quote:Matt LeBlanc (Joey) @ imdb.com
Entertainment Weekly lauded Matt LeBlanc as "a rarity--a hunk with a gift for deadpan comedy," for his role as one of America's favorite "Friends." LeBlanc might never have detoured to acting if his mother, fearing for his safety, had not encouraged him to pursue something other than professional motorcycle racing.
After receiving his first motorcycle at age 8, LeBlanc participated in various amateur races and later even trained for a career in carpentry before ultimately deciding to become an actor.
After graduating from high school, LeBlanc set his sights on living in New York City. By 1987, he had obtained parts in national television commercials for such high-profile products as Levi's jeans, Coca-Cola and Doritos. He also appeared in a Heinz ketchup spot that won the prestigious Gold Lion Award at the 1987 Cannes Film Festival.
In 1988, LeBlanc began formal acting training. Within a year, he landed a starring role on the television series "TV 101" and relocated to Los Angeles. Since then, his television credits have included starring roles on "Top of the Heap" and "Vinnie & Bobby" and in the telefilm "Anything to Survive," opposite Robert Conrad. LeBlanc also guest starred on "Class of '96" and "Married...with Children."
LeBlanc appeared on the big screen in the 2000 blockbuster "Charlie's Angels," an update of the 1970s television series, opposite Drew Barrymore, Cameron Diaz and Lucy Liu, and in its successful sequel, "Charlie's Angels: Full Throttle." His other feature film credits include starring roles in "Lost in Space" and "Ed." LeBlanc can also be seen alongside Eddie Izzard in the war comedy "All the Queen's Men."
The National Italian American Foundation in Washington, D.C., recently honored LeBlanc for his contribution to the world of entertainment.
In addition to acting, LeBlanc enjoys working on his own cars and motorcycles--which include a Pantera racecar--and playing with his dogs. He currently lives in Los Angeles and is married to model Melissa McKnight. They recently welcomed their baby girl, Marina LeBlanc, on February 8, 2004. Matt LeBlanc's birthday is July 25.
quote:Paulo Costanzo (Michael) @ imdb.com
Paulo Costanzo made his feature film debut in the box office hit "Road Trip." He went on to star opposite Josh Hartnett in "40 Days and 40 Nights" and opposite Alicia Silverstone and Woody Harrelson in the independent project "Scorched." Costanzo also appeared in "Josie and the Pussycats."
In addition to various television productions, Costanzo has performed onstage in Canadian productions of "Bogeyman" and "The Good Doctor."
Costanzo is originally from Toronto, Canada. He resides in Beverly Hills.
quote:Drea de Matteo (Gina) @ imdb.com
Drea de Matteo has charmed America as Adriana, Christopher's loyal and loving fiancée on HBO's critically acclaimed show "The Sopranos."
De Matteo stars in "Assault on Precinct 13," a remake of John Carpenter's 1976 thriller. The film also stars Ethan Hawke and Laurence Fishburne. Other feature films include MGM's "Deuces Wild" and Warner Bros.' "Swordfish."
She was most recently seen in theaters starring with Gina Gershon in "Prey for Rock & Roll," directed by Alex Steyermark. Later this year, de Matteo will begin filming Steyermark's next film, "West Memphis Three," which is based on the true story of three teenagers who were unfairly convicted in a triple-murder case.
At the 2001 Cannes Film Festival, de Matteo received phenomenal reviews for her portrayal as a Puerto Rican-American drug lord in Abel Ferrara's film "'R Xmas."
As if acting weren't enough, de Matteo co-owns the ultra hip East Village boutique Filth Mart. During her downtime, de Matteo goes back to HB Studios, where her mother has taught playwriting for over 25 years. She and her mother, Donna de Matteo, are always developing and looking out for new writers and projects, as well as working on their own material.
De Matteo has a BFA from NYU's Tisch School of the Arts in film production.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Nee, maar je kan hem wlel al downloaden van verschillende bronnen (torrent, usenet ea). Er zijn zelfs al ondertitels uit voor de eerste 5 afleveringenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:45 schreef S-Two het volgende:
Is deze serie al op de nederlandse tv te zien dan?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:Idd, die was eeeerg grappig en helaas nog niet overtroffen. Maar over het algemeen vind ik de serie wel geslaagd. Het kijkt lekker wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goeie OP, leuke serie, en tevens tvp ....
Haha idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij welke aflevering zijn ze nu eigenlijk in de VS?
Aflevering 5 en morgen komt 6 op tv(in de vs dan).quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha idd!
Bij welke aflevering zijn ze nu eigenlijk in de VS?
Volgens mij wordt er verder niets gezegd over de huidige leeftijd van Gina, dus je weet alleen dat ze 16 was toen ze een kind kreeg. Kan dus heel goed kloppen hoor.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:30 schreef Chello200 het volgende:
Wat ik maar nog steeds niet kan redeneren is hoe Gina 35 kan zijn ? Want in Friends zelf was ze ook maar 16 toen ze zwanger was. En nu 4? jaar later is ze 35 met kind van 20 ? wtf ? Of is dit een heel andere zus ?
Verder is de show wel vermakelijk maar mist de connectie met de andere cast van Friends..
Als je weet hoe oud die zoon nu is, weet je ook Gina's huidige leeftijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:39 schreef Roa het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er verder niets gezegd over de huidige leeftijd van Gina, dus je weet alleen dat ze 16 was toen ze een kind kreeg. Kan dus heel goed kloppen hoor.
Je bent in de war met Dina. Zij was de zus van Joey die zwanger was in Friends. Zij wilde toen met Rachel praten omdat zij ook zwanger.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:30 schreef Chello200 het volgende:
Wat ik maar nog steeds niet kan redeneren is hoe Gina 35 kan zijn ? Want in Friends zelf was ze ook maar 16 toen ze zwanger was. En nu 4? jaar later is ze 35 met kind van 20 ? wtf ? Of is dit een heel andere zus ?
Verder is de show wel vermakelijk maar mist de connectie met de andere cast van Friends..
Ah dan lig ik dus precies op schemaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:08 schreef yanggie het volgende:
[..]
Aflevering 5 en morgen komt 6 op tv(in de vs dan).
Hier kan je btw alle afleveringen bijhouden.
http://www.friends-tv.org/joey/episodes.html
Antwoord:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:30 schreef Chello200 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Antwoord:Leuke poging, maar kloppen doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Ik vind haar dik OK, beste MILF btw ook, hoerig.. maarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:13 schreef Noca het volgende:
[..]
In het begin vond ik de zus van Joey trouwens maar wat irritant...kwam niet goed over ofzo. Maar dat heb ik nu niet meer.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:04 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Antwoord:Ik heb het antwoord al gegeven. Staat een stukje omhoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The End!
niet helemaal mee eens, 8 was wel een topseizoen vond ikquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:01 schreef pfaf het volgende:
Ik vind het leuker dan de laatste 3 seizoenen van Friends.
true truequote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:12 schreef pfaf het volgende:
Ik vond dat in Friends Joey per seizoen minder grappig en dom werd.
Mee eens... 8 was een topseizoen... net als 1,2,3,4,5,6,7,9 en 10quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:05 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens, 8 was wel een topseizoen vond ik
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Leuke poging, maar kloppen doet het nietEn waarom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
idd. heb die kritiek nooit zo begrepen. Oke misschien zit er iets verschil tussen, maar om daar nu zo'n heisa van te maken. 1 t/m 10.. genietenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens... 8 was een topseizoen... net als 1,2,3,4,5,6,7,9 en 10
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En waarom:Mjah, of ze nou 14 of 16 was, het heeft niets te maken met de serie eigenlijk. Waar hebben we het nou overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:13 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
En waarom:Laatste keer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.imdb.com/title/tt0375355/quotesMy soul is painted like the wings of butterflies
waar halen we tegenwoordig eigelijk ondertitels vandaag?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:56 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wlel al downloaden van verschillende bronnen (torrent, usenet ea). Er zijn zelfs al ondertitels uit voor de eerste 5 afleveringen
leuk sletje jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:28 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Ik vind haar dik OK, beste MILF btw ook, hoerig.. maar.
ik keek friends enzo ook altijd wel zonder ondertitels, maar soms moest ik toch een grap missen omdat ik ze niet versta, dat vind ik wel jammer, maar dat ik ze echt nodig heb, dat niet neequote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:48 schreef linuxje het volgende:
[..]
leuk sletje ja
@ berc, je kan toch wel beetje engels?waarom ondertitels
Howie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:47 schreef jzah het volgende:
Aflevering 6 is super culeAlleen die irritante dikke buurman mag van mij wel oprotten. Gelukkig kwam hij in deze afl. niet voor.
Dan was ik zeker te dronken toen ik thuis kwam. Ik vond em helemaal niet zo superquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:47 schreef jzah het volgende:
Aflevering 6 is super culeAlleen die irritante dikke buurman mag van mij wel oprotten. Gelukkig kwam hij in deze afl. niet voor.
Mjah, ik kijk tegenwoordig steeds meer zonder ondertitels en ik erger me altijd aan de slechte vertalingen en de grappen die je mist als je dus alleen de ondertiteling leest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:35 schreef berc het volgende:
[..]
ik keek friends enzo ook altijd wel zonder ondertitels, maar soms moest ik toch een grap missen omdat ik ze niet versta, dat vind ik wel jammer, maar dat ik ze echt nodig heb, dat niet nee
Dat had ik eerst ook, maar ik vind het toch wel een leuke seriequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:45 schreef Remzz het volgende:
Vind het eigenlijk nog best wel leuk, had er zelf zelfs nog iets minder van verwacht.
Hij is leukquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 03:56 schreef meeloper het volgende:
Aflevering 7 geweest, en is online! Joey and the Husband... ik ga hem ff bekijken
quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:17 schreef mbn het volgende:
Wow twee echte verhaallijnen naast elkaar die door elkaar liepen en dan ook nog karakterontwikkeling bij dei Alex. Qua opzet de beste aflevering totnogtoe.
Alex is wel cutequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:47 schreef Timmai het volgende:
[..]
Alex wordt leuker
![]()
Vond je? Ik heb me goed vermaakt bij aflevering 6. Voor mij niets beter of slechter dan de voorafgaande 5.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aflevering 6 was echt beroerd slecht en d'r zat echt teveel amerikaanse humor in die wij als NL'ers niet leuk vinden. Daarentegen was Aflevering 7 wel weer redelijk..
Cool! Kan je daar misschien wat meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat is.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:12 schreef para909 het volgende:
Drie weken geleden was ik in LA en ben daar naar een opname van Joey geweest.
Monacoquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:19 schreef xxmirxx het volgende:
Ik heb de eerste zes afleveringen gezien![]()
Vind het een stuk minder leuk dan Friends, maar idd het kijkt wel lekker weg...![]()
Een vriend van me zei dat de vrouw die de agent van joey in Joey, ook een rol had in Friends...
Ze moet een irritante vriendin van Monaco gespeelt hebben...
Ik vroeg me af of iemand weet of dat klopt, want ik ben nl erge Friends-fan, maar ken die aflevering niet...![]()
of je edit je post gewoon, teringnewbiequote:Op maandag 25 oktober 2004 23:30 schreef xxmirxx het volgende:
zucht
Monica...Ben een beetje scheel af en toe...
hanzel_lane![]()
je weet dus niet hoe je moet edittenquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:32 schreef xxmirxx het volgende:
not afraid to commit mistakes...![]()
nofi, maar jij bent niet bang om je fouten te laten opnemen in een gestichtquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:32 schreef xxmirxx het volgende:
not afraid to commit mistakes...![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:27 schreef Mike het volgende:
-offtopic reacties verwijderd-
Verder vond ik de laatste aflevering erg matig. Het is echt een serie waar je naar kijkt als je het per ongeluk tegenkomt, maar daar blijft het voor mij ook wel bij.
Natuurlijk! Joey wordt opgenomen in LA, in dezelfde studio waar vroeger Friends werd opgenomen: Warner Brothers Studios nr 12.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:22 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Cool! Kan je daar misschien wat meer over vertellen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe dat is.
Goed verhaal, leuk om eens te horen hoe dat allemaal gaat, DANKJEWELquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:37 schreef para909 het volgende:
[..]
Ik vond het een hele ervaring , zeker ook omdat je op het heilige der heilige was: de Friends-set! Mocht je zelf geinterresseerd zijn: www.tvtickets.com. Oh ja, het kost nix (altijd leuk voor Nederlanders).
Kheb zondag de Central Perk Box binnenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 23:25 schreef Jaytonized het volgende:
Ik vond aflevering 7 ook wel grappig, maar heb nu ook de hele Friends-reeksen binnen en vind dat toch nét iets grappiger. Desondanks is Joey natuurlijk wel de moeite waard om te kijken.
Dat dan weer wel natuurlijk...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 04:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je laatste zin vond ik erg grappig btw, het kost nix...... Je moet alleen wel ff naar Amerika vliegen, maar verder kost het geen flikker
Graag gedaan. Had graag foto's gemaakt, maar je moest je camera inleveren en je werd streng gefouilleerd (11 september-mania). Gelukkig heb ik wel wat beroerde foto's kunnen maken met mijn telefoon.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 09:04 schreef jzah het volgende:
Erg leuk dat verhaal van para909
Ik denk al.. waar blijft ie..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:37 schreef RAM_ het volgende:geen nieuwe ep deze week
Ik kon hem al niet vinden. Hij is dus niet uitgezonden deze week?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:37 schreef RAM_ het volgende:geen nieuwe ep deze week
Nope: http://www.nbc.com/Joey/episode_guide/quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kon hem al niet vinden. Hij is dus niet uitgezonden deze week?
Ok dan, dankjewel!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:56 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nope: http://www.nbc.com/Joey/episode_guide/
Volgende week weer
Mag niet hequote:Op vrijdag 5 november 2004 02:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
-edit:-
Des te erger.quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wist het
Hey, don't blame me for tryingquote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Des te erger.
Ik heb 'm trouwens ook al.
Tss, waar heb je em vandaan mike?quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Des te erger.
Ik heb 'm trouwens ook al.
in de nieuwe serie is het z'n zus, en heet ze Gina. Lijkt me toch ook een ander personage dan....quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:07 schreef Jaytonized het volgende:
ook DeenaAlhoewel ze er daar heeeeeeeeel anders uitziet, en dat komt niet alleen door die borstimplantaten die er nog moeten komen.
Ja dat is een ander maarja Joey heeft ook 10 zussen ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2004 09:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
in de nieuwe serie is het z'n zus, en heet ze Gina. Lijkt me toch ook een ander personage dan....
De zon komt op in het oosten...quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:02 schreef Tokus het volgende:
Stel, je zit in L.A., en je kijkt naar de zon die op komt.... hoe kan het dat die van rechts naar links gaat?
Bij Angel hebben ze die fout ook gemaakt, en bij Joey dus ook weer...
en waar ligt het oosten als je op het noordelijk halfrond richting de evenaar kijkt?quote:Op zaterdag 6 november 2004 02:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De zon komt op in het oosten...
WTF waar gaat dit overquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
en waar ligt het oosten als je op het noordelijk halfrond richting de evenaar kijkt?
2 posts teruglezen is moeilijk he. Vooral als je dan ook nog een conclusie moet trekken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 09:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
WTF waar gaat dit over![]()
D'r stond nog "To be continued...." en toen werd het beeld zwart als je dat bedoeld?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:55 schreef Noca het volgende:
Hij eindigde bij mij wat abrupt...geen aftiteling met laatste grap. Klopt dat?
Ah dan klopt het wel denk ik (heb het "to be continued" gemist denk ikquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
D'r stond nog "To be continued...." en toen werd het beeld zwart als je dat bedoeld?
Wat hij zeiquote:Op maandag 8 november 2004 09:21 schreef DinoPK het volgende:
Tjah de laatste aflevering is wederom weer meer van hetzelfde, maar toch blijf ik er wel naar kijken. Ik merk alleen wel dat ik amper hardop moet lachen (eigenlijk totaal niet) om deze serie, iets dat bij Friends wel anders was...
Ik wil een grotere rol voor Alex! Naast het feit dat ze bijzonder leuk is om naar te kijken, is het gewoon het grappigste karakter na Joey in de serie. Waarom dan maar 1 a 2 kleine scenes per aflevering...
Tering, zo lang alweer joh... Poeh.quote:Op maandag 8 november 2004 21:34 schreef Bigs het volgende:
King of the Hill S9 (ook onvoorstelbaar dat dat al zo lang loopt)
ging alleen maar over episode guides hoorquote:Op maandag 8 november 2004 20:43 schreef metallicattim het volgende:
-edit: da's echt niet de bedoeling.-
Yeah right...bannen, moeten ze je! BANNEN!quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:39 schreef metallicattim het volgende:
[..]
ging alleen maar over episode guides hoor![]()
![]()
![]()
2quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:05 schreef Atreidez het volgende:
Vanavond ook de laatste gezien en hij was wel grappig. Wist trouwens niet dat t mevr. Travolta was maar ze deed het leuk idd, vooral de scene bij de deurHoeveel afl. hebben ze trouwens een contract voor met joey, gewoon 22?
Ik bedoelde de serie en niet specifiek Donnaquote:Op dinsdag 9 november 2004 07:26 schreef flapp0r het volgende:
2
http://www.imdb.com/title/tt0375355/
Kelly Preston .... Donna (2 episodes)
Dit staat op Tvtome.com:quote:Op dinsdag 9 november 2004 01:05 schreef Atreidez het volgende:
Hoeveel afl. hebben ze trouwens een contract voor met joey, gewoon 22?
Dus 24.quote:November 02, 2004
According to TV Guide, NBC has ordered two additional episodes of Joey, bringing the first season episode order to 24.
genote nog wel...quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Rest het volgende:
-edit: dat doen we dus hier niet.-
Als je Joey and the dream girl part 2 bedoelt... die is op 11 November uitgezonden.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:52 schreef mandark2000 het volgende:
Een nieuwe aflevering van Joey isn, net als Friends vroeger, al voordat de show in Amerika is uitgezonden, te downloaden. Hoe kan dat ?
Mag je mij uitleggen hoe je aan ep 10 komt, aangezien die nog niet eens is uitgezondenquote:Op vrijdag 19 november 2004 02:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iedereen die net gestopt is met kijken? Eps 10 is de beste tot nu toe naar mijn mening
Lag soms echt dubbel van het lachen![]()
Ik had hem anders ook al gezien hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag je mij uitleggen hoe je aan ep 10 komt, aangezien die nog niet eens is uitgezonden
denk het nog niet ik denk als Friends hier is afgelopen dat het erna komtquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:07 schreef mrkanarie het volgende:
komtie ook in nl uit dan?
Ik wil wel, maar het mag niet van Mikequote:Op vrijdag 19 november 2004 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag je mij uitleggen hoe je aan ep 10 komt, aangezien die nog niet eens is uitgezonden
Het wordt op donderdag uitgezonden, om 8/7PM, er is volgens mij 5 uur tijdverschil, uitgaande van 8PM, dus dat is 13 uur, kortom, 1 uur vrijdag nacht nederlandse tijd wordt het uitgezondenquote:Op vrijdag 19 november 2004 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:02 schreef rammes het volgende:
nog een paar uurtjes voor de nieuwe aflevering.... whooohooo
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Zit er nog een redelijk Alex aandeel in deze aflevering. Dat is wat mij nog t meeste boeit met deze serieDe dubbel was t leukste tot nu toe, en de rest vond ik toch allemaal wat minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hem ook binnen , samen met 11 , ik ga ze zo kijkenquote:Op zondag 12 december 2004 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb aflevering 12 inmiddels binnen. Vanavond maar eens even kijken.
Ze past beter in The Sopranos, waar ze wel een leuke rol speelt die bij haar past.quote:Op zondag 12 december 2004 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Ja, ik vond m wel leuk, de dialogen met Liu waren erg grappig. Toch kan ik niet wennen aan die zus van Joey, dat blijf ik t minste aan de serie vinden.
Ze moeten natuurlijk uitkijken dat Alex niet populairder wordt als Joeyquote:Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Pluspunt van de serie is die lekkere buurvrouw. Helaas hebben de schrijvers dat blijkbaar zelf nog niet in de gaten.
Dat zal niet gebeuren... ze moeten wel uitkijken dat ze niet populairder wordt dan Joey.quote:Op maandag 13 december 2004 10:45 schreef Atreidez het volgende:
Ze moeten natuurlijk uitkijken dat Alex niet populairder wordt als Joey![]()
Waar zijn deze te vinden?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:56 schreef Babske het volgende:
[..]
Nee, maar je kan hem wlel al downloaden van verschillende bronnen (torrent, usenet ea). Er zijn zelfs al ondertitels uit voor de eerste 5 afleveringen
ik zag hem er ook nog niet opstaan , nog even geduld denk ik...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:44 schreef jzah het volgende:
Is gister/vandaag aflevering 13 uitgezonden? Ik kan hem (nog) niet vinden op de bekende sites.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:44 schreef jzah het volgende:
Is gister/vandaag aflevering 13 uitgezonden? Ik kan hem (nog) niet vinden op de bekende sites.
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 09:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik zag hem er ook nog niet opstaan , nog even geduld denk ik...
aflevering 1 is de enige die ik nog niet heb gezien , ik heb ze allemaal kunnen vinden behalve die...quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:51 schreef -Xerxes- het volgende:
Heb gisteren aflevering 1 gezien. Best grappig, ben nu alle andere aan het downloaden
Ik weet wel zeker dat dat niet de laatste is van seizoen 1.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden worden
En dat is tevens de laatste van s1.
Episode 13
Als je me ff mailt op vossie59 op hotmail dan zal ik eens kijken of ik iets voor je kan betekenen vanavondquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:27 schreef Xlarge het volgende:
[..]
aflevering 1 is de enige die ik nog niet heb gezien , ik heb ze allemaal kunnen vinden behalve die...
Dat laatste heb je verkeerd...quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
De volgende aflevering zal pas op 6 januari uitgezonden worden
En dat is tevens de laatste van s1.
Episode 13
quote:November 02, 2004
According to TV Guide, NBC has ordered two additional episodes of Joey, bringing the first season episode order to 24.
ik denk aan het einde van dit seizoen 24 afleveringen dusquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:42 schreef NITR0 het volgende:
iemand een idee wanneer de serie op dvd komt?
Er komen nog flink wat nieuwe afleveringen hoor. Volgens mij loopt de serie gewoon nog door tot mei. In ieder geval volgende week weer een nieuwe aflevering. Er zijn in ieder geval 24 afleveringen voor het eerste seizoen besteld.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:56 schreef DinoPK het volgende:
En dit was dan ook de laatste van seizoen 1 (als het goed is).
Uiteraard, de releases van LOL ben ik wel erg tevreden overquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:52 schreef Dos37 het volgende:
vandaag weer een aflevering in de USA dus morgen zal die wel opt internet te vinden zijn
Check je mailquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:39 schreef MrUber het volgende:
Ik heb alle friends aflevering achter elkaar gekeken en meteen met Joey door gegaan waar ik nu op aflevering 10 mee zit.
Ik was echt 2 dagen uber deperesief dat ik alle Friends had gezien
Joey Ep 12 heb ik nu ook alleen 11 nog niet :| Iemand ruilen?
Ik blijf het wel volgen.. Zoveel moeite is het niet en het is maar 20minuutjes per week. Daar heb ik wel tijd voor op het moment. Daarbij is het best een aardige serie. Er zijn series die het volgen niet waard zijn..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik dit seizoen nog wel even afkijk, maar ze moeten echt met wat betere grappen komen mochten ze een 2e seizoen maken...
Zeg Lamlul, dat je mij toevoegt op msn zonder dat ik daar behoefte aan heb alá, maar heb dan ook wel het fatsoen om een beetje normaal te reageren als ik een simpele typefout maak. En FYI: je semi patsen over je downloadsnelheid interesseert niemand geen ene moer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:39 schreef MrUber het volgende:
Ik heb alle friends aflevering achter elkaar gekeken en meteen met Joey door gegaan waar ik nu op aflevering 10 mee zit.
Ik was echt 2 dagen uber deperesief dat ik alle Friends had gezien
Joey Ep 12 heb ik nu ook alleen 11 nog niet :| Iemand ruilen?
Joey's hele character is gebaseerd op zijn domheid. Dat is leuk en grappig, dus gaan ze daar op verder. Je moet het ook niet zien als een totaal nieuw personage, maar gewoon Joey uit Friends. Dezelfde grappen die ze in Friends met hem maakten (en je probably wel leuk vond), maken ze nu gewoon in Joey.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:13 schreef MrUber het volgende:
ik vind het ook nog niet echt superleuk... In Friends hadden de characters echte persoonlijke trekjes... zoals MOnico schoonmaken enzo. In Joey is dit iets minder.
Behalve de grappen waarin Joey "dom is" die zijn echt zo gejat en niet echt orgineel...
Jah maar orgineel en leuk zoals in Friends zijn ze niet...quote:Joey's hele character is gebaseerd op zijn domheid. Dat is leuk en grappig, dus gaan ze daar op verder. Je moet het ook niet zien als een totaal nieuw personage, maar gewoon Joey uit Friends. Dezelfde grappen die ze in Friends met hem maakten (en je probably wel leuk vond), maken ze nu gewoon in Joey.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat het alleen maar om joey moet draaien, ondanks de titel misschien doet vermoeden. Ik ben blij dat Alex telkens een iets groter rolletje speelt, maar verder kan ik me nog steeds ergeren aan die bitch van een agent van Joey. Elke keer als ze d'r muil opentrekt dan krijg ik weer de creepsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Joey's hele character is gebaseerd op zijn domheid. Dat is leuk en grappig, dus gaan ze daar op verder. Je moet het ook niet zien als een totaal nieuw personage, maar gewoon Joey uit Friends. Dezelfde grappen die ze in Friends met hem maakten (en je probably wel leuk vond), maken ze nu gewoon in Joey.
LoLoL!quote:nou ik weet dat een schaal lasgana uit 5 stukken bestaat
goed????quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef MrUber het volgende:
[..]
LoLoL!
Die Agent van Joey vind ik de beste van alle... zij doet het echt supergoed
Ik vind seizoen 1 van Friends 10 x beter dan seizoen 1 van Joey. Ik vind Joey enorm tegenvallen en ik weet dan ook zeker dat het succes van de serie ook maar enigszins in de buurt zal komen van dat van friends.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:25 schreef jozef444 het volgende:
Ik vin dat veel mensen nu al te kritisch zijn over de serie, als je kijkt naar de seizoenen van friends dan zijn die karaktertrekjes zeker in de eerste seizoenen nog lang niet (duidelijk) aanwezig dus daarom snap ik niet waarom veel mensen gelijk verwachten dat joey op t niveau van freinds zit dat kan neit dat duurt gewoon zoiezo een seizoen misschien wel 2. Tot die tijd ik vin m wel leuk en zal m gewoon blijven kijken en t is nog leerzaam ook nou ik weet dat een schaal lasgana uit 5 stukken bestaat
ik ben benieuwd....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 1 van Friends 10 x beter dan seizoen 1 van Joey. Ik vind Joey enorm tegenvallen en ik weet dan ook zeker dat het succes van de serie ook maar enigszins in de buurt zal komen van dat van friends.
quote:Amanda: Ooh, that accident must have been terrible. You look positively ghastly!
Chandler: Well, aren't you a treat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:26 schreef MrUber het volgende:
Net 14 gezien! GEWELDIG!!
Bobby: Micheal is a fan... if he wants you to be Dada if he wants you do be r2d2 then i wanna hear blippety blop skwarp!
I want you boys to talk.. and one day youll return the favour.... HARD!
SUPER
yep, das best snel... Joey is, als ie in Nederland geaired wordt, nog niet klaar in Amerika...quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is dan ook best snel, of niet? Dat een serie uit Amerika zo snel op de buis verschijnt.
Wel leuk though
Wat is dat toch met amerikaanse serie'squote:Op donderdag 20 januari 2005 21:10 schreef Miguel het volgende:
Vanavond weer een nieuwe jongens
15. 1-15 20 Jan 05 Joey and the Assistant
Daarna slaan we blijkbaar weer een weekje over (ben ik toch op wintersport)
16. 1-16 3 Feb 05 Joey and the Tonight Show
17. 1-17 10 Feb 05 Joey and the Valentine's Date
Jaytonized, check je mailquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:07 schreef Apache4U het volgende:
Vraagje tussendoor: weet iemand of deze serie het een beetje goed doet in Amerika? Ik hoop namelijk wel dat ie nog een tijdje door blijft gaan..
Dat nieuwe karakter kwam me een beetje over als Chandler (behalve dan de grappen... nog), magoed... kijken of hij er lang in blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef DinoPK het volgende:
Ik vond 15 nou juist weer een tegenvaller na de erg leuke 13 en goede 14..
Alleen de eindgrap moest ik wel om lachen, voor de rest was het script van deze aflevering gewoon matig. Wel weer een nieuw karakter erbij, alleen wat daar de toegevoegde waarde van is...
uhm... nee?quote:die alex begint er ook steeds gewaagder uit te zien.
eerst nog heel netjes enzo. in 12 of 13 al een duidelijk zichtbare BH enzo
Anders check je mijn posts evenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:42 schreef MrUber het volgende:
anyways... 16 moet uitgekomen zijn vanacht... maar niks
Ga pas laat in de middag weg, als ik terugkom is de S01E16 allang gereleasedquote:15. 1-15 20 Jan 05 Joey and the Assistant
Daarna slaan we blijkbaar weer een weekje over (ben ik toch op wintersport )
16. 1-16 3 Feb 05 Joey and the Tonight Show
17. 1-17 10 Feb 05 Joey and the Valentine's Date
Whoei eindelijk weer een nieuwe joeyquote:
yeah! alweer veel te lang moeten wachtenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Whoei eindelijk weer een nieuwe joey
Hoezo erg? Bobbie is verreweg de leukste uit Joey. Iedere scene met haar is raak!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef GhostMan84 het volgende:
ik moet zelfs soms hard lachen om Bobbie .. best erg eigenlijk
Joey moest van Gina fotoos laten zien aan Bobbie en ze hoopte zo sterren als klant te krijgen. Micheal is het haarmodel op de fotoos.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef mr.marcus het volgende:
hoe kent Bobbie Michael eigenlijk?
Uit die portfolio van de hairstyles van Zus van Joeyquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef mr.marcus het volgende:
hoe kent Bobbie Michael eigenlijk?
Gidion buddyquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Whoei eindelijk weer een nieuwe joey
nu snap ik het...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:11 schreef MrUber het volgende:
[..]
Uit die portfolio van de hairstyles van Zus van Joey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje lauwe aflevering, maar het einde heb ik zo dubbel om gelegen .....iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
is het al op tv dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering vandaag was niet geweldig, maar wel grappig genoeg. Zaten leuke dingen in.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Heb net "Legally Blonde 2' gezien en daar zit Bobbie van "Joey" ook in. Bjna net zo'n rol trouwens. Chloe van "24" zit ook in die film, maar dat is weer voor een ander topic!
Ik zie Bobbie nog wel een eigen show krijgen... of zou dat té veel Bobbie zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |