Iemand enig idee ? Leek een beetje op Abel ......quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:08 schreef Corvette het volgende:
Ik had laatst een nieuw Nederlands talig nummer gehoord.
Een van de jongens die bij Jensen zijn programma zit had het geschreven. Weet iemand nog wie die groep was en hoe dat nummer heette ?
Ik weet hem:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:24 schreef Corvette het volgende:
[..]
Iemand enig idee ? Leek een beetje op Abel ......
Armand van Helden - My My Myquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:56 schreef Grassmayer het volgende:
Die clip waarin zo'n quasi-lelijke kerel (mijn held) alleen maar aandacht krijgt van enorm mooie vrouwen op het strand ed... welk nummer is dat? en van wie?
volgens mij is die al vaker voorbij gekomen hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:24 schreef Fillipe het volgende:
Oja mensen ik zoek het nummer wat in de commercial van renault te zien is. In die commercial promoten ze de nieuwe Renault Modus volgens mij.
Misschien weet iemand toevallig hoe dat nummer heet
kenny loggins - danger zonequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:35 schreef yup het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Iedereen bedankt die me hebben geholpen
(verkapte tvp)
Kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij is die al vaker voorbij gekomen hier
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:39 schreef Posdnous het volgende:
![]()
Staan de 'hulppieten' toevallig met hun armen over elkaar ongeïntresseerd te kijken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:38 schreef pberends het volgende:
Ik zoek ook een nummer.
Het is een ranummer en gaat zo:
"Bling bling... fuck fuck... suck my dick... nigga bitch... uhh, yeah baby"
Veel pistolen en drank en drugs.
En de hoofdneger draagt zo'n NY-petje. En alle negers hebben zo'n broek aan net of hun lul 60 cm is.
(c) Koefnoen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Staan de 'hulppieten' toevallig met hun armen over elkaar ongeïntresseerd te kijken?
die ken ik
Chumbawamba - Tubthumping [1997]quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:46 schreef pekel het volgende:
Ik zoek een nummer uit, volgens mij, '98.
De band heet Chorambamba ofzo, iig tenminste iets in die termen. :').
Die nummer die ik zoek, was destijds een eendagsvliegje.
Een zinnetje dat onder andere inzit, " I get no doubt", wordt gezongen door mannen, het gehele refrein wordt eigenlijk gezongen door mannen. Een vrouw met een zachte stem zingt de coupletjes.
Het is trouwens "I get knocked down" volgens mij.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:46 schreef pekel het volgende:
Ik zoek een nummer uit, volgens mij, '98.
De band heet Chorambamba ofzo, iig tenminste iets in die termen..
Die nummer die ik zoek, was destijds een eendagsvliegje.
Een zinnetje dat onder andere inzit, " I get no doubt", wordt gezongen door mannen, het gehele refrein wordt eigenlijk gezongen door mannen. Een vrouw met een zachte stem zingt de coupletjes.
Ik ken het alleen van het intro van "I love the 70s" op net5...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:49 schreef roepdeman het volgende:
ok ff moeilijk doen
in het begin van het liedje Sunny - Boney M hoor je zo'n viool stukje
ik weet zeker dat die sample ook is gebruikt in een recent hip hop liedje kan hem alleen niet plaatsen
dogpile en google hielpen me ook niet...
wie o wie weet hoe het liedje heet??
Chumbawamba heetten die lui dacht ik, weet alleen ff de titel van het nummer niet meer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is trouwens "I get knocked down" volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |