Voor zover ik weet gaat er binnen afzienbare tijd ook nog een filiaal open in de Herestraat.quote:csar - dinsdag 5 oktober 2004 @ 02:26
Subway opent binnenkort in Groningen. In de Brugstraat naast de Appie Heijn.
Die was er al (om het hoekje bij het thorbeckerplein) maar die liep blijkbaar niet ofzo... is weer weg, balen dat ik deed. Gelukkig hebben ze er nu één in Haarlem,quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:41 schreef superheist het volgende:
wanneer komt die in amsterdam nou!!
Ik vraag meestal om extra beleg, en krijg het ook nogquote:Op maandag 8 november 2004 21:48 schreef myfairlady het volgende:
ik ben voor een broodje melted bacon 4,90 kwyt. vind ik toch behoorlijk prijzig, maar 1x in de zoveel tijd maakt het mij niet uit.maar ze doen te veel sla op t broodje en te weinig beleg..
Heb ik toevallig aan iemand van Subway hier in NL gevraagd. Utrecht staat hoog op de lijst van te openen locaties. Het plan was om in Utrecht een locatie te openen voor het einde van het jaar, maar dat gaat niet lukken. Men is, geloof ik, op zoek naar een geschikte locatie.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:49 schreef Pistol_Pete het volgende:
Subway heerscht![]()
ik vroeg me eigenlijk af of er binnenkort ook 1 gaat komen in Utrecht. Iemand hiervan op de hoogte?
aangezien het nu al bijna twee maanden later is... is er al nieuws? wanneer gaan ze open??quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaat er binnen afzienbare tijd ook nog een filiaal open in de Herestraat.
Zoals je misschien gezien hebt, is de Subway in de Brugstraat personeel aan het zoeken.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Fratz het volgende:
aangezien het nu al bijna twee maanden later is... is er al nieuws? wanneer gaan ze open??![]()
dan zullen ze ook wel snel opengaan. ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:21 schreef csar het volgende:
[..]
Zoals je misschien gezien hebt, is de Subway in de Brugstraat personeel aan het zoeken.
Daar haal ik in een vrij uur bij Odulphus ook altijd een broodje, Chicken Teriyake + Honing/.mosterdsausquote:Op donderdag 16 december 2004 18:35 schreef bloempjuh het volgende:
Pas in Tilburg voor het eerst Veggie Patty gegeten, met chillisaus en zoveel mogelijk groenten. Echt jummie! Ik ga gewoon sparen voor eens per week (of twee weken) zo'n lekker broodje!
Ik kan je vertellen dat er binnen zeer korte tijd nieuws komt over de tweede vestiging in Groningen...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Fratz het volgende:
[..]
aangezien het nu al bijna twee maanden later is... is er al nieuws? wanneer gaan ze open??![]()
Ik lust dus geen sla he...quote:Op maandag 8 november 2004 21:48 schreef myfairlady het volgende:
ze doen te veel sla op t broodje en te weinig beleg..
quote:Op woensdag 29 december 2004 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik lust dus geen sla he...
Ga voor de grap een keer naar de subway en bestel een broodje zonder sla...
ok, the waiting begins..quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:51 schreef Kirbster het volgende:
In de brugstraathebben ze problemen met de toevoer van alle supply's uit de US. Voorde tweede Subway wordt volgende week het contract getekend, mits bla bla een paar kleinigheden...
Waar? Begin Heerestraat. Bedoeling is dat de verbouwing daar 1 maart begint.
ff afwachten dus nog...
Ik zou zeggen, houd de omgeving rond de C&A de komende weken in de gaten (ik weet de exacte lokatie alquote:Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Fratz het volgende:
mmm, gemenie!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:15 schreef MSXUser het volgende:
Je ziet het vanzelf
Gezien Kirbster (ben jij dat, Rob?) wat geheimzinnig doet over de exacte lokatie, ga ik het hier ook niet verklappen![]()
naar het schijnt medio maart.quote:Op maandag 10 januari 2005 01:52 schreef koele het volgende:
misschien heb ik er overheen gelezen, maar wanneer gaan ze open in de brugstraat?
Gewoon de zweep eroverquote:Op dinsdag 11 januari 2005 23:44 schreef Kirbster het volgende:
Hangt een beetje van het tempo van de bouwvakkers af natuurlijk.
Neem jouw naam, gooi er nog een paar letters achter.... (en anders vraag je Hendrik maarquote:Yes it is me,.., who's joe den?
Stadhuisplein R'dam? Ik ben zo terug!quote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef Allan24 het volgende:
Van de Subway site:
Vrijstraat 23 Eindhoven
Nieuwstraat 10 Oosterhout
Piusplein 1 Tilburg
Wycker Brugstraat 14 Maastricht
Verwulft 11 Haarlem
Stadhuisplein 16-18 Rotterdam
Willemsplein 39 Arnhem
Laat 199 Alkmaar
Houtmarkt 11 Breda
Lomstraat 7 Venlo
Stille Mare 11-13 Leiden
Molenstraat 40-42 Nijmegen
Diezer Straat 1 Zwolle
Plein 3A Den Haag
Langestraat 19 Enschede
Markt 57 Delft
Statenplein 27 Dordrecht
Deventerstraat 5B Apeldoorn
iig de vestigingen in londonquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:34 schreef Brentmeister het volgende:
Je bedoelt de Subway vestigingen in Engeland in het algemeen? Ze hebben er aardig wat geloof ik.
Is dat standaard van het menu of moet je die zelf zo samenstellen? Is al weer wat jaartjes geleden dat ik er ben geweest...quote:Op maandag 27 december 2004 16:46 schreef SevenWonders het volgende:
Heb net een Chicken TeriYaki met mosterdsaus en bacon gegeten...erug lekker.
De Chicken TeriYaki is standaard. Wat je daarop gooit is niet wat je zelf MOET samenstellen, maar MAG samenstellenquote:Op maandag 17 januari 2005 04:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Is dat standaard van het menu of moet je die zelf zo samenstellen? Is al weer wat jaartjes geleden dat ik er ben geweest...
Heerenveen opent maandag 31 januari zo goed als ik weet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:31 schreef klmurphy het volgende:
Hoppeteej. In Heerenveen komt er ook één op de Dracht ... recht voor mijn deur!! Mjam smikkel, dat wordt ****dag SubwayDag! (elke dag![]()
)
Ze zijn nu aan het verbouwen, ik weet niet wanneer ze open gaan.
Nog even geduld hebbenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:42 schreef detulp050 het volgende:
in Groningen is er nog niet echt iets veranderd de afgelopen maand
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:53 schreef myfairlady het volgende:
Ik vind alleen het brood van de broodjes altijd zo ontzettend slap
Nu hangt het er wel. De Subway aan de Brugstraat in Groningen opent op donderdag 10 februariquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:13 schreef detulp050 het volgende:
Het is gewoon iriitant dat ze er geen datum bijzetten
hèhè, die aan de westersingel? die is fijn hè!!!quote:Op zondag 6 februari 2005 13:05 schreef detulp050 het volgende:
Ik had het inderdaad net gezien. Ik ben benieuwd. Ze krijgen één kans om me over te halen, anders ga ik weer naar mijn Turkse croissanterie![]()
jups die bedoel ik!!!quote:Op maandag 7 februari 2005 09:52 schreef detulp050 het volgende:
Op de hoek van de Aweg, de brugstraat en de westersingel
Die's echt goed !
Morgen is het zover. (als het goed is)quote:Op zondag 6 februari 2005 13:02 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Nu hangt het er wel. De Subway aan de Brugstraat in Groningen opent op donderdag 10 februari![]()
Morgen dan maar ff een bezoekje brengen aan de stad!!quote:Op woensdag 9 februari 2005 20:53 schreef Brentmeister het volgende:
Morgen is het zover. (als het goed is)
en als het niet lekker is dan zie ik je daarna wel bij de turkse croissanterie haha!quote:Op donderdag 10 februari 2005 00:26 schreef detulp050 het volgende:
Zeker morgen eens uitproberen !
Dat was vorige week toen ik die foto's gemaakt had ook al zo. En toen moest er nog aardig wat werk gebeurenquote:Op donderdag 10 februari 2005 12:02 schreef detulp050 het volgende:
...Maar wel drie man personeel dat schaapachtig niets zit te doen...
Idd, kunnen de fastfood ketens nog een voorbeeld aan nemenquote:Op donderdag 10 februari 2005 19:10 schreef karper het volgende:
de subway in rotterdam is geweldig net personeel en nemen de tijd om een klasgenoot wat uit te leggen, was de enige nederlanders in die winkel samen met die klasgenoot.
allemaal australiers en amerikanen
dan zat ik bijna goed! ik dacht aan het pand ernaast! ik moet trouwens bekennen dat ik nog steeds niet geweest ben..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:23 schreef Lizzy91 het volgende:
De tweede Subway in Groningen komt daar waar nu nog de Pizza Pit zit. Begin Heerestraat, hoek Zuiderdiep.
wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:34 schreef Faithy het volgende:
ik heb er laatst gegeten in Leiden, maar was er niet helemaal weg van om eerlijk te zijn..![]()
Ja je kan het allemaal zelf samenstellenquote:Op vrijdag 15 april 2005 11:21 schreef Brentmeister het volgende:
Parijs heeft 5 grotere stationsMaar er zullen ook ongetwijfeld meerdere Subways zijn.
Hebben alle broodjes dan een saus? Ik heb er zelf nog steeds niets gehad maar ik dacht dat je ook gewoon zelf kon samenstellen?
ik ga juist naar de Subway omdat dat de enige echt gezonde broodjes zijn die je kunt krijgen hier.... zoals hierboven gezegd kun je je broodje helemaal zelf samenstellen.... dus bijvoorbeeld gegrilde kip, sla, etc. zijn totaal niet ongezond, toch?.... en als je geen saus wil, neem je die gewoon niet (die sauzen van de Subway zijn trouwens ook juist ook met minder vet en zo)....quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:43 schreef Stiemie het volgende:
We zijn in Parijs zo'n Subway binnengelopen (vlakbij het station), maar hebben geen broodje gekocht. Vond de broodjes er niet lekker uitzien en erg duur. Verder neem ik juist een broodje omdat ik gezond wil eten en dat lijkt me met al die saus enzo niet echt het geval... Dus we zijn uiteindelijk maar gegaan voor een baguette met franse kaas van de bakker ernaast.![]()
Ik vind de Puur! veel beter....quote:Op vrijdag 11 februari 2005 15:05 schreef Fratz het volgende:
is er al iemand in de Groningse vestiging geweest?
En ik wacht tot de 2e vestiging in Groningen z'n deuren opentquote:
ja die sandwitch isquote:Op woensdag 27 april 2005 19:52 schreef Puur het volgende:
Inderdaad, zoals nu ook vaak de eend voor de sublieme kip-eend oriental sandwich op is..
Ach, als Jan Willem er staat maakt 'ie altijd wel wat lekkers.
Goh lekker gezond johquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:43 schreef Stiemie het volgende:
We zijn in Parijs zo'n Subway binnengelopen (vlakbij het station), maar hebben geen broodje gekocht. Vond de broodjes er niet lekker uitzien en erg duur. Verder neem ik juist een broodje omdat ik gezond wil eten en dat lijkt me met al die saus enzo niet echt het geval... Dus we zijn uiteindelijk maar gegaan voor een baguette met franse kaas van de bakker ernaast.![]()
Klopt, maar ¤1,99 vind ik heel goed te doen voor zo'n broodje.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef elixer het volgende:
Oe daar ben ik twee weken geleden geweest in London! Was erg goed te doen!
Ik hoop dat ze dr in Utrecht snel een openen. Wel jammer dat het zo duur is, maar in London was het een erg lekker broodje!
Ok bedankt! Vorige keer overheen gekeken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
als je de subway binnenloopt ligt er een bak met papiertjes staat op welke wat welke daily sub is, is bij alle subway btw
Shame on you Bluezz!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, maar nu ik dit topic zieMjammie
Als je dan toch al bezig bent, graag ook 'n subway in Utrecht. Ik beloof jullie een prachtige omzet..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:13 schreef mechatronics het volgende:
Vorige week alweer 2x wezen eten @ Subway's Den haag (plein)
vorige week was het ook ff druk, 4x tot 22.00 op school gebleven
daarna wel stappen dus het scheelt
Alleen ben ik elke keer die "Subway customer apprieciation card" ofzo vergeten
ik had ondertussen dat kaartje al 2x vol, maar elke keer neem ik geen zegels
nu zit ie standaard in mn portomonneee
Als Subway nederland meeleest, wij als studenten vinden het erg jammer dat de Subway zo vroeg dicht is, en dan niet alleen bij het plein, maar ook in Rdam (tegenover cooldown cafe dacht ik)
Dan sta je daar, half 12, honger. En dan kan je kiezen, of 2 euro voor een half gefrituurde bamihap of 3-4 euro voor een échte maaltijd. Want van die bamihappen neem je er toch weer altijd 2...
Lijkt dreft wel.
Maargoed, zouden jullie misschien, en vooral op de donderdagavond, de openingstijden wat omhoog willen gooien, of willen jullie geen dronken studenten?
En, mogelijkheid tot pinnen zou ik erg op prijs stellen, ik betaal graag digitaal, maar heb nu alleen geld voor die subway bij mij
Dan neem je de zegels toch los mee in je portemonnee, plak je ze thuis op je kaart!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:13 schreef mechatronics het volgende:
Alleen ben ik elke keer die "Subway customer apprieciation card" ofzo vergeten
ik had ondertussen dat kaartje al 2x vol, maar elke keer neem ik geen zegels
nu zit ie standaard in mn portomonneee
Gratis beker drinkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:03 schreef bloempjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik kan met zo'n mooie volle spaarkaart? Nooit gevraagd in de winkel, maar hij is wel vol..
quote:
Oh kun je daar eten? Als ik er langs fiets lijkt het me altijd zo ultra ongezellig daar binnen dat ik me altijd al afvroeg wat er te doen is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En ik wacht tot de 2e vestiging in Groningen z'n deuren opent
Net weer niet de steden waar ik altijd ben. Maar binnenkort komt er 1 in utrecht las ik hier. Wanneer volgt amsterdam dan??quote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef Allan24 het volgende:
Van de Subway site:
Vrijstraat 23 Eindhoven
Nieuwstraat 10 Oosterhout
Piusplein 1 Tilburg
Wycker Brugstraat 14 Maastricht
Verwulft 11 Haarlem
Stadhuisplein 16-18 Rotterdam
Willemsplein 39 Arnhem
Laat 199 Alkmaar
Houtmarkt 11 Breda
Lomstraat 7 Venlo
Stille Mare 11-13 Leiden
Molenstraat 40-42 Nijmegen
Diezer Straat 1 Zwolle
Plein 3A Den Haag
Langestraat 19 Enschede
Markt 57 Delft
Statenplein 27 Dordrecht
Deventerstraat 5B Apeldoorn
Kalkoenfiletquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:22 schreef Fratz het volgende:
weet iemand al wat de anbiedingssub van vandaag is???
Bij die in Groningen is het iig kalkoenfiletquote:
gewoon om vragen, bij elk broodje krijg je een zegeltje geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:09 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Bij die in Groningen is het iig kalkoenfilet![]()
En wanneer krijg je eigenlijk zo'n spaarkaart?![]()
laatst was die special meat balls, nou die hoefde ik dus niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:09 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Bij die in Groningen is het iig kalkoenfilet![]()
En wanneer krijg je eigenlijk zo'n spaarkaart?![]()
nee want bij een heel broodje van 6 euro krijg ik er al 2quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:44 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
laatst was die special meat balls, nou die hoefde ik dus niet.
die spaarkaart krijg je pas als je 4 of 5 euro besteed denk ik, want dan krijg je pas een zegeltje. bij een volle kaart krijg je een 15 cm broodje, dus ik vind het niet de moeite waard.
als het ook niet zo fucking duur was, zat ik er dagelijks trouwens![]()
Van iemand van Subway heb ik begrepen dat ze vorig jaar al een vestiging in Utrecht wilde hebben, maar dat het moeilijk is een geschikte locatie te vinden en volgens mij komt er ook geen een op korte termijn...quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:04 schreef kultivate het volgende:
[..]
Net weer niet de steden waar ik altijd ben. Maar binnenkort komt er 1 in utrecht las ik hier. Wanneer volgt amsterdam dan??
dat heb ik als klein jongetje (10 jaar oud) al gedaan in Spanje, dus dat is niet zo speciaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog een paar weken en dan kun je overal in Nederland je Sub laten toasten!Momenteel alleen beschikbaar bij Subway Eindhoven.
Overigens zijn ze in Puerto Rico begonnen met pizza die je zelf kunt samenstellen!
ja heel cool, maar ik heb echt nog nooit zo'n zegel gehad! moet je daar om vragen ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:19 schreef Allan24 het volgende:
Het spaarsysteem werkt als volgt:
- Voor elke 6-inch (broodje 15cm) krijg je één zegel.
- Voor elke footlong (broodje 30cm) krijg je twee zegels.
- Bij inlevering van een volle kaart (= 8 zegels) krijg je bij aankoop van een medium frisdrank een 6-inch.
- Bij inlevering van twéé volle kaarten (= 16 zegels) krijg je dan zelfs een footlong voor niks.
- De zegels worden bij elke Subway uitgegeven, en zijn bij elke willekeurige Subway inwisselbaar (hoeft dus niet hetzelfde filiaal te zijn).Top systeem, als je 't mij vraagt... ik heb inmiddels al heel wat gratis subs gehad
Wow, als dat de regeling is bij mij ook aardig wat jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef Fratz het volgende:
hebben ze die spaaarkaart in groningen ook? zo ja, dan zijn me al aardig wat zegels door de neus geboord..
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:39 schreef Wakey het volgende:
Wat zouden jullie kiezen?!?
quote:- een eigen Subway restaurant beginnen (is franchise toch?)![]()
gewoon zeggen ik ben studentquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
jup, vanmiddag ook een zegel gekregen bij een daily sub > italian bmt
om een zegel hoor je niet te vragen volgens mij, maar ik zeg altijd standaard: ik heb een spaarkaart en ov hoor!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
vorige week voor t eerst n subway broodje gehaald, maar vond m echt niet te vreten. en de groenten zagen er al helemaal smerig en oud uit
Ik weet niet of ze in de kleinere dorpen wel een Subway openenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Subway rulez...Italian BMT met alle groente behalve olijven en sweet onion saus is m'n absolute favoriet.
Maar wanneer komt er in hemelsnaam een Subway in Amsterdam??
vind italian BMT niet super... heb liever de chicken teriyaki met sla, komkommer, ui en paprika met sweet onion sausquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Subway rulez...Italian BMT met alle groente behalve olijven en sweet onion saus is m'n absolute favoriet.
Maar wanneer komt er in hemelsnaam een Subway in Amsterdam??
Ik vind ie steak and cheese echt meesterlijk lekker, maar ik moet ook eens die andere dingen uitproberen, ik ben nu 6x geweest, maar heb 3x teriyaki chicken en 3x die steak & cheese opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:26 schreef kruimel_20 het volgende:
ik vind de steak and cheese echt lekker![]()
alleen valt het me wel op dat als je richting sluitingstijd komt dat sommige dingen gewoon op
zijn (komkommer , sla enzo) en ook de lekkerste broodjes (met parmezan en oregano)
zijn er dan niet meer...
Dat en de prijs zijn de nadelen aan subway vind ik....
Verder :![]()
In heerlen voor de Italian BMT iets van 6,50euroquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:25 schreef popolon het volgende:
Ik haal ze regelmatig tijdens lunch en gooi er dan zoveel mogelijk extra op: Tomaat, sla, olijven, ui, parika etc.
Brood is altijd vers, evenals de ingredienten. Mocht je niet tevreden zijn krijg je een nieuwe of een tegoedbon, zo werkt dat nu eenmaal hier.
Footlong voor $3.99, daar ga je thuis niet voor smeren.
Kunnen ze nu nog doen. Gewoon even de concurrentie afwachten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
In heerlen voor de Italian BMT iets van 6,50euro
Hier in heerlen hebben ze alleen concurrent van Bakker bartquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Kunnen ze nu nog doen. Gewoon even de concurrentie afwachten.
De concurrentie is in de VS ook veel groter, vandaar de wat scherpere prijzen.
Gewoon naar de Paris onder hooghoudt. Mais italiaanse bol met kipkerry sla en extra ananas... Meer heb je niet nodig in je leven...quote:Op maandag 7 februari 2005 09:52 schreef detulp050 het volgende:
Op de hoek van de Aweg, de brugstraat en de westersingel
Die's echt goed !
Oooohhh praat me er niet vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
elke keer als ik dit topic weer zie krijg ik weer zin in een grilled chicken met southwest saus
Je raad nooit wat ik op dit moment in de koelkast heb liggenquote:
Ohhhh, die wil ik ook!!!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik op dit moment in de koelkast heb liggen![]()
![]()
een vriendin die bij de subway werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt je vriendin in de koelkast liggenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je raad nooit wat ik op dit moment in de koelkast heb liggen![]()
![]()
een vriendin die bij de subway werkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriendin die bij de subway werkt. Des ochtends smeert hij een boterham, drinkt een glaasje jus d'orange, en tyft zijn wijf uit het vriesvak om haar af te zetten bij de broodjeszaak.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 01:03 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je hebt je vriendin in de koelkast liggen![]()
In Breda, Oosterhout en Eindhoven ook niet.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:15 schreef Whiskers het volgende:
In Rotterdam is de Daily om een of andere vage reden niet meer verkrijgbaar?
Geweldigquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:17 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb het even in een plaatje gezet, misschien leuk voor de openingspost
[afbeelding]
Dezelfde daily sub van de Brugstraat was ook goed te doenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:25 schreef Fratz het volgende:
vandaag bij de Sub in de Herestraat geweest, het ziet er allemaal erg klinisch uit moet ik zeggen..
de daily sub gehad, eentje met gegrilde kipfilet, die was erg lekker!
Helemaal niet verkeerd lijkt me. Waar doen ze dat nu met handschoenen aan je broodje smeren.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:25 schreef Fratz het volgende:
vandaag bij de Sub in de Herestraat geweest, het ziet er allemaal erg klinisch uit moet ik zeggen..
Ik vind dat ook een groot pluspunt. Als doorgewinterd vegetariër is het geen prettig idee als iemand met dezelfde handen jouw vega-broodje smeert als een broodje vlees belegt.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd lijkt me. Waar doen ze dat nu met handschoenen aan je broodje smeren.
Bij andere broodjes zaken weet je maar nooit waar ze van te voren nog hebben zitten vroeten.
Het is ook een heel groot en lekker broodje!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Het mag wel een heel groot en lekker broodje zijn, wil ik er 4/5 euro voor betalen.
Tijd om dan zaterdag eens langs te gaanquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef Quispi het volgende:
Op zaterdag is het roastbeef![]()
Weet iemand of de nieuwe subway in Groningen (Herenstraat) ook de daily sub verkoopt?
met klinisch bedoelde ik eigenlijk niet dat ze handschoentjes en zo gebruiken, dat juich ik alleen maar toe! ik had het eigenlijk over het interieur, is zit echt niks gezelligs aan. het motto "opvreten en zo snel mogelijk weggaan" straalt er van af. eigenlijk best wel jammer.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:06 schreef Bloemkool het volgende:
[..]
Helemaal niet verkeerd lijkt me. Waar doen ze dat nu met handschoenen aan je broodje smeren.
Bij andere broodjes zaken weet je maar nooit waar ze van te voren nog hebben zitten vroeten.
ja ze verkopen de daily sub ook!quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef Quispi het volgende:
Weet iemand of de nieuwe subway in Groningen (Herenstraat) ook de daily sub verkoopt?
In den haag, aan het plein is dat beneden ook zo, en ik kan je zeggen dat dat precies dezelfde indeling is als de Subway in Fashion Destrict, NYC.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef Fratz het volgende:
[..]
met klinisch bedoelde ik eigenlijk niet dat ze handschoentjes en zo gebruiken, dat juich ik alleen maar toe! ik had het eigenlijk over het interieur, is zit echt niks gezelligs aan. het motto "opvreten en zo snel mogelijk weggaan" straalt er van af. eigenlijk best wel jammer.
Mja, het heeft wel iets vertrouwelijks dan, dat dan weer wel. En als je met meerdere personen gaat eten kijk je daar eigenlijk zo doorheen.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:36 schreef Fratz het volgende:
het schijnt inderdaad zo te zijn dat er erg strenge regels zijn voor de inrichting. eigenlijk best jammer.
Wat een onzin zeg, je krijgt er toch geen infectie van ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:32 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een groot pluspunt. Als doorgewinterd vegetariër is het geen prettig idee als iemand met dezelfde handen jouw vega-broodje smeert als een broodje vlees belegt.
Al heb ik zelf een hele tijd bij Bakkerij Bart gewerkt en daar broodjes (ook met vlees) belegd en ik waste mijn handen wel vijftien keer per dag.
Ah, overheen gelezen. Dan kan 't plaatje compleet gemaakt wordenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:32 schreef Quispi het volgende:
in hengeloquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:16 schreef Dementor het volgende:
Wat me opviel bij de subway op stadhuisplein te Rotterdam is dat ze met dezelfde handschoenen zowel het eten als contant geld aannemen.
Zeer nuttig hoor die handschoenen
Tjah maar wat wil je in Rotterdam staan er van die jonge gasten die liever aan de overkant van de zaak een biertje drinken dan dat ze iets meer dan 2 seconden nadenken over hun handelen tijdens het werk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
in hengelonemen ze bij elk broodje andere handschoenen.
nou dat zal toch niet? ik hoop het niet in elk geval want ik heb ze door elkaar heen geplakt!quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:02 schreef Brentmeister het volgende:
Afgelopen zondag bij de Subway aan de Herestraat in Groningen geweest. Nou viel 't me net op dat de zegeltjes die ik daar gekregen heb een andere kleur hebben dan die aan de Brugstraat. Weet iemand of je deze zegeltjes alleen bij de Subway kan inleveren waar je ze gekregen hebt?
Die zegeltje krijg je er in het buiten land ook bij hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zegeltjes bij de Subway? Hollandse kruideniersmentaliteit ontmoet Amerikaans groot gedachtengoed. Geweldig!
Maar.. zegeltjes doe ik nooit aan! Blokker, Super de Boer of Subway.. zegeltjes, weg ermee!
Bij 8 broodjes heb je al eentje gratis, geldt ook voor daily subs. Ja, je moet er idd wel een frisdrank bij nemen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zegeltjes bij de Subway? Hollandse kruideniersmentaliteit ontmoet Amerikaans groot gedachtengoed. Geweldig!
Maar.. zegeltjes doe ik nooit aan! Blokker, Super de Boer of Subway.. zegeltjes, weg ermee!
dubbele steak & cheese? je bedoelt een dubbele lading op een half broodje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef hippo-clippo het volgende:
maandag nog een subje op in Rotterdam. 15 cm parmesan en oregano met dubbele steak&cheese, wat sla, komkommer en pepertjes...Zo'n honger nu!!!!![]()
Dat staat er toch ook, 15 cm met dubbele steak&cheese.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dubbele steak & cheese? je bedoelt een dubbele lading op een half broodje?
Eergister trouwens in Delft aan de markt een subway op, gaat lekker
oh, en betaal je daar extra voor, of kan dat gewoon zomaar, dat wist ik nl. helemaal nietquote:Op zondag 24 juli 2005 21:50 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook, 15 cm met dubbele steak&cheese.![]()
Geeft toch nietquote:Op zondag 24 juli 2005 21:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
oh, en betaal je daar extra voor, of kan dat gewoon zomaar, dat wist ik nl. helemaal niet
Dubbel zoveel vlees enzo, sorry hoor, ik was onwetend...
Chill, dat ga ik morgen gelijk maar eens proberenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:04 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Geeft toch niet![]()
maar je betaalt er idd wel extra voor. Ik neem altijd dubbel omdat ik enkel maar zo weinig vind met die berg sla die je erop krijgt.
ik ook, want ik krijg weer honger bij het lezenquote:Op zondag 24 juli 2005 22:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Chill, dat ga ik morgen gelijk maar eens proberen
Brugstraat Groningen niet meer helaas... bij de DailySub geen zegeltjes meer. Herestraat misschien nog wel, daar ben ik nog niet geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:48 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Bij 8 broodjes heb je al eentje gratis, geldt ook voor daily subs. Ja, je moet er idd wel een frisdrank bij nemen.
En je kan de zegeltjes inderdaad bij alle Subs inleveren, ben vanmiddag eventjes een binnengelopen. Ze zijn ook in het buitenland te gebruiken mocht je dat willen.
Net een dubbele steak& cheese 30cm op.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:04 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Geeft toch niet![]()
maar je betaalt er idd wel extra voor. Ik neem altijd dubbel omdat ik enkel maar zo weinig vind met die berg sla die je erop krijgt.
Waarom?!. Zou je haar kunnen vragen hoe oud je moet zijn om daar te werken, hoe oud ze was toen ze begon en hoeveel ze toen kreegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
bedankt!
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb een lieve vriendin, alleen stopt ze over 2 weken bij de subway
Wat zit er weinig op.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
bedankt!
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Ik heb een lieve vriendin, alleen stopt ze over 2 weken bij de subway
In Den Haag, bij een bestelling van 7 broodjes of meer, binnen de regio, doen ze dat alquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:01 schreef Fratz het volgende:
wat ik zou willen is dat ze gaan bezorgen. als ik nu een broodje wil moet ik elke keer naar de stad fietsen en daar ben ik echt te lui voor.
volgens mij wel....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben ze die ook in NL?
Idd, maar dat is met alle franchising... ze willen er gewoon zeker van zijn dat je de boel niet verneukt en dat je voldoende centen hebt om de boel draaiende te houden en niet dat je na een paar weken failliet gaat ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:20 schreef djdano het volgende:
Echt de beste broodjes die er zijn! Ik heb 2 jaar geleden eens geïnformeerd om een eigen subwayvestiging te openen. (toen was de eerste in Nederland in Eindhoven net geopend) Maar ik wilde toen Amsterdam en dat lag allemaal heel moeilijk. Tevens betaal je trouwens echt een bizar vemogen om te mogen starten.
Als je van kip en zoete uien saus houdt vind je em lekkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als ie niet lekker is, weet ik je te vinden.
En ik maar denken dat ze gewoon veel geld wilden verdienenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Idd, maar dat is met alle franchising... ze willen er gewoon zeker van zijn dat je de boel niet verneukt en dat je voldoende centen hebt om de boel draaiende te houden en niet dat je na een paar weken failliet gaat ofzo
Dat zal ongetwijfeld ook meespelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef djdano het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze gewoon veel geld wilden verdienen
Taco Bell. Het enige wat ik mis sinds ik weer terug ben in Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tof dat je daarnaar geinformeerd hebt, djdano! Misschien kunnen we een Taco Bell beginnen?
Of McDowell's? Heb ik nooit in een film gezien, dus dat kan best.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:33 schreef djdano het volgende:
Eigenlijk best een topidee stanley! Maar ben sinds die tijd wel afgestapt van het franchise idee. Dus we beginnen dan gewoon een Taco Bill en jatten gewoon het concept. Het mooie is dat we dan eerder dan Taco Bell in Nederland zitten en dus mochten ze nog ooit komen dat zegt iedereen dat ze Taco Bell na-apers zijn van Taco Bill
Oja, dan worden we natuurlijk Franchise gever!
Het is lekkerder dan een big mac menu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef djdano het volgende:
Ik heb trouwens afgelopenperiode voor school nog een onderzoek uitgevoerd naar de koopbereidheid voor de subway. Ze mogen toch nog wel wat doen aan de naamsbekendheid in Nederland.
Oja en de prijsperceptie is nog een probleem. Nederlanders vinden het toch wel duur. Maarja mijn inziens is dat puur de perceptie omdat het om een "broodje" gaat. Een menu van de subway is namelijk lekkerder, gezonder en vult beter dan een MC menu maar toch voelt dat voor mensen minder aan.
Lekker belangrijk die prive medewerker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef djdano het volgende:
Duur is natuurlijk een perceptie. Je vindt het een broodje en andere broodjes zijn goedkoper, dus je vindt het duur.
Maar als je het anders bekijkt bestel je iets te eten. Dat wordt persoonlijk direct vers voor je gemaakt. Je krijgt exact de ingrediënten zoals jij ze wil in de hoeveelheid die je zelf wil en met een zeer hoge kwaliteit. Voor dit alles heb je je eigen medewerker tot je beschikking die zich op dat moment alleen met jou bezig houdt!
Aruba, daar heb je eentje zitten waar ik een tijd vaste klant ben geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar ging je ook weer heen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |