Ik ben geen cartoonist, maar ik ken eigenlijk geen cartoonist die beroerder tekent.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan jij het beter?
Of draai het eens om (ondanks het feit dat iedereen wel weet wat je sexuele voorkeur isquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn trouwens wel erg extreme plaatjes, wel handig, want je pikt meteen de mensen eruit die er om kunnen lachen.![]()
Je bedoeld clubje ongelovigen, islam is geen geloof maar een excuus om de westerse cultuur uit te moordenquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:15 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik zou het meer met 'runter bestempelen omdat het hier over een wel erg gedateerde koe gaat die uit de sloot gehaald wordt om een clubje gelovigen wat te sarren.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 22:02 schreef ThE_ED het volgende:
Wel leuk getekend, maar ik vind ze niet echt sterk ofzo.
Die extreem linkse ratten van het CDA en de VVD ook altijd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:20 schreef witte_krijger het volgende:
Ik vindt de tekeningen helemaal perfect, is helemaal niks mis mee.
Het geeft weer wat voor rotzooi er op dit moment in onze (s)linkse regering zit meer niet.![]()
Onze hele regering is verrot en je wordt gestoort in Nederland van die idiote multikul.
![]()
Als Spijkerlul, Dolf Janse en al die andere subsidievretende linkse cabaretiers ook grappen gaan maken over links dan zul je mij niet meer horen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:18 schreef calvobbes het volgende:
Als de focus niet alleen op de Islam zou liggen en hij meer grappen over de Nederlandse politiek e.d zou maken, dan zou het misschien nog wel leuk zijn. Dit is gewoon "maak de Islam zoveel mogelijk belachelijk".
Heeft niks met cartoons te maken.
Nou, dan zullen we heel weinig van je horen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 15:20 schreef dutchdopy het volgende:
[..]
Als Spijkerlul, Dolf Janse en al die andere subsidievretende linkse cabaretiers ook grappen gaan maken over links dan zul je mij niet meer horen.
Die trekker wil ik wel overhalen:quote:Op woensdag 3 november 2004 12:55 schreef EmPulSe het volgende:
Jullie maken je druk om een paar flauwe cartoons?. Je kunt je beter zorgen maken over die Islamieten die het zo ontzettend leuk vonden dat Hans van Wieren vermoord was en er breed uit bij stonden te lachen. Maar nee dat is volgens jullie natuurlijk niet erg, zo'n stomme cartoon is veel belangrijker. Man lazer op met je rechtzaak beginnen. Dit stelt niets voor.
Daar komt bij dat ik ook al vaak genoeg gehoord heb dat een aantal moslims in de moskee precies dezelfde onzin over de westerse wereld rond bazuinen. Dat alle westerlingen dom zijn en varkens. Of je je mening nou uit d.m.v. zon stomme cartoon of het verteld het blijft hetzelfde. En het zal altijd zo blijven, dus doe niet zo idioot met je rechtzaak, maak je liever druk over de figuren die DIT OPROEPEN.
Verder heeft het niks te maken met alle moslims, ik zal maar weer extremisten zeggen, voordat een fokker me komt opzoeken om mij om zeep te helpen.
erg overtuigend, dus omdat de moslims zelf domme en idiote dingen beweren, is het gerechtvaardigd om zelf een IQ aan te nemen waarmee je van Koos Spee straffeloos binnen de bebouwde kom kunt rondrijden.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:55 schreef EmPulSe het volgende:
Daar komt bij dat ik ook al vaak genoeg gehoord heb dat een aantal moslims in de moskee precies dezelfde onzin over de westerse wereld rond bazuinen. Dat alle westerlingen dom zijn en varkens. Of je je mening nou uit d.m.v. zon stomme cartoon of het verteld het blijft hetzelfde.
Ik weet niet over welke Nederlands jij het hebt, maar ik was daar zelf bij en heb gezien hoe grappig ze het vonden. En nee het waren geen Nederlands, maar Marokkanen.quote:Op woensdag 3 november 2004 14:18 schreef axon het volgende:
[..]
Die trekker wil ik wel overhalen:
Welke islamieten stonden bij Hans van Wieren te lachen? Bedoel je die Nederlanders met een Noord-Afrikaans uiterlijk? Kwamen die wel eens in een moskee dan? Neen.
En niet alles wat je vaak genoeg hoort is waar.
Het 'probleem' is dat hun ouders misschien marokaan zijn maar zij Nederlanders zijn (en klootzakken).quote:Op woensdag 3 november 2004 14:32 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke Nederlands jij het hebt, maar ik was daar zelf bij en heb gezien hoe grappig ze het vonden. En nee het waren geen Nederlands, maar Marokkanen.
totaal niet slecht getekend... gewoon een erg ranzige underground stijlquote:Op maandag 25 oktober 2004 21:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kan jij het beter?
Hoe staat het met de aangifte??quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:30 schreef Gallo het volgende:
Ik zit erover te denken om aangifte te doen vanwege het aanzetten tot haat en discriminatie.
Triest en een beetje ziek allemaal. Maar ik vind helemaal niet dat je iemand hiervoor zou moeten vervolgen. Laat mensen alsjeblieft hun mening uiten, tenzij ze mensen bedreigen en in het geval van Hirshi Ali zat het daar erg dicht tegenaan.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:30 schreef Gallo het volgende:
Wat vinden jullie hiervan ?
Het is een prima auteur, een hele hele goedequote:Op zondag 17 oktober 2004 16:18 schreef calvobbes het volgende:
Als de focus niet alleen op de Islam zou liggen en hij meer grappen over de Nederlandse politiek e.d zou maken, dan zou het misschien nog wel leuk zijn. Dit is gewoon "maak de Islam zoveel mogelijk belachelijk".
Heeft niks met cartoons te maken.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:45 schreef Gallo het volgende:
[..]
Moslims en links Nederland dus, gaat er al een belletje rinkelen ? Alle cartoons gaan over de multicultuur en mensen die dat steunen. Zie jij een echt rechtse politicus op de hak worden genomen ?
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:05 schreef BdR het volgende:
Politieke cartoons beelden zijn over het algemeen reacties op opvallende uitlatingen of opvallend gedrag van politieke figuren of partijen. Je kan de mening makkelijk afleiden, bijv deze cartoon wil zeggen "Kerry probeert Bush zwart te maken, maar brengt zichzelf daarmee ook schade aan".
Wat ik slecht vind aan deze extreemrechts cartoons is dat ze niet zozeer een politieke mening weergeven, maar gewoon vooroordelen. Zoals in die cartoon met hoersubsidie wil zeggen "turken komen hier alleen om te profiteren".
Trouwens, de meeste geven geen enkele mening maar zijn gewoon grof, zoals die Dijkstal-zombie cartoon wil zeggen "Dijkstal is een vies oud lijk die allochtonen neukt"nou nou wat een politiek inzicht zeg, en met zoveel humor gebracht ook.. not!
En bij een aantal is het mij niet duidelijk wat ermee bedoeld wordt, zoals die "Prins Carnavael"Ik snap hem iig niet.. maar goed, gezien de bron wil ik hem denk ik ook niet snappen.
Nou ja, sinds Dijkstal het gedurft heeft om kritiek te leveren op de Realisten, wordt hij inderdaad door rechts beschouwd als een naïeve, allochtonenknuffelende quasi-linkserd.quote:Op woensdag 12 januari 2005 12:52 schreef DvT het volgende:
[..]
Dus Balkenende en Dijkstal zijn links? Thanks for the update...
Gelukkig maar, de gedachtenpolitie slaapt nooit, als we het met argumenten niet kunnen winnen hebben we altijd nog de anti-discriminatie wetgeving.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:30 schreef Gallo het volgende:
Ik zit erover te denken om aangifte te doen vanwege het aanzetten tot haat en discriminatie.
dit is zo ontzettend slecht dat je het zielig gaat vinden voor de tekenaar dat ie geen talent heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:16 schreef cultheld het volgende:
Deze heeft op zich wel wat
[afbeelding]
Freak/bluffer, het is maar je tijd voor wilt maken.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:30 schreef Gallo het volgende:
Wat vinden jullie hiervan ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:04 schreef rroloff het volgende:
Ik weet niet wanneer een cartoon rechts-extremistisch is (deze is in ieder geval niet kinderachtig) maar Cursus versieren voor Marokkaanse jongeren was al dichtgegooid.
[afbeelding]
Bron: Dutch Disease Report .
Beetje saaie pik ben je wel denk ikquote:Op woensdag 7 december 2005 15:18 schreef nikk het volgende:
Slechte cartoons...
Enorm slecht getekend, te plat, humorloos, en vaak veel te onduidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |