yep, das best snel... Joey is, als ie in Nederland geaired wordt, nog niet klaar in Amerika...quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is dan ook best snel, of niet? Dat een serie uit Amerika zo snel op de buis verschijnt.
Wel leuk though
Wat is dat toch met amerikaanse serie'squote:Op donderdag 20 januari 2005 21:10 schreef Miguel het volgende:
Vanavond weer een nieuwe jongens
15. 1-15 20 Jan 05 Joey and the Assistant
Daarna slaan we blijkbaar weer een weekje over (ben ik toch op wintersport)
16. 1-16 3 Feb 05 Joey and the Tonight Show
17. 1-17 10 Feb 05 Joey and the Valentine's Date
Jaytonized, check je mailquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:07 schreef Apache4U het volgende:
Vraagje tussendoor: weet iemand of deze serie het een beetje goed doet in Amerika? Ik hoop namelijk wel dat ie nog een tijdje door blijft gaan..
Dat nieuwe karakter kwam me een beetje over als Chandler (behalve dan de grappen... nog), magoed... kijken of hij er lang in blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef DinoPK het volgende:
Ik vond 15 nou juist weer een tegenvaller na de erg leuke 13 en goede 14..
Alleen de eindgrap moest ik wel om lachen, voor de rest was het script van deze aflevering gewoon matig. Wel weer een nieuw karakter erbij, alleen wat daar de toegevoegde waarde van is...
uhm... nee?quote:die alex begint er ook steeds gewaagder uit te zien.
eerst nog heel netjes enzo. in 12 of 13 al een duidelijk zichtbare BH enzo
Anders check je mijn posts evenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:42 schreef MrUber het volgende:
anyways... 16 moet uitgekomen zijn vanacht... maar niks
Ga pas laat in de middag weg, als ik terugkom is de S01E16 allang gereleasedquote:15. 1-15 20 Jan 05 Joey and the Assistant
Daarna slaan we blijkbaar weer een weekje over (ben ik toch op wintersport )
16. 1-16 3 Feb 05 Joey and the Tonight Show
17. 1-17 10 Feb 05 Joey and the Valentine's Date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |