ookal is pberens een klnooquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:47 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
mschiene meot je dta dara psoten?
klnoo?
pberens moet stoppe met posts over mij te beginenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Owja, pberens heb anders wel het beste voor met andere joesers, jij niet
Het is hepquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:48 schreef Harry_Sack het volgende:
Owja, pberens heb anders wel het beste voor met andere joesers, jij niet
:-{quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:50 schreef kLowJow het volgende:
Oh.. en [afbeelding] natuurlijk
pberens hefd nu al 3 posts over mijn gemaaktquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
je moet elcaar zo niet haten maar versgillen acseptere. leifde is beter als haat. dus ook nied van die gemene dinge zegge over pberend wand mesgien bedeold hij het heel anders als dat je wel denkt.
Lief... [img]Ut is wel een liefe en goet geintegeerde neeger die kent blozen[/img]quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
:-{
wat doet die neeger in mein post
waarom heed hij zo een vreemd naam
mesgien sijn ze nie zo slim dan wij en snapen ze het nie zo geodquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
pberens hefd nu al 3 posts over mijn gemaakt
ik snap nie dat die mensen met een blouwe naam daar nix van zeggen
ik ben geen hoomoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Lief... [afbeelding]
En hij kan blozen
ik ben gewon dislektisch!! kan ik nisk aan deon!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:56 schreef Georges het volgende:
Taalfouten zijn niet cool.
Ok, het zij je vergeven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:57 schreef Anyanka het volgende:
[..]
ik ben gewon dislektisch!! kan ik nisk aan deon!
de mense in blouw meote mij uitlegge hoe ik kan bannenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
mesgien sijn ze nie zo slim dan wij en snapen ze het nie zo geod
mesgien moed je gwoon een klagt indeine tege pberemds wand hei mag je ook nied peste.
nee mensen die taalfauten plegen moete oppasse met wat ze seggequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:56 schreef Georges het volgende:
Taalfouten zijn niet cool.
mesgien meot je ketakt opneme met zij van die rooieje en doknerblouwe zei doen al die bannenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
de mense in blouw meote mij uitlegge hoe ik kan bannen
ik zie dat allemaal users gebant worde
maar pberend niet
dat moet gebeuren . hoe kan ik hem bannen
Jij snapt het, jij CNN reporter jij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
nee mensen die taalfauten plegen moete oppasse met wat ze segge
en het is sielig voor mense die wel gewoen knune prate
ik vint dat rooie ook moete kunnen bannequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
mesgien meot je ketakt opneme met zij van die rooieje en doknerblouwe zei doen al die bannen
jij vint oko dat err een slodje op pberend moetquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:03 schreef Georges het volgende:
[..]
Jij snapt het, jij CNN reporter jij.
ik denk dat dat zo is want iomdad zo die blouawe de sloden zetden zei veel users sdom vindne als zei dan die banne dan is iedreen zo nied eejerlijc bezeg enzo dus doen de donkerblouawe en de rooise wad de blouawen zo verdelle ofer de jusers en dan overlege want als zo die blauowe gwoon banne dan is zo iedereen weg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ik vint dat rooie ook moete kunnen banne
de blouwe doen nix ander dan posts op een slotje zette. en anders moette ze de slodjes bannen. hoe kunne rooie nau gebant worde als slodjes door donkerblouwe niet door blouwe worde gebant
Beter dan dit soort bagger.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
jij vint oko dat err een slodje op pberend moet
woorom oferlegge ze as de blouwe niet als de donkerblouwe maar de rooie net als de users posten neit banne en topics. want slodjes worde door de rooie misgien de blouwe en als pberend gebant wort is fok user neit meer rooie voor slodjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ik denk dat dat zo is want iomdad zo die blouawe de sloden zetden zei veel users sdom vindne als zei dan die banne dan is iedreen zo nied eejerlijc bezeg enzo dus doen de donkerblouawe en de rooise wad de blouawen zo verdelle ofer de jusers en dan overlege want als zo die blauowe gwoon banne dan is zo iedereen weg.
jou blouaw leikd net zward!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:11 schreef Georges het volgende:
[..]
Beter dan dit soort bagger.
dan moet je ze dan mesgien een iemeel sture van om die ide te vertele en dan kune ze meten pberends op slod deion en het forum beder make.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
woorom oferlegge ze as de blouwe niet als de donkerblouwe maar de rooie net als de users posten neit banne en topics. want slodjes worde door de rooie misgien de blouwe en als pberend gebant wort is fok user neit meer rooie voor slodje
heh??!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:13 schreef Anyanka het volgende:
Jah zorrie mar ik kan zukle spelfuoten egt niet lese horo!!! Ku je neit normaal schreife ofzow???
als we dan tog al dan zo iedreen slode kan hei ook wle med zn gezuerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
:-D slodje op george
na rooie@fok.com of blouwe@fok.com ???quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
dan moet je ze dan mesgien een iemeel sture van om die ide te vertele en dan kune ze meten pberends op slod deion en het forum beder make.
egt selim ben je nied he...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:15 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
na rooie@fok.com of blouwe@fok.com ???
ja mara nie die rooie sloden op post doen dus moed goeie meiladres gefequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
egt selim ben je nied he...
het is van de sloden op die froum dus moed naar meelen forum@fok.nl
Erg grappig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
:-D slodje op george
die yvone bleod aldeid dus mesgein moed je naar daar meelequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
ja mara nie die rooie sloden op post doen dus moed goeie meiladres gefe
as jei egd menisder bend kan je het togaan je sekertaris vrage?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:23 schreef RichardQuest het volgende:
vertel mjij hoe ik eens slodje op die topic van me onder de post verweider
ik bne niet egt menisder maara die menisder en sekerwtarisse vinde dat ik menisder meot worde. slodje op de konenging balkendequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
as jei egd menisder bend kan je het togaan je sekertaris vrage?
Beetje veel gedronken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:05 schreef Tessje het volgende:
Goejumorguhn ik heb beslooten een niwu auwtow aan te schafen...
Het is een trent manquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:06 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Beetje veel gedronken?![]()
wad is ur misz met juh ouwde auwtow?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:05 schreef Tessje het volgende:
ik las laast dat jei egeluk draak heetquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:05 schreef Tessje het volgende:
De kaabriow gaat eruijt... Die is te klijn vor de hontquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:36 schreef jaguar het volgende:
[..]
wad is ur misz met juh ouwde auwtow?
Ziej je wel dat je me kendquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
ik las laast dat jei egeluk draak heet
maar waaarom hete jy tesju dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:01 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ziej je wel dat je me kend
Das mijn sjineese naamquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:21 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
maar waaarom hete jy tesju dan?
Ik dagt dad je um ut beste kunt banne door um doot te wensenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:22 schreef RichardQuest het volgende:
is pberend nuUa al gebant of hoe sit dat ik wil hem oko wel banne as julie maar zegge hoe
nee ik wli hem nie doot wense wand zo ben ik nie hij heef mij ooko nie dootgewensd dus vint ik dat ik dat nie moe toenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:28 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik dagt dad je um ut beste kunt banne door um doot te wensen![]()
kom jji uit sjina?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:25 schreef Tessje het volgende:
[..]
Das mijn sjineese naam![]()
Ik hep egt geen idej mer waar ik het oover hep
he richard wad is popagonda eigelek?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
nee ik wli hem nie doot wense wand zo ben ik nie hij heef mij ooko nie dootgewensd dus vint ik dat ik dat nie moe toen
ik banverwens hem
Nee ik kom gewon uit Dintelort...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:41 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
kom jji uit sjina?
wat loik sge!!!
ik neit
ik neitquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee ik kom gewon uit Dintelort...![]()
Gulukig vor jauwquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:54 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
ik neit
das wat hitler deet allemaal jode vermoordequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:43 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
he richard wad is popagonda eigelek?
waroom deeten die jode hilTer dan nie banne? Of was hitler ok net so iemant as pberens?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
das wat hitler deet allemaal jode vermoorde
En de andure klup spelt in rot geel...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:10 schreef RichardQuest het volgende:
dniteloord iz tog vlakbeir rosendal die veotballe in blouwe sihrtjes
Das dan wel de andure foetbalklup naturleik van dintelortquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:23 schreef Tessje het volgende:
[..]
En de andure klup spelt in rot geel...
dat is goed ik hou nie fan ajaksquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
das wat hitler deet allemaal jode vermoorde
nee zevch mar hoE ik een slodje op pberend doe ik vraga ht nu al drei kieer dan mag jij mesgien een slodje op dezem post odenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:59 schreef Tokay het volgende:
Ik voerg of julie heir me kuunen ophuden?
Tid is men twede verzeok! OPhoden altsjebift!
da is je moet de roioe vragn ov se hitle wille banne maar da ken ni want dan gana die blouwe sloden giooen op de post van mji niet berendquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:19 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
waroom deeten die jode hilTer dan nie banne? Of was hitler ok net so iemant as pberens?
zech nau mar hoe ik sloden op berend post doe hij opend post over meiquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
POL'ers in onzin!
Nauw, d'r sgeint in hte vrleede wel zo ieds gebuerd te sijn...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
da is je moet de roioe vragn ov se hitle wille banne maar da ken ni want dan gana die blouwe sloden giooen op de post van mji niet berend
.quote:Op maandag 14 mei 1945 14:24 schreef biddle het volgende:
Zes miljoen doodverwensingen uiten en ze dan nog uitvoeren ook is toch wel de limit. Heeft probleem zelf al opgelost door zelfverbanning. Maar goed ook, want hier hoeft-ie niet meer terug te komen. Navolgelingen worden acuut gebant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |