Je moet het dus wel blijven gebruiken? Of kan het zijn dat na een jaartje je huid niet meer vet wordt. iig geen pukkels meer. Dus je neemt 3x per dag 1cap in of 3x per dag 2cap? Zijn die verspreid over de dag of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op maandag 8 maart 2004 15:47 schreef DonSauza het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
In Nederland komt hij nog steeds in het wild voor: de Grote klis. De plant heeft
van haken voorziene bloemhoofdjes, die gemakkelijk overal aan blijven kleven.
Ze zijn daarmee vaak een geliefd speelgoed voor kinderen. Vermoed wordt, dat
deze forse plant oorspronkelijk uit Azië afkomstig is. In Japan is de wortel nog
altijd een geliefde groente. De Grote klis werd reeds in de oudheid gebruikt om
zijn bijzondere en gezonde eigenschappen. Zo werkt de plant ondermeer
huidzuiverend bij bijvoorbeeld puistjes.
Toepassingen
- Voor schone talgklieren - Huidzuiverend
Samenstelling
1 capsule bevat 270 mg van de wortel van de Arcticum lappa gestandaardiseerd
op 30 % inuline
Aanwijzingen voor gebruik
3 maal daags 1-2 capsules met een 1/2 glas water na de maaltijd innemen.3 maal
daags 1-2 capsules met een 1/2 glas water na de maaltijd innemen.
Ik gebruik het nu ook al een tijdje 3x daags..
Ik merk wel dat zodra ik er mee stop, dat de puisten dan terug komen..
Mijn huid is helemaal niet vet meer, maar gewoon stabiel..
Je hebt idd een mooiere huid, ook minder rode vlekken etc...
Ik koop het in Leeuwarden bij de Pepermolen (is een winkeltje voor natuurlijke geneesmiddelen)
Er zijn geen bijwerkingen bekend van dit product!!
Succes
Je kan ook een moisterizer nemen. En dan speciaal voor de droge huid. Gewoon ff naar het Kruidvat ofzo gaan, genoeg keuze.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:05 schreef raadje het volgende:
Als je gezicht dan te droog wordt moet je het dan insmeren met een vochtinbrengende creme? Zo ja welke moet je dan gebruiken?
even door de war met iets andersquote:Op maandag 8 maart 2004 17:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kan ook een moisterizer nemen. En dan speciaal voor de droge huid. Gewoon ff naar het Kruidvat ofzo gaan, genoeg keuze.
Dit schijnt ook een heel goed product te zijn:
[afbeelding]
Moet je voor het slapen gaan op doen. Herstelt de huid en maakt het zuiver.
3x per dag 1 tablet, na het eten...dus heel makkelijk sochtends na het ontbijt 1, na het middag eten 1 en na het avond eten 1...quote:Op maandag 8 maart 2004 16:14 schreef raadje het volgende:
[..]
Je moet het dus wel blijven gebruiken? Of kan het zijn dat na een jaartje je huid niet meer vet wordt. iig geen pukkels meer. Dus je neemt 3x per dag 1cap in of 3x per dag 2cap? Zijn die verspreid over de dag of maakt dat niet zoveel uit?
Brandnetel werkt idd zuiverend.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef _Draven_ het volgende:
Uhm... tijdens mijn opleiding heb ik geleerd dat kliskruid en brandnetel pilllen (combinatie) goed zijn tegen acne en onzuiverheden. Dus dit klopt inderdaad.
Dan neem je hem 2 keer per dag, als dat voldoende is hoef je die 3de niet meer te nemen. Ik vraag me alleen wel af wat het probleem van zo'n ding op je werk innemen isquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaik heb dat potje ook staan! Alleen ik vind 3 keer per dag echt een crime hoor. Sochtends lukt wel en savonds ook wel, maar ik ga zon ding niet op mn werk innemen.
Neem een kijkjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:22 schreef shroomer het volgende:
Is het ook tekoop bij Kruitvat of DA drogist?
Vraag ik mij ook af. Desnoods doe je het snel even in de wc.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan neem je hem 2 keer per dag, als dat voldoende is hoef je die 3de niet meer te nemen. Ik vraag me alleen wel af wat het probleem van zo'n ding op je werk innemen is![]()
Ach ik snap het al.....Hij werkt in de bouwquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaik heb dat potje ook staan! Alleen ik vind 3 keer per dag echt een crime hoor. Sochtends lukt wel en savonds ook wel, maar ik ga zon ding niet op mn werk innemen.
wat is dan het verschil tussen hydraterende creme en vochtinbrengde creme? hydro betekent toch juist vochtquote:Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef _Draven_ het volgende:
2. Als je huid trekkerig aanvoelt is dat een vochtarme huid, heeft niks met talg te maken.
Daar smeer je een hydraterende creme op, vochtinbrengende creme bestaat niet.
Vochtinbrengde bestaat simpelweg niet, dan steek ik mn kop in het water en dan moet het ook werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef octopussy het volgende:
[..]
wat is dan het verschil tussen hydraterende creme en vochtinbrengde creme? hydro betekent toch juist vocht![]()
IEE jij ook al. Dat van die lerares. Alleen was het bij mij (the horror!!) een leraar.!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:07 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Vochtinbrengde bestaat simpelweg niet, dan steek ik mn kop in het water en dan moet het ook werken.
Hydraterende creme is bedoeld om je huid meer vocht vast te laten houden van binnenuit.
Met vochtinbrengende cremes bedoelen ze ook hydraterend maar ze gebruiken een term die niet bestaat.
*hoort lerares nog preken over dit onderwerp*
Mja, sommige 3e jaars hadden het nog steeds over vochtinbrengende maskers en cremes....quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:
[..]
IEE jij ook al. Dat van die lerares. Alleen was het bij mij (the horror!!) een leraar.!
Flauwekul!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
Ik hoorde van de winkel dat je het spul maar 6 weken mag gebruiken, anders wordt het schadelijk. Weet iemand hier iets van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |