abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17573639
Aangezien de andere 2 topics waar dit in stond (het middel tegen puistjes; gezicht maakt veel talg aan) dicht zijn gegooid open ik er maar een nieuwe over.

Heeft iemand ervaring met grote klis? Wat zijn deze positieve en negatieve

Waar kun je het kopen? (bv kruidvat)

Heeft het bijwerkingen?

Als je gezicht dan te droog wordt moet je het dan insmeren met een vochtinbrengende creme? Zo ja welke moet je dan gebruiken?
pi_17574903
Ja, kom maar met info over de Grote Klis. Ik ben ook benieuwd. Overigens, raadje, het schijnt dat je huid er nooit te droog voor wordt. Een te vette huid is een ontregelde huid en Grote Klis zorgt alleen voor een neutraliseratie van de huid. Het maakt de huid dus eigenlijk niet droger, maar zorgt gewoon dat de talgproductie weer op normaal pijl komt.
Vlieg hem de pan in.
pi_17575507
Das wel fijn. Ik dacht dat je er ook een heel droge huid van kon krijgen. Maar bij mij is voor al mijn voorhoofd vet. Maar daar heb ik niet echt last van pukkels die zitten vooral op mijn wang (een paar maar. Maar evengoed wil ik die natuurlijk weg hebben)

Ik heb ook gehoord dat je gezich er een mooiere/natuurlijkere kleur van krijgt. Ik heb nu nog wat rode vlekken van vroegere pukkels. Klopt dit ook?
pi_17575982

In Nederland komt hij nog steeds in het wild voor: de Grote klis. De plant heeft
van haken voorziene bloemhoofdjes, die gemakkelijk overal aan blijven kleven.
Ze zijn daarmee vaak een geliefd speelgoed voor kinderen. Vermoed wordt, dat
deze forse plant oorspronkelijk uit Azië afkomstig is. In Japan is de wortel nog
altijd een geliefde groente. De Grote klis werd reeds in de oudheid gebruikt om
zijn bijzondere en gezonde eigenschappen. Zo werkt de plant ondermeer
huidzuiverend bij bijvoorbeeld puistjes.

Toepassingen
- Voor schone talgklieren - Huidzuiverend
Samenstelling
1 capsule bevat 270 mg van de wortel van de Arcticum lappa gestandaardiseerd
op 30 % inuline
Aanwijzingen voor gebruik
3 maal daags 1-2 capsules met een 1/2 glas water na de maaltijd innemen.3 maal
daags 1-2 capsules met een 1/2 glas water na de maaltijd innemen.

Ik gebruik het nu ook al een tijdje 3x daags..
Ik merk wel dat zodra ik er mee stop, dat de puisten dan terug komen..
Mijn huid is helemaal niet vet meer, maar gewoon stabiel..
Je hebt idd een mooiere huid, ook minder rode vlekken etc...

Ik koop het in Leeuwarden bij de Pepermolen (is een winkeltje voor natuurlijke geneesmiddelen)

Er zijn geen bijwerkingen bekend van dit product!!

Succes
pi_17576580
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:47 schreef DonSauza het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

In Nederland komt hij nog steeds in het wild voor: de Grote klis. De plant heeft
van haken voorziene bloemhoofdjes, die gemakkelijk overal aan blijven kleven.
Ze zijn daarmee vaak een geliefd speelgoed voor kinderen. Vermoed wordt, dat
deze forse plant oorspronkelijk uit Azië afkomstig is. In Japan is de wortel nog
altijd een geliefde groente. De Grote klis werd reeds in de oudheid gebruikt om
zijn bijzondere en gezonde eigenschappen. Zo werkt de plant ondermeer
huidzuiverend bij bijvoorbeeld puistjes.

Toepassingen
- Voor schone talgklieren - Huidzuiverend
Samenstelling
1 capsule bevat 270 mg van de wortel van de Arcticum lappa gestandaardiseerd
op 30 % inuline
Aanwijzingen voor gebruik
3 maal daags 1-2 capsules met een 1/2 glas water na de maaltijd innemen.3 maal
daags 1-2 capsules met een 1/2 glas water na de maaltijd innemen.

Ik gebruik het nu ook al een tijdje 3x daags..
Ik merk wel dat zodra ik er mee stop, dat de puisten dan terug komen..
Mijn huid is helemaal niet vet meer, maar gewoon stabiel..
Je hebt idd een mooiere huid, ook minder rode vlekken etc...

Ik koop het in Leeuwarden bij de Pepermolen (is een winkeltje voor natuurlijke geneesmiddelen)

Er zijn geen bijwerkingen bekend van dit product!!

Succes
Je moet het dus wel blijven gebruiken? Of kan het zijn dat na een jaartje je huid niet meer vet wordt. iig geen pukkels meer. Dus je neemt 3x per dag 1cap in of 3x per dag 2cap? Zijn die verspreid over de dag of maakt dat niet zoveel uit?
pi_17578043
Je moet het bljven gebruiken maar je kan de dosis wel behoorlijk verlagen zodra het geneutraliseerd is. Ik koop ze bij de Dirx voor 6 euro zoveel. Hoe laag die dosis kan worden weet ik nog niet maar ik hoop dat 2 capsules per dag genoeg zal zijn, want dan doe ik 25 dagen van zo'n potje en dat is wel leuk te betalen.
pi_17578614
quote:
Op maandag 8 maart 2004 14:05 schreef raadje het volgende:

Als je gezicht dan te droog wordt moet je het dan insmeren met een vochtinbrengende creme? Zo ja welke moet je dan gebruiken?
Je kan ook een moisterizer nemen. En dan speciaal voor de droge huid. Gewoon ff naar het Kruidvat ofzo gaan, genoeg keuze.

Dit schijnt ook een heel goed product te zijn:

Moet je voor het slapen gaan op doen. Herstelt de huid en maakt het zuiver.
pi_17579885
quote:
Op maandag 8 maart 2004 17:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Je kan ook een moisterizer nemen. En dan speciaal voor de droge huid. Gewoon ff naar het Kruidvat ofzo gaan, genoeg keuze.

Dit schijnt ook een heel goed product te zijn:

[afbeelding]

Moet je voor het slapen gaan op doen. Herstelt de huid en maakt het zuiver.
even door de war met iets anders
pi_17580220
Uhm... tijdens mijn opleiding heb ik geleerd dat kliskruid en brandnetel pilllen (combinatie) goed zijn tegen acne en onzuiverheden. Dus dit klopt inderdaad.

Verder nog even wat over dat vochtinbrengende zooi...
1. Als je huid droog is heeft dat met talg te maken, een droge huid is een talgarme huid.
Daar smeer je dus een vette creme op.
2. Als je huid trekkerig aanvoelt is dat een vochtarme huid, heeft niks met talg te maken.
Daar smeer je een hydraterende creme op, vochtinbrengende creme bestaat niet.
pi_17581825
quote:
Op maandag 8 maart 2004 16:14 schreef raadje het volgende:

[..]

Je moet het dus wel blijven gebruiken? Of kan het zijn dat na een jaartje je huid niet meer vet wordt. iig geen pukkels meer. Dus je neemt 3x per dag 1cap in of 3x per dag 2cap? Zijn die verspreid over de dag of maakt dat niet zoveel uit?
3x per dag 1 tablet, na het eten...dus heel makkelijk sochtends na het ontbijt 1, na het middag eten 1 en na het avond eten 1...
Je vergeet het dan ook niet..
pi_17585479
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef _Draven_ het volgende:
Uhm... tijdens mijn opleiding heb ik geleerd dat kliskruid en brandnetel pilllen (combinatie) goed zijn tegen acne en onzuiverheden. Dus dit klopt inderdaad.
Brandnetel werkt idd zuiverend.
Ik drink wel eens brandnetelthee.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_17600554
Jaik heb dat potje ook staan! Alleen ik vind 3 keer per dag echt een crime hoor. Sochtends lukt wel en savonds ook wel, maar ik ga zon ding niet op mn werk innemen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_17602198
Werkt Grote Klis ook tegen vet haar? Met andere woorden: wordt de talgproductie van de hoofdhuid erdoor verminderd?
Vlieg hem de pan in.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:22:49 #15
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_17602371
Is het ook tekoop bij Kruitvat of DA drogist?
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_17602646
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaik heb dat potje ook staan! Alleen ik vind 3 keer per dag echt een crime hoor. Sochtends lukt wel en savonds ook wel, maar ik ga zon ding niet op mn werk innemen.
Dan neem je hem 2 keer per dag, als dat voldoende is hoef je die 3de niet meer te nemen. Ik vraag me alleen wel af wat het probleem van zo'n ding op je werk innemen is
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:22 schreef shroomer het volgende:
Is het ook tekoop bij Kruitvat of DA drogist?
Neem een kijkje DA drogist hier heeft ze wel maar of dat overal is weet ik niet. Kruidvat zou ik niet weten.
Ik heb ze bij www.drogisterij.net besteld.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_17602702
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:34 schreef Vava het volgende:

[..]

Dan neem je hem 2 keer per dag, als dat voldoende is hoef je die 3de niet meer te nemen. Ik vraag me alleen wel af wat het probleem van zo'n ding op je werk innemen is
Vraag ik mij ook af. Desnoods doe je het snel even in de wc.
Vlieg hem de pan in.
pi_17608234
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach ik snap het al.....Hij werkt in de bouw

Nee, het is ook geen probleem als je sochtends 1 pilletje en na het eten (savonds) 2 pilletjes inneemt, zelfde effect!!
pi_17608526
quote:
Op maandag 8 maart 2004 18:47 schreef _Draven_ het volgende:

2. Als je huid trekkerig aanvoelt is dat een vochtarme huid, heeft niks met talg te maken.
Daar smeer je een hydraterende creme op, vochtinbrengende creme bestaat niet.
wat is dan het verschil tussen hydraterende creme en vochtinbrengde creme? hydro betekent toch juist vocht
pi_17609471
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 21:36 schreef octopussy het volgende:

[..]

wat is dan het verschil tussen hydraterende creme en vochtinbrengde creme? hydro betekent toch juist vocht
Vochtinbrengde bestaat simpelweg niet, dan steek ik mn kop in het water en dan moet het ook werken.
Hydraterende creme is bedoeld om je huid meer vocht vast te laten houden van binnenuit.
Met vochtinbrengende cremes bedoelen ze ook hydraterend maar ze gebruiken een term die niet bestaat.

*hoort lerares nog preken over dit onderwerp*
pi_17613389
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:07 schreef _Draven_ het volgende:

[..]

Vochtinbrengde bestaat simpelweg niet, dan steek ik mn kop in het water en dan moet het ook werken.
Hydraterende creme is bedoeld om je huid meer vocht vast te laten houden van binnenuit.
Met vochtinbrengende cremes bedoelen ze ook hydraterend maar ze gebruiken een term die niet bestaat.

*hoort lerares nog preken over dit onderwerp*
IEE jij ook al. Dat van die lerares. Alleen was het bij mij (the horror!!) een leraar.!
ja..? dus..? en..?
pi_17615366
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:39 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:

[..]

IEE jij ook al. Dat van die lerares. Alleen was het bij mij (the horror!!) een leraar.!
Mja, sommige 3e jaars hadden het nog steeds over vochtinbrengende maskers en cremes....

*preek*

woensdag 10 maart 2004 @ 11:42:22 #23
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_17618554
Ik hoorde van de winkel dat je het spul maar 6 weken mag gebruiken, anders wordt het schadelijk. Weet iemand hier iets van?
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_17624237
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 11:42 schreef FritsFlits het volgende:
Ik hoorde van de winkel dat je het spul maar 6 weken mag gebruiken, anders wordt het schadelijk. Weet iemand hier iets van?
Flauwekul!!
pi_17625894
Ok, allemaal mooi en duidelijk maar weet iemand nou of het bij een grote DROGISTERIJ keten (DA etos, kruidvat enz) te koop is of moet je er echt voor naar een reformhuis??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')