abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24922948
[TK] Samsung VP-D80 digitale videocamera mag dicht want hij is verkocht
[TK] Diverse cd's, o.a. Iron Maiden, Guns n' Roses&Metallica mag dicht, want bijna alles is verkocht
binnenkort open ik een nieuw topic met cd's
[TK] Videobanden mag dicht, want ik open een nieuwe

[TK] Sony Ericsson T300 Die another Day edition

deze mag niet dicht, maar ik wil Spider_Nl even bedanken dat hij een bod doet, zijn adres enz. geeft, en vervolgens niks meer van zich laat horen
pi_24935413
Goede deal met mooiegek (http://forum.fok.nl/user/profile/32343). Topic: [TK] iRiver H320 20GB (nieuw ongebruikt in doos)

Goed contact, vlotte onderhandeling, snelle verzending en de iRiver ontvangen in de beloofde staat: nieuw en ongebruikt in doos, inclusief aankoopbon. Als de TPG nou net zo betrouwbaar was als deze verkoper, dan had ik de speler al 2 dagen eerder gehad...
pi_24974133
quote:
Op dinsdag 1 februari 2005 11:55 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Ondertussen antwoord van PyTh gehad.. Hij zei dat de 256mb aan de adaptor zat in dat beschermhoesje. Weet hij 100% zeker.
En ik weet zeker dat alleen dat beschermhoesje adaptortje erin zat , ik maakte dat hoesje pas bij thuiskomst open, dus het kan er niet uitgevallen zijn.. Wel mooi een dingetje van 50 euro pleite.. *zomaar*
Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 9 februari 2005 @ 10:13:08 #154
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_25002681
Hulde aan aa_koch voor snel afhandelen van X-box game.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_25007128
[TR] Nintendo en Sega Toppers

Hulde aan General Wong voor het relaxte afhandelen, en snelle shizzle !
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_25009538
quote:
Op maandag 7 februari 2005 18:07 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Weer een mail gestuurd met de vraag de kosten van zo'n kaartje (op marktplaats 51 euro) te delen. Nog steeds geen mail terug gehad.
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_25043601
videobanden gekocht van http://forum.fok.nl/user/history/50647
in http://forum.fok.nl/topic/666725

Kreeg er 13 meer dan ik er in de OP stond Verder is alles perfect!

Bedankt
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_25046260
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 17:54 schreef Skv het volgende:
videobanden gekocht van http://forum.fok.nl/user/history/50647
in http://forum.fok.nl/topic/666725

Kreeg er 13 meer dan ik er in de OP stond Verder is alles perfect!

Bedankt
graag gedaan hoor
  zaterdag 12 februari 2005 @ 01:01:22 #159
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_25050412
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:
En nog steeds niks meer vernomen van PyTh.. Kan een mod misschien helpen?
Volgens mij heb ik eergisteren al antwoord gegeven. Was denk ik in een ander topic
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 23:41:23 #160
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_25065154
Ik heb wederom een zeer goede ervaring gehad met een Fok!ker Ditmaal was het CecilBDemented en gaat het om deze topic: [TR] Motorola E398 . Na veel emailverkeer en de verkoper lang laten wachten zodat ik alles na kon gaan (qua laten unlocken e.d. en mogelijkheden toestel) heb ik een deal gesloten met CecilBDemented. Het toestel werd op een vrijdag verzonden en kwam die zaterdag zelfs nog aan (jeej, spelen!), netjes verpakt en volledig compleet. Toestel werkt prima, accu houd het heel lang vol en wat een lol kan je er mee hebben

Al met al een hele goede deal gemaakt met CecilBDemented, bedankt nog (voor getoonde geduld o.a.) en bij deze een goede referentie voor toekomstige bieders op zijn "handel"
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_25104980
Goede ervaring met Opacohen mbt. videobanden in [TK] erg veel VHS-videofilms

Banden netjes in een doos afgehaald op afgesproken tijd en afgesproken plaats. Heb ze nog niet allemaal gekeken, maar de doosjes zijn in ieder geval in goede staat.
If you're not wiping out, you're not pushing your limits
pi_25116589
Ik heb net een televisie gekocht bij poudaman poudaman.
Goed product, voor een prima prijs.

Bovendien een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper, niets dan lof voor poudaman dus.
pi_25116590
Ik heb net een televisie gekocht bij poudaman poudaman.
Goed product, voor een prima prijs.

Bovendien een zeer vriendelijke en behulpzame verkoper, niets dan lof voor poudaman dus.
pi_25116625
Laptop verkocht aan crx in [TK] Laptop P IV 2400 met een defect
Perfect verlopen, 's avonds meteen geld op mijn rekening en zijn vertrouwen dat het ook daadwerkelijk verstuurd zou worden.
Net een mailtje van hem ontvangen dat de laptop is aangekomen en ook al gerepareerd is. Iedereen blij.

crx is dus een betrouwbare koper en was ook nog zo beleefd om een mailtje met een ontvangst bevestiging te sturen.
pi_25118304
Van nielsgeode een 30 gig laptop hardeschijf gekocht. Muisstil, als nieuw en werkt dankzij diskmanager uitstekend op mijn P150 ibm laptopje. Ondanks dat ik op de verkeerde plek stond te wachten toch een snelle afhandeling

[TK] computeropruiming
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')