De 4e plaatkant (Ritual) is het mooiste nummer van de cd , dus die heb je nog tegoedquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
CD 2 trok ik al niet meer![]()
Doe ik morgen wel
Ik heb Beauty Is A Rare Thing gekocht op ebay, daar komt hij regelmatig langs voor ongeveer $50.quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:47 schreef TheGrandWazoo het volgende:
ja wat is de prijs van die box eigenlijk ? Ik wil die ook graag aanschaffen....
Ik zie Summoner opeens in een gewelddadig monster veranderen.........quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:55 schreef fripper het volgende:
[..]
Dit was overigens het tweede exemplaar dat ik kocht op ebay. De eerste werd vlak voor verzending te grazen genomen door de 1 jarige dochter van de verkoper. Niet meer voor verkoop geschikt![]()
koop dan een box set van een band waar je nog niet alles van hebt .. frizzle sizzle oidquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:06 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zou die complete Impulse of Atlantic boxsets van John Coltrane ook wel graag willen hebben, want dat staat natuurlijk wel erg fraai in de kast. Aan de andere kant heb ik erg veel van wat daar opstaat al op cd. Dat vind ik sowieso wel een beetje een dilemma bij veel boxsets, ik ben net niet verzamelaar genoeg om allerlei opnames dubbel te gaan kopen.
Dit is ook wel een topic voor jou: Billy the Mountain in Rotterdam.mp3quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:20 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Over boxen gesproken, ik luister nu naar de cd box van Beefheart : Grow Fins. Vol demo's en live opname. Geluid is niet altijd even goed maar het is wel historisch materiaal. En het boekje is ook niet verkeerd zeg! Prachtige foto's !
Ik ga er zeker heen!quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:43 schreef Zanderrr het volgende:
The Tangent speelt binnenkort ook in de Boerderij (31 oktober), misschien is dat ook wat voor de progfans? In de 'prog-pers' kreeg die cd vorig jaar wel hele goede recensies, al was ik er zelf niet echt kapot van. Er stond wel een aardig 'Canterbury'-tribute nummer op hun cd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |