En ik maar denken dat ze gewoon veel geld wilden verdienenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:24 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Idd, maar dat is met alle franchising... ze willen er gewoon zeker van zijn dat je de boel niet verneukt en dat je voldoende centen hebt om de boel draaiende te houden en niet dat je na een paar weken failliet gaat ofzo
Dat zal ongetwijfeld ook meespelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef djdano het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze gewoon veel geld wilden verdienen
Taco Bell. Het enige wat ik mis sinds ik weer terug ben in Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tof dat je daarnaar geinformeerd hebt, djdano! Misschien kunnen we een Taco Bell beginnen?
Of McDowell's? Heb ik nooit in een film gezien, dus dat kan best.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:33 schreef djdano het volgende:
Eigenlijk best een topidee stanley! Maar ben sinds die tijd wel afgestapt van het franchise idee. Dus we beginnen dan gewoon een Taco Bill en jatten gewoon het concept. Het mooie is dat we dan eerder dan Taco Bell in Nederland zitten en dus mochten ze nog ooit komen dat zegt iedereen dat ze Taco Bell na-apers zijn van Taco Bill
Oja, dan worden we natuurlijk Franchise gever!
Het is lekkerder dan een big mac menu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:43 schreef djdano het volgende:
Ik heb trouwens afgelopenperiode voor school nog een onderzoek uitgevoerd naar de koopbereidheid voor de subway. Ze mogen toch nog wel wat doen aan de naamsbekendheid in Nederland.
Oja en de prijsperceptie is nog een probleem. Nederlanders vinden het toch wel duur. Maarja mijn inziens is dat puur de perceptie omdat het om een "broodje" gaat. Een menu van de subway is namelijk lekkerder, gezonder en vult beter dan een MC menu maar toch voelt dat voor mensen minder aan.
Lekker belangrijk die prive medewerker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:59 schreef djdano het volgende:
Duur is natuurlijk een perceptie. Je vindt het een broodje en andere broodjes zijn goedkoper, dus je vindt het duur.
Maar als je het anders bekijkt bestel je iets te eten. Dat wordt persoonlijk direct vers voor je gemaakt. Je krijgt exact de ingrediėnten zoals jij ze wil in de hoeveelheid die je zelf wil en met een zeer hoge kwaliteit. Voor dit alles heb je je eigen medewerker tot je beschikking die zich op dat moment alleen met jou bezig houdt!
Aruba, daar heb je eentje zitten waar ik een tijd vaste klant ben geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar ging je ook weer heen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |