Ja, klopt!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:23 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hahaha, ja, die Unvollendete. Volgens mij ook als ze een lange tocht aan het maken waren, als ik het me goed herinner
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:28 schreef Zanderrr het volgende:
Alle nummer 1-hits uit 1998:
[-vreselijke lijst-]
en 1999:
[-nog veel meer ellende-]
Robert Fripp zou nooit schelden, wel de boel hooghartig negeren. Maar het idee is hetzelfdequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:37 schreef Zanderrr het volgende:
Hey Seborik, heb een gave radio-opname van John Zorn gekregen die begint met tien minuten gescheld op fotografen. Het lijkt Robert Fripp wel..
Ik weet niet precies wat het is, volgens mij is het geen officiele release op Tzadik of zo. Hett zijn drie cds met radio-opnames voor de Poolse radio. 1x Masada String Trio, 1x Bar Kokhba Sextet en 1x Masada. Ben er nog niet echt voor gaan zitten, maar wat ik gehoord heb klinkt allemaal erg fraai.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:42 schreef Seborik het volgende:
Is dat The John Zorn Radio Hour?
Die is ook op cd, maar heb hem iedere keer laten schieten, omdat hij te duur werd! Is het wat?
Dat verbaast me niksquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:08 schreef Seborik het volgende:
Yo Mark, Sacred Reich bevalt zeer goed.
One, dan nog altijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Of Smells like teen spirit, of Nothing else matters.
Dat lijkt mij ook een logischer keuze. Maar je moet niet vergeten dat je met MTV-publiek te maken hebt, want je kon vast wel je top 5 sms-en ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:45 schreef Mark het volgende:
One, dan nog altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |