Ik ken toch niet van al mijn vrienden tsjekken wat ze hebben uitgevroten zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:06 schreef golfer het volgende:
Pas maar op dat je je tatooages hier niet moet inleveren.
Je zag toch gelijk ook wel dat het hele brave koorknaapjes waren allemaal, die helemaal niets weten van wat hun vriendjes allemaal doen. Ook al is het een "broertje" als Klepper of Holleder.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:08 schreef SCH het volgende:
Ik ken toch niet van al mijn vrienden tsjekken wat ze hebben uitgevroten zeg.![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
Heeft Loek B. een bad standing?
Hij heeft een nieuw vervoermiddelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Die moest zijn driewielertje ook inleveren.
http://scholieren.samenvattingen.nl/documenten/show/9236265/quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
TVP, en ik ga zo maar slapen, heb nog wat boeken te lezen. (Ontdekking v/d Hemel en Een Varken In Het Paleis.)
Nee, hallo, ik kies één van die 2 boeken uiteindelijk uit. Maar dan wil ik ze wel alle 2 hebben gelezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
http://scholieren.samenvattingen.nl/documenten/show/9236265/
Zo doen scholieren dat tegenwoordig toch?
niks meneer.. notulen zitten makenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[Amsterdams accent mode]
Zo wat hebben jullie allemaal uitgevroten?
[/Amsterdams accent mode]
Ontdekking van de hemel is het enige boek van Mulisch dat ik met plezier heb gelezen. Maar misschien ben ik wel gek....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
TVP, en ik ga zo maar slapen, heb nog wat boeken te lezen. (Ontdekking v/d Hemel en Een Varken In Het Paleis.)
Zij zou zelfs mee mogen blijven ontbijten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Mooi zo, hoe was Penelope Cruz?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubbereend ik vermoed dat jij met Armin vermaakt op de radio vanavond. (zucht ik wil quoten uit de oude Hools, maar dat kon nog steeds niet)
Cheers, ouwe man!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:54 schreef tong80 het volgende:
Nog snel een rondje op mijn kosten.
Nawijn staat bij ons nog op de video voor ons. Voor zometeen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:58 schreef tong80 het volgende:
Champagne graag. En daarna Nawijn.
Hij was heel erg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nawijn staat bij ons nog op de video voor ons. Voor zometeen.
Je zult altijd bijzonder blijven voor mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:00 schreef tong80 het volgende:
Ik was gisteren jarig. Nu ben ik niet meer bijzonder.
tis dat ik een goeie bui hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:07 schreef rubbereend het volgende:
Nawijndie gozer mag......... op een onbewoond eiland gedropt worden
bier graag
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:19 schreef rubbereend het volgende:shit ik vind iets heel lekker Bush ook lekker vind, pindakaas met jam
shit
JM
vanavond is het lustrumjaar van mijn club begonnenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:19 schreef rubbereend het volgende:
JM![]()
hoe kom je aan t goede humeur?
Nog meer redenen om te zuipen dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond is het lustrumjaar van mijn club begonnen
zeker weer bier opquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:25 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond is het lustrumjaar van mijn club begonnen
ik mocht er niet bij zijn!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker weer bier op
ojee, linkjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:48 schreef Bluezz het volgende:
bluezzie zit al als een kop zonder kip te posten elders.
dacht ik dat ik het weg had gehaald... heb ik op invoeren geklikt.
Een idioot die niet kan schaken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:16 schreef Juan Zueco het volgende:
Doe nog maar een biertje.
Welke idioot begint een schaakpotje met a4....
J.
Een Ware openingquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 08:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een idioot die niet kan schaken.
Wordt nog wat als je ooit tegen een schijntje moet werkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:07 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Op een vrije dag om 9 uur er uit om te leren.
Het gaat snel berg afwaarts met me.
http://www.vvvcallantsoog.nl/welcome.asp?lang=1quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:41 schreef Suijk het volgende:
Ik moet zo naar Den Helder, de Marine. Is daar verder nog iets te beleven?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:41 schreef Suijk het volgende:
Ik moet zo naar Den Helder, de Marine. Is daar verder nog iets te beleven?
De Ontdekking is een tof boek, wel zo dik als een bijbel, maar zeker de moeite waard. Ik weet niet of je dat boek moet lezen voor een lijst ofzo, want er is ook een verfilming van. Het einde is ietsje anders maar voor de rest prima verfilmd. (volgens mij heb ik hem nog ergens op cd-rom).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
inderdaad, ik zeg altijd maar, ze hebben Den Helder niet voor niets daar helemaal boven in de hoek gelegdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:45 schreef pfaf het volgende:
[..]Wat een lelijke rotstad, Den Helder.
Wat toevallig! Ik krijg altijd een stijve als ik alleen al aan jou denk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
Als Franky er is krijg ik altijd zo'n warm gevoel van binnen
Dan hang ik mijn jasje er even aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wat toevallig! Ik krijg altijd een stijve als ik alleen al aan jou denk!
Moet wel een klein jasje zijn dan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:16 schreef SCH het volgende:
Dan hang ik mijn jasje er even aan.![]()
Er zit een klein haakje aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Moet wel een klein jasje zijn dan!
Ja, maar jij hangt altijd veel te grote jassen eraanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:26 schreef SCH het volgende:
Zelfs Bluezz heeft daar last van
Nick zat er nog in, foutjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar jij hangt altijd veel te grote jassen eraan![]()
waar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef pascalheister het volgende:
morgen al weer een forum meet op de planning
in Arnhem van het dvd.nl forumquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
waar?
Hij is idd bijzonder aardig, al is hij niet de eerste die Jon Lee Hooker sampledquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:32 schreef pascalheister het volgende:
die nieuwe plaat van NAS ft. Alu Dara - Bridging the Gap is wel relax zeg
en rondje van mij omdat ik vakantie hebquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:05 schreef pascalheister het volgende:
rondje van Van Persie die zijn BMW van 1 ton in de prak heeft gereden
En hij ging weg om een vriend te bellen ofzo toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:05 schreef pascalheister het volgende:
rondje van Van Persie die zijn BMW van 1 ton in de prak heeft gereden
Wees blij, mij zou het de hele week durenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[PHP/MySQL] mysq_num_rows probleem.
Dit soort dingen kosten je gewoon een hele middag
Wisten jullie dat Tong erg goed is in dit soort dingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Wees blij, mij zou het de hele week duren![]()
nerd in de maak toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:20 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het werkt nog steeds niet
*is blij dat iig geen mega nerd is die echt alles weet![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nerd in de maak toch?
Kut he, vakantie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond.
Nou, eerder een klacht over het 3e ziekenhuis van Nederland.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kut he, vakantie.
Drop maar op tafel, dat lucht op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nou, eerder een klacht over het 3e ziekenhuis van Nederland.
M'n oma had gisteren een darmbloeding. (Lekker ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Drop maar op tafel, dat lucht op.
zuster Bluezz weet daar vast het antwoord op !quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Van bietjes krijg je rode urine. (Vrouw zijnde.), maar geen poep met bloed, denk ik.![]()
Ik kan je het antwoord ook wel vertellen, nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
zuster Bluezz weet daar vast het antwoord op !
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En nu het punt, ze vroegen of ze bietjes had gegeten.Van bietjes krijg je rode urine. (Vrouw zijnde.),
en toch is het zo... ik dacht het al maar wilde het eerst opzoeken:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Dus wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:40 schreef ErikT het volgende:
Goedenavond
Ik ben weer terug in Nederland.
Na het zien van Lausanne, Bern, Geneve, Madrid, Zaragoza en Barcelona is dat wel lekker.
Het was helemaal geweldig.Tijd van mn leven gehad.
Het is wel uit, ik ben nog (veel meer) verliefd, maar ik ben niet verdrietig, don't ask, ik snap t zelf ook niet helemaal.
Ik wilde ff hallo zeggen, hoop dat alles hier okee isNu weer terug naar mn eigen leventje en ik heb er zin in. Ongelooflijk, maar ik heb zin om te studeren. Ik herhaal: don't ask.
Nee, dank je. Na het lezen van de poep en pisverhalen hier is mij de trek een beetje ontgaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:27 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog taart ?
O dat geeft een leuke kleur morgen, ja doe maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:29 schreef tong80 het volgende:
Mokka.
ja duhquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:17 schreef VoreG het volgende:
Dus als ik nu als een gek bietjes ga eten dan pis ik morgen rood?.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:43 schreef SCH het volgende:
Kutkind is het ook
Je weet toch dat ik voor mokka uit mijn dakje ga
Fijne vriend ben je weer - geef je kadootje ook maar terug dan.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja duh
dat voelt best apart hoor ongesteld plassen![]()
Maar Tong zei dat ik het mocht opeten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:44 schreef SCH het volgende:
Je koopt maar Hazelino's voor de hele tent, stomme Jubbegaster trut.
doe jij altijd meteen wat demente mensen tegen je zeggen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar Tong zei dat ik het mocht opeten!
Wat wil je hiermee gedaan krijgen.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
doe jij altijd meteen wat demente mensen tegen je zeggen?
Ja, ik heb er al eentje voor Bluezz besteld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
Hey golfer, heb je die moderne rollators in het journaal gezien?
Die waar ze stickers op kan plakken zeker?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik heb er al eentje voor Bluezz besteld.
Is toch ook zo ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:02 schreef JaWi het volgende:
Hij dacht altijd dat ik een marokkaan was.
Jawi in plaats van Jawel!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:30 schreef JaWi het volgende:
Nee.
Waar komt die gedachte vandaan?
Je bent best een lekker ding in dat fotoboek van je. Neuken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:31 schreef JaWi het volgende:
Whehehe.
Geen ruzie zoeken he. Met dat vasten ben ik licht ontvlambaar.
Dus je zegt dat marokkanen apen zijn, jatten en aan Hollandse meiden zitten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:31 schreef SCH het volgende:
Die apen denk ik
En je jat altijd zoveel en zit altijd aan Bluezz d'r tieten.
Dat lees ik altijd op Fok, dan is het toch waar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dus je zegt dat marokkanen apen zijn, jatten en aan Hollandse meiden zitten!
Fok! spreekt altijd de waarheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat lees ik altijd op Fok, dan is het toch waar?
Wil je nou neuken of niet? NIet zo treuzelen, stomme aap.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:37 schreef JaWi het volgende:
Maar, maar. Mijn avater dan.
Ik denk dat jij morgen niet meer in de stemming bent.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Wil je nou neuken of niet? NIet zo treuzelen, stomme aap.
MOrgen na de wedstrijd, bij de plees achter vakkie 10![]()
Tegen wie speelt Zaltbommel dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet wachten op de slachtpartij. Dit wordt minimaal een nulletje of vier verschil.
Dont push mequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk dat jij morgen niet meer in de stemming bent..
Uit voorzorg zeg ik niet dat ik op 409 zitquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Dont push me![]()
VV Zaltbommel is de vijand van NIVO-sparta mijn cluppie. Dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Tegen wie speelt Zaltbommel dan?
Oh? Dus MikeyMo spreekt de waarheid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Fok! spreekt altijd de waarheid.
Ik zeg toch Fok! en niet MikeyMoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh? Dus MikeyMo spreekt de waarheid?
Zo heet mijn zus ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:53 schreef just me het volgende:krijg net mailtje van de trainer van het 1e o.a. over de avond gisterenavond waar ik, als vrouw, niet welkom was
"corine je hebt gisteren niets gemist. er was een dame wat die deed kan jij denk beter. schotse aangelegenheid. wiskey drinken, champage toosten op de verjaardag v/d club. en bier. was zeker gezellig. tot zondag"
MikeyMo is anders wel een user van fok.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zeg toch Fok! en niet MikeyMo.
Je bent toch niet mijn broertjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zo heet mijn zus ook.
Ik heb het niet zo op incestquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Je bent toch niet mijn broertje
Ik heb een afspraakjequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Uit voorzorg zeg ik niet dat ik op 409 zit.
Hopen dat het in Kopspijkers komt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wehehehehehe, Jan Joost van Gangelen voor lul.
Dr was een promootje van Komt dat Schooooot, van BNN. Meteen daarna Jan Joost in beeld die met een gekke bek niet doorheeft dat ie in beeld is en die lui van komt dat schot belachelijk maken;
Dat zijn me toch rare gasten zeg ...... uh ... goedenavond dames en heren
Die Jan Joost
broodje poepquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
M'n jeugdheld Ome Willem bij Barend en van Dorp.
Joepie de poepie.
Video snort weer mee, straks dus nog even bekijken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
M'n jeugdheld Ome Willem bij Barend en van Dorp.
Joepie de poepie.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:37 schreef JaWi het volgende:
een bierloze avond.
Rood en Witquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:38 schreef VoreG het volgende:
Ik moet poepen, ik vraag me af in welke kleur
Het waren die bruine weerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:39 schreef JaWi het volgende:
[..]
Rood en Wit.
Babel in de spitsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het waren die bruine weer
En Kluivert in Oranje (ik heb worteltjes gegetenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Babel in de spits.
hi Doc !!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:36 schreef Doc het volgende:
ROCK N ROLL MOTHER FUCKERS
oftewel
hi
Helemaal. Zit iets minder op Fok. Beetje MUZ trivia-en en gistyer en eergister met SCH beetje matten over de vakbonden die alleen de rijkeren nog rijker maken. Voor de rest meer met andere dingen bezigquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
hi Doc !!
alles goed?
dat was ik op 5 oktober alquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:44 schreef Doc het volgende:
Ik realiseer met net dat ik over 3 dagen alweer 5 jaar als user hier geregistreed ben
Memorabel momentquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:44 schreef Doc het volgende:
Ik realiseer met net dat ik over 3 dagen alweer 5 jaar als user hier geregistreed ben
Pascal is echt onze DVD'erquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:22 schreef pascalheister het volgende:
ik ben naar de dvd.nl meet
tot vanavond ofzo
Kom je toch bij ons slapen lieverdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:21 schreef ErikT het volgende:Alleen wakker worden. Fuck that shit
Bedankt voor het waarschuwenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:21 schreef ErikT het volgende:
Goeiemiddag
Gelukkig is er Rock Top 100 op MTV.Alleen wakker worden. Fuck that shit
Ik ben bij mn ouders. En eerlijk gezegd ga ik ook liever daartussen liggenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom je toch bij ons slapen lieverd![]()
* ErikT zet Vom onder de douchequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:24 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Mag ik veel water![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben bij mn ouders. En eerlijk gezegd ga ik ook liever daartussen liggen
Ik geef hem geen ongelijk, van je ouders weet je (hopelijk) dat ze niet in je kont kruipenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Hey Erik! Long time!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:21 schreef ErikT het volgende:
Goeiemiddag
Gelukkig is er Rock Top 100 op MTV.Alleen wakker worden. Fuck that shit
111,48quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:33 schreef Eilanden het volgende:
http://www.das-essig.de/barney/
Wie schiet Barney Blindedarm het verste?Ik kom tot 114,39 meter
![]()
Hey Eilandenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Erik! Long time!
Als je in Europa kan rondreizen, dan moet je het zeker niet latenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hey Eilanden
Idd lang geleden. Was dan ook ff weg.
Heel leuk al dat Europa, maar oost, west, thuis best. Denk ik...
Alles goed?
Ik was in Zaragoza, daar moet Utrecht donderdag spelen. Ik ken daar een diehard fan van het plaatselijke Real, die ging er zeker heen. No offense, maar ik denk dat Utrecht daar wordt afgemaakt
M'n humeur verpest je toch niet meer vandaagquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog altijd geen 149![]()
Ik verwacht ook wel dat Utrecht door gaat naar de volgende rondequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je in Europa kan rondreizen, dan moet je het zeker niet latenIk kan helaas niet naar Zaragoza toe, maar afmaken? Moeten we nog zien ... Utrecht heeft dit seizoen al eerder verrast! Maar het is zeker een van de sterkere in de poule! Daarnaast ... 3e is ook voldoende om door te gaan naar de volgende ronde
Wat een feest vandaagquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op mijn mamma, want die is jarig!
155 sharp!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:49 schreef Eilanden het volgende:
149,59 inmiddels
SCH ... je laat met de pijltjestoets of de spacebar de blindedarm vallen en (weer) met de spatiebalk schiet je met de pedaalemmer de blindedarm weg ... simple
Maar JP staat nu op 163 Gggrrrrrmmmbbbllquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
155 sharp!
Gaaf man!!! Weet je nog leuke tshirt-bestel sitesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren bijna een t-shirtje gekocht met "Pornography loves me!" erop!
Successupporterquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:25 schreef SCH het volgende:
we verliezen er meestal
Wassie roze?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren bijna een t-shirtje gekocht met "Pornography loves me!" erop!
Ach wie weet - het is ook wel weer historisch om bij de laatste wedstrijd van Ronald te zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Successupporter
Paars met roze letters!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:29 schreef jpzegthallo het volgende:
Wassie roze?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |