Terecht, vind ik geen girlbandmeisje....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jelleke eruit.
Echt, wat een stem! Ik was erg verrast.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Ik ben van het FAS.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:05 schreef BVO het volgende:
Als je Sharon nou op de plaats van Lianne zet, heb je mijn groep..
ja dat merk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben van het FAS.
Front Anti Sharon.
Dat is dat meisje van het lagerhuisquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat meisje met dat jaloerse vriendje was echt ontzettend.
.
. leuk.
.
.
.
Ik meld me aan als lid, zijn jullie allemaal voor knorretje? (ook al heeft ze een goede stem)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben van het FAS.
Front Anti Sharon.
Ze heeft mijn hart gestolen vanavond. "Geef het terug, lagerhuismeisje!"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is dat meisje van het lagerhuis
Ik vind dat zo irritant wijf!
Dat kan ik me dus echt niet voorstellen he. Dat iemand haar leuk vindt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat meisje met dat jaloerse vriendje was echt ontzettend.
.
. leuk.
.
.
.
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan dat irritant lagerhuismeisje.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Die wangetjes!
Die lach!
Die grooote ogen!
Die stem!
Zij is echt leuk. Net zo leuk als lagerhuismeisje.
Omfg dat meen je nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze heeft mijn hart gestolen vanavond. "Geef het terug, lagerhuismeisje!"
En ja, ik ben voor knorretje.
Oh en Roel: ik ben het met je eens. Die jongens zijn echt bijna allemaal R&B.. Dat toontje, vreselijk.
Ze is lekker lomp, open en direct. Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
Omfg dat meen je niet![]()
Dat vind ik dus echt een boerin![]()
Nee, dat was een andere geloof ik. Lijkt er wel erg op ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Zat hij ook niet bij Idols?
Maar van de jongens weet ik echt niet wie ik goed vond..
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En die Regisha zingt nog steeds verschrikkelijk vals.
Lijkt wel op Krijn, is hem niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Zat hij ook niet bij Idols?
Maar van de jongens weet ik echt niet wie ik goed vond..
Wat een bigquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
De jongens zijn bijna allemaal bagger.
De meisjes, daar zitten wel leuke dingetjes tussen, namelijk:
Op Nora na zingt ze ze allemaal zo het land uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een big.
Precies!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:19 schreef BVO het volgende:
Ik vind d'r ook helemaal niet zo lelijk. Ok, ze is wat fors, maar ze heeft wel een leuke uitstraling..
De jongensband wordt veel moeilijker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stel z'mijn girlband samen..... vind het wel heel erg moeilijk.....
Vindt niemand Anno leuk?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Ok volgens mij is het dus Anno, hij staat alleen een beetje lomp op deze foto.
[afbeelding]
Ze is niet bij me blijven hangen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar vinden jullie dat Barbara in een girlband past? Als je daarin zitm dan moet je ook zingend kunnen dansen en dat deed ze niet, ze stond er als een lantaarnpaal
Qua uiterlijk wel, maar we hebben haar eerder bijna niet horen zingen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
idd.. en opvallend dat tot vanavond Nora door bijna niemand was opgevallen..
Die vind ik van al die meisjes nou juist het beste in 'het plaatje' passen. Zij heeft van die typische girlband-looks.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar vinden jullie dat Barbara in een girlband past? Als je daarin zitm dan moet je ook zingend kunnen dansen en dat deed ze niet, ze stond er als een lantaarnpaal
Dat ligt aan jou. Ik post niet veel, maar soms wel. En ik heb zelfs al eerder over Popstars gepost.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lang niet gezien trouwens, postinggirl.. Of ligt dat aan mij?
Ah.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:37 schreef postinggirl het volgende:
Dat ligt aan jou. Ik post niet veel, maar soms wel. En ik heb zelfs al eerder over Popstars gepost.
Je hebt gelijk, maar ik ben toch blij, want ik hou er niet van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond die opmerking van we gaan geen R&B doen idioot..als je zoveel "urban"jongens bij de laatste 15 laat MOET je wel een beetje die kant op..ook qua doelgroep..
Ik weet het niet. Ik vind ze allemaal niet goed, en degenen die ik redelijk vond ben ik weer vergeten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Waar bljft jullie keuze van de boyband????
hmmmm ik vind boris niks. Vanavond liet hij weer zien, dat-ie niet kon zingenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijne staat onder de meiden!
Tevens dochter van Ingrid Simons die de stem was van T-Spoon's "No Time 2 Waste" en die ook in Ebonique zit. Eva is ook de stem van Cooper (product van de Klubbheads) die met "I want you back" en "Believe In Love" nog redelijke hits had in binnen en buitenland.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Eva..... mooie meid, kan megagoed dansen, en een leuke stem
Mijn persoonlijke favoriet. Sinds ik weet dat zij de stem was van Silverblue, kan ze voor mij niet meer stuk. Nummers als "Here In My Heart" en "Step Back" hebben op mij een diepe indruk achter gelaten.quote:Stephanie.... hele mooie aparte stem. Erg knap meisje ook.
Weinig dus.quote:Kopspijkers 2.624.000, Kassa 1.365.000, Kinderen Geen Bezwaar 1.015.000, Lagerhuis 786.000
Wegmisbruikers 1.387.000, Hart in Aktie 1.374.000, Weekend Miljonairs 786.000
Popstars 909.000, Pulse 679.000
Midsomer Murders 906.000
Opgelicht 719.000, TROS Muziekfeest 717.000
zo slecht toch niet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig dus.
Idols werd op dezelfde tijd uitgezonden en scoorde 2,5 keer zoveel kijkersquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zo slecht toch niet.
De programa's die beter scoren waren ook eerder op de avond, dus logisch
ok, maar om ze nou met elkaar te gaan vergelijkenquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idols werd op dezelfde tijd uitgezonden en scoorde 2,5 keer zoveel kijkers
Wacht nu maar tot de live-shows beginnen, dan zullen de kijkcijfers wel hoger uitvallen. Was bij de eerste Idols ook het geval. En dan heb je nog die reallife soap eromheen dat nog moet beginnen in dat huis.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idols werd op dezelfde tijd uitgezonden en scoorde 2,5 keer zoveel kijkers
Ja dat wel, maar ik weet zeker dat ik haar persoonlijk ken. Ik wist zelfs haar naam voordat die op tv werd genoemd... En ik weet bijna 100% zeker dat ik samen met haar heb gewerkt.. Zijn van die irritante dingen die maar in je hoofd blijven zitten totdat je duidelijkheid hebt...! (god, dat klinkt wel heel erg obsessief, ben geen stalker hoor hahhahaa)quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stephanie lijkt op Nelly Furtado..
Eerst wou ik je nog een veer in je reet douwen wegens je Sharon Carey opmerking, maar nu dit.quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:57 schreef Svensational het volgende:
http://www.rtl.nl/system/(...)/video_template.html
Als dat ene meisje haar tekst vergeet, en Deborah haar helpt zie je die Deborah echt zo arrogant kijken dat zij de tekst wél wist
Het feit dat ze dat besefte en ook uitstraalde kwam haar in mijn ogen niet ten goedequote:Op maandag 18 oktober 2004 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat vonden de juryleden ook fijn..
Nora zong echt heel goedquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:35 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof dat Nora toch wel mijn favoriet is
Van popstars the rivals fansite (zie onderschrift)quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:58 schreef Svensational het volgende:
Snap alleen niet waarom Boy ineens Boy heet. Toen hij met Idols meedeed heette hij Eduard
Ik had het gelezen jaquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van popstars the rivals fansite (zie onderschrift)
Boy is eduard mensen... Zijn voledige naam is BOY EDUARD VAN LANGEN... duss... naja.. kijk... iedereen noemt hem eduard...maar boy gebruikt fam vrienden enz..en popstars heeft hem ook zo genoemt... dus dat...
Pulse is stom.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wel eigenlijk ook omdat het uur Pulse ertussen zit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:34 schreef Christine het volgende:Dit vind ik een hele leuke spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele leuke spoiler!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sex is like Nokia: Connecting People
Mee eensquote:Op donderdag 21 oktober 2004 03:05 schreef Insomaniac het volgende:
Deborah heeft idd talent, maar no way dat ik geld ga betalen om naar zoiets te kijken. Imo heeft ze geen uitstraling, ze beweegt zich als een tank, een en al lompheid..
Die moet een solo-carriere gaan doen en liedjes zingen die haar stem recht doen, dan kopen mensen die platen wel en komen ook naar dr optredens. Maar zij in een girlgroup is als een vlag op een modderschuit..
Huuuu! Ondanks haar omvang is Karin wél een stijlvolle en gracieuze (SPELLING! DAMN!) verschijning. Deborah is gewoon lomp.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Mee eens
Met de juiste styling zou ze trouwens een Karin Bloemen-achtige verschijning kunnen worden. Ze heeft er het figuur en het haar voor
Mij ook.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Vanavond een hele avond PTR, dat is me net iets te veel van het goeie.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er zin in! 3 uur en 3 kwartier POPSTARS!
BETER!
Hoop ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:15 schreef martinuhhh het volgende:
Maar ze zullen wel nooit live gaan zingen.
Eens.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan Bobby nou door zijn? Dat vind ik echt een KNEUS!
Zeg!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:14 schreef BVO het volgende:
Wat een nicht zeg, die Bobby.
Das waar. En honden > katten, dus hij's niks.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:14 schreef BVO het volgende:
En zingen ken 'ie ook niet.
Daar issie.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Over debiel haar en een debiele kop gesproken.
Damn.. wil jequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:14 schreef BVO het volgende:
Wat een nicht zeg, die Bobby. En zingen ken 'ie ook niet.
Nou, hij kwam toch over als een bruinridder eerste orde. Zo'n iemand die het uitgevonden zou kunnen hebben.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Ik zei 't tijdens de audities al... verder echt een rukprogramma. Nu zelfs qua kandidaten slecht... toen had je Hind, vorig jaar was Boris goed, maar nu is 't echt bagger.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:12 schreef MissX het volgende:
Vorige week al gezegd, maar ng maar een x.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:32 schreef mark_03 het volgende:
Hind
Inderdaad! Viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Wat ziet die Patty er slecht uit!
ik vond haar wel leuk en grappig, maar ze kan idd niet goed zingenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
dat kinderen voor kinderen wijf kan echt niet zingen..
dat die door is..
daar snap ik ook niks van, vorige keer zong ze ook zo vals met dat stukje dat ze met zn vijven moesten zingen..quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
dat kinderen voor kinderen wijf kan echt niet zingen..
dat die door is..
Jaa dat vond ik dus ook al, is ze ziek ofzo?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:51 schreef NiNi het volgende:
Wat ziet die Patty er slecht uit!
Uhmmm terecht dat ze niet door is. Ik vond haar tijdens het zingen er als een zoutzak bij staan. Ze beweegde niet, deed haar ogen dicht en zingen maar...... misschien moet ze volgend jaar Idols eens proberen??? Solo is veel meer iets voor haar, dan kan ze lekker gaan staan, amper bewegen en de sterren van de hemel zingen.....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:54 schreef postinggirl het volgende:
Maar Barbara niet door? Hoe kan dàt in godsnaam?
En wat heeft ze een godskolere vreselijke stem.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:12 schreef BVO het volgende:
Wat is die Sharon toch een godskolere lekker wijf zeg..
Nee, mooi juist.quote:Op zondag 24 oktober 2004 00:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En wat heeft ze een godskolere vreselijke stem.
Was zij dat?quote:Zang-/ Danservaring:
Veel ervaring met optredens en talentenjachten.
Met Def Rhymz het nummer Doekoe gezongen. Duitse girlgroup T.kay.oh.
Schrijft zelf ook nummers.
Ze kan al gelijk niet meer stuk bij mij.quote:Welk nummer gezongen en waarom?
Can I Walk With You, van India Arie. Ik vind dit een heel mooi nummer en vind India Arie heel goed.
Die Eva heeft een paar jaar terug dat eurohouseplaatje Believe in love van Cooper ingezongen, zo werd hier eerder verteld. Het schijnt dezelfde persoon te zijn, volgens eurohousekenner Cj die hier ook ergens reageerde.quote:Op zondag 24 oktober 2004 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
Al mijn favo's bij de meiden zijn door....
1. Sharon
2. Nora
3. Eva.
4. Stephanie
5. Mariette
Ik ben duidelijk niet de enige die niet gekeken heeftquote:Kopspijkers 2.764.000, Kassa 1.570.000, Kinderen geen Bezwaar 1.221.000, Lagerhuis 759.000
Wegmisbruikers 1.642.000, Hart in Aktie 1.402.000, Weekend Miljonairs 810.000
Eigen Huis & Tuin 1.101.000, Popstars (1) 911.000, Pulse 817.000, Popstars (2) 695.000
Midsomer Murders 1.045.000, Blauw Bloed 680.000
Had je maar moeten kijkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
En wat was de reden dat. Deborah.
. niet door is?
Van de jongens vind ik die halfkale trouwens wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |