Voeding kan (indirect) invloed hebben op acne. Bij de 1 misschien veel, bij de ander misschien amper/niet. Sommige sites beweren dat voeding totaal geen invloed heeft, dit is echter bijna altijd nergens op gebaseerd. De wetenschappelijke links zijn er namelijk wel.quote:Ik heb soms wel is last van jeugdpuistjes, en daar iriteer ik me echt helemaal kapot aan.
Wat helpt er nou echt tegen? Ik hoor altijd van die dingen '' geen chocolade eten''
'' geen chips'' en dat soort dingen? Maar wat is nou de realiteit ? Zijn dit fabeltjes of ?
Ik had ook wel is gehoord dat je van karnemelk drinken, dat de puistjes ook weg gingen.
En hoe zit het eigenlijk met clearasil ? werkt het eigenlijk wel zo goed ?
Maar dat heb je bij bijna alle merken. Je moet nergens wonderen van verwachten, maar het is natuurlijk fijn als een middel goed bij je werkt. Niet alles is nu eenmaal voor elke huid geschikt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:00 schreef mwuhaha het volgende:
Clearasil is zover ik weet een normale gezichtsreiniger bedoelt voor mensen met acne. Het heeft bij een aantal mensen volgens mij een slechte naam, omdat ze er teveel van verwachten.
Voeding heeft idd met acne te maken. Als ik veel eiwitten eet krijg ik puistjes. Eet ik minder eiwitten verdwijnen ze weer. En dat heb ik niet alleen maar er zijn veel meer mensen die bij hoge eiwitgehaltes puisten krijgen. Bij de een zal dit meer zijn dan bij de ander.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:00 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Voeding kan (indirect) invloed hebben op acne. Bij de 1 misschien veel, bij de ander misschien amper/niet. Sommige sites beweren dat voeding totaal geen invloed heeft, dit is echter bijna altijd nergens op gebaseerd. De wetenschappelijke links zijn er namelijk wel.
Clearasil is zover ik weet een normale gezichtsreiniger bedoelt voor mensen met acne. Het heeft bij een aantal mensen volgens mij een slechte naam, omdat ze er teveel van verwachten.
Wat een flauwekulquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Acne komt door je hormoon huishouding. Een stabiel sexleven doet zodoende wonderen.
en dat heeft dan weer helemaal nix met een zwembad te maken, dus nu weer on topic of je moet me ook nog een theorie uit kunnen leggen die een zwembad in verband brengt met sex.... dus ontopic graagquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat een flauwekul
toen ik veel jonger was dan nu (lang lang geleden) had ik een vriend die huidarts was, die vertelde me dat eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wat een flauwekul
Ik weet wel dat je haar naar de klote gaat van jaren achtereen, elke week een paar keer zwemmen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:54 schreef bartbenik het volgende:
[..]
en dat heeft dan weer helemaal nix met een zwembad te maken, dus nu weer on topic of je moet me ook nog een theorie uit kunnen leggen die een zwembad in verband brengt met sex.... dus ontopic graag
Het heeft wel allemaal met elkaar te maken, immers als je sex hebt, dan komen er toch ook hormonen vrij?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:56 schreef N.icka het volgende:
Van regelamtig neuken krijg je echt geen stabielere hormoonhuishouding
ik gebruik medicijnen, minocycline als het je wat zegt, maar om het proces ietswat te versnellen dacht ik ik ga eens zwembad proberen..... straks dus toch maar ff proberen..... niemand ervaringen ermee???quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je haar naar de klote gaat van jaren achtereen, elke week een paar keer zwemmen...![]()
Droogt uit.
Wat doe je voor de rest om de acne te verminderen?
't is wel gezelligquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:56 schreef N.icka het volgende:
Van regelamtig neuken krijg je echt geen stabielere hormoonhuishouding
Goeie shampoo en haar kuur gebruiken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:57 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je haar naar de klote gaat van jaren achtereen, elke week een paar keer zwemmen...![]()
Droogt uit.
Acne komt van binnenuit daar kan geen chloorwatertje wat aan doen , het droogt hooguit je huid wat uit , maar doet niks met je acne zelfquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:58 schreef bartbenik het volgende:
[..]
dacht ik ik ga eens zwembad proberen..... straks dus toch maar ff proberen..... niemand ervaringen ermee???
Wat dacht je van regelmatig een zonnebankje?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:58 schreef bartbenik het volgende:
[..]
ik gebruik medicijnen, minocycline als het je wat zegt, maar om het proces ietswat te versnellen dacht ik ik ga eens zwembad proberen..... straks dus toch maar ff proberen..... niemand ervaringen ermee???
Hmm, volgens mij moet je gewoon even te tijd afwachten totdat die medicijnen inkicken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:58 schreef bartbenik het volgende:
[..]
ik gebruik medicijnen, minocycline als het je wat zegt, maar om het proces ietswat te versnellen dacht ik ik ga eens zwembad proberen..... straks dus toch maar ff proberen..... niemand ervaringen ermee???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |