Daar kan niemand tegen op !quote:Op zondag 10 oktober 2004 05:03 schreef HostiMeister het volgende:
naast een club in de struikjes bij een kabbelend beekje...
(zojuist)
Hoertjequote:Op zondag 10 oktober 2004 12:42 schreef Sannetie het volgende:
verlaten parkeerplaats voor de camera...
overdag op de golfbaan in een "rusthokje"...
op een kratje bier tussen 10 gasten...
speeltuintje schemeravond tussen flats...
tja sowwy maar kon niet kiezen welke nu ut raarste was van al..![]()
maar wel errug lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoertje
lekker he?quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoertje
ah jij naait je baas?quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:38 schreef rouletteking het volgende:
In het kantoor van mijn baas.....![]()
![]()
het kraaienbos? of montferland ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:44 schreef Tiemie het volgende:
In het bos..
Dat weet ik niet!quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:57 schreef Sannetie het volgende:
[..]
lekker he?![]()
engbergen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het kraaienbos? of montferland ?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:12 schreef Natalie het volgende:
Dat moet ik nog meemaken.
Ik zag al wat verdachts bewegenquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:21 schreef D_Lah_Norr het volgende:
In een openbaar park. Gewoon overdag, terwijl er allemaal mensen voorbij liepen. Tis dan wel even ophouden met bewegen als die voorbij lopen.
Errug spannend.![]()
je haalt de woorden uit mijn mond!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:37 schreef n-a-n het volgende:
tis toch liefde bedrijven en sex hebben
![]()
nou dit stelt echt geen fuck voor hoor, dat is echt geen aparte plek hoor mnquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:33 schreef Kamphuys het volgende:
In een CenterParcs zwembad, in het buitenbad, dit liep door naar een glij baan naar binnen/beneden... Kwamen echt de hele tijd mensen voorbij zwemmen, maar dat boeit niet zo, je moet alleen opassen voor kinderen met duikbrillen.
Savonds op het strand in de mist. Wel spannend er kon elke moment iemand uit de mist opduiken.quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:09 schreef machiavezistme het volgende:
bv in het zwembad,of het park smiddags?? wie is er hier het extreemst![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:42 schreef Sannetie het volgende:
op een kratje bier tussen 10 gasten...
Nee, dat is vast heel normaal, tussen de zwemmende mensen. Het spijt me als het allemaal maar wat gewoontjes is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:24 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
nou dit stelt echt geen fuck voor hoor, dat is echt geen aparte plek hoor mn
Toch niet bij Café Cees op de biljarttafelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:45 schreef Stiffmaster het volgende:
Stamtafel van een kroeg (na sluitingstijd) Zwemhokje, Duinen van Vlieland, Bos, Lauwersmeer, Blowjob gehad in lift, In bed, aanrecht....
Hahahaha, wel bij Café Cees, maar op de stamtafel achter waar voorheen het biljart stond.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:30 schreef Robertje het volgende:
[..]
Toch niet bij Café Cees op de biljarttafel![]()
Filmpje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:00 schreef Rahja het volgende:
Bij het aquarium in Artis
Kleedhokje van DEPT
Net-sluitende winkelcentrum
Metrohalte, voor de camera![]()
& het standaard "bos-park-strand-zwembad-afgelegen industrieterrein-parkeerplaats"
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:11 schreef Foley het volgende:
Openbare bibliotheek
ik ook , op Rockanjequote:Op zondag 10 oktober 2004 13:38 schreef Monkster het volgende:
Op het strand van Rockanje
Hadden jullie sex met elkaar??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik ook , op Rockanje
naast Havana in de duinen
Nee ze waren aan het mens erger je niettenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:20 schreef Foley het volgende:
[..]
Hadden jullie sex met elkaar??
Diegene zal het vast wel niet meer kunnen navertellenquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:07 schreef machiavezistme het volgende:
in het mortuarium
He mam, wat drijft daar!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:18 schreef P8 het volgende:
een bubbelbad van een openbaar zwembad... met andere mensen erin. en ze hadden niks door
hoop voor jou dat het niet op vossemeren (lommel - belgië) was, daar zit namenlijk een raam in de wand van dat bad waar je vanaf de zonneweide (binne) onderwater de mensen kan "begluren".quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:33 schreef Kamphuys het volgende:
In een CenterParcs zwembad, in het buitenbad, dit liep door naar een glij baan naar binnen/beneden... Kwamen echt de hele tijd mensen voorbij zwemmen, maar dat boeit niet zo, je moet alleen opassen voor kinderen met duikbrillen.
Als het met je schoonmoeder was dan vind ik het pas echt stoer !quote:Op zondag 17 oktober 2004 03:51 schreef Logician het volgende:
in de kast van mijn schoonvader![]()
en die auto zag er de volgende ochtend zo uitquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:39 schreef Riann het volgende:
buiten op de moterkap van de auto hij stond wel achter wat struiken op het gras. Maar er kwamen zat mensen voorbij en als ze goed gekeken hadden. hadden ze het kunnen zien.was wel spannend en lekker.
Haha het was een rode autoquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:18 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
en die auto zag er de volgende ochtend zo uit?
[afbeelding]
Heb je op de kleur gelet terwijl je bezig was..?? Ik kjik altijd naar andere dingenquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:19 schreef Riann het volgende:
[..]
Haha het was een rode auto![]()
Hij is al bijna 3 maanden mijn vriendje dus dan weet ik echt wel welke kleur die auto heeftquote:Op maandag 18 oktober 2004 22:55 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Heb je op de kleur gelet terwijl je bezig was..?? Ik kjik altijd naar andere dingen
en het werd /geen/ smeerboel?quote:Op zondag 17 oktober 2004 03:37 schreef holgerson12 het volgende:
In een volle bus in de spits, vriendinnetje op schoot omdat de bus propvol zat. Gulp open slipje opzij en genieten van de rit.
Niemand heeft het gemerkt, zelfs niet de persoon die 10 centimeter naast ons zat.
Dat zeg je wel... maar sommige vrouwen....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:55 schreef Riann het volgende:
[..]
Hij is al bijna 3 maanden mijn vriendje dus dan weet ik echt wel welke kleur die auto heeft![]()
Dat denk jijquote:Op zondag 17 oktober 2004 03:37 schreef holgerson12 het volgende:
.....
Niemand heeft het gemerkt, zelfs niet de persoon die 10 centimeter naast ons zat.
Ligt er aan of die ander op dat moment in dat bed lag te slapenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:43 schreef MrAbagnale het volgende:
op school,
in wc,
euh, in andermans bed, is dat gek?
hoe doe je dat in de douchcabine? dat vraag ik me af? staand?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Ligt er aan of die ander op dat moment in dat bed lag te slapen
Bos, caravan, tent, kleedhokje zwembad, bubbelbad, auto, strand, bed, douchecabines camping en waarschijnlijk vergeet ik nog wel wat!
Het waren grote douchcabines (op een camping)........quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:04 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
hoe doe je dat in de douchcabine? dat vraag ik me af? staand?
ik was trouwen bij mezelf het strand ook vergeten
welke school heeft een wijnkelder? vertel?quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:42 schreef AngelUndercover het volgende:
Jaja nu komt er iets wat nog niemand hier heeft neergezet: de wijnkelder bij ons op school naast t restaurant.. Oehjajaj
De school voor wijnproeversquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 16:02 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
welke school heeft een wijnkelder? vertel?
Het lijkt me sterk dat je het daar alleen gedaan hebt, dus er zal nog wel iemand zijn die het daar gedaan heeft.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:32 schreef Chubje_4u het volgende:
heeft nu niemand het gedaan op een WC op Schiphol?? (behalve ik dan.....)
ik zit op de hotelschool... daar zit een restaurant bij en een hotel enzo.. daar kome mense eten/overnachten en wij moeten ze dan bedienen enzov. naja die mensen willen natuurlijk ook graag wijn drinken.. en aangezien alles heel luxe is is er een speciale wijnkelder waar de wijn koel en donker kan liggen enzo.. tsjah en soms moet je dus wijn uti die kelder halen.. voor de gasten.. en toen was die iemand zo slim om de sleutel stiekem te laten bij maken.. en nu heb ik er 1 in mn bezitquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:02 schreef Robar het volgende:
[..]
De school voor wijnproevers
Is dat niet toevallig... Oh nee, Haarlem, laat maarquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 02:29 schreef Cochese het volgende:
Vriend van mij woonde antikraak in een kerk in Haarlem.
Uiteindelijk heeft hij een verovering mee naar "huis" genomen en op het altaar genomen.
Koning..... *snif*
Dolly, als je dit leest, was het marmer niet "retekoud"?
OMG!quote:Op zondag 17 oktober 2004 03:37 schreef holgerson12 het volgende:
In een volle bus in de spits, vriendinnetje op schoot omdat de bus propvol zat. Gulp open slipje opzij en genieten van de rit.
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:17 schreef beestjuh het volgende:
Ps. Ja, marmer is retekoud. Maar een OH MIJN GOD als je klaarkomt klinkt nergens beter dan in Zijn huis.
in een serverpark met de taperobot.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:54 schreef Fluxi het volgende:
In een serverpark tegen een taperobot aan
Met welke landsmeerder heb jij het gedaan??? Ben nl. daar postbode ;-)quote:Op woensdag 3 november 2004 22:06 schreef Caludia het volgende:
op het kerkhof (tijdens een kermis)
in de tuin van de burgermeester van landsmeer
langs de snelweg
ow en telt pijpen in een rijdende auto ook??
![]()
![]()
![]()
Niet met een Landsmeerderquote:Op woensdag 3 november 2004 23:27 schreef bigwig het volgende:
[..]
Met welke landsmeerder heb jij het gedaan??? Ben nl. daar postbode ;-)
Da's toch geen rare plek?quote:Op vrijdag 5 november 2004 05:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet in je pontiac?
pashokje dat helemaal afgesloten is als het dicht is met slot zeker?quote:Op vrijdag 5 november 2004 05:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
In een pashokje van de C&A, en in een kleedhokje in het zwembad, beiden bijna even spannend...
Wel een deur, maar die liep niet helemaal door boven en onder. Was wel de achterste in een rijquote:Op zaterdag 6 november 2004 12:32 schreef MrAbagnale het volgende:
[..]
pashokje dat helemaal afgesloten is als het dicht is met slot zeker?
hi pr8, dat zou ik me toch wel herinneren??quote:Op maandag 15 november 2004 17:34 schreef pr8 het volgende:
klitterbell lagen wij dan niet in hetzelfde bed?
En tja erodome.. het zijn twee goede vrienden en ze lagen zo lief te slapen :-P
En ik heb het ook niet zo heel erg op het idee dat ik me vriendin zou moeten delen voor sex met anderen
Da's wel een héél rare plek.quote:Op maandag 15 november 2004 01:38 schreef ZedKet het volgende:
toen ik enkele weken geleden een gelijkaardig topic opende werd het afgesloten
was da?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:53 schreef Ferdii het volgende:
souna
Daarom mag ik dus niet meer mee in het hokje als mijn vriendin kleren gaat passen bij H&M.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:15 schreef PeuRac het volgende:
een beetje standaard, Pashokje H&M en in de auto op diverse locatie's
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Daarom mag ik dus niet meer mee in het hokje als mijn vriendin kleren gaat passen bij H&M.
1. Viel het zo erg op?quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:34 schreef Impulzz het volgende:
Op het dak,
in het zwembad,
kleedhokje,
Bibliotheek,
Slaapfeestje waar iedereen om ons heen lach
Werk
blah, zoveel mense die daar neuke in dat bad.quote:Op maandag 8 november 2004 15:12 schreef TeazNutz het volgende:
Afgelopen weekend in het zwembad van Centre Parcs "Erperheide"
Ik het buitenbad, was spannend en lekker, want het regende een beetje....
Top!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |