Bij mij wel... Het is een foto van Ilyas,Elif en Pino!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
foto doet 't niet...
haha, nee maar gezien het enthousiasme waarmee ze Klomps sporen aan het wissen zijn...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:50 schreef Svensational het volgende:
Die leader zijn ze nooit zo snel mee... Er was eens een personage dat er aan het begin van het seizoen uitging en pas bij aanvang van het nieuwe seizoen werd die vervangen...ZVolgens mij waren dat Daphne en Jannes ofzo, heb me er iig een heel seizoen over opgewonden
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:56 schreef Wup het volgende:
ik dacht dat Orginial een Svensational kloon was...
ow, sorry voor de beledigingquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:59 schreef Svensational het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
foto doet 't niet...
quote:MA. 18-10-2004
Iris denkt dat haar acties Hillard hebben afgeschrikt. Bram en Shirina hebben een conflict op het werk, net nu het privé zo goed tussen hen gaat.
DI. 19-10-2004
Tonnie is niet af te houden van het plan om een surprise party voor Tara te organiseren. Niels ergert zich aan Bettina.
WO. 20-10-2004
Hugo vindt het verhaal van de onbekende vrouw verdacht en denkt dat Joost wordt voorgelogen. Bram en Shirina belanden in elkaars armen.
DO. 21-10-2004
Ilyas regelt het zo dat hij eerder weg kan om zijn vriendin Elif van het vliegveld te halen. Chris weet Sanne zo te tergen dat ze hem meer en meer gaat haten. Hillard dringt het pakhuis binnen.
VR. 22-10-2004
Tonnie probeert zijn taxibedrijf te promoten, maar wordt hard op de vingers getikt. Ellen, Renée en Claire maken zich klaar voor een lang weekend in Frankrijk.
gaaTquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ben er eens benieuwd naar hoe Simone Clomp het er van af gaan brengen.
Ze telt voor twee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
gaaT![]()
Van die ogen word ik een beetje bang.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:31 schreef pberends het volgende:
Opeens een allochtoon die Tara speelt
Ik vind het jammer dat het geen neger is.
Standaard geval van wenkbrauwen niet helemaal bijgewerkt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van die ogen word ik een beetje bang.
3x binnen 1 scène!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe vaak komt die titelrol nog in beeld?
Niet met jouw caps.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
3x binnen 1 scène!
Denken de jongens van Yorin soms dat we het geheugen van een goudvis hebben?
Nee, van een wup.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Denken de jongens van Yorin soms dat we het geheugen van een goudvis hebben?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, is het jullie ook opgevallen dat de rol van Tara sinds vandaag door Simone Cobben wordt gespeeld?
Dan belandt er volgende week woensdag dus een lijk in Shirina's armen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Morgen rijdt Bram zich te pletter!
Z'n karakter is oersaai, maar hij is eigenlijk best cute..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:03 schreef pberends het volgende:
Bram de ware
Ja sorry hoor, maar ik vind dat ze het eens door het beeld hadden mogen laten scrollen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:04 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Z'n karakter is oersaai, maar hij is eigenlijk best cute..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik vind dat ze het eens door het beeld hadden mogen laten scrollen.
Vergeleken bij alle vampieren in Bosnië is Bram overdag inderdaad erg spannend en levendig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
Shirina vond snel en spannend wel bij hem passen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Het eerste wapenfeit van meisje Cobben als Tara van Walsum
Brrrrrrrrrrrrrrr...
Zijn "boei"? Heeft hij een lul in zijn gezicht?quote:Bram heeft jeuk aan z'n boei
IK WIL ANOUCK KLOMP TERUG !!!!!!!!!!!quote:Brrrrrrrrrrrrrrr...
En "snel" als we die Bosnomuts moeten geloven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Spannende cliffhanger weer vandaag.
Dat zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Komen om 00.00 uur de hoektanden naar buiten?
Sid Lugosi of Christopher Porter?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Jammer dat Sid er niet meer in zit... die zou een perfecte graaf Dracula zijn... met Tara en BB aan z'n zijde.![]()
GD = Graaf Draculaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
GD? GodDomme?
Door een paar schoten met teentjes knoflook kwam hij aan zijn einde ..... of was het met geëlectrocuteerd wolfskruid?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Graaf Rutger
Daaraan zie je duidelijk dat ze de buitenechtelijke dochter van Ruud Lubbers is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
Die wenkies
LOLquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daaraan zie je duidelijk dat ze de buitenechtelijke dochter van Ruud Lubbers is.
quote:Beste...
Tanja Jess speelde toen de secretaresse van Marjolein Keuning die toen Joyce Couwenberg speelde.
Met vriendelijke groet,
De redactie van Onderweg naar Morgen
wat zijn die lui slordig zeg...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Anouck Klomp stond nog gewoon op de aftiteling en Ellen is voor het gemak al weggelaten.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Uitstrijkjes, embryo's en vislucht! Yippie ya yeah!
Hahahahahahahahahahahahaha!
Pik Frommelmans munt in articuleren niet uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:54 schreef brombeertje_soaps het volgende:
ik verstond PISlucht
![]()
ik vond Chris weer helemaal goed vandaagquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Pik Frommelmans munt in articuleren niet uit.
Jajajajaja, we weten nou wel dat je 'm lekker vindt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:19 schreef Wup het volgende:
ik vond Chris weer helemaal goed vandaag
Ellen gaat toch niet zomaar plotseling ineens in Frankrijk wonen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Het nieuwe stekkie van Ellen?
check de bron:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie is dat mokkel hierboven? (Ik heb het niet over Anouck.)
En wat heeft die met ONM te maken?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:37 schreef chiren het volgende:
check de bron:
snowfever/jennifer_hoffman_L.jpg
jennifer hoffman![]()
als dit over de uitzending van vandaag gaat snap ik het niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Hugo geeft Joost zijn filmpjes terug, Joost loopt kwaad weg en loopt dan naar waar zijn oude kamer was?Klein foutje misschien??
De zolder van De Engel is tegenwoordig de woning van Ilyas Cabar en 't Pakhuis.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:49 schreef Wup het volgende:
als dit over de uitzending van vandaag gaat snap ik het niet?
maar... ik snap niet wanneer Joost boos wegloopt... hij was toch helemaal blij met zn tapes?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
De zolder van De Engel is tegenwoordig de woning van Ilyas Cabar en 't Pakhuis.
Er gebeuren wel meer wonderen. Zo veranderde cd-rom met de Victorfiles in een dvd-rom. Bovendien was ze van inferieure kwaliteit, want een dvd-r en cd-r breek je niet zomaar doormidden en als je 't wel doet springt ze in duizend stukken en vliegen de scherven je om de oren.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:33 schreef Wup het volgende:
maar... ik snap niet wanneer Joost boos wegloopt... hij was toch helemaal blij met zn tapes?
overigens waren dit gewone videobanden terwijl Joost heel ander soort tapes zocht toen hij zn interviewmateriaal kwijt was, maar dat ter zijde....
Ja.quote:is het pakhuis niet ex-huize Couwenberg?
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jajajajaja, we weten nou wel dat je 'm lekker vindt.![]()
Ik heb het fragment teruggekeken. Vroman zei echt "VISlucht"......quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:54 schreef brombeertje_soaps het volgende:
ik verstond PISlucht
![]()
Die heeft ooit achter de schermen gewerkt bij ONM.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En wat heeft die met ONM te maken?
Nee hoor, hij was kwaad dat Hugo ze gepakt had zonder het even te melden en liep toen kwaad weg, richting de keuken van de Engel, net alsof hij daar nog steeds woonde...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:33 schreef Wup het volgende:
[..]
maar... ik snap niet wanneer Joost boos wegloopt... hij was toch helemaal blij met zn tapes?
overigens waren dit gewone videobanden terwijl Joost heel ander soort tapes zocht toen hij zn interviewmateriaal kwijt was, maar dat ter zijde....
is het pakhuis niet ex-huize Couwenberg?
had haar liever vóór de schermen bij ONM gezien! Goeie actrice!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:28 schreef Svensational het volgende:
Die heeft ooit achter de schermen gewerkt bij ONM.
daar hoef je niet zo om te lachen hoor....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:44 schreef Markie-Mark het volgende:Ellen en Claire dus
Dat wij het nog eens met elkaar eens zouden zijn ....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:37 schreef babette21 het volgende:
had haar liever vóór de schermen bij ONM gezien! Lekker wijf!!![]()
En dan durf je tegen ons te zeuren over spelfoutenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
D@T \/\/Ij hEt n0g eEn$ MeT ElK@@r eEn$ Z0UdEn zIjN ....![]()
![]()
dan zouden ze hun "joost scheurt door de straten met gevaar voor eigen leven" daar mee overtreffen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:05 schreef Wup het volgende:
zo te lezen gaan ze helemaal niet naar Frankrijk...
en ik verwacht nog een weekje meer Claire & Ellen
dus dat noodlot zal wel iets onbenulligs zijn waardoor dat tripje niet doorgaat.......
M'n zoon van 17 is nog mannelijkerquote:Op woensdag 13 oktober 2004 04:02 schreef Wup het volgende:
[..]
en dan heeft ie ook nog zo een sexy stemmetje;)
ps: wondertjes zijn goed......
Moet jij niet werken?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:08 schreef Svensational het volgende:
En dan durf je tegen ons te zeuren over spelfouten![]()
Je hebt gelijk. ik ben wegquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Moet jij niet werken?
Doris krijgt ongelukje en breekt waarschijnlijk een rugwervel staat in de tvgidsquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:45 schreef Orginial het volgende:
Ellen en Claire verongelukken denk ik
Dat komt doordat Bram over Do'Riz struikelt en zelf uit het raam valt. Ukkie raakt invalide en zien we over een paar jaren in een wheelchair terug, omdat ONM dan door de NWV (Nederlandse Wheelchair Vereniging) wordt gesponsord.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:53 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Doris krijgt ongelukje en breekt waarschijnlijk een rugwervel staat in de tvgids
helemaal niet grappigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:44 schreef Markie-Mark het volgende:Ellen en Claire dus
Mis je Tuur niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:27 schreef Lemijn het volgende:
Zoooo. Verder kom ik niet langs om te zeuren natuurlijk. maar ik mis wel het oude liedje. en aafke. en de engel. en victor. en gina. en margot. etc.
en t seepaert.. en tiresias... en babette... en ravi... en serge... en arthur... en sid... en lotje... en chris zegers (quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:27 schreef Lemijn het volgende:
maar ik mis wel het oude liedje. en aafke. en de engel. en victor. en gina. en margot. etc.
Vandaag welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mis je Tuur niet?
Straks ga je me zeker nog vertellen dat je het met Wup eens bent als ze zegt dat Chris Frommelmans een lekker ding is?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:45 schreef Lemijn het volgende:
Vandaag wel![]()
Al is het natuurlijk een eikel. Maar een eikel met nostalgie, dus vooruit.
Je hebt gelijk! Lizzy en Iris zijn veel leuker.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:10 schreef Lemijn het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
kom op zeg
Want Lizzy en Iris zijn lekker vrouwelijk en lekker sexy.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:13 schreef Lemijn het volgende:
Iris en Lizzy zijn gewoon lekker. Mooie lichamen, leuke karakters. Niets op aan te mekkeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:16 schreef Lemijn het volgende:
Lizzy leuker dan Tara
Uber-slecht vond ik haar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:39 schreef dunn0w het volgende:
Ik vond de nieuwe Tara zo slecht nog niet eigenlijk...
Hard van binnen, zacht van buitenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:13 schreef Lemijn het volgende:
vooral om dat Chris zo lelijk is, van binnen en van buiten. brrrrr
bah bah bahquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
Hard van binnen, zacht van buiten
Ja, wat jij zegt. Dat ik over Tara begon sloeg nergens opquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris en Lizzy zijn gewoon lekker. Mooie lichamen, leuke karakters. Niets op aan te mekkeren.
Ja idd, ze speelde goed vond ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:09 schreef pberends het volgende:
Die crimi-bitch kon beter de rol van Tara overnemen
Als dit haar eerste redelijk grote rol is, deed ze het perfectquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja idd, ze speelde goed vond ik.
dat was ook het eerste wat in mij opkwam, maar daar is ze helaas toch een beetje te oud voor.......quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:09 schreef pberends het volgende:
Die crimi-bitch kon beter de rol van Tara overnemen
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
[..]
dat was ook het eerste wat in mij opkwam, maar daar is ze helaas toch een beetje te oud voor.......
laat haar maar lang blijven..
niet echt, want Klomp staat nog steeds op de aftiteling:(quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Vanaf heden wordt de rol van Tara gespeeld door Simone Cobben." Is er bij Yorin geen verschil tussen gisteren en vandaag?
Word Tara nu gespeelt door Simone Cobben??! Goh!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:24 schreef Wup het volgende:
[..]
niet echt, want Klomp staat nog steeds op de aftiteling:(
Ik vind Lizzy en Iris nu niet meteen de meest vrouwelijke vrouwen die er rondhuppelen in showbizzland... maargoed...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Want Lizzy en Iris zijn lekker vrouwelijk en lekker sexy.
Bij Lizzy heb ik jarenlang moeten wennen aan dat kuiltje in der kinquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vind Lizzy en Iris nu niet meteen de meest vrouwelijke vrouwen die er rondhuppelen in showbizzland... maargoed...
Het is toch raar dat alle nieuwkomers uitgebreid het voordeel van de twijfel moeten krijgen terwijl de gastrollen meteen de show stelen....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:14 schreef MirSus het volgende:
Word Tara nu gespeelt door Simone Cobben??! Goh!![]()
Sorry!
Ik vind dat ze het slecht doet, maar minder slecht als Anouck in het begin.
Dus ik geef haar nog een klein kansje, misschien word het ooit nog wat.
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Zouden ze toch echt beter moeten doen daar bij ONM.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
[..]
Het is toch raar dat alle nieuwkomers uitgebreid het voordeel van de twijfel moeten krijgen terwijl de gastrollen meteen de show stelen....
jaren?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Lizzy heb ik jarenlang moeten wennen aan dat kuiltje in der kin
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:42 schreef pberends het volgende:
Gister van vandaag trouwens een Hilly-loze uitzending![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
3 Hillard wallpapers... geen dag meer zonder Hillard the Killerd!
Jij bent een vrouw en hebt er geen benul van. Ik kan die meiden veel beter beoordelen. Laat het maar aan mij over.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:37 schreef dunn0w het volgende:
Ik vind Lizzy en Iris nu niet meteen de meest vrouwelijke vrouwen die er rondhuppelen in showbizzland... maargoed...
ja sorry, ik bedoelde het niet onaardig want ik vind haar echt helemaal goedquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:19 schreef pberends het volgende:
Leeftijdsdiscriminatie
haha ik had de L.A. ook voor haar ingedachten!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
welja... Lizzy-award voor La Claire:(
neuh, geen fijne film om te kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:13 schreef babette21 het volgende:
ach ja 't was gisteren weer woensdag: Babetje aan het werk en een filmpje op Ned.3 *zucht*
was 't nog wat... (ondanks die vreselijke Teun Kuilboer)?!
Tim begint trouwens best heel aardig op te drogen... ga zo door jongen, ga zo door...
Beetje jammerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha ik had de L.A. ook voor haar ingedachten!
was echt een scene van niks...
toch knap hoe ze Claire ineens zó truttig en mutserig kunnen maken...
maar leuk is anders...
vergeet vooral de dronkenschapsperiodes niet!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:28 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Claire en Ellen echt zo overratedVooral Ellen, die was alleen leuk bij de politie
als Tara die opname hoort heeft ze het waarschijnlijk meteen door;quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:57 schreef babette21 het volgende:
Nathalie is duidelijk zelf op zoek naar Arthur...
haar scene a/d telefoon, buiten, was bijna 't zelfde als die van Olaf destijds:
"ik denk dat ze me wel vertrouwen" enzo
ja, dat klopt, volgens wiv is dat bedoeld als promotiestunt ofzo, ik weet niet meer precies maar we hebben het er al eens over gehad.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:25 schreef babette21 het volgende:
Tonnie (of Tonny whatever) is volgens de aftiteling toch nog steeds een gastrol?
Want hij zit wel in de leader... niet dat dat erg is maar dat vind ik echt zó sneu voor Lisetje...
Na 10 jaar trouwe dienst telt zij nog steeds niet mee...
Moet ineens denken aan Melrose Place,
waarin Heather Locklear jarenlang "special gueststar" was
Het tegenovergestelde dus, maar dat gun ik Liesje ook wel... als goedmakertje
Jaaa, ik snapte al niet waarom ze dat zei, maar nu heb ik em doorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:32 schreef Wup het volgende:
vanwege dat verhaal dat Arthur ook trots zou zijn op Hugo .....
in dat geval zouden Fred, Hilly, Nathalie, dat ouwe wijfie en weet ik 't welke gastrollen nog meer voor vast blijven...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:36 schreef Wup het volgende:
ik vind sowieso dat alle nieuwkomers eerst een proefperiode als gastrol moeten krijgen, en daarna verder kijken.
Joyce heeft al jaren een vaste rol.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:53 schreef babette21 het volgende:
in dat geval zouden Fred, Hilly, Nathalie, dat ouwe wijfie en weet ik 't welke gastrollen nog meer voor vast blijven...
Jaloers op the looks van Lizzy en Iris?quote:en (ik noem geen namen) de meeste vaste klantjes mogen vertrekken...
Zoek je alweer ruzie met me????quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce heeft al jaren een vaste rol.
[..]
Jaloers op the looks van Lizzy en Iris?
In elk geval niet Joyce_en_Duuk met me spelen, want dan spring ik in het Julianakanaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:38 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Zoek je alweer ruzie met me????
Wat moet ik toch met je![]()
![]()
Die "Francine" is de vrouwelijke equivalent van 007.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:52 schreef babette21 het volgende:
wat ik wel een beetje raar vond:
Nathalie zei over "de jongste zoon" dat ie filmmaker is en vervolgens tegen Joost:
goed idee om dicht bij jezelf te blijven... (oftewel: dus jij ben Joost)
en vervolgens vroeg ze of hij Hugo was?!?!?!!![]()
Elif is de vriendin van Ilyasquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:04 schreef Markie-Mark het volgende:
ik snap de topictitel niet
misschien komt het dat ik het niet zo heel goed meer volg de laatste tijd
Die is zijn peilstok nog aan het schoonvegen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
WAAR BLIJFT HILLY?
Ik wil Iris niet afvallen, maar zij mag ook eens naar een beter broeksnijder.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
Bram had een nare broek aan, trok de aandacht iets te veel naar 't kruis.... bah
Wat leuk dat wij tweeën eens samen iets leuks doen: Joyce beledigen en Joyce_en_Roxysnuffeltje tegen ons in het harnas jagen.quote:en van Joyce hoef ik niet zulke enorme close-ups hoor, nog ff en ze haalt het aantal rimpels van Bettina in!!
want?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik wil Iris niet afvallen, maar zij mag ook eens naar een beter broeksnijder.
[..]
Omdat die spijkerbroek als een cementzak om haar heen hangt. Dat ding moet als gegoten zitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:43 schreef dunn0w het volgende:
want?
Prachtig... hoe jij zoiets verwoordquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Omdat die spijkerbroek als een cementzak om haar heen hangt. Dat ding moet als gegoten zitten.
Lizzy =quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Lizzy zag er weer geweldig uit in dat rode truitje![]()
Ze krijgt in ieder geval al meer gespreksstofquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:19 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Lizzy =![]()
![]()
... verwoorDT ...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:41 schreef dunn0w het volgende:
Prachtig... hoe jij zoiets verwoord![]()
Nee dat staat niet mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... verwoorDT ...
Geef nou maar gewoon toe dat je een dislectica bent...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:50 schreef dunn0w het volgende:
Nee dat staat niet mooi.
Nee ik ben echt geen dislecticaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je een dislectica bent...
Btw.: waarom kan ik hier niet F5'en? Mijn cache is leeg.
OMG. Je denkt echt dat je Victoria Koblenko bent....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
Nee ik ben echt geen dislectica.
Ik heb niet voor niets 6 talen gedaan.
Nee want zij heeft er maar 5 gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
OMG. Je denkt echt dat je Victoria Koblenko bent....
zie je dat nu pas voor het eerst?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
Bram had een nare broek aan, trok de aandacht iets te veel naar 't kruis.... bah
ja dat zit er dik in:(quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:06 schreef babette21 het volgende:
ik begin overigens steeds meer het gevoel te krijgen dat Bram en Ellen samen vertrekken... *zucht*
yep, ik let zelfs op de broek van Joost ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 03:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat zeg je Wup? Let je op de lege broek van Bram?
heeft ie gisteren gezongen?!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:31 schreef Svensational het volgende:
En Erik bewees gister nog maar even dat ie nog steeds niet kan zingen
Ja, volgens mij in de preview naar morgen (vanavond, red.)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeft ie gisteren gezongen?!
I hope so [Dizer-smiley]quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:33 schreef babette21 het volgende:
tja je weet 't niet, de schrijvers zijn dit seizoen wel vaker vlot.
en ze hebben nu tenslotte al z'n verrekijkertje ondekt enzo...
't zou zo maar kunnen dat Claire* volgende zomaar voor z'n voeten loopt en de lul is...
*of iemand anders, kan ons 't schelen
Ze mogen idd wel eens opzouten jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:39 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat duurt het trouwens enorm lang voordat Bram en Ellen eruit gaan. Hun vertrek is nu al bijna een jaar geleden aangekondigt volgens mij.
quote:Quote Wup @ maandag 22 december 2003
Het kan nog een flink drama worden met 4 doden...........
Lizzy gaat er toch een tijdje tussenuit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:22 schreef babette21 het volgende:
Joyce en Marnix vind ik ik ook niks...
Denk alleen wel dat dit een aanleiding is voor een Lizzy-zonder-Joost-lijntje
ai wat ziet dat mens er waardeloos uit, of ligt dat aan de screens?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:30 schreef babette21 het volgende:
Ik stel voor dat de Lipgloss Award deze week voor 'n keertje naar GTST gaat,
dit is gewoon te erg voor worden......
Tering wat 'n slome bedoeling hier op Fok!...![]()
ik moest ook meteen aan jou denken met je opblaaspopquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:22 schreef babette21 het volgende:
"Pop" ja, dat was de uitspraak van de dag! Bettina
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:52 schreef Svensational het volgende:
Ligt deels ook aan de screens volgens mij...
dat gaat wel heel snel bij jou...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:37 schreef Wup het volgende:
hopelijk heeft Nathalie een langer ONM-leven dan Fred en Hillard
ik ben na 1 uitzending met haar al helemaal fan....
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:02 schreef Wup het volgende:
ik moest ook meteen aan jou denken met je opblaaspop
yep, komt omdat ik het goede acteerwerk een beetje begin te missen in ONM...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:03 schreef babette21 het volgende:
dat gaat wel heel snel bij jou...
Mag ik even zeggen dat ik dat ook heel erg mis, Humor en acteer werk was zeker het sterke punt van ONM!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:06 schreef Wup het volgende:
[..]
yep, komt omdat ik het goede acteerwerk een beetje begin te missen in ONM...
dat was toch wel een van de sterkste punten [ naast de humor]
da's waar... misschien blijkt ze wel een brave politiemuts te zijn ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:28 schreef babette21 het volgende:
het acteerwerk was idd prima, maar over het personage is nog iets te weinig duidelijk.
volgens mij is 't ook wel 'n leuke rol hoor, maar echt met zekerheid kunnen we dat nog niet zeggen...
Oké, ik kan niet tegenspreken dat ze rimpels heeft maar ze is al in de 40 mag ze???quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik wil Iris niet afvallen, maar zij mag ook eens naar een beter broeksnijder.
[..]
Wat leuk dat wij tweeën eens samen iets leuks doen: Joyce beledigen en Joyce_en_Roxysnuffeltje tegen ons in het harnas jagen.
Ik zeg ook nisk over de lipgloss, ik zeg alleen dat ze er op deze pic nog meer als een graftak eruit ziet dan op tv...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
't viel mij op tv ook al op, ze had zichzelf hier belippglossed (in de scene dus),
misschien moest ie 20x over en vergat ze 't tussentijds steeds weg te halen ofzo...![]()
![]()
Petra Kagchelland wordt steeds beter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef MirSus het volgende:
Nee idd, en wie weet worden de nieuwe ook steeds beter!! (Laten we het hopen!)
haha, ja ik heb de sneak vannacht bekeken omdat Fok naar bed wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:17 schreef babette21 het volgende:
maak je borst maar nat, vanavond wordt Iris weer boos![]()
Tja, het blijft soap hequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef babette21 het volgende:
edit: irritant trouwens dat iedereen elkaar altijd zo goed kan verstaan, zelfs aan de telefoon...
bij mij is 't meestal al een wonder als ik uberhaupt hoor dat ie afgaat,
vervolgens mag ik buiten m'n gesprek gaan staan voeren...
voor een gastrol gaat het nog wel [ straks Elvan Akyildiz, concurrentie voor Chrisquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:22 schreef babette21 het volgende:
Eric is de voornaamste oorzaak van het lijdende ABN...
Heb je het over mij?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:08 schreef Svensational het volgende:
Wat fijn dat je Wups mening hebt onthouden..
Ja dat vind ik nou... Als ik Ilyas goed vind krijg ik altijd commentaar van Svensational ik mag nooit me mening geven of ik word helemaal uitgescholdenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:15 schreef babette21 het volgende:
ja hoor, nu weten we 't wel...
gaan jullie even ergens anders moeilijk doen...
Oh, dan moet 't niet vergeten om 't straks op te nemen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:17 schreef babette21 het volgende:
maak je borst maar nat, vanavond wordt Iris weer boos![]()
De familie Couwenberg ook. Ed is dood (zegt men), Serge ook, Babette is in de USA, Vic Kever is kierewiet en onvindbaar (hoewel hij gewoon op de regiestoel zit, zo nu en dan....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef Orginial het volgende:
Ff tussendoor: De familie Reitsema is na 10 jaar Onm uitgeroeid![]()
Soms vergeet ik Annelieke wel eens, Betje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:28 schreef babette21 het volgende:
alsof je dat ooit wel vergeet
Bedankt, ik dacht toch echt dat ik ze nog dagelijks in ONM voorbij zag komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef Orginial het volgende:
Ff tussendoor: De familie Reitsema is na 10 jaar Onm uitgeroeid![]()
Terwijl het daar vroeger altijd om draaide...![]()
Ed en Victor Couwenberg zie je er nog dagelijks. Let maar eens op de zwart wit foto op de achtergrond bij de receptie (d.w.z.: ik geloof dat het bij de receptie is, kan ook bij de SEH zijn). Daarop zie je Ed en Victor nog in hun chirurgenpakken aan het werk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:32 schreef Svensational het volgende:
Bedankt, ik dacht toch echt dat ik ze nog dagelijks in ONM voorbij zag komen
he wat? oh m'n site... ja geen zin, komt wel...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:39 schreef Svensational het volgende:
Babette: Eva heeft het goudenbeeld inmiddels gewonnen hoor
quote:
En nog van mij jatten ookquote:
Waar slaat dat nou weer op? Die foto is van een club webstite!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
En nog van mij jatten ook
En ga dan eens naar die club webstite doe waar je die foto vandaan hebt en kijk eens wie er daar operator isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Die foto is van een club webstite!![]()
Oow toffe site dan!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ga dan eens naar die club webstite doe waar je die foto vandaan hebt en kijk eens wie er daar operator is![]()
Ja, en ik heb liever niet dat jij daar met je jattengels aanzitquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Oow toffe site dan!![]()
Sorry zal niet meer gebeuren! *Excuses*quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en ik heb liever niet dat jij daar met je jattengels aanzit![]()
Natuurlijk ben ik dat en ik weetniet wat ik verkeerd heb gedaan maar ik wil gewoon normaal forumen vanaf nu? ....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:52 schreef Svensational het volgende:
En biecht nou maar op dat je een kloon bent van RealSteviowDan ga ik misschien normaal tegen je doen :') Geband wordt je toch neit meer dus dan moet ik er maar het beste van maken ;')
Dankje Wup!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:56 schreef Wup het volgende:
Svensational kap er nou mee, niet hier dat moelijke gedoe om niks,
Orginial doet niemand kwaad,
en pics jatten van de jongens is al helemaal een prima actie:)
Nou, was dat nou zo moeilijk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik dat en ik weetniet wat ik verkeerd heb gedaan maar ik wil gewoon normaal forumen vanaf nu? ........ Friends????
![]()
*En het spijt me voor wat ik gedaan heb, ookal weet ik niet eens meer wat*
Ali B rulezquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:59 schreef dunn0w het volgende:
Ja Sven.. je moet vrienden worden... aangezien jullie de enigste twee zijn hier die gek zijn van Ali. B
het juiste icoontje achter de juiste naam...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:59 schreef dunn0w het volgende:
Ja Sven.. je moet vrienden worden... aangezien jullie de enigste twee zijn hier die gek zijn van Ali. B
Nee, eindelijk een volwaardige Fokker en geen forummer die achter gescholen zit onder een schuilnaam! Maare ik hou maar ff op met posten... Anders krijg ik dat weer achter me aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, was dat nou zo moeilijk?
Oh sorry, dit topic is er natuurlijk om Claire en Ellen te overraten en te zeiken dat de rest van ONM zo slecht isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:56 schreef Wup het volgende:
Svensational kap er nou mee, niet hier dat moelijke gedoe om niks,
Orginial doet niemand kwaad,
en pics jatten van de jongens is al helemaal een prima actie:)
Precies!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
het juiste icoontje achter de juiste naam...![]()
Ali B. weg ermee...
en nu ga ik eten.............
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh sorry, dit topic is er natuurlijk om Claire en Ellen te overraten en te zeiken dat de rest van ONM zo slecht is
Ja, door alle mutsen die er zelf niet uitzien en daarom op Nikkie en Petra afgeven!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:01 schreef Svensational het volgende:
Oh sorry, dit topic is er natuurlijk om Claire en Ellen te overraten en te zeiken dat de rest van ONM zo slecht is
Jij speelt direct weer op de man, zo bedoel ik eht helemaal niet...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, door alle mutsen die er zelf niet uitzien en daarom op Nikkie en Petra afgeven!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, door alle mutsen die er zelf niet uitzien en daarom op Nikkie en Petra afgeven!
welk persoon?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:06 schreef Orginial het volgende:
Kan iemand een leuke avater voor mij vinden ... Bewegend mag ook!!
"Van gtst of Onm"
"Muts" slaat meestal op een vrouw....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:04 schreef Svensational het volgende:
Jij speelt direct weer op de man, zo bedoel ik eht helemaal niet...
Gtst: Sjors,Charlie,Yasminquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
welk persoon?
De uitdrukking "op de man afspelen" kan gelden voor zowel een vrouw als man....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
"Muts" slaat meestal op een vrouw....
Gtst dus...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gtst: Sjors,Charlie,Yasmin![]()
Onm: Ilyas,Tonnie,Sanne,Ja gewoon de "jeugd"![]()
"Liefst Gtst, Onm mag ook!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |