Eerdere topics:quote:Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.
Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.
On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.
Liberty City. Vice City. Now San Andreas, a new chapter in the legendary series. Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 this October.
- Official Rockstar Release Statement
ME2quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:25 schreef Evil_Jur het volgende:
De release komt me wel goed uit eigenlijk, precies in een tentamenweek met maar 1 tentamen. Ik heb er zin in!
Zodat Sony nog wat PS2's kan verkopen aan mensen die niet langer kunnen wachten.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waarom duurt die PC-release nou zo lang, als ze ze nu gewoon tegelijk uitbrengen, zoveel hoeft er toch niet veranderd te worden
Volgens mij maken ze nauwelijk/geen winst met de verkoop van de PS2 (nu tenminste met die prijs). Ze moeten het van de games hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:14 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Zodat Sony nog wat PS2's kan verkopen aan mensen die niet langer kunnen wachten.![]()
je hebt een ps2, en je gaat m niet kopen omdat je de pc versie wil spelen..........quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:07 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
als ik dit spel in handen krijg..... dan ben ik de komende week niet van de PC te slaan....
ik hoor zowat elke dag wel weer wat nieuws.....![]()
![]()
![]()
tis alleen zo klote dat ie pas in mei op de PC uitkomt......![]()
... ik heb wel een PS2 maar koop m liever toch op de PC
*totally agrees*quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:43 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
je hebt een ps2, en je gaat m niet kopen omdat je de pc versie wil spelen..........![]()
me say to you: ammateur![]()
true, maar om dan uiteindelijk half december desperate een gamestore binnen te kruipen is dan ook weer zonde, waarom dan niet gelijk de 29ste kopenquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
*totally agrees*
maar daarentegen, als je het nog een half jaar volhoudt, damn doe ik je niet na!
Ja, beter als die van mij!quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:14 schreef Georges het volgende:
Mooie OP trouwens.
Vertel eens, dat blijven wachten op de PC uitvoering terwijl je wel een PS2 hebt, is dat een soort SM?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:07 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
tis alleen zo klote dat ie pas in mei op de PC uitkomt......![]()
... ik heb wel een PS2 maar koop m liever toch op de PC
quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:17 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Vertel eens, dat blijven wachten op de PC uitvoering terwijl je wel een PS2 hebt, is dat een soort SM?![]()
een PS2quote:Op maandag 11 oktober 2004 14:33 schreef Aeroxie het volgende:
Wat zijn de systeem eisen? (minimaal en de aanbevolen eisen)
een ps2 en een tvquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:33 schreef Aeroxie het volgende:
Wat zijn de systeem eisen? (minimaal en de aanbevolen eisen)
Altijd leuk deze nieuwtjesquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:41 schreef Dezz het volgende:
En weer wat nieuws
- There will be hundreds of interiors.
- There will be Banjos (Playable?).
- There will be a Nuclear Submarine (Non drivable).
- You will have to beat the Master of ____ (Dojo, boxing etc..) to learn new moves.
- You can dig holes in the desert (No info on graves though)
- Using the Pay 'n' Spray will not over ride (mess up) any custom Paint job you have.
- You can Straffe, Roll and Shuffle whilst crouched.
- Trees and bushes snap if you hit them hard enough.
Bron: OPSM2 November editie
ik heb wel een PS2 maar mijn TV is laats kapot gegaan...... en mijn broertje gaat m ook al kopen op de PS2..... dus speel ik het wel op zijn PS2quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:17 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Vertel eens, dat blijven wachten op de PC uitvoering terwijl je wel een PS2 hebt, is dat een soort SM?![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:59 schreef mr.marcus het volgende:
Henog een I
techno-er
Je kent het fenomeen terugvindposts ondertussen toch wel lijkt me?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:52 schreef Gstyles het volgende:
TVP wtf????
Ik zie het heel vaak voorbij komen, maar wat hoe het precies werkt weet ik niet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Je kent het fenomeen terugvindposts ondertussen toch wel lijkt me?
hou je vast,quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:25 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Ik zie het heel vaak voorbij komen, maar wat hoe het precies werkt weet ik niet.Vertel eens, hoe werkt het?
Zal wel lachen zijn als je kaartje moet kopen. Of anders zwart rijden en de conducteur achter je aankomt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:27 schreef speedfreakssj het volgende:
kan je treinkaartjes kopen bij dat ding? of zie ik dat verkeerd?
die schietbaan is cool.
Was erg goed met VC.
en op die manier kan je dus zien of een topic dat jij interessant vindt al weer nieuwe posts heeft...quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hou je vast,
als je een bericht plaatst in een topic dan komt het bij je 'my active topics'.
soms hebben mensen geen zinnig bericht te plaatsen dus plaatsen ze maar iets als 'tvp'.
TVP: Terug Vind Postquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:52 schreef Gstyles het volgende:
TVP wtf????
of je gebruikt je harses en je onthoud wat je waar post en wat leuk is, niet zo moeilijk tochquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:07 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
TVP: Terug Vind Post
Ik had eerlijk gezegd tijdje geleden ook zoiets van WTF??? Maar als je weet wat het betekend ga je het ongemerkt zelf ook gebruiken![]()
allemaal al langsgekomenquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Deeplinking niet toegestaan dus dan maar zo:
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/Gallery.php?image=338
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/Gallery.php?image=323
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/Gallery.php?image=337
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/Gallery.php?image=329
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/Gallery.php?image=327
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/Gallery.php?image=333
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/Gallery.php?image=335
http://www.gtasanandreas.net/screenshots/Gallery.php?image=334
Weet niet zeker welke al zijn langsgekomen en welke niet, dus check ze maar
i'm not madquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
![]()
Okay nicequote:Op maandag 11 oktober 2004 22:56 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
i'm not mad![]()
Ja, die is wel stoer inderdaadquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En LOL ik krijg een GTA San Andreas Bandana!![]()
[afbeelding]
Niet dat ik 'm op ga doen, maar is toch "leuk voor de heb".quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:00 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ja, die is wel stoer inderdaadIk heb hem toch bij GCshop.nl bestelt, waarom niet bij Dimensionplus.nl weet ik eigelijk niet meer....waarschijnlijk omdat hij bij GCshop.nl een stukje goedkoper was.
ik zou m gewoon opdoen, schijt dat ik geen neger ben, niet kan rappen en naar zo'n beetje iedere soort muziek luisterquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 01:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Niet dat ik 'm op ga doen, maar is toch "leuk voor de heb".
Oh op die manier, ja ik heb me verder nooit zo verdiept in alle forum mogelijkheden.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hou je vast,
als je een bericht plaatst in een topic dan komt het bij je 'my active topics'.
soms hebben mensen geen zinnig bericht te plaatsen dus plaatsen ze maar iets als 'tvp'.
Ik heb een PS2 staan speciaal voor de GTA reeksquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:40 schreef Scylla het volgende:
Ja, kun je nagaan. En hoe vullen we dit topic eigelijk? Gewoon. Met zinloze posts om die tijd tot de release te doden, die tijd, die een eeuwigheid lijkt. En die mensen zonder PS2...wat heb ik medelijden met jullie.
Mijn huisgenoot is zo aardig geweest zijn PS2 in de huiskamer te parkeren, en er wordt hier al gepraat het spel als flat aan te schaffen. Met 20 man is dat 2 a 3 eurootjes de manquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:40 schreef Scylla het volgende:
Ja, kun je nagaan. En hoe vullen we dit topic eigelijk? Gewoon. Met zinloze posts om die tijd tot de release te doden, die tijd, die een eeuwigheid lijkt. En die mensen zonder PS2...wat heb ik medelijden met jullie.
je koopt een console toch niet voor maar 1 reeks?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:57 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb een PS2 staan speciaal voor de GTA reeks![]()
nix om je voor te schamen hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:57 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik heb een PS2 staan speciaal voor de GTA reeks![]()
spelletJE kan je hier niet meer zeggen. Weet je HOEVEEL mensen er aan werken?! Echt niet normaal hoor! Ok het is wat duurder dan een spel van vroeger, maar je krijgt ook IETS meer dan een spel van vroeger. Ik vind 30-50 voor een film op DVD 100x duurder. Eén keer 1,5 plezier. Hier voor een jaar plezier. Mij wel 70 euro waardquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er wél één, maar ik vind ik 65 - 70 euro zo fucking duur, het is maar een spelletje.
Schiet je die conducteur toch gewoon voor zijn flikker.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer te ver gaan... als je dat wil moet je maar de Sims gaan spelen
Maar serieus... een kaartje kopen... dat vind ik té. Dan koop je er geen en wordt je in de trein afgerost door de conducteur en daarna overgedragen aan de pliese... nee, fijn. Dadelijk word je voor elke klapscheet opgepakt, dan is er geen lol meer aan
Er schijnen 150 missies in te zitten, alleen story line. Dat betekent dat je dus zeker een half jaar zoet bent als je een paar uur per dag speelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er wél één, maar ik vind ik 65 - 70 euro zo fucking duur, het is maar een spelletje.
Ja das waar... Wat me ook opviel: die muziek van GTA3 kon je nog zo in windows afspelen (wat ik wel eens deed met Double Cleff en dan volume op maxquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:30 schreef Scylla het volgende:
...
En die gelicenseerde muziek...Grand Theft Auto op de PSX, die cd kon je tenminste nog in je cd-speler doen en zo die radiostations beluisterenZouden ze nu ook moeten doen, gewoon die box erbij geven ofzo
WOET!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:11 schreef sky2k het volgende:
[afbeelding]
OMG je kan zelfs auto tune
Wel een beetje raar dat ze jaren '80 en '90 auto's tune maar boeiuh!
Voor mee plaatjes moet je naar deze site gaan!
http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/screenindex.html
GTAVCAudioDec11, dit is een radiostationdecoder. Ik weet niet of je daar de losse nummers mee kan krijgen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:52 schreef menesis het volgende:
[..]
Ja das waar... Wat me ook opviel: die muziek van GTA3 kon je nog zo in windows afspelen (wat ik wel eens deed met Double Cleff en dan volume op max), maar bij vice city hebben ze het beveiligd!!!
Weet iemand daar trouwens iets op, zonder dat je vice city zelf hoeft te starten?![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:43 schreef Georges het volgende:
[..]
GTAVCAudioDec11, dit is een radiostationdecoder. Ik weet niet of je daar de losse nummers mee kan krijgen.
nee juist niet, met GTA3 had je nog wat variatie meer verschillende radio stations, in VC mis ik K-jah heel erg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:55 schreef menesis het volgende:
[..]THANX!
* is now in Vice City sferen (de muziek van Vice vond ik wel beter dan die van GTA3)
Dan moet je je games ook niet bij de Bart Smit halen, maar bij een gameshop, bij Dimension Plus is 'ie bijvoorbeeld 54,99 , en bij GCshop zelfs maar 50 geloof ik...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hm ik vind de muziek in VC waaaaaay better dan in GTA 3, maar dat komt voornamelijk door V-rock e.d.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:40 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
nee juist niet, met GTA3 had je nog wat variatie meer verschillende radio stations, in VC mis ik K-jah heel erg. :'(
op http://www.vicecityradio.com/ kan je de playlist van elke zender vinden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik had in GTA3 helemaal geen radiozenders
In Vice zitten wel een paar hele strakke nummers, die ik alleen niet bij naam ken...
p.s. Black Sabbathen zelfs Slayer
Ah, had al gezocht op Amazon maar nog niet gevonden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Dan is dit handiger: klik hier
Daar kun je stukjes van de nummers luisteren, en dan heb je gelijk de titels erbij
Nu je het erover hebt, ik ben nogsteeds erg benieuwd wat voor muziek er allemaal in SA komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:46 schreef MrSkyline het volgende:
en ik ga die van san andreas zeker weten ook halen
Hehe, de donkey kong country reeks was asociaal hoog geprijsd. Maar heb ze toch alle 3 gekocht á 169. En ik heb er nóg plezier van!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:30 schreef Scylla het volgende:
Ook is het trouwens zo dat ik me nog kan herinneren dat ik als 12 jarig jongetje ook fl169,- neertelde voor Donkey Kong Country 2, en dergelijke Super Nintendo spellen. Dus op zich is die prijs wel gelijk gebleven, anders dan veel andere prijzen, die nogal omhoog zijn gegaan de laatste jaren.
tba, maar waarschijnlijk ergens in mei samen met de pc versiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:33 schreef Smeich het volgende:
Xbox release?![]()
*lacht heel hard mee*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
*lacht iedereen uit die graag GTA SA wil maar geen PS2 heeft*![]()
* lacht alle PS2 spelers uit die steeds blijven hangen op die sniper-missies*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:35 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
*lacht heel hard mee*![]()
*Lacht nog harder...nooit problemen mee gehad.... * Niet generaliserenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
* lacht alle PS2 spelers uit die steeds blijven hangen op die sniper-missies*
ben er nooit op blijven hangen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wil bijna zeggen "wie het hardst lacht....", maar gaat bij deze niet opquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:22 schreef Evil_Koekje het volgende:
maar wij (PS2 bezitters) hebben hem eerderquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:43 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best![]()
De pc word toch mooieren ik kan er me eigen auto's inzetten
![]()
wanneer ook alweer? over 2 weken? dat is leukquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:18 schreef reconnect het volgende:
[..]
maar wij (PS2 bezitters) hebben hem eerder![]()
* HansvanOchten valt het op dat dat verdacht veel lijkt op de Innercity 2004 sitequote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:15 schreef Fonzarelli het volgende:
Nieuwe screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
* Evil_Koekje weet het antwoordquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:26 schreef mr.marcus het volgende:
* Evil_Koekje vraagt zich af, wat is relaxeder gamen, lekker onderuitgezakt op de bank , op een lekkere grote tv, of op je bureaustoel en je computerschermpje
@ mooier: GTA gaat om de gameplay en 't ziet er zeker niet slecht uit op PS2quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:43 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best![]()
De pc word toch mooieren ik kan er me eigen auto's inzetten
![]()
Daar kwam ik geeneensquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dus dat zit er allemaal weer in, niet echt verwonderlijk maar ik meen dat het ook nog niet echt bevestigd was.quote:Hidden package/rampage/unique stunt jump guides
Krijg je die guide er niet bij als je het spel al hebt besteld??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor de geinteresseerden:
A taste of what to expect in the official Grand Theft Auto: San Andreas strategy guide:Detailed mission walkthroughs, with clear instructions of where to drive, and what to do to make the most money & respect with expert strategies. Coverage of the new character abilities including eating, swimming, and more. A picture showroom of all of the game's vehicles. Detailed maps of the whole state. Hidden package/rampage/unique stunt jump guides, hidden bonuses and other extras. The guide is available to buy on 29th October, consisting of 300 pages (The Vice City guide had 180 pages). The Signature Series guide features cool bonus content, a premium foldout and much more! The guide contains a huge poster showing a map of the three cities, and locations for every side mission. Future-Press is making the official German translation of BradyGames' San Andreas guide.
[afbeelding]
Lijkt me niet, een 300 pagina tellend boek lijkt me een beetje duur om weg te geven...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:27 schreef Dezz het volgende:
[..]
Krijg je die guide er niet bij als je het spel al hebt besteld??![]()
Pest de pc gamer nu niet zoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:12 schreef reconnect het volgende:
wat is ook alweer de exacte releasedatum van het spel(op PS2 ,degene die het spel dus eerder hebben dan pc bezitters) :$
Ik moet een week na de release drie weken naar het buitenland en daar is mijn ps2 niet bijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:22 schreef reconnect het volgende:
nah ok:D ach het is leuk om te jennen
Dat is natuurlijk ook zo, maar de kaart van San Andreas had ik er eigenlijk wel bij verwacht, net zoals dat je een kaart kreeg van de map van Mafia (die was btw ook hugequote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:43 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Lijkt me niet, een 300 pagina tellend boek lijkt me een beetje duur om weg te geven...
bij vice city kreeg je ook een kaart....ik iig welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:28 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar de kaart van San Andreas had ik er eigenlijk wel bij verwacht, net zoals dat je een kaart kreeg van de map van Mafia (die was btw ook huge)
weet je wat je te doen staat in die 3 wekenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:27 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Ik moet een week na de release drie weken naar het buitenland en daar is mijn ps2 niet bij![]()
Die zal d'r wel weer bij zitten lijkt me. Da's ondertussen toch traditie? Sinds GTA 1 als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:28 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar de kaart van San Andreas had ik er eigenlijk wel bij verwacht, net zoals dat je een kaart kreeg van de map van Mafia (die was btw ook huge)
:') :') haha dude, dat jij nou niet met een pookje om kan gaan wil nog niet zeggen dat niemand dat kan.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:31 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds met smart op een whizkid die de eilanden van GTA3 aan Vice City weet te koppelen, als 1 spel dus...
Volgensmij stond in die Power Unlimited preview (van een behoorlijke tijd terug ondertussen) dat ze na GTA SA eerst eens een welverdiende vakantie nemen..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zouden ze al weer bezig zijn met een opvolger van San Andreas? Want die moet natuurlijk niet te lang op zich laten wachten...
San Andreas zou de laatste GTA voor de PS2 worden. De nieuwe komt voor de PS3quote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
Zouden ze al weer bezig zijn met een opvolger van San Andreas? Want die moet natuurlijk niet te lang op zich laten wachten...
Een zeer treffende vergelijking zeg... ! Hebben ze een deel van de kaart daarop gebaseerd of is dit gewoon een plaatje van een willekeurige badplaats (lijkt me sterk).quote:
ja idd ... ook de malibu, die lijkt ook verdacht veel op een club uit Scarfacequote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:21 schreef jp84 het volgende:
dat vond ik zo vet met VC, als je dan eerst scarface kijkt, bij die scene dat ze voor eht eerst drugs meoten verkopen met die kettingzaag enzo,
die boulevard is gewon exact hetzelfde als bij gta VC
ja, ze hadden Flashbacks beter in VC kunnen stoppenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:48 schreef DeRCT14 het volgende:
GTA3 heb je het dan over.s
En d'r is geen kans dat 'ie er iets eerder ligt?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:55 schreef Chris_Redfield het volgende:
Dat betekend dat het 99,9% zeker is dat ie op de 29ste in de winkel ligt.
De vorige delen had ik 2 dagen voor de release date. (bij de speciale gameshop's) Dus ja er is zeker kans dat ie er eerder ligt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En d'r is geen kans dat 'ie er iets eerder ligt?![]()
Dimension Plus lijkt me(/is) wel een speciale gameshop, zal eens informeren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:08 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
De vorige delen had ik 2 dagen voor de release date. (bij de speciale gameshop's) Dus ja er is zeker kans dat ie er eerder ligt.![]()
quote:En er kan nog meer bij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt steeds beter gewoon![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Deviant1nl op 14-10-2004 18:24:16 ]
Misschien was het leuk geweest om dat tussen spoiler tags te plaatsen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:59 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
En er kan nog meer bij komen
wordt steeds beter gewoon![]()
![]()
donequote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:21 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Misschien was het leuk geweest om dat tussen spoiler tags te plaatsen?
't Was niet zo'n heeeele erge spoiler, maar tochquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:25 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
done![]()
ik zal volgende keer wel even aan denken
idd lukt voor geen meter met dat stomme stikkiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
noepquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:53 schreef Steve-O het volgende:
[..]
idd lukt voor geen meter met dat stomme stikkie
http://www.gtasanandreas.net/news/single.php?id=265quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:43 schreef jimjim1983 het volgende:
ja wat is de bron eigenlijk?
is te hopen, maar nix is zeker...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:05 schreef reconnect het volgende:
ff een vraagje...als je hem besteld via gc shop heb je hem dan op de releasedate?
Dat haalt wel het effect uit de game, waar het bijna voor gemaakt is.quote:wat niet in de duitse versie zit:
There will be NO special animation for headshots.
There will be NO "reward" for killing people, for example they will not leave money behind after dying.
You will NOT be able to interact with corpses (Such as hitting or kicking dead bodies).
Blood effects WILL stay in the game, uncensored
Het zijn niet dingen die essentieel zijn voor de gameplay, maar vind het wel vreemd dat ze er uitgehaald zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:39 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dat haalt wel het effect uit de game, waar het bijna voor gemaakt is.
maarja, is hun probleem en niet de onze![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:42 schreef menesis het volgende:
geloof er niets van...
en wanneer updaten ze die site nou es! stelletje luie webmasters daar bij rockstar....
Lijkt me toch aardig betrouwbaar...quote:SPOnG.com visited Rockstar offices yesterday for a demonstration of San Andreas, and they decided to pursue these multiplayer rumors. After hearing the same lines from Rockstar reps about no multiplayer functionality, they did manage to pay close to attention to the game and are able to bring us this new info
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:47 schreef menesis het volgende:
En zo zal deze lijn zich voortzetten ben ik bang; steeds midner realisme en meer censuur...
een normaal persoon heeft toch meestal wel iets waardevols op zak dacht ik zo...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:25 schreef Scylla het volgende:
[..]
![]()
There will be NO special animation for headshots.
There will be NO "reward" for killing people
Dat soort dingen vind jij dus realistisch? Ik kan me best voorstellen dat er overheden zijn die nog steeds zo bekrompen zijn om dit soort eisen te stellen aan spellen. Beetje kinderachtig, beetje jammer...maar het is niet essentieel.
Die guide had ik al gemeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:51 schreef Keromane het volgende:
[afbeelding]
Verder:
- Updates vannacht op Gamespot en IGN, nieuwe screenshots.
- Een recorded commercial met nieuwe f00tage op GTASAN.NET
Het lijkt erop dat de marketingmachine in een versnelling is gezet.
ja dat was idd lachen in GTA3 vooral ook de dieven die altijd op de vuist gingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:28 schreef Keromane het volgende:
Previews... het is maar afwachten. Gisteren las ik een oude preview mbt GTA-VC op Gamespot. Paar jaar oud. Over de AI en de peds stond er ongeveer hetzelfde als wat we nu zien. Het zou beter en meer zijn geworden. Echter, ik heb met GTA-III meer het gevoel dat je in een grote stad zit waar het ook nog eens druk kan zijn dan VC. De interactie van de peds onderling (de gangs) was in III een stuk leuker, spontane vuurgevechten/knokpartijen, en de reactie van peds op ongelukken. In VC was het allemaal maar matig. Doet niet af aan de game, maar toch.
We'll see.
das gewoon de 2e trailer, overal te downloaden.....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:41 schreef Smeich het volgende:
omfg, net een trailer van meneer Kazaa geleend, die met het nummer "welcome to the jungle" van GnR. Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeering wat wordt dit spel machtig!!!!!
Net ook een andere binnen van 1:14, vette shit gek!
pijnigt zichzelf door geen ps2 te hebben
Ik nam ook pas gister de moeite om die trailers eens te bekijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:51 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
das gewoon de 2e trailer, overal te downloaden.....
fok die screens. het spel moet mooi worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:01 schreef Gstyles het volgende:
Ja en wat mij toch iedere keer opvalt is dat de beelden zich erg aquarel voordoen... Ik hoop dat het mooiere screens worden op de ps2....
Spong en betrouwbaar kan niet in 1 zinquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me toch aardig betrouwbaar...
Que?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:53 schreef Georges het volgende:
Ik denk dat San Andreas de eerste game wordt die meer dan 50 delen gaat halen hier (als je de online games niet mee telt).
Ow kwa topics... neeeeeevermind.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:50 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Que?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ow kwa topics... neeeeeevermind.
Nou Nou, ik denk dat er maar in totaal 10-25 man zijn die tot nu toe maar reageren hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:53 schreef Georges het volgende:
Ik denk dat San Andreas de eerste game wordt die meer dan 50 delen gaat halen hier (als je de online games niet mee telt).
doom 3 vindt ik dan ook maar matig, nadat ik m uit heb gepspeeld, speel ik het voorlopig niet meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:59 schreef Pun het volgende:
Ja, bijna al meer posts dan doom 3
Doom 3 zit op 222 in topic 10, wij zitten op 216 in topic 10
Tis zo groot, dit speel je niet UITquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:03 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
doom 3 vindt ik dan ook maar matig, nadat ik m uit heb gepspeeld, speel ik het voorlopig niet meer.
maar met SA zal dat natuurlijk 1000x anders zijn
Nu pas ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:08 schreef Deviant1nl het volgende:
Ben er ook achter gekomen dat je op de comp wel beter kan richten en je dus ook makkelijker headshots maakt.![]()
nou, ik heb hem heel lang niet meer gespeeld. denk wel bijna meer dan een half jaar. even vergeten dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:51 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Nu pas ??
Hm...
Als hij bij ons in de winkel komt hou ik hem meteen apartquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:20 schreef WaStEd het volgende:
Nou ik ga in ieder geval voor de deur liggen bij wijze van spreken voor SA, dit kan alleen maar het beste spel ooit gemaakt zijn.
Ik neem aan dat dat 29 oktober is ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:27 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Als hij bij ons in de winkel komt hou ik hem meteen apart![]()
Wel makkelijk als je dan in een winkel werkt.
29 okt. komt hij uit ja, op een vrijdagquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:29 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat 29 oktober is ?
We gaan alle konten schoppen met GTA San Andreas.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:45 schreef MrSkyline het volgende:
wij en gta sa schoppen heel veel kont![]()
Maar voordeel is wel dat je dan de GT4 pack oid kan kopen, die staat voor 4 december geplandquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:34 schreef DeLeider het volgende:
mijn opleiding word gesponsord door het "bedrijfsleven" en daarvan ga ik die nieuwe kleinere ps 2 kopen + GTASA (balen is dat ik pas rond december men geld binne heb)
Dan leen je hem toch even, je moet straks toch een demotje hebbenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:33 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
29 okt. komt hij uit ja, op een vrijdag
Vaak krijgen wij hem op de release dag binnen. En op vrijdags krijgen wij geen vracht, dus we krijgen hem of met de post, of met de vracht, en dat is dan 1 of 2 dagen eerder. Dan hoop ik ook dat hoofdkantoor mededeling meestuurt dat we hem meteen mogen verkopen
dat zal moeilijk worden aangezien gt4 pas de 17e uit komtquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:37 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Maar voordeel is wel dat je dan de GT4 pack oid kan kopen, die staat voor 4 december gepland![]()
quote:The official site has just been updated with a soundtrack tuner, a teaser for the official track listing being revealed on Monday, 18th of October.
Available to listen are 10 radio stations.Master Sounds (soul, groove and funk) Playback (hip hop) Bounce FM (funk) K-DST (rock and roll) K-Jah Radio West (dancehall, reggae and dub) CSR (modern soul) Radio:X (modern rock) K-Rose (country and western) Radio Los Santos (west coast hip hop) SF-UR (house music)
From what is available right now, it can be safely said that this soundtrack will be ace! At this point we are not able to confirm if these will be the only radio stations. Have a listen to the stations however, and visit back on Monday for detailed track listings.
We are also able to confirm that Rockstar Games will be partnering up with Interscope Records to release a soundtrack for Grand Theft Auto: San Andreas, expected to hit shelves November 23rd. The double CD will feature "a mix of select tracks from San Andreas' many in-game radio stations."
En dan ook nog:quote:Details: 11 functional radio stations, 20 different DJs. "More licensed music than in any other action videogame in history." "Instead of looping the sounds heard on each station, the entire setup is dynamic." "Players can expect to hear live weather bulletins, deadly accurate news updates, music blocks, custom track lead-ins and outs, and call-ins from people all over the state." Three times the amount of commercials in GTA3. Music will sound different depending on your car and its stereo. You will be able to buy the soundtrack standalone in two versions, both available November 23rd. Double album with highlights from each station. Giant box set with 8 CDs. One new radio station in addition to the ones mentioned earlier: WCTR talk radio. The DJ is secret (aka Lazlow?) as is all other information about it.
Pagina 2 is interessant, daar staat de info over de Radiozenders, en welke track er te beluisteren is bij de online tuner.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 06:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ow en natuurlijk nog het verhaaltje van IGN
http://ps2.ign.com/articles/557/557665p1.html?fromint=1
neej, denk het neit, en dat mis ik als kiespijn, als de map mp3 er maar weer bij is vink het bestquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 08:20 schreef Chris_Redfield het volgende:
Geen metal zender?![]()
yepquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:39 schreef DeRCT14 het volgende:
hopen dat er nirvana in zit, hopen hopen..
Dat heb je helemaal goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:40 schreef Georges het volgende:
Zou er eigenlijk nog een deel komen na San Andreas? Ik denk zelf pas na de release van de PS3.
Dan zullen die blu-ray discs{ zo heten ze toch?) met 50 gb aan capaciteit volledig benut kunnen worden.
ooitquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:34 schreef Georges het volgende:
Van de afgelopen 5 jaar, misschien wel 10.![]()
ach ja dan onthoud je het wel goed he die release dagquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:21 schreef Deviant1nl het volgende:
Vandaag weer zoveel mensen aan kassa gehad die vragen wanneer hij uitkomt. Is het soms zo moeilijk om te zoeken
Wordt vast (en zeker) wel 1 van de top selling ps2 spellen van dit jaar
Outside of the game, fans will once again have the opportunity to purchase the soundtrack independently (Vice City did the same two years back). But to make this new soundtrack even better than the last, Rockstar has reached an agreement with Interscope Records to publish two different ways to get your hands on the music. The first is the regular edition double album that offers up key tracks for each radio station. But the second and more attractive way to get the music is via the giant box set -- an enormous package that contains eight overloaded CDs. Both versions of the soundtrack are expected to hit shelves on November 23.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:14 schreef MrSkyline het volgende:
vette nieuwe info
jammer van de soundtrackik wil een hele dikke vette 10 cd box
70 euro? boeie wil ik hebben
maarja dat doen ze dit keer niet >:(
koeliejoelie dat hak nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Outside of the game, fans will once again have the opportunity to purchase the soundtrack independently (Vice City did the same two years back). But to make this new soundtrack even better than the last, Rockstar has reached an agreement with Interscope Records to publish two different ways to get your hands on the music. The first is the regular edition double album that offers up key tracks for each radio station. But the second and more attractive way to get the music is via the giant box set -- an enormous package that contains eight overloaded CDs. Both versions of the soundtrack are expected to hit shelves on November 23.
Bron: IGN
van de ene kant naar de andere kant rijden duurt dan 2 uurquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:40 schreef Georges het volgende:
Zou er eigenlijk nog een deel komen na San Andreas? Ik denk zelf pas na de release van de PS3.
Dan zullen die blu-ray discs{ zo heten ze toch?) met 50 gb aan capaciteit volledig benut kunnen worden.
mja, het ene voertuig gaat weer sneller dan het anderequote:Op zondag 17 oktober 2004 15:28 schreef Blik het volgende:
[..]
van de ene kant naar de andere kant rijden duurt dan 2 uur
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:10 schreef DeRCT14 het volgende:
ik doe er met een manana ook wel een uur over, maar niet met een banshee
vette sitequote:Op zondag 17 oktober 2004 15:55 schreef MrSkyline het volgende:
nu we toch met filmpies bezig zijn, ik wil een Javelin in gta
https://mfcbastion.extern(...)ELIN-LiveFire_PG.mpg
draagbaar antitank wapen, er blijft gewoon niets van die hele tank over
voor wie geinteresseerd in dit soort dingen: http://www.missilesandfirecontrol.com website van Lockheed Martins wapenafdeling, veel hoge q pics en filmpjes.
Iddquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij werkt niet
Gaat echt snel btw, ben echt benieuwd hoe dat gaat als ie net uit is. "OMGOMGOMGOMG had een stunbonus toen ik van mount chilliad naar beneden vloog in mn towtruck"quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:38 schreef Georges het volgende:
En dan zitten we al weer op deeltje 11.
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gaat echt snel btw, ben echt benieuwd hoe dat gaat als ie net uit is. "OMGOMGOMGOMG had een stunbonus toen ik van mount chilliad naar beneden vloog in mn towtruck"
"OMGWTF sta ik in te breken, staat er een neger met een schep opeens achter me"
en dat soort shit. Dan zitten we zo op XX
Mooi zo dan moeten we dit deel vanavond nog ff vol maken!quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Idd
M'n nieuwe OpeningsPost is klaar(tenzij d'r binnen 18 posts nog meer info bij komt)
PC ergens halverwege 2005 en over een eventuele X-Box release is nog helemaal niks bekend.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hmm misschien dat ik een PS2 ga halen speciaal voor dit spel........
Of is er verder al iets bekend wanneer dit spel op PC en XBOX uit komt??
Ach een PS2 is niet meer zo heel duur tegenwoordig, memoriekaartje erbij en je kan maanden vooruit.quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:08 schreef wanabe het volgende:
Ik zit er inderdaad ook al aan te denken om speciaal voor dit spel een PS2 te kopen
Eigenlijk gekkenwerk he, maargoed...![]()
Hier wel, vaagquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij werkt niet
Het is wel heel erg druk op de straten!quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Hier wel, vaag
geuploaded:[[url=http://img74.exs.cx/img74/1886/sanandreaspixelart.th.png]afbeelding][/URL]
Ik let opquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:12 schreef Chris_Redfield het volgende:
Nog 7 reacties en dan kan je je nieuwe topic lanceren Koekje, let je wel een beetje op?
Je moest eens wetenquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef wanabe het volgende:
[..]
hehe, je hebt er wel zin in he zo te zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |