederland dus, gaat er al een belletje rinkelen ? Alle cartoons gaan over de multicultuur en mensen die dat steunen. Zie jij een echt rechtse politicus op de hak worden genomen ?
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:05 schreef BdR het volgende:
Politieke cartoons beelden zijn over het algemeen reacties op opvallende uitlatingen of opvallend gedrag van politieke figuren of partijen. Je kan de mening makkelijk afleiden, bijv deze cartoon wil zeggen "Kerry probeert Bush zwart te maken, maar brengt zichzelf daarmee ook schade aan".
Wat ik slecht vind aan deze extreemrechts cartoons is dat ze niet zozeer een politieke mening weergeven, maar gewoon vooroordelen. Zoals in die cartoon met hoersubsidie wil zeggen "turken komen hier alleen om te profiteren".
Trouwens, de meeste geven geen enkele mening maar zijn gewoon grof, zoals die Dijkstal-zombie cartoon wil zeggen "Dijkstal is een vies oud lijk die allochtonen neukt"nou nou wat een politiek inzicht zeg, en met zoveel humor gebracht ook.. not!
En bij een aantal is het mij niet duidelijk wat ermee bedoeld wordt, zoals die "Prins Carnavael"Ik snap hem iig niet.. maar goed, gezien de bron wil ik hem denk ik ook niet snappen.
Nou ja, sinds Dijkstal het gedurft heeft om kritiek te leveren op de Realisten, wordt hij inderdaad door rechts beschouwd als een naïeve, allochtonenknuffelende quasi-linkserd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:52 schreef DvT het volgende:
[..]
Dus Balkenende en Dijkstal zijn links? Thanks for the update...
Gelukkig maar, de gedachtenpolitie slaapt nooit, als we het met argumenten niet kunnen winnen hebben we altijd nog de anti-discriminatie wetgeving.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:30 schreef Gallo het volgende:
Ik zit erover te denken om aangifte te doen vanwege het aanzetten tot haat en discriminatie.
dit is zo ontzettend slecht dat je het zielig gaat vinden voor de tekenaar dat ie geen talent heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
Deze heeft op zich wel wat
[afbeelding]
Freak/bluffer, het is maar je tijd voor wilt maken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:30 schreef Gallo het volgende:
Ik zit erover te denken om aangifte te doen vanwege het aanzetten tot haat en discriminatie.
Wat vinden jullie hiervan ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:04 schreef rroloff het volgende:
Ik weet niet wanneer een cartoon rechts-extremistisch is (deze is in ieder geval niet kinderachtig) maar Cursus versieren voor Marokkaanse jongeren was al dichtgegooid.
[afbeelding]
Bron: Dutch Disease Report .
Beetje saaie pik ben je wel denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 15:18 schreef nikk het volgende:
Slechte cartoons...
Enorm slecht getekend, te plat, humorloos, en vaak veel te onduidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |