Sorry pb, maar Gneis heeft met deze quote zichzelf ontmaskerd.quote:ik weet niet wie die jan nagel is maar hij is dus echt zeker vast niet zo geod als wildes is wamt die zegt teminste wat wij alemaal denken
bovedien is iemand die gaat stemen op wildes dus geen zwevende kieser want hij stemt dan op wildes
Dat klopt, daarom is hij ook nep.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:08 schreef z03m het volgende:
Haha ik snap niet dat hij zelf niet doorheeft dat -ie zo dom is![]()
Arme Gneis...(Deutschland???)
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52240#1922615quote:Door Gneis - donderdag 17 maart 2005 @ 23:34
ik weet niet wie die jan nagel is maar hij is dus echt zeker vast niet zo geod als wildes is wamt die zegt teminste wat wij alemaal denken
bovedien is iemand die gaat stemen op wildes dus geen zwevende kieser want hij stemt dan op wildes
Whoops, je mag me voorquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sorry pb, maar Gneis heeft met deze quote zichzelf ontmaskerd.
Nee, aap.quote:
Als het fake zou zijn zou ie zich ontiegelijk diep moeten schamen. Zo niet vind ik dat er geen geintjes over hem gemaakt zouden moeten worden, ik heb zelf een zusje van 14 die ook vele dingen schrijft zoals ze ze zegt, hingebeesje is bv een lieveheersbeestje. Wie doet er wat aan? Niemand, wat kan je er aan doen? Weinig tot niks, laat die jongen lekker, maar ga hem niet aanvallen op z'n taalgebruik tenzij er echt 100% bewijs is dat ie faked, dan is het een grote schande.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:39 schreef SilenceR_20 het volgende:
Heerlijk om die reacties van Gneis te lezen, fake of niet... geweldig
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52828#1952485quote:ik vint het wel gek dat eidereen zo moelijk doet over dat
wamt er zijn toch wel meer pauzen?
Hij's weer bezig hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 06:38 schreef Gneis het volgende:
Ik vint het wel raar dat hun denken dat demokratei niet bertaat want het bestaat toch gewoom???? ik weet niet perceis wat het is enzo maar hun zegen het altijd bij de sjoernaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |