Er is maar een ras. En dat is het menselijke ras. En ik kan je verzekeren dat het mengen daar van leuke dingen oplevert. Maar een foto daarvan post ik niet op dit forum voor een sukkel als jou. Dat doe ik vanwege de negatieve reacties ergens anders.quote:Op zondag 17 oktober 2004 08:54 schreef michaelf het volgende:
hoezo rasjisme? het enige "ras" dat voor gek gemaakt wordt is het slinkse ras.....wie de schoen past....
BWHAHAHAHAquote:Op zondag 17 oktober 2004 09:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Er is maar een ras. En dat is het menselijke ras. En ik kan je verzekeren dat het mengen daar van leuke dingen oplevert. Maar een foto daarvan post ik niet op dit forum voor een sukkel als jou. Dat doe ik vanwege de negatieve reacties ergens anders.
Ja. Rot maar gauw lekker op.quote:Op zondag 17 oktober 2004 09:32 schreef michaelf het volgende:
[..]
BWHAHAHAHA![]()
ben 15 jaar en weet niets on-topic te melden??quote:Op zondag 17 oktober 2004 09:38 schreef yootje het volgende:
[..]
Ja. Rot maar gauw lekker op.
Idd er is vele hardere te vinden op internet. Maar vind deze zelfs te ver gaan omdat deze aan kan zetten tot haat of hardere humor / actiesquote:Op zondag 17 oktober 2004 05:58 schreef defender het volgende:
Beetje flauwe humor, had hardere verwacht
Mijn mening kan ook aanzetten tot haat of hardere humor, daar maakt toch niemand zich druk omquote:Op zondag 17 oktober 2004 10:03 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd er is vele hardere te vinden op internet. Maar vind deze zelfs te ver gaan omdat deze aan kan zetten tot haat of hardere humor / acties
Ik vind dat je nog eens de cartoons opnieuw moet gaan bekijken en probeer de cartoons dan eens in een bepaalde periode van het afgelopen jaar te plaatsen.quote:Op zondag 17 oktober 2004 05:30 schreef Gallo het volgende:
Die lijken wel ingeburgerd tegenwoordig. Vooral de cartoons van www.gregoriusnekschot.nl schijnen populair te zijn. Nou plaatst de eigenaar niet alle cartoons online. Dat doe ik dan maar even.
[...]
Ik zit erover te denken om aangifte te doen vanwege het aanzetten tot haat en discriminatie. Nu zal er wel een hoop gehuil over vrijheid van meningsuiting komen, maar die verstomt als een rapper een liedje maakt over mevrouw H. Ali. Om aan die hypocritie een eind te maken hoop ik dat de eigenaar van deze site (greogoriusnekschot.nl) vervolgd zal worden, net als de rappers.
Wat vinden jullie hiervan ?
Er staat voor de links geschokten met koeienletters SATIRE bij..quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Tis gewoon satire hoor. Moet kunnen.
http://www.gregoriusnekschot.nl/images/balkenende.gif
http://www.gregoriusnekschot.nl/images/balkenende_eu.gif
http://www.gregoriusnekschot.nl/images/de_profeet.gif
natuurlijk niet zo lief, en moslims zullen dat vreselijk vinden, maar satire moet wel kunnen hoor
idd, als zoiets kan moet dit al helemaal geen probleem zijn. ik kan van beide wel de humor inzien.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:16 schreef Tarak het volgende:
T'is grof, maar ik vind het niet discriminerend.
toevoeging: ik vond het hoofd van Balkenende op zo'n spies in de demonstratie van twee weken geleden een stuk grover.
Iddquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:16 schreef Tarak het volgende:
toevoeging: ik vond het hoofd van Balkenende op zo'n spies in de demonstratie van twee weken geleden een stuk grover.
Het is vooral vulgair. En gewoon niet grappig omdat je de achterliggende gedachte weet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:16 schreef Tarak het volgende:
Dat was dan ook geen humor.quote:toevoeging: ik vond het hoofd van Balkenende op zo'n spies in de demonstratie van twee weken geleden een stuk grover.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:00 schreef Sidekick het volgende:
Het is vooral vulgair. En gewoon niet grappig omdat je de achterliggende gedachte weet.
Ja, lachen zegquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:03 schreef Schepseltje het volgende:
gregorius staat al jaren in m'n bookmarks, erg grappige cartoons zitten ertussen
Ja zo intellectueel hoogstaand ditquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:04 schreef Tarak het volgende:
Niet alle cartoons zijn toch bedoeld om te lachen, maar juist ook om tot nadenken aan te zetten?
Inderdaad. Met een grote nadruk op 'niet-grappig'.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:04 schreef Internationalist het volgende:
domme, lelijke en niet grappige 'cartoons'.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:09 schreef Monidique het volgende:
Kijk, die vent moet deze tekeningen natuurlijk gewoon blijven maken als hij dat ziet als zijn missie, maar ik vind ze allesbehalve grappig. Om grapjes moet ik lachen of hoogstens gniffelen, van deze lelijke gedrochten ga ik me alleen afvragen hoe het zit met de geeestelijke gesteldheid van de auteur.
Ik zie weinig verschil.quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:11 schreef Schepseltje het volgende:
maargoed, deze strips hebben natuurlijk weinig met rechts extremisme te maken, dan denk ik eerder aan dit soort strips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |