Geloof je dat soort onzin zelf? De redenering: "oh, ik heb een hekel aan Bush dus ga ik mezelf opblazen"?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:15 schreef Verbal het volgende:
Niet in de mate waarin Bush terroristen ronselt voor Al Qaida.
V.
Touchy.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geloof je dat soort onzin zelf? De redenering: "oh, ik heb een hekel aan Bush dus ga ik mezelf opblazen"?
Echt weer de troetelfantasie van de linkse kerk dit.
"Als je niet lief bent voor het monster, krijg je meer monsters." Dat is de essentie van jouw redenering. En het is onzin.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:18 schreef Verbal het volgende:
Touchy.
V.
Dit is idd gelulquote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet in de mate waarin Bush terroristen ronselt voor Al Qaida.
V.
Nope. Da's JOUW essentie van mijn redenering. En dàt is inderdaad onzin.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
"Als je niet lief bent voor het monster, krijg je meer monsters." Dat is de essentie van jouw redenering.
En wat is JOUW essentie dan? Of ontdek je nu voor het eerst de stupiditeit van die gedachtegang van je?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:07 schreef Verbal het volgende:
Nope. Da's JOUW essentie van mijn redenering. En dàt is inderdaad onzin.
V.
Whoa, kun je nog nèt even iets opgefokter doen?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wat is JOUW essentie dan? Of ontdek je nu voor het eerst de stupiditeit van die gedachtegang van je?
Ik leg het je wel even uit als de rode waas voor je ogen een beetje is opgetrokken.quote:Want jij denkt kennelijk dat de zachte hand ingezet moet worden tegen terrorisme, anders krijg je kennelijk meer terrorisme.
Hopelijk doe je dat ook daadwerkelijk dan, want ik ben wel benieuwd welke redenering aan deze bizarre stelling ten grondslag ligt...quote:Ik leg het je wel even uit als de rode waas voor je ogen een beetje is opgetrokken.
Zo bizar is die niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:25 schreef Speth het volgende:
[..]
Hopelijk doe je dat ook daadwerkelijk dan, want ik ben wel benieuwd welke redenering aan deze bizarre stelling ten grondslag ligt...
Je laat iedereen hier wel in spanning.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zo bizar is die niet.
V.
Ik ben niet opgefokt. Ik wordt alleen geconfronteerd met adembenemende domheid.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:23 schreef Verbal het volgende:
Whoa, kun je nog nèt even iets opgefokter doen?![]()
Ik geef je wel wat denk-tijd.quote:Ik leg het je wel even uit als de rode waas voor je ogen een beetje is opgetrokken.
Gegroet.quote:Welterusten.
V.
Reptillians zijn net iets verder gezocht, maar het scheelt niet veel.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:26 schreef Verbal het volgende:
Zo bizar is die niet.
V.
ZO. Die zit.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik ben niet opgefokt. Ik wordt alleen geconfronteerd met adembenemende domheid.
Breng die knipoogsmiley maar dwars rectaal bij jezelf in, na dat hysterische gedoe van jequote:Ik geef je wel wat denk-tijd.
Ja. De tering voor je.quote:Gegroet.
Met Kerry wordt het net zo'n puinhoop, wellicht nog erger. Hij heeft de indruk dat de strijd tegen terrorisme heel makkelijk is, als er maar niet zo'n idioot als Bush aan de macht is. Dat er landen staan te popelen hem in Irak te hulp te schieten met legers capabele troepen die Irak in een handomdraai rustig hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:15 schreef Sidekick het volgende:
Ik kijk uit naar 2 november, maar ik vrees met grote vrezen dat we nog 4 desastreuze jaren moeten meemaken met Bush.
Schwarzenegger ondersteunt stamcelonderzoekquote:Schwarzenegger ondersteunt stamcelonderzoek
De Californische Republikeinse gouverneur Arnold Schwarzenegger brak afgelopen maandag met zijn conservatieve achterban door een wetsvoorstel waarbij 3 miljard dollar zal worden vrijgemaakt voor onderzoek naar stamcellen te ondersteunen. Mocht het wetsvoorstel worden aangenomen, dan zou dat betekenen dat er voor de komende tien jaar per jaar 300 miljoen extra beschikbaar is.
Saillant detail is dat Schwarzenegger hiermee direct tegenover zijn eigen partij komt te staan, die in meerderheid tegen dit soort onderzoek is. Steen des aanstoots is het experimenteren met stamcellen, die ontstaan kort na de bevruchting van de eicel. Volgens tegenstanders zijn dit embryo's en dus levende wezens.
Voorstanders menen dat in de nabije toekomst dwarslaesie, Alzheimer en een een aantal andere ziektes genezen kunnen worden. Bekende voorstanders van onderzoek zijn en waren Michael J. Fox, wijlen Christopher Reeve en de familie van de overleden ex-president Ronald Reagan. Ook de schoonvader van Arnold Schwarzenegger, Sargent Shriver, lijdt aan Alzheimer.
Arnie vind dat de Democraten voor teveel overheidsbemoeienis staan en Republikeinen voor meer eigen verantwoordelijkheid. Dat was toen hij naar de VS kwam mischien zo maar het lijkt nu door de wetgeving onder Bush bijhoorlijk omgedraaid.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Schwarzenegger ondersteunt stamcelonderzoek![]()
Wtf doet Arnie nou bij de Republikeinen
Ik denk dat de Democraten deze verkiezingen voor minder overheidsbemoeienis staan. Zie mijn sig. Bovendien willen de Republikeinen allerlei beperkingen leggen aan persoonlijke vrijheid. Republikeinen staan helemaal niet voor minder overheid.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Arnie vind dat de Democraten voor teveel overheidsbemoeienis staan en Republikeinen voor meer eigen verantwoordelijkheid. Dat was toen hij naar de VS kwam mischien zo maar het lijkt nu door de wetgeving onder Bush bijhoorlijk omgedraaid.
Oorspronkelijk wel maar ik vind de Democraten nu ook een betere keus wat betreft persoonlijke vrijheden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat de Democraten deze verkiezingen voor minder overheidsbemoeienis staan. Zie mijn sig. Bovendien willen de Republikeinen allerlei beperkingen leggen aan persoonlijke vrijheid. Republikeinen staan helemaal niet voor minder overheid.
Je bedoelt : Right wing politicians say:" The system doesn't work", then they get elected and prove it.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:54 schreef Frenkyboy het volgende:
Republicans are the people who believe that gouvernment is essentially a bad thing and then get elected and prove it..![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:54 schreef Frenkyboy het volgende:
Republicans are the people who believe that gouvernment is essentially a bad thing and then get elected and prove it..![]()
Wat is PJORourke? een Republikeinse politicus?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:11 schreef Potus het volgende:
[..]
Je bedoelt : Right wing politicians say:" The system doesn't work", then they get elected and prove it.
En PJORourke zal zo wel met de helemaal correcte quote komen. Die is immers afkomstig van P.J. O'Rourke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |