quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:24 schreef babette21 het volgende:
en ik ben het met je eens, die Cobben heeft een naar hoofd!!
Ja, ze sloeg een cameraman op zijn gezicht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:29 schreef dunn0w het volgende:
Is er nou al bekend wat die 'verstoorde verhouding' van Anouck inhield?
Huh? Gaar Renée lekker worden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:34 schreef Mvnl het volgende:
Jeetje, Renee gaat Victoria Koblenko achterna...
Opmerkingen over acteerprestaties nemen we uit jouw mond dus ook niet meer serieus..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze sloeg een cameraman op zijn gezicht.
Wat Simone betreft: ik kijk toch alleen maar tussen de knieën en de kin.![]()
![]()
![]()
Nee, maar dat hááár!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Huh? Gaar Renée lekker worden?
Dat van die cameraman is waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:36 schreef Mvnl het volgende:
Opmerkingen over acteerprestaties nemen we uit jouw mond dus ook niet meer serieus..
Nee hoor, Tara blijft...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Tara weg
Hilly![]()
![]()
Maar acteertalent zit over het algemeen boven de kin...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat van die cameraman is waar.
Sinds wanneer is Britney lekker?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:37 schreef Mvnl het volgende:
Valt t mij trouwens alleen op dat Iris' gezicht af-en-toe een beetje op dat van Britney lijkt... (met de nadruk op 'een beetje ')
Dan heb je Lord Of The Strings nog niet gezien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:42 schreef Mvnl het volgende:
Maar acteertalent zit over het algemeen boven de kin...
Klompquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:41 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Nee hoor, Tara blijft...
Klomp weg!!!
Ik geloof niet dat ik er iets aan gemist heb..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan heb je Lord Of The Strings nog niet gezien.
Als ze Tara een dagje overslaan valt t minder op dat ze is vervangenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik geloof dat we Klompie vandaag helemaal niet meer krijgen te zien.
Frommelmansquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Chris toont zijn ware aard!
Ik vond het altijd al een bezopen wijf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:56 schreef Mvnl het volgende:
Jaja, Ellen is al dronken...
Dan flikkert ze Bram vandaag of morgen toch nog uit het raam.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
Ik vond het altijd al een bezopen wijf.
Waarom clairequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:03 schreef Mvnl het volgende:
k vond het niet echt een cliffhanger trouwens...
Lijkt me sterk dat ie 'r midden in een openbare gelegenheid kidnapt..
(of wel natuurlijk, en Claire zorgt dat ie wordt gepakt.., en dan breekt ie nog ff vrij om LaClaire terug te pakken)
Idd, dit is niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Nu is er reden genoeg om Bram en die Bosnomuts er uit te jagen. Dat vieze geflikflooi!
Denk je dat ik dat allemaal ga bijlezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:32 schreef Mvnl het volgende:
Omdat Claire uiteindelijk door onze Hilly wordt neergestoken (zie vorige ONM-topic)
Maar uhm.. had Iris dan al door dat Hillard achter haar aanzat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:37 schreef babette21 het volgende:
En die laatste scene was - neem ik aan - vooral om Iris te laten beseffen dat die creep nog steeds achter d'r aan zit... het echte gijzelwerk komt natuurlijk pas over 'n paar weken! (remember: Kennard!)
nee maar wel dat ie haar leuk vindt, maar 'n engerd is...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:38 schreef Mvnl het volgende:
Maar uhm.. had Iris dan al door dat Hillard achter haar aanzat?
(heb het een paar dagen niet gezien)
welk truitje van claire?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
oh en Claire had weer eens een fout truitje aan...
Lizzy daarentegen een erg leuke broek!!
... en een lekker strak shirt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
oh en Claire had weer eens een fout truitje aan...
Lizzy daarentegen een erg leuke broek!!
je was toch lizzie-af?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... en een lekker strak shirt!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |