Hallo, wel een beetje bijdetijds blijven he! Bier is zo van het vorige millenium!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:02 schreef pberends het volgende:
Tegen mensen die denken dat een feest zonder bier net zo gezellig is
Breezer is zoooo 2002....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:12 schreef hornage het volgende:
[..]
Hallo, wel een beetje bijdetijds blijven he! Bier is zo van het vorige millenium!
Breeeezahhh, that's the shit!
Is gewoon gezellig, reden om een feestje te gevenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:02 schreef pberends het volgende:
Tegen mensen die hun verjaardag nog houden![]()
Had zo zijn goeie kantenquote:Tegen mensen die nog in het communisme geloven![]()
Kan best hoorquote:Tegen mensen die denken dat een feest zonder bier net zo gezellig is
quote:En eigenlijk ook tegen alle religieuzen![]()
Ik heb zelfs begrepen dat er nog mensen naar electro (OMG OMG!!!) luisteren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:27 schreef Hillary het volgende:
Hoe heet dat ookweer met die beeldbuizen, oja... Televisie. 't schijnt dat daar nog steeds mensen naar kijken![]()
![]()
elektro, maar dat was toch juist iets uit de eejtiez?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:38 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik heb zelfs begrepen dat er nog mensen naar electro (OMG OMG!!!) luisteren.
Komaan mensen, diez arr not zie naintiez!
oude lul modus aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Breezer is zoooo 2002....
tegenwoordig zijn het meer de drankjes als bessenjenever die inz ijn hoor...en vreemd genoeg Red Bull (puur of met rooie wodka)
Een communistische religieus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:22 schreef dikkedorus het volgende:
Hehe, ik voldoe aan alle 4 de omschrijvingen van de TS.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:22 schreef dikkedorus het volgende:
Hehe, ik voldoe aan alle 4 de omschrijvingen van de TS.
vreemd he.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:14 schreef Piro het volgende:
[..]
Een communistische religieus.
Wat klopt hier niet..
Omg prachtigquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:11 schreef Metro2005 het volgende:
tegen mijn konijn
dat stomme beest wil maar niet evolueren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |