Ons eigen land weer beter moeten vinden dan die zielige blonde allochtonen. Typisch fascistisch anti-moslim rechts, van Herr Sizzler. De extremistische uber-potentieel.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:21 schreef Lithion het volgende:
2-1.
Bedankt sizzler..
.
Hij was voor de Finnen idd, de rechtse landverrader.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:23 schreef Lithion het volgende:
1-0.
Bedankt sizzler.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:23 schreef NightH4wk het volgende:
Mijn fiets gaat morgen staken, ik wil het debat zien.
Mijn benen gaan morgen staken , ik wil morgen niet naar schoolquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:23 schreef NightH4wk het volgende:
Mijn fiets gaat morgen staken, ik wil het debat zien.
Tsja, als Nederland beter wil verdienen zal er toch gewoon gewerkt moeten worden om het te verdienen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:26 schreef Meki het volgende:
[..]
Mijn benen gaan morgen staken , ik wil morgen niet naar school
GVB gaat niet staken. Ik moet morgen een Jaarverslag uitbrengen
![]()
Thanks.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:08 schreef Lithion het volgende:
[..]
Het is er de laatste tijd helaas alleen niet van gekomen om em te updaten, maar als je nog tips nodig hebt die er niet bij staan, dan mail me tzt maar.
Cool!quote:Ik ga overigens aan het einde van deze maand naar Thailand, maar hoe en wat precies weet ik nog niet.
Toch wel geld aan verdiend hoop ik?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:38 schreef Drugshond het volgende:
ff in checken....... 8 uur aan een PC van iemand anders zitten stoeien.
Ik zou willen dat ik nooit in aanraking was gekomen met een PC. Laat staan dat ik van het bestaan afwist.
NS of GVB of RET ??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:40 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ga morgen gewoon openbaar met mijn vervoer hoor. Zoals altijd.
Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:42 schreef RichardQuest het volgende:
Zeg, Lition, wil je wat foto's hier posten als je in Thailand bent? Ik ben nog nooit in ZO-Azië geweest...
Die laatste twee ken ik niet, maar ik ga met mijn gestolen fiets, als altijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
NS of GVB of RET ??
jij dief zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die laatste twee ken ik niet, maar ik ga met mijn gestolen fiets, als altijd.
Een keer na de studie...ik heb daar geen familie, dus dat wordt prijzig...maar ik heb nogal veel op de planningquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.
Ik ben slechts solidair met mezelf, Meki. Hij stond daar maar, zonder slot, bij de shoarmatent. Tsja.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
jij dief zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |