wat zeg je dat mooi!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:49 schreef Insomaniac het volgende:
'Cyprus kan Turkije uit de EU houden'
ik weet niet wie die cyprus is maar volgens mij is dat niet eerlijk want turkije wil er graag bij de eu
*stil
*mooi
promoverendequote:ik vint het echt niet waar wamt wildes is helemaal geen promoverende extrimist
ik weet niet wie dat zei maar die kent hem waaschijnlijk niet zo als wij hem kenen
wildes is eindelijk eens iemant die zegt waneer hij denkt en zo
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:20 schreef xman het volgende:
[..]
promoverende!
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/51541#1884548
Politie schiet verdachte dood bij arrestatiequote:Op woensdag 23 februari 2005 21:23 schreef Elephant het volgende:
Het is puur toeval dat ik Gneis tegenkwam. Het is verslavend en je gaat steeds meer zoeken en zie hier: een heuse fanpage, LOL.
Gloeiende gloeiende, ik heb pijn aan mijn kaken. Wat een figuur.
Als dit gespeeld is, dan is ie geniaal. Is dit echt, dan hebben we nog veel vreugde in de toekomst...
Zelfs in zijn avitar durft ie Wildes te typen...
Leuke oneliner: Ik weet niet wie Cyprus is....HAHAHAHAHAHA
Totale onzin, vaak zijn ze zeer intelligent, je moet alleen even doordenken.quote:Op maandag 7 maart 2005 13:46 schreef Gehaktbal het volgende:
Dit is alles behalve dyslexie... zijn reacties zijn inhoudelijk gewoon....'dom'.
Zoals de reactie over de uitspraak van De Hond over zetels van Geert Wilders.........
Gaat ie serieus denken dat het een hond is.. ik denk dat dit een kloon is...
quote:Op maandag 7 maart 2005 13:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Totale onzin, vaak zijn ze zeer intelligent, je moet alleen even doordenken.
Bijvoorbeeld bij een man die 100 jaar niet bij de dokter was geweest. Zijn eerste dokters kunnen dat niet meer bewijzen, want die zijn namelijk dood zei die.
quote:Hallo greone knufelaars,
hoe staat jullie clup tegenovr turkeie die graag bij de eu ofzo wildt?
en ze heben t dan faak over ene cyprus, ik weet nie wie die cyprus is,
maar heeft dat infloet op het jullie stantpunt tegenover tukeie en de
eu?
med vrendeleike groetn,
Gneis van der Meer
part time drukpersonderhaud esed soest / deeltijd drukwerktechologie
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
GroenLinks mailt Gneis (word-file)![]()
![]()
.
GroenLinks
.
[..]
Ze waren zelf ook in de war, ik moest ze eerst pushen:quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
GroenLinks mailt Gneis (word-file)![]()
![]()
.
GroenLinks
.
quote:Vraag/opmerking: ik hat een wweek geleden een fraagg gstuursd maar ik
hep nog steeds geen andwoord gehad, dat vind ik asociaal enzo zeker van
jullie partij,
ik ben geestengehandikckapt enzo erg aso
met friendelijke groetn,
Gneis
quote:Het zal u waarschijnlijk verwarrend overkomen dat ik u eerst een mailtje
schrijf dat uw mailtje waarschijnlijk niet is aangekomen en u daarna het
antwoord op uw vraag mail.
Ik zocht uw mail in de volksgezondheid map omdat daar uw tweede mailtje
terecht was gekomen en nu vind ik uw oorspronkelijke mailtje in de map
Europa.
Ik heb mijn uitleg en het antwoord van uw vraag als bijlage meegestuurd
omdat ik er op deze manier een landkaart van Europa bij kon voegen om
het verhaal te verduidelijken.
Ik hoop dat ik alles duidelijk heb uitgelegd.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Gerdine Veldstra
Publieksdienst
Tweede-Kamerfractie GroenLinks
Sorry pb, maar Gneis heeft met deze quote zichzelf ontmaskerd.quote:ik weet niet wie die jan nagel is maar hij is dus echt zeker vast niet zo geod als wildes is wamt die zegt teminste wat wij alemaal denken
bovedien is iemand die gaat stemen op wildes dus geen zwevende kieser want hij stemt dan op wildes
Dat klopt, daarom is hij ook nep.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:08 schreef z03m het volgende:
Haha ik snap niet dat hij zelf niet doorheeft dat -ie zo dom is![]()
Arme Gneis...(Deutschland???)
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52240#1922615quote:Door Gneis - donderdag 17 maart 2005 @ 23:34
ik weet niet wie die jan nagel is maar hij is dus echt zeker vast niet zo geod als wildes is wamt die zegt teminste wat wij alemaal denken
bovedien is iemand die gaat stemen op wildes dus geen zwevende kieser want hij stemt dan op wildes
Whoops, je mag me voorquote:Op donderdag 17 maart 2005 23:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sorry pb, maar Gneis heeft met deze quote zichzelf ontmaskerd.
Nee, aap.quote:
Als het fake zou zijn zou ie zich ontiegelijk diep moeten schamen. Zo niet vind ik dat er geen geintjes over hem gemaakt zouden moeten worden, ik heb zelf een zusje van 14 die ook vele dingen schrijft zoals ze ze zegt, hingebeesje is bv een lieveheersbeestje. Wie doet er wat aan? Niemand, wat kan je er aan doen? Weinig tot niks, laat die jongen lekker, maar ga hem niet aanvallen op z'n taalgebruik tenzij er echt 100% bewijs is dat ie faked, dan is het een grote schande.quote:Op donderdag 24 maart 2005 15:39 schreef SilenceR_20 het volgende:
Heerlijk om die reacties van Gneis te lezen, fake of niet... geweldig
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52828#1952485quote:ik vint het wel gek dat eidereen zo moelijk doet over dat
wamt er zijn toch wel meer pauzen?
Hij's weer bezig hoorquote:Op donderdag 15 september 2005 06:38 schreef Gneis het volgende:
Ik vint het wel raar dat hun denken dat demokratei niet bertaat want het bestaat toch gewoom???? ik weet niet perceis wat het is enzo maar hun zegen het altijd bij de sjoernaal!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |