Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoe banaal het kerkbezoek/geloofsbelevenis is is te zot voor woorden, Johan.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kan gratis voedsel krijgen bij de MacConnecties
. Maar ik kom er bijna nooit, niet echt lekker
.
Welke Fokker gaat meedoen met de Ramadan Meki
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:33 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat je geloofsbeleving bedoelt, RQ. Een geloofsbelevenis is met een bus vol nonnen door Amerika trekken.
Nou ja, tegenwoordig...ik weet niet of het vroeger beter was.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Belijdenis, beleving, belevenis. Allemaal hetzelfde, snolletje.
Johan. Ik bedoelde dat mensen hun geloof tegenwoordig meer routinematig beleven (nog steeds als een klein kind naar de kerk, bekende gebedjes voor het eten) dan er ook echt over nadenken.
Dit is voorlopig mijn laatste post, gaat mij te sloom.
.
.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig...ik weet niet of het vroeger beter was.
Volgens mij gaat hij dan Korea of Iran nuken ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Four More Years.
wel vaak van rijstepapierquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De bijbel is sowieso 66 boeken kwats
God heeft toch ook geen pistoolquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat vergeten we in Europa nog weleens. Dat een groot deel in de VS godsdienstwaanzinnige is.
Ik heb nog eens gister waarom dat zo kan komen. Ik denk dat de kerk in dat gat gesprongen is die de overheid heeft laten vallen. Dat gat dat in Nederland door de sociale zekerheid opgevuld wordt. Daarom is de invloed van godsdienst in Europa minder groot.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:19 schreef RichardQuest het volgende:
Frans Bauer, die zegt ten minste waar het op staat/
je bent een negerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:13 schreef RichardQuest het volgende:
ik wou dat ik Raëliaan was.
Nee, ik doelde op dat ''katholieken ala Bush.''quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij dan Korea of Iran nuken ofzo
toen zei je 4 more years..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op dat ''katholieken ala Bush.''
Het is tegenwoordig The Ramonequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:19 schreef RichardQuest het volgende:
*RQ speelt Ramones - I Don't Wanna Grow Up
1,2,3,4!
Dat ze oude fouten van +300 jr. van Galileo verbeteren is wel goed te noemen. Maar niet alle wetenschap is bewaard als je kijkt naar Da Vinci. Hier heeft de kerk zeker 75% van zijn ontdekkingen verbrand en daar kun je achteraf niet op terugkomen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:21 schreef Monidique het volgende:
Maar Drugshond, de wetenschap die bewaard en 'verbeterd' werd door de Kerk, is dat dan weer hun verdienste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |