abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22627840
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:37 schreef Steijn het volgende:

[..]

Je dacht de zinnige argumenten zijn op dus trek ik maar een blik drogredeneringen open? In welke situaties die je noemt veroorzaken deze gedragingen doden?
'

deze droogreeneringen, zoals jij ze noemen wilt, zijn argumeneten waar dit topic eigenlijk
over gaat nl, moet je alles gaan verbieden wat men niet echt nodig heeft?
pi_22628149
en hoe is dit geauehoer begonnen

DOORDAT GROENLINKS DE MINISTER VROEG ZE HELEMAAL TE VERBIEDEN
pi_22628278
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:57 schreef gtotep het volgende:
en hoe is dit geauehoer begonnen

DOORDAT GROENLINKS DE MINISTER VROEG ZE HELEMAAL TE VERBIEDEN
allemaal rijp voor het gekkenhuis dus.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:06:45 #54
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_22628370
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:43 schreef retep1 het volgende:
deze droogreeneringen, zoals jij ze noemen wilt, zijn argumeneten waar dit topic eigenlijk
over gaat nl, moet je alles gaan verbieden wat men niet echt nodig heeft?
Sommige mensen moeten gewoon tegen zichzelf worden beschermd. Als je een SUV wilt kopen, moet je maar eerst eens een extra test afleggen om te laten zien dat je daadwerkelijk in staat bent om zo'n ding GOED te besturen. Een groot deel van de mensen die nu zo'n rijdend hondehok bezitten zou eigenlijk op straat moeten lopen met een hond en een witte stok met rode banden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_22628691
Het is lang geleden dat ik zoiets volkomen stompzinnigs gehoord heb...

Dat het grijs kenteken aangepakt wordt kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dit??? En zeker die belachelijke argumenten die gehanteerd worden. Laat iedereen toch in een auto rijden die hij/zij mooi vindt. Wat is de volgende stap, de Amerikaanse klassiekers verbieden ofzo? (ook groot, lomp, zuipen en zwaar)
pi_22628865
Dat zijn toch die PC Hooft-bakken?
Waar rijden er eigenlijk zoveel van in ons land, die wagens zijn toch geschikt voor heuvelachtig terrein?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:26:30 #57
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22628991
SUV's

Hoe mooi ik ze ook vind, moet ik toegeven dat het wel de spuigaten uit loopt met die dingen. Ze nemen veel plaats in, de bestuurders kunnen er niet echt mee omgaan en ze zijn vooral onnodig.

Maar een soort van verbod lijkt me wel overdreven.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22629024
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef AchJa het volgende:
Het is lang geleden dat ik zoiets volkomen stompzinnigs gehoord heb...

Dat het grijs kenteken aangepakt wordt kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dit??? En zeker die belachelijke argumenten die gehanteerd worden. Laat iedereen toch in een auto rijden die hij/zij mooi vindt. Wat is de volgende stap, de Amerikaanse klassiekers verbieden ofzo? (ook groot, lomp, zuipen en zwaar)
Nou ja, er zijn terreinwagens met een hoog zwaartepunt die dus snel omvallen bij een scherpe bocht. Maar anders kan ik niet bedenken waarom het bezit van een terreinwagen onmoedigd zou worden.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:31:01 #59
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_22629136
Die kut-SUV's zijn sowieso vaak van die '2e autootjes voor het vrouwtje'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:37:59 #60
11502 nipeng
The last ride is free
pi_22629331
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:26 schreef Posdnous het volgende:
SUV's

Hoe mooi ik ze ook vind, moet ik toegeven dat het wel de spuigaten uit loopt met die dingen. Ze nemen veel plaats in, de bestuurders kunnen er niet echt mee omgaan en ze zijn vooral onnodig.

Persoonlijk vind ik ze foeilelijk maar verder ben ik het helemaal met je eens.

Een wettellijk voorschrift voor nieuwe personenwagens betreffende verbruik, minstens 1 op 10 bijvoorbeeld, zou ik wel zien zitten in deze tijden van milieubewustzijn.
pi_22629446
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:26 schreef Posdnous het volgende:
SUV's

Nemen veel plaats in: En dan??? Ze betalen toch ook een karrevracht wegenbelasting??? Het is heel simpel, wie groot en lomp wil rijden, die betaalt ook een hoop.

Bestuurders kunnen er niet mee omgaan: Ik erger me meer aan bejaarden en zondagspiraten dan aan een SUV/ terreinwagen.

Onnodig: Zo lust ik er nog wel 10, je kunt ook op de fiets naar je werk. Wie ben jij om te bepalen wat onnodig is?
pi_22629474
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:42 schreef AchJa het volgende:
Onnodig: Zo lust ik er nog wel 10, je kunt ook op de fiets naar je werk. Wie ben jij om te bepalen wat onnodig is?
De politiek mag daar natuurlijk wel iets over zeggen.
pi_22629539
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:39 schreef retep1 het volgende:
[..]
Nee, het is niet de auto die een gevaar is, maar de bestuurder. laat peijs daar maar eens
iets voor verzinnen.
Een rijbewijs B+ dus. Dat zeg ik nou net.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_22629569
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Schei toch uit, wordt er dadelijk ook nog bepaald of ik motor mag rijden oid?

Of voel jij je een stuk beter bij zo'n soort van communistisch gedachtengoed.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:50:52 #65
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_22629674
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Net zo goed als dat de politiek zaken als pre-pensioen mag afschaffen, en bezuinigingen mag doorvoeren.

Of niet, mijn beste brave gezagstrouwe burger SCH?
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
pi_22629842
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:50 schreef Zwartkijken het volgende:

[..]

Net zo goed als dat de politiek zaken als pre-pensioen mag afschaffen, en bezuinigingen mag doorvoeren.

Of niet, mijn beste brave gezagstrouwe burger SCH?
Daar mag je dan weer tegen protesteren.
Ik zeg toch niet dat je het er mee eens hoeft te zijn.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:59:21 #67
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22629881
Ze heeft een punt, al ben ik tegen een verbod. Maar het totalitaire GroenLinks is daar natuurlijk weer voor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_22629894
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Schei toch uit, wordt er dadelijk ook nog bepaald of ik motor mag rijden oid?

Of voel jij je een stuk beter bij zo'n soort van communistisch gedachtengoed.
Ik snap je niet. Het maken van wetten en regels is het mandaat van de politiek. En het is aan jou om meneer Duyvendak een mail te sturen of het binnenhof te bezetten met je auto.

Ik ben niet voor een verbod hoor, ik vroeg alleen of het die PC--Hooft bakken zijn?
pi_22630557
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik snap je niet. Het maken van wetten en regels is het mandaat van de politiek. En het is aan jou om meneer Duyvendak een mail te sturen of het binnenhof te bezetten met je auto.

Ik ben niet voor een verbod hoor, ik vroeg alleen of het die PC--Hooft bakken zijn?
Jij stelt simpelweg dat de politiek mag bepalen wat voor type auto onnodig is voor de burgerij. Ik vind dat je zelf wel bepaald wat voor auto je koopt. Daar heeft Den Haag geen zak mee te maken.
pi_22630663
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jij stelt simpelweg dat de politiek mag bepalen wat voor type auto onnodig is voor de burgerij. Ik vind dat je zelf wel bepaald wat voor auto je koopt. Daar heeft Den Haag geen zak mee te maken.
Dat heb je mis.

De politiek kan bepalen dat er geen auto hoger dan 5 meter verkocht mag worden en dat er geen F1 wagen op de snelweg mag rijden. Daar zul je je bij neer moeten leggen, uiteindelijk.
pi_22630878
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Een rijbewijs B+ dus. Dat zeg ik nou net.
wat een flauwekul zeg, waarom heb je dan een rijbewijs gehaald?
En hoezo zou je met een terreinwagen moeten leren rijden?

Menig dikke mercedes personenwagen weegt meer dan een doorsnee jeep, moet een
mercedesbetzitter nu ook een B+?

als je met een b rijbewijs eeens een busje moet huren om iets te vervoeren, moet je
dan eerst een les gaan volgen? kom op zeg!

alsaof het een hele klus is om een bmw van een ton te besturen.
flauwekul, zon prinsheerlijke bak rijd bijna vanzelf, dat is een feest om als
jan modaal ooit eens in te mogen rijden.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:51:47 #72
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22631199
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nemen veel plaats in: En dan??? Ze betalen toch ook een karrevracht wegenbelasting??? Het is heel simpel, wie groot en lomp wil rijden, die betaalt ook een hoop.
Mja, wat heb ik daar aan? Mensen hebben gewoon last van die dingen, het lijkt me niet dat je het veroorzaken van overlast telkens gewoon kan 'afbetalen' .

Denk je dat ik hier 200 honden mag houden die een teringherrie maken en dat ik dan kan zeggen: 'Ja, maar daar betaal ik toch voor' ?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:56:48 #73
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_22631312
Ik ben geen fan van SUV´s maar de overheid is zelf schuld aan de geliefdheid ervan door overal hoge drempels te bouwen.,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:58:05 #74
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_22631344
ik zie het probleem ook niet zo. Een dure wagen als bijvoorbeeld een X5. Heeft door alle verschillende elektronische begrenzers en beveiligingen misschien een nog wel betere wegligging en een kortere remweg als een "gewone middenklasser". Ik heb het voorrecht nog weleens met de X5 van mijn werkgever te mogen rijden. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik daar een zwaarder rijbewijs voor zou moeten hebben. Hij rijdt net zo prettig en makkelijk als mijn eigen "kleine" corolla
Live life to the Ender :D
pi_22631606
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat heb je mis.

De politiek kan bepalen dat er geen auto hoger dan 5 meter verkocht mag worden en dat er geen F1 wagen op de snelweg mag rijden. Daar zul je je bij neer moeten leggen, uiteindelijk.
Ook de politiek komt niet onder de Europese typegoedkeuring uit. Men kan hier in Nederland geen auto's verbieden die in de rest van Europa gewoon de weg op mogen.
pi_22631684
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben geen fan van SUV´s maar de overheid is zelf schuld aan de geliefdheid ervan door overal hoge drempels te bouwen.,
pi_22631814
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:51 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Mja, wat heb ik daar aan? Mensen hebben gewoon last van die dingen, het lijkt me niet dat je het veroorzaken van overlast telkens gewoon kan 'afbetalen' .

Denk je dat ik hier 200 honden mag houden die een teringherrie maken en dat ik dan kan zeggen: 'Ja, maar daar betaal ik toch voor' ?
Hoezo last van die auto's, kom nou eens met een voorbeeld van je zg. "overlast" Of is het formaat auto het enige waar je last van hebt?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:44:45 #78
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22637209
Titel verduidelijkt.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_22637258
Belachelijk. Maak je dan ook druk om vrachtwagens, die vervuilen meer en komen nog harder aan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_22637262
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:47 schreef Argento het volgende:
Ze heeft toch gewoon gelijk? Zon BMW X5 is toch ook onnodig groot (en vertegenwoordigt dus een groter gevaar op de weg) en zuipt toch ook onnodig veel? Ik bedoel, in het terrein ben je sowieso verloren met een X5 (en elke andere vergelijkbare SUV).
Ik wist dat het woordje onnodig in een Nederlands Forum onmogenlijk , lang op zich kon laten wachten , maar dat het gelijk in de eerste reply valt, is bijna een record.

Geweldig, man ,. uit welke calvinistische klei hebben ze jou getrokken ?
pi_22637292
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Groot betekent niet meteen gevaarlijker. Met die redenatie kun je alle bussen en vrachtwagens ook meteen afschaffen.
Jawel, bij een botsing neemt het risico gigantisch toe als er een massaverschil tussen de voertuigen is. Zware voertuigen zijn per definitie gevaarlijk voor al het andere verkeer.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_22637307
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
Belachelijk. Maak je dan ook druk om vrachtwagens, die vervuilen meer en komen nog harder aan.
Maar die zijn onmisbaar voor de Nederlandse economie.
pi_22637332
quote:
Daar zijn toch ook regels voor?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:52:32 #84
36088 Miss_User
back on track
pi_22637338
quote:
Maar die gebruiken hun transportcapaciteit tenminste nuttig én je moet er een speciaal rijbewijs voor hebben én ze mogen een stuk minder hard.

Terreinwagens zijn domme statussymbolen van mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze met hun geld moeten doen (de echte terreinrijders uitgezonderd natuurlijk)
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:55:20 #85
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22637381
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 23:16 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoezo last van die auto's, kom nou eens met een voorbeeld van je zg. "overlast" Of is het formaat auto het enige waar je last van hebt?
Ja, en het feit dat ze als idioten de bocht om knallen

Om maar te zwijgen over smalle stukken snelweg, waar wegwerkzaamheden zijn. (En nee, vrachtwagen of bestelwagenchauffeurs zijn niet zo achterlijk dat ze er dan proberen langs te komen.)
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:55:40 #86
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22637385
Had ik al gezegd dat ik ze wel erg vet vind?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:01:59 #87
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_22637507
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ja, en het feit dat ze als idioten de bocht om knallen

Om maar te zwijgen over smalle stukken snelweg, waar wegwerkzaamheden zijn. (En nee, vrachtwagen of bestelwagenchauffeurs zijn niet zo achterlijk dat ze er dan proberen langs te komen.)
Dat zegt meer over de chauffeur dan de auto, dus kun je de auto niet de schuld geven.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:02:46 #88
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22637523
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat zegt meer over de chauffeur dan de auto, dus kun je de auto niet de schuld geven.
Eens. Maar het werkt op die manier wel vervelende situaties in de hand.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:05:26 #89
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_22637577
Dan maar even een reactie van een echte SUV-rijder (Ford Explorer):

- Ik heb die auto omdat ik hem mooi vindt, en ik heb hem niet eens gejat, maar gewoon betaald.
- De auto voldoet aan alle wettelijke normen en eisen.
- Hij weegt 2000 kilo en daar betaal ik ook wegenbelasting naar (1000 euro per jaar)
- Hij zuipt benzine, ongeveer 1 op 6, maar daarmee betaal ik ook veel accijnsen aan de staat
- Hij is niet veel langer dan een gemiddelde Passat station, hij is alleen hoger en daardoor lijkt hij groter
- Ik sta sneller stil dan een Renault Twingo, mede vanwege veel bredere banden en daardoor een betere wrijving met de weg
- Ik ben helemaal niet extra vervuilend, de auto heeft gewoon een katalysator en voldoet aan dezelfde emissie-normen als iedere andere personen auto.
- De auto is zwaarder en steviger, dus heb ik meer kans op overleven dan in een gemiddelde boodschappenauto. Dat geldt trouwens ook voor vrachtwagens.
- Is het nodig dat ik in zo'n auto rij? Als dat het uitgangspunt is, stop iedereen maar in een scootmobiel, meer ruimte gebruikt de gemiddelde automobilist toch niet.

Over het algemeen zijn de tegenstanders van dit soort auto's de mensen die ze zelf niet kunnen betalen en rijden. En wat men zelf niet heeft, gunt men doorgaans ook een ander niet....
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:09:18 #90
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22637634
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:05 schreef Toodles het volgende:

- Hij is niet veel langer dan een gemiddelde Passat station, hij is alleen hoger en daardoor lijkt hij groter
Wel een stuk breder.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:11:38 #91
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_22637675
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar zijn toch ook regels voor?
Net zoals er nu eisen gesteld worden aan elke personenauto op Neerlands wegen. Je kunt op basis van model geen onderscheid maken. Dat zou pure discriminatie zijn. (dat moet jou toch aanspreken)
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:13:38 #92
45206 Pietverdriet
pi_22637706
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:09 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Wel een stuk breder.
En mijn passat Station gebruikt 5,5 liter op 100 Km, dat is dik 1 op 18
pi_22637728
quote:
Over het algemeen zijn de tegenstanders van dit soort auto's de mensen die ze zelf niet kunnen betalen en rijden. En wat men zelf niet heeft, gunt men doorgaans ook een ander niet....
Spijker, kop! Maar die mentaliteit heeft een meerderheid van de Nederlanders natuurlijk. Alles willen wat de ander heeft maar er niet voor willen werken. En als dat niet kan dan mag de ander het ook niet hebben! Partijen als de PvdA zijn groot geworden dankzij deze gedachte.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_22637948
quote:
Dan maar even een reactie van een echte SUV-rijder (Ford Explorer):

- Ik heb die auto omdat ik hem mooi vindt, en ik heb hem niet eens gejat, maar gewoon betaald.
Gefeliciteerd en (voorlopig nog) veel plezier met je (best gave) bak.
quote:
- De auto voldoet aan alle wettelijke normen en eisen.
En die normen en eisen voldoen niet aan de eisen die de wereld waarin we leven stelt dus worden die nu even bekeken.
quote:
- Hij weegt 2000 kilo en daar betaal ik ook wegenbelasting naar (1000 euro per jaar)
Ja, logisch.
quote:
- Hij zuipt benzine, ongeveer 1 op 6, maar daarmee betaal ik ook veel accijnsen aan de staat
Ja, je betaalt veel maar je verbrand twee keer zoveel van een schaars goed dan een normaal persoon en je blaast twee keer zoveel rotzooi de lucht in.
quote:
Ja, en zo'n 500 kg zwaarder en je hebt een luchtweerstand waar alleen Afrikaanse bosolifanten mee kunnen concurreren.
quote:
- Ik sta sneller stil dan een Renault Twingo, mede vanwege veel bredere banden en daardoor een betere wrijving met de weg
Remweg is ook afhankelijk van de massa, wedden dat een Twingo bij 50 Km/u een kortere remweg nodig heeft.
quote:
- Ik ben helemaal niet extra vervuilend, de auto heeft gewoon een katalysator en voldoet aan dezelfde emissie-normen als iedere andere personen auto.
Als je dat gelooft ben je echt dom. Die emissieregels raken kant nog wal. Als jij twee keer zoveel benzine verbrand (bij een technologisch gelijkwaardig systeem) vervuil je ook twee keer zoveel.
quote:
- De auto is zwaarder en steviger, dus heb ik meer kans op overleven dan in een gemiddelde boodschappenauto. Dat geldt trouwens ook voor vrachtwagens.
Oftewel, de kans dat iemand anders komt te overlijden door een botsing met jouw auto is vele malen groter. Heel sociaal van je. Fijn dat je alleen maar aan jezelf denkt.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:44:15 #95
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_22638027
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:26 schreef Karboenkeltje het volgende:

En die normen en eisen voldoen niet aan de eisen die de wereld waarin we leven stelt dus worden die nu even bekeken.
Sinds wanneer voldoet zo'n auto plotseling niet meer aan de eisen? Of heb je zelf wat eisen verzonnen?
quote:
Remweg is ook afhankelijk van de massa, wedden dat een Twingo bij 50 Km/u een kortere remweg nodig heeft.
Denk het niet, een Leopard2 van 60 ton staat ook binnen zijn eigen lengte stil. Daar kan geen Twingo tegenop. Er zijn eisen gesteld aan de minimale remvertraging die een auto moet hebben. Die zijn voor de grote en zwaardere auto's echt niet anders.
quote:
Oftewel, de kans dat iemand anders komt te overlijden door een botsing met jouw auto is vele malen groter. Heel sociaal van je. Fijn dat je alleen maar aan jezelf denkt.

Jaja, ook al veroorzaakt een ander een ongeluk dan nog moet ik ervoor zorgen dat ik zelf dood ga en de tegenpartij lachend uitstapt ofzo?
pi_22638307
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Spijker, kop! Maar die mentaliteit heeft een meerderheid van de Nederlanders natuurlijk. Alles willen wat de ander heeft maar er niet voor willen werken. En als dat niet kan dan mag de ander het ook niet hebben! Partijen als de PvdA zijn groot geworden dankzij deze gedachte.
BINGO
U krijgt de hoofdpreis
pi_22638330
Het is bewezen dat mannen die zo'n auto kopen dat doen uit compensatie voor hun schriele pikkie
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:10:07 #98
45206 Pietverdriet
pi_22638348
Daarom rijdt SCH natuurlijk geen auto, zelfs een Leopard kan geen compensatie zijn voor die miniclitorus van hem,
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:10:54 #99
98796 Toodles
Semper Et Ubique
pi_22638367
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En mijn passat Station gebruikt 5,5 liter op 100 Km, dat is dik 1 op 18
Dieseltje zeker? Mijn Passat verbruikte 1 op 10 op benzine
pi_22638377
* SCH heeft een hele fijne auto, met een geel protestlintje aan de antenne tegen de kabinetsplannen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')