Leuk voorbeeld......quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:47 schreef Monidique het volgende:
http://www.domesdaybook.co.uk/
Deze dus.
HE! , Das zijn nieuwe vlamme Tamara. Niet lillik doen of hij komt toch wa bokken geven. Onthou mijn woordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:50 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik word er warm van, hoor,.
Nou ja, dit boek is niet gemaakt door een geestelijk instituut. Integenstelling tot wat vaak gedacht wordt, was de Kerk helemaal niet oppermachtig in de Middeleeuwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk voorbeeld......... dit mag je zeker kennis en wetenschap noemen.
De boekdrukkunst is er ook eentje van.....
Het beschilderen van objecten ook......
Je hebt gelijk... een geestelijke instituut kan sommige wetenschappen dienen.
Hoe ben je daar ooit terechtgekomen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:54 schreef Parabola het volgende:
[..]
HE! , Das zijn nieuwe vlamme Tamara. Niet lillik doen of hij komt toch wa bokken geven. Onthou mijn woorden![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef pberends het volgende:
Die gasten van die site zijn echt de belichaming van de Belgische kenniseconomie.
Hoezo terechtgekomen? die saait is van menne mate,quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe ben je daar ooit terechtgekomen?
Bende gai dan Dikke Diet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Hoezo terechtgekomen? die saait is van menne mate,
Tegen de leiders konden ze weinig uithalen, maar tegen de burgers des te meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, dit boek is niet gemaakt door een geestelijk instituut. Integenstelling tot wat vaak gedacht wordt, was de Kerk helemaal niet oppermachtig in de Middeleeuwen.
quote:dat lijkt me best heel luek om te gaan intevieuwen want dan kan ik ook dingen op
fok zeten wat ik best zou wilen doen
maar wat voor een soort opleiding moet je heben?
Ik denk dat je in de war bent met totalitaire regimes van de twintigse eeuw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen de leiders konden ze weinig uithalen, maar tegen de burgers des te meer.
Een burger hoefde maar iemand anders (van lage stand) te verketteren en hopzakee.... die zien we nooit meer terug.
Maak een google search met een paar domme "vauten"... en je komt vast wel ergens op zo'n pagina terecht...... straks ook eens doen.... Erg grappig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe ben je daar ooit terechtgekomen?
De innovatie springt er vanaf!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:55 schreef pberends het volgende:
Die gasten van die site zijn echt de belichaming van de Belgische kenniseconomie.
Jij gaat bokke vangequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:57 schreef Sidekick het volgende:
Tamara is toch niet een jongensnaam? Zielig dat die knul met een meidennaam door het leven moet gaan.
Net als Dominique.
Nee hoor, dat was het terrein van de wereldlijke macht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tegen de leiders konden ze weinig uithalen, maar tegen de burgers des te meer.
Een burger hoefde maar iemand anders (van lage stand) te verketteren en hopzakee.... die zien we nooit meer terug.
Die bok voor uwe harses, bedoelde gai?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:07 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding], wat stelt dit nou voor?
20 eeuw - 1800 tot 1900. Dat was al ver na de renaissance....de eerste verlichting.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:02 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met totalitaire regimes van de twintigse eeuw.
Ik bedoel dat de door jou geschetste situatie dat mensen zomaar van straat af worden geplukt na een anonieme tip meer lijkt op de vorige eeuw dan op de Middeleeuwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:12 schreef Drugshond het volgende:
20 eeuw - 1800 tot 1900. Dat was al ver na de renaissance....de eerste verlichting.
Ik zat meer te denken aan 1300-1600. (80 jarige oorlog, de spaanse inquisitie, Made of orleans, bla bla bla)
Jaja...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die bok voor uwe harses, bedoelde gai?
Kankergezwel op je voortanden. Dus een verstopte doodsverwensing.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:07 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding], wat stelt dit nou voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |