quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:18 schreef Klonk het volgende:
je hoofd er afhakken
quote:Misschien als laatste redmiddel... wie weet he
Op woensdag 17 december 2003 16:18 schreef Klonk het volgende:
je hoofd er afhakken
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:18 schreef shmoopy het volgende:[..]
quote:Dankje dat je deel7 post!
Op woensdag 17 december 2003 16:15 schreef Koen het volgende:
Hier maar verder...
Vrijdag naar de huidarts, dan krijg ik waarschijndelijk 20mg voor smorgens en 20mg voor savonds.. Roaccutane zal wel bij mij helpen..
Na 4 jaar ben ik echt zo benieuwd hoe ik eruit zie zonder pukkel's bulten e.d.
Nog ff w88..
quote:Ik hoop echt voor je dat het werkt. Hoop doet leven.
Op woensdag 17 december 2003 17:55 schreef Doagere het volgende:[..]
Dankje dat je deel7 post!
![]()
Vrijdag naar de huidarts, dan krijg ik waarschijndelijk 20mg voor smorgens en 20mg voor savonds.. Roaccutane zal wel bij mij helpen..
Na 4 jaar ben ik echt zo benieuwd hoe ik eruit zie zonder pukkel's bulten e.d.
![]()
Nog ff w88..
Die laat ik nu lekker zitten alemaal, het volgende wat ik gebruik is: Roaccutane verder doe ik niets meer. Dure middeltjes kopen .e.d die tijd is voorbij.
quote:
Op donderdag 18 december 2003 09:45 schreef Doagere het volgende:
Oeh! morgen is het zover.. Ik zie er nu nog slechter uit. Heb 1 enorme witte puist gekregen, midden op mijn kop..Die laat ik nu lekker zitten alemaal, het volgende wat ik gebruik is: Roaccutane verder doe ik niets meer. Dure middeltjes kopen .e.d die tijd is voorbij.
Suc6
In de winter heb je er vaak toch minder last van
quote:minder last van? lol, de zon zorgt ervoor dat je puisten veel minder worden.
Op donderdag 18 december 2003 09:46 schreef Viper_74 het volgende:[..]
Suc6
In de winter heb je er vaak toch minder last van
quote:Dat verschilt ook weer per persoon.
Op donderdag 18 december 2003 13:50 schreef bitchiej het volgende:[..]
de zon zorgt ervoor dat je puisten veel minder worden.
quote:nee nee, dat helpt tegen wratten!
Op donderdag 18 december 2003 14:16 schreef Klopper het volgende:
Urine van jezelf
quote:Hoevaak ga jij daaronder dan?
Op donderdag 18 december 2003 14:57 schreef BVO het volgende:
zonnebank of hoogtezon werkt goed bij mij, je loopt dan wel beetje met zo'n zonnebankkop maar is beter dan die puisten
quote:oow, af en toe een sessie van 10 dagen, je gezicht wordt er erg glad van en echt al je puistjes verdwijnen...
Op donderdag 18 december 2003 17:11 schreef MaStar het volgende:[..]
Hoevaak ga jij daaronder dan?
Ik heb niet vaak last van puistjes maar als ik ze heb, vallen ze mijn hele kin aan
quote:Maar, het staat niet echt mooi als je bruin bent in de winter....
Op donderdag 18 december 2003 17:39 schreef Clyde96 het volgende:
ik heb al veel geprobeerd
maar het beste verweer blijft nog altijd de zonnebank.
2x een kwartiertje per week en ze blijven goed weg, als je bruiner ziet vallen ze ook minder op. Je moet het dan wel blijven doen, want als je stopt komen ze na een week of twee nog sterker terug. heeft iets met ophoping van vuil onderhuids te maken... legde de dermatoloog mij uit
quote:jah hoor, het haalt de hoornlaag weg. En brengt een ontstekingsremmend iets in de huid. Je puisten gaan hierdoor weg.
Op donderdag 18 december 2003 17:44 schreef fokaapje het volgende:
Kan je benzoylperoxide 10 % over je gezicht smeren of moet je het echt met puntjes drukken op specifieke puistjes ?
Aleen raakt je huid eraan gewend.. helaas..
quote:Ik heb het net gekocht. Ik ben echt benieuwd..hoe gebruiken jullie het ? enkele topjes op je vinger en uitsmeren ? niet masseren zag ik...
Op donderdag 18 december 2003 18:29 schreef Doagere het volgende:[..]
jah hoor, het haalt de hoornlaag weg. En brengt een ontstekingsremmend iets in de huid. Je puisten gaan hierdoor weg.
Aleen raakt je huid eraan gewend.. helaas..
quote:Het beste werkt het zo:
Op donderdag 18 december 2003 19:16 schreef fokaapje het volgende:[..]
Ik heb het net gekocht. Ik ben echt benieuwd..hoe gebruiken jullie het ? enkele topjes op je vinger en uitsmeren ? niet masseren zag ik...
Eerst heel goed je handen wassen. Dan doe je wat Benzohyperoxide in het midden van je hand, doe hier een beetje water bij, en smeer het op de plek waar puisten zitten. Dan was je weer je handen en doe je dit opnieuw. Dat water is erg belangerijk:
1- het laat je huid niet zo snel drogen, dan trekt het beter in je huid..
2- je kunt het makkelijker in maseren.
Ik deed dit een weekje lang en alle puisten waren weg.. Geen vlekjes meer niets. Nu ruim 1,5 jaar later heb ik dr weer heel erg last van..
--
Is er iemand die me goed kan uit leggen wat ze morgen alemaal met me doen? Ik ga dus naar de huid terapeut. Ik ben vast besloten niet eerder weg te gaan dan met het middel Roaccutane.. Moet ik eerste met haar praten, dan bloed prikken e.d.?
Wie kan het met vertellen/ wat izjn jou ervaringen?
* Doagere is zenuwachtig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |