Whoei eindelijk weer een nieuwe joeyquote:
yeah! alweer veel te lang moeten wachtenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Whoei eindelijk weer een nieuwe joey
Hoezo erg? Bobbie is verreweg de leukste uit Joey. Iedere scene met haar is raak!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef GhostMan84 het volgende:
ik moet zelfs soms hard lachen om Bobbie .. best erg eigenlijk
Joey moest van Gina fotoos laten zien aan Bobbie en ze hoopte zo sterren als klant te krijgen. Micheal is het haarmodel op de fotoos.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef mr.marcus het volgende:
hoe kent Bobbie Michael eigenlijk?
Uit die portfolio van de hairstyles van Zus van Joeyquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef mr.marcus het volgende:
hoe kent Bobbie Michael eigenlijk?
Gidion buddyquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Whoei eindelijk weer een nieuwe joey
nu snap ik het...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:11 schreef MrUber het volgende:
[..]
Uit die portfolio van de hairstyles van Zus van Joey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje lauwe aflevering, maar het einde heb ik zo dubbel om gelegen .....iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
is het al op tv dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering vandaag was niet geweldig, maar wel grappig genoeg. Zaten leuke dingen in.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Heb net "Legally Blonde 2' gezien en daar zit Bobbie van "Joey" ook in. Bjna net zo'n rol trouwens. Chloe van "24" zit ook in die film, maar dat is weer voor een ander topic!
Ik zie Bobbie nog wel een eigen show krijgen... of zou dat té veel Bobbie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |