ik denk aan het einde van dit seizoen 24 afleveringen dusquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:42 schreef NITR0 het volgende:
iemand een idee wanneer de serie op dvd komt?
Er komen nog flink wat nieuwe afleveringen hoor. Volgens mij loopt de serie gewoon nog door tot mei. In ieder geval volgende week weer een nieuwe aflevering. Er zijn in ieder geval 24 afleveringen voor het eerste seizoen besteld.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:56 schreef DinoPK het volgende:
En dit was dan ook de laatste van seizoen 1 (als het goed is).
Uiteraard, de releases van LOL ben ik wel erg tevreden overquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:52 schreef Dos37 het volgende:
vandaag weer een aflevering in de USA dus morgen zal die wel opt internet te vinden zijn
Check je mailquote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:39 schreef MrUber het volgende:
Ik heb alle friends aflevering achter elkaar gekeken en meteen met Joey door gegaan waar ik nu op aflevering 10 mee zit.
Ik was echt 2 dagen uber deperesief dat ik alle Friends had gezien
Joey Ep 12 heb ik nu ook alleen 11 nog niet :| Iemand ruilen?
Ik blijf het wel volgen.. Zoveel moeite is het niet en het is maar 20minuutjes per week. Daar heb ik wel tijd voor op het moment. Daarbij is het best een aardige serie. Er zijn series die het volgen niet waard zijn..quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik denk dat ik dit seizoen nog wel even afkijk, maar ze moeten echt met wat betere grappen komen mochten ze een 2e seizoen maken...
Zeg Lamlul, dat je mij toevoegt op msn zonder dat ik daar behoefte aan heb alá, maar heb dan ook wel het fatsoen om een beetje normaal te reageren als ik een simpele typefout maak. En FYI: je semi patsen over je downloadsnelheid interesseert niemand geen ene moer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:39 schreef MrUber het volgende:
Ik heb alle friends aflevering achter elkaar gekeken en meteen met Joey door gegaan waar ik nu op aflevering 10 mee zit.
Ik was echt 2 dagen uber deperesief dat ik alle Friends had gezien
Joey Ep 12 heb ik nu ook alleen 11 nog niet :| Iemand ruilen?
Joey's hele character is gebaseerd op zijn domheid. Dat is leuk en grappig, dus gaan ze daar op verder. Je moet het ook niet zien als een totaal nieuw personage, maar gewoon Joey uit Friends. Dezelfde grappen die ze in Friends met hem maakten (en je probably wel leuk vond), maken ze nu gewoon in Joey.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:13 schreef MrUber het volgende:
ik vind het ook nog niet echt superleuk... In Friends hadden de characters echte persoonlijke trekjes... zoals MOnico schoonmaken enzo. In Joey is dit iets minder.
Behalve de grappen waarin Joey "dom is" die zijn echt zo gejat en niet echt orgineel...
Jah maar orgineel en leuk zoals in Friends zijn ze niet...quote:Joey's hele character is gebaseerd op zijn domheid. Dat is leuk en grappig, dus gaan ze daar op verder. Je moet het ook niet zien als een totaal nieuw personage, maar gewoon Joey uit Friends. Dezelfde grappen die ze in Friends met hem maakten (en je probably wel leuk vond), maken ze nu gewoon in Joey.
Ja, maar dat wil niet zeggen dat het alleen maar om joey moet draaien, ondanks de titel misschien doet vermoeden. Ik ben blij dat Alex telkens een iets groter rolletje speelt, maar verder kan ik me nog steeds ergeren aan die bitch van een agent van Joey. Elke keer als ze d'r muil opentrekt dan krijg ik weer de creepsquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Joey's hele character is gebaseerd op zijn domheid. Dat is leuk en grappig, dus gaan ze daar op verder. Je moet het ook niet zien als een totaal nieuw personage, maar gewoon Joey uit Friends. Dezelfde grappen die ze in Friends met hem maakten (en je probably wel leuk vond), maken ze nu gewoon in Joey.
LoLoL!quote:nou ik weet dat een schaal lasgana uit 5 stukken bestaat
goed????quote:Op vrijdag 7 januari 2005 20:20 schreef MrUber het volgende:
[..]
LoLoL!
Die Agent van Joey vind ik de beste van alle... zij doet het echt supergoed
Ik vind seizoen 1 van Friends 10 x beter dan seizoen 1 van Joey. Ik vind Joey enorm tegenvallen en ik weet dan ook zeker dat het succes van de serie ook maar enigszins in de buurt zal komen van dat van friends.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:25 schreef jozef444 het volgende:
Ik vin dat veel mensen nu al te kritisch zijn over de serie, als je kijkt naar de seizoenen van friends dan zijn die karaktertrekjes zeker in de eerste seizoenen nog lang niet (duidelijk) aanwezig dus daarom snap ik niet waarom veel mensen gelijk verwachten dat joey op t niveau van freinds zit dat kan neit dat duurt gewoon zoiezo een seizoen misschien wel 2. Tot die tijd ik vin m wel leuk en zal m gewoon blijven kijken en t is nog leerzaam ook nou ik weet dat een schaal lasgana uit 5 stukken bestaat
ik ben benieuwd....quote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:23 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 1 van Friends 10 x beter dan seizoen 1 van Joey. Ik vind Joey enorm tegenvallen en ik weet dan ook zeker dat het succes van de serie ook maar enigszins in de buurt zal komen van dat van friends.
quote:Amanda: Ooh, that accident must have been terrible. You look positively ghastly!
Chandler: Well, aren't you a treat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:26 schreef MrUber het volgende:
Net 14 gezien! GEWELDIG!!
Bobby: Micheal is a fan... if he wants you to be Dada if he wants you do be r2d2 then i wanna hear blippety blop skwarp!
I want you boys to talk.. and one day youll return the favour.... HARD!
SUPER
yep, das best snel... Joey is, als ie in Nederland geaired wordt, nog niet klaar in Amerika...quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is dan ook best snel, of niet? Dat een serie uit Amerika zo snel op de buis verschijnt.
Wel leuk though
Wat is dat toch met amerikaanse serie'squote:Op donderdag 20 januari 2005 21:10 schreef Miguel het volgende:
Vanavond weer een nieuwe jongens
15. 1-15 20 Jan 05 Joey and the Assistant
Daarna slaan we blijkbaar weer een weekje over (ben ik toch op wintersport)
16. 1-16 3 Feb 05 Joey and the Tonight Show
17. 1-17 10 Feb 05 Joey and the Valentine's Date
Jaytonized, check je mailquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:07 schreef Apache4U het volgende:
Vraagje tussendoor: weet iemand of deze serie het een beetje goed doet in Amerika? Ik hoop namelijk wel dat ie nog een tijdje door blijft gaan..
Dat nieuwe karakter kwam me een beetje over als Chandler (behalve dan de grappen... nog), magoed... kijken of hij er lang in blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef DinoPK het volgende:
Ik vond 15 nou juist weer een tegenvaller na de erg leuke 13 en goede 14..
Alleen de eindgrap moest ik wel om lachen, voor de rest was het script van deze aflevering gewoon matig. Wel weer een nieuw karakter erbij, alleen wat daar de toegevoegde waarde van is...
uhm... nee?quote:die alex begint er ook steeds gewaagder uit te zien.
eerst nog heel netjes enzo. in 12 of 13 al een duidelijk zichtbare BH enzo
Anders check je mijn posts evenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:42 schreef MrUber het volgende:
anyways... 16 moet uitgekomen zijn vanacht... maar niks
Ga pas laat in de middag weg, als ik terugkom is de S01E16 allang gereleasedquote:15. 1-15 20 Jan 05 Joey and the Assistant
Daarna slaan we blijkbaar weer een weekje over (ben ik toch op wintersport )
16. 1-16 3 Feb 05 Joey and the Tonight Show
17. 1-17 10 Feb 05 Joey and the Valentine's Date
Whoei eindelijk weer een nieuwe joeyquote:
yeah! alweer veel te lang moeten wachtenquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Whoei eindelijk weer een nieuwe joey
Hoezo erg? Bobbie is verreweg de leukste uit Joey. Iedere scene met haar is raak!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef GhostMan84 het volgende:
ik moet zelfs soms hard lachen om Bobbie .. best erg eigenlijk
Joey moest van Gina fotoos laten zien aan Bobbie en ze hoopte zo sterren als klant te krijgen. Micheal is het haarmodel op de fotoos.quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef mr.marcus het volgende:
hoe kent Bobbie Michael eigenlijk?
Uit die portfolio van de hairstyles van Zus van Joeyquote:Op donderdag 3 februari 2005 22:48 schreef mr.marcus het volgende:
hoe kent Bobbie Michael eigenlijk?
Gidion buddyquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:04 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Whoei eindelijk weer een nieuwe joey
nu snap ik het...quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:11 schreef MrUber het volgende:
[..]
Uit die portfolio van de hairstyles van Zus van Joey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Beetje lauwe aflevering, maar het einde heb ik zo dubbel om gelegen .....iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
is het al op tv dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aflevering vandaag was niet geweldig, maar wel grappig genoeg. Zaten leuke dingen in.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:55 schreef scanman01 het volgende:
Heb net "Legally Blonde 2' gezien en daar zit Bobbie van "Joey" ook in. Bjna net zo'n rol trouwens. Chloe van "24" zit ook in die film, maar dat is weer voor een ander topic!
Ik zie Bobbie nog wel een eigen show krijgen... of zou dat té veel Bobbie zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |