Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.
En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje adaptortje erin zat, ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.![]()
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:54 schreef Skv het volgende:
videobanden gekocht van http://forum.fok.nl/user/history/50647
in http://forum.fok.nl/topic/666725
Kreeg er 13 meer dan ik er in de OP stondVerder is alles perfect!
Bedankt
Volgens mij heb ik eergisteren al antwoord gegeven. Was denk ik in een ander topicquote:Op woensdag 9 februari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?
oksquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[TK] Nokia 3300 MP3-Phone
Dit topic mag op slot
Geen mail ontvangen. Wél persoonlijke gegevens verwijderd.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:00 schreef MrUber het volgende:
Maandag zal er politieaangifte gedaan word omdat mod noobs hier niet reageren op email.
Met de volgende tekst:quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen mail ontvangen. Wél persoonlijke gegevens verwijderd.
Had ik hieruit moeten opmaken dat mijn inmenging gewenst was? If so, dan spijt het me dat ik dat niet opgepikt hebquote:zal ook wel weer niet... rot toch op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |