filmpjes:quote:Dual Screens: Two LCD screens offer one of the most groundbreaking game-play advances ever developed: experiencing a game from two perspectives at once. Imagine the possibilities. In a racing game, drivers might see their own vehicle's perspective on one screen and an overall track view on the other. In a role-playing game, the action could take place on the first screen while the second provides a reference for a player's tools inventory. Game play also could use both screens at once, offering a giant boss for heroes to defeat. In the future, games could be created allowing users to play games on one screen while text messaging other DS users on the other. Each 3-inch screen can reproduce a true 3-D view and is backlit to assure comfortable play in any lighting condition.
Touch Screen: The lower screen will offer something never before provided by any game device: PDA-like touch capabilities. Players no longer have to rely on just buttons to move characters or shift perspectives. They can navigate menus or access inventory items simply by touching the screen with stylus or fingertip. A software-based keyboard might even allow the screen to be used as an input center for games and messaging. The possibilities are limited only by developers' imaginations. The screen will have a tougher film cover for durability, and will come with a stylus.
Microphone: An available microphone port means that in the future, players might need only to tell their games what to do. DS software could identify everything from voice commands to hand-clapping. Players might be able to move their characters simply by telling them which way to go. The voice capabilities also could allow gamers to chat with one another over the Internet while playing.
Wireless: DS users will be able to connect with a local wireless network of up to 16 players. Nintendo's guaranteed range is 30 feet, but will extend far beyond that depending on circumstances. It assures high response rates required for real time game play, and will make use of both IEEE 802.11 and Nintendo's proprietary communication protocol, which provides low battery consumption. Players will be able to chat and play games without any connecting cords, completely untethered. The DS technology also provides for a wireless LAN connection, which could allow a theoretically infinite number of players to connect at a hot spot and compete at a central game hub on the Internet, even if they're thousands of miles apart.
Wireless Game Sharing: If software developers desire, multiple players can compete in wireless games, even if only one person has a game card inserted. Players could also test-play games for themselves as long as they stayed connected.
3-D: With the newly developed graphics engine, DS can reproduce impressive 3-D renderings that can surpass images displayed on the Nintendo® 64. Games will run at 60 frames per second, and allow details like fog effects and cel shading.
Sound: The 16-channel sound allows for greatly expanded use of voices and music, and a richer, more immersive game experience. A plug for headphones transmits stereo sound.
Battery & Power Management: The battery is rechargeable and the unit features a low-energy-consumption design. The DS also has Power Management functions of Sleep mode and Standby mode. In Sleep mode, players can stop and resume game play whenever they like. If the user receives a message from a friend or user nearby, DS activates itself from Standby mode.
Processing: The unit will run on two processors, one ARM9 one ARM7.
New Media: For its compact cards, the unit uses newly developed semiconductor memory, which allows for lower cost, shorter manufacturing time and memory capacity of more than one gigabit of information.
Dual Slots: Nintendo DS makes a vast library of Game Boy® Advance games readily available. Developers could find ways to make new connections between GBA games and DS games. The GBA port could be used for new hardware, enormously expanding the functional expandability of the DS.
Het zelfdequote:Op zondag 10 oktober 2004 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:N
I
N
T
E
N
D
O
D
S
waarom stream je hem niet gewoon vanaf gamespot?quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Weet iemand mischien waar ik het nieuwe Spiderman2 filmpke kan downloaden, buiten gamespot?
in het slowchat topic blijven jij!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:12 schreef Rodie83 het volgende:
Alleen die OP. Niet om aan te zien
sorry hoorquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:17 schreef Sapphire het volgende:
Ik geloof dat dit topic mij geld gaat kosten.
I like your subnamequote:Op zondag 10 oktober 2004 13:15 schreef capibar het volgende:
[..]
in het slowchat topic blijven jij!![]()
waarom zou je twijfelen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Na die nieuwe filmpjes ben ik ook gaan twijfelen..
wat een gaaf dingNINTENDO
Ik was eigenlijk niet van plan om de DS te gaan kopen, maar het ziet er wel erg leuk uit...quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:31 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom zou je twijfelen?![]()
achja, hij kost toch maar iets van 150 euro in europa... dus wat heb je te verliezen?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet van plan om de DS te gaan kopen, maar het ziet er wel erg leuk uit...
Ik kan wel iets verzinnen:quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:34 schreef capibar het volgende:
[..]
achja, hij kost toch maar iets van 150 euro in europa... dus wat heb je te verliezen?
gewoon goed opbergen...quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan wel iets verzinnen:
[afbeelding]
KLEIN!!!
Dat DS-kaartje lijkt wel SD...quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kan wel iets verzinnen:
[afbeelding]
KLEIN!!!
dat zou best kunnen, want die werken denk ik volgens hetzelfde principe...quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:25 schreef P8R het volgende:
[..]
Dat DS-kaartje lijkt wel SD...
Het is SD.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:25 schreef P8R het volgende:
[..]
Dat DS-kaartje lijkt wel SD...
waar heb je hem besteld?quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:55 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb net de bevestiging van mijn pre-order binnen een USA DS + Mario64 DS USA versie incl shipping voor 190 euro, hij wordt 22 novemebr opgestuurd![]()
![]()
Play-asia $169 voor de usa DS $38 voor mario64DS en $25 voor shipping, ik houd er enkel wel rekenign mee dat ik wellicht 40-50e aan invoer rechten/btw op mijn kop kan krijgen omdat de enige shipping optie TNT post was.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:46 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heb je hem besteld?
betaal je via creditcard?quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:52 schreef SilverBolt het volgende:
[..]
Play-asia $169 voor de usa DS $38 voor mario64DS en $25 voor shipping, ik houd er enkel wel rekenign mee dat ik wellicht 40-50e aan invoer rechten/btw op mijn kop kan krijgen omdat de enige shipping optie TNT post was.
Dat zijn FMV's bij MP:H.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:37 schreef chibibo het volgende:
Metroid Prime: Hunters laat meteen zien dat 3D op beide schermen tegelijkertijd wel mogelijk is.
Ik denk dat we dat wel gaan zien. Maar dan wel tijdens de laatste generatie NDS games.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:11 schreef capibar het volgende:
maar opzich zou het toch wel kunnen?
het lijkt me ook niet echt handig.. het onderste scherm kan gewoon het beste als radar/item scherm of zoiets gebruikt worden...quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat wel gaan zien. Maar dan wel tijdens de laatste generatie NDS games.
word het tog ook ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:15 schreef capibar het volgende:
[..]
het lijkt me ook niet echt handig.. het onderste scherm kan gewoon het beste als radar/item scherm of zoiets gebruikt worden...
ja, maar BMH zegt dat de DS games in de toekomst misschien op allebij de schermen 3D gaan gebruikenquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:51 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
word het tog ook ?
Ik bedoel dat in de toekomst developers de hardware veeeel beter kennen. Hierdoor kunnen ze hun 3d technieken zo verbeteren dat ze misschien wel op beide schermen tegelijkertijd 3d beelden kunnen produceren.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar BMH zegt dat de DS games in de toekomst misschien op allebij de schermen 3D gaan gebruiken![]()
ja, ik zei dat jij dat zeiquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik bedoel dat in de toekomst developers de hardware veeeel beter kennen. Hierdoor kunnen ze hun 3d technieken zo verbeteren dat ze misschien wel op beide schermen tegelijkertijd 3d beelden kunnen produceren.
Tis gewoon nutteloos om met jou te discusseren. Ik stop.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, ik zei dat jij dat zei![]()
sinds wanneer discusseren we dan? ik zei gewoon iets wat jij zei en jij herhaalde dat en toen zei ik dat ik zei dat jij dat allang gezegt had......... of iets in die richtingquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis gewoon nutteloos om met jou te discusseren. Ik stop.
CApibar, discusseren doe je maar in het slowchat topicquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:38 schreef capibar het volgende:
[..]
sinds wanneer discusseren we dan? ik zei gewoon iets wat jij zei en jij herhaalde dat en toen zei ik dat ik zei dat jij dat allang gezegt had......... of iets in die richting
we discusseren niet, en nu houden we erover op.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
CApibar, discusseren doe je maar in het slowchat topic
FMVs op een cartridge? Lijkt me sterk. Bovendien was de kwaliteit van de 3D modellen dan wel beter geweest (mag ik hopen).quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:00 schreef BMH het volgende:
Dat zijn FMV's bij MP:H.
FMV's kunnen ook op GBA cards. Kan overal wel op, mits er genoeg bandbreedte is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:27 schreef chibibo het volgende:
[..]
FMVs op een cartridge? Lijkt me sterk. Bovendien was de kwaliteit van de 3D modellen dan wel beter geweest (mag ik hopen).
Het kan wel, maar opslagcapaciteit is schaars goed op een cartridge, en sommige filmpjes waren best lang. Overigens moet ik erbij zeggen dat ik niet weet hoe groot de cartridges voor de DS kunnen zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:35 schreef BMH het volgende:
FMV's kunnen ook op GBA cards. Kan overal wel op, mits er genoeg bandbreedte is.
Ben je dan bij dvdboxoffice niet goedkoper uit? Daar betaal je 150 euro voor de DS en waarschijnlijk 25 euro voor mario DS en dan krijg je hem ook met de launch (gratis) toegestuurd (en ik hoop dat ze de prijs van de DS nog wat naar beneden gooien)quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:55 schreef SilverBolt het volgende:
Ik heb net de bevestiging van mijn pre-order binnen een USA DS + Mario64 DS USA versie incl shipping voor 190 euro, hij wordt 22 novemebr opgestuurd![]()
![]()
Je betaald in CAD.quote:Op maandag 11 oktober 2004 03:30 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
rekeknen ze bij dvdboxoffice nou af met cad $ of met euro's? Want ze rekenen echt verkeerd om. De DS is bijvoorbeeld 249,95 cad $ da's zo'n 160 euro maar als je de currency op de site veranderd dan geeft de site 149,95 euro aan. Wat betaal je dan eigenlijk? Is er een keuze om te betalen in euro's ipv cad $, zoals bijvoorbeeld een site als cd-wow.com? Iemand die hiermee ervaring heeft?
volgens mij kunnen die cardridges wel tot 1GB hoor...quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:57 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het kan wel, maar opslagcapaciteit is schaars goed op een cartridge, en sommige filmpjes waren best lang. Overigens moet ik erbij zeggen dat ik niet weet hoe groot de cartridges voor de DS kunnen zijn.
ik bedoel 1 gigabytequote:Op maandag 11 oktober 2004 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:
1GB = 1Gigabit = 128 Megabyte.
Het blijft genoeg.
gemasquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:44 schreef Lexie het volgende:
Is er al wat bekend van releasedates van gemas die ná de launch komen?
GBA topicquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:23 schreef Roi het volgende:
According to the release schedule of Nintendo of Japan, the tilt-sensor powered game Yoshi Universal Gravitation will be released in Japan on December 9th, 2004.
Lol iddquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GBA topic
Wat is dit? Hans Kazan's "zaag je eigen schoolmeisje door" goochelgame?quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Lol idd!
Advance Wars screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, advance wars, een van de betere spellen op de DSquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:43 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat is dit? Hans Kazan's "zaag je eigen schoolmeisje door" goochelgame?
De DS game cards kunnen maar 1 Gigabitquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:43 schreef capibar het volgende:
[..]
ik bedoel 1 gigabyte![]()
omdat DS games toch niet groter zijn dan 128 MB... in principe ZOU dat kaartje makkelijk tot 1 GB kunnen, maar dat hebben ze gewoon niet nodig...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De DS game cards kunnen maar 1 Gigabit(tot nu toe).
Hoe weet je dat nou?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:04 schreef capibar het volgende:
[..]
omdat DS games toch niet groter zijn dan 128 MB... in principe ZOU dat kaartje makkelijk tot 1 GB kunnen, maar dat hebben ze gewoon niet nodig...
Uit ervaring. De GBA gebruikt ook cards. met verschillende capiciteiten. Het begint bij 32mbit, en loopt op tot 256 mbit (GBA video).quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?
omdat in principe alle flashcards wel tot 1 gigabyte kunnen gaan, alleen is een DS spel niet zo groot, dus heeft nintendo geen zin om tijd en moeite daaraan te verspillen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?
hoelang blijft die inkoop actie nog doorgaan, ik heb nu nog geen geld, maar ook geen zin om tot maart te wachten...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:07 schreef MikdawG het volgende:
Dit apparaat lijkt me echt super.
Ik heb er een besteld via een inkoopactie (www.inkoopacties.net). Prijs voor de DS is ¤150,- incl. verzenden naar je huis (en dus ook incl. invoerrechten en al die bull). Met Mario erbij wordt het zo'n ¤180,-... Ik kan niet wachten!
Mmm ziet er op zich wel interresant uitquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:07 schreef MikdawG het volgende:
Dit apparaat lijkt me echt super.
Ik heb er een besteld via een inkoopactie (www.inkoopacties.net). Prijs voor de DS is ¤150,- incl. verzenden naar je huis (en dus ook incl. invoerrechten en al die bull). Met Mario erbij wordt het zo'n ¤180,-... Ik kan niet wachten!
Nou, je heb ten eerste 110volt oplader en dat is hier in Europa anders, dat hoeft van mij niet eerlijk gezegd. Ten tweede is er nog de HELE KLEINE kans dat ze misschien regio encoded zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:59 schreef MikdawG het volgende:
Waarom vertrouw je het niet?
Schaapquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wacht wel eerst als andere het doen.
Alle import shops geven al aan dat er geen regio code opzit, dat is nooit zo met carts.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou, je heb ten eerste 110volt oplader en dat is hier in Europa anders, dat hoeft van mij niet eerlijk gezegd. Ten tweede is er nog de HELE KLEINE kans dat ze misschien regio encoded zijn.
Maar ja ik heb echt geen zin om echt iets van 3-5 maanden te wachten.![]()
Ik wacht wel eerst als andere het doen.
dan hoef je nog altijd korter wachten dan totdat hij in europa uitkomtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar ja ik heb echt geen zin om echt iets van 3-5 maanden te wachten.![]()
quote:Most of the games at the show immediately booted to the game that was plugged into the unit; only the units demoing PictoChat showed off the nifty menu system that allows players to name their system, set the date and time, input their birthday, and other options like set the system to download a file wirelessly from any source that can send a DS-compatible file. This will be used for multiplayer, single-cartridge games, but it can also be used for other features like receiving demos from kiosks...the possibilities are endless.
volgens mij zit er idd een agenda ingebouwtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:43 schreef Hellrazor het volgende:
Zie ik daar nou een agenda!![]()
dat gaat denk ik wel iets te verquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:04 schreef ShadoW17 het volgende:
ik denk dat het een soort PDAtje wordt hoor met agenda, word etc
wel handig![]()
hopelijk komt er ook GPS adapt op
nope, dit zijn de enige, hopelijk krijgen we binnenkort ook hier een demonstratie van te zienquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:00 schreef capibar het volgende:
ik zie trouwens dat je de laat ook op engels kan zetten, heeft iemand foto's van de engelse versie?
wat vind je er saai aan?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
beetje saai hoor, meer iets voor de PSP die is ook saai hehe
een menu moet ook saai zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zou best kunnen. De technologie is er ver genoeg voorquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:10 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dat gaat denk ik wel iets te ver
Dat is toch geen voorgeschreven wet. De Cube menu is ook harstikke mooi/leukquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:31 schreef capibar het volgende:
[..]
een menu moet ook saai zijn![]()
idd, maar een menu heeft een puur functionele functie, dus het moet niet te flashy worden, anders kan je niet even snel iets aanpassen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is toch geen voorgeschreven wet. De Cube menu is ook harstikke mooi/leuk
volgens mij werd het scherm ineens veel donkerder als je vanuit een andere hoek kijkt, dus niet recht er tegenaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:22 schreef koei het volgende:
dat ziet er allemaal erg donker uit... Ze zullen het backlight toch niet weer vergeten zijn?
nee , dat zie je op de vorige paginaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:22 schreef koei het volgende:
dat ziet er allemaal erg donker uit... Ze zullen het backlight toch niet weer vergeten zijn?
Welke graphics zie jij dan? want ik zie ze niet hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:34 schreef CloudStrife het volgende:
Die graphics blijven er wel foeilelijk uitzien zeg![]()
geen graphics in zicht hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:34 schreef CloudStrife het volgende:
Die graphics blijven er wel foeilelijk uitzien zeg![]()
nog altijd beter dan allemaal flashy nutteloze shit waar hij een half uur voor moet ladenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:07 schreef Roi het volgende:
Wel een wat saai menutje![]()
*me drukt op de knop "bestel"quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Hijs officieel Regiovrij mensen!
ik vind hem juist erg mooi, wat vond je van het oude design dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:37 schreef CecilBDemented het volgende:
het is een leuk apparaat met zijn mogelijkheden.
maar ik vind(mening) dat het echt een lelijk en pauper uiterlijk heeft
voeilelijk
wacht wel tot er een roze is ofzo das wel mooi![]()
nee grapje ik koop er wel een of ik wacht heel even op de zwarte
maar koop hem zeker niet vanwege zijn uiterlijk
Erg specifieke geruchtquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:53 schreef Hellrazor het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/24033
best gevaarlijk voor de ds![]()
Die was nog lelijker. De DS is veel te bonkig, en dat zwart op grijs staat ook niet. Hadden ze beter wit op grijs zoals bij de GBASP kunnen aanhouden...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:50 schreef gamecube_master het volgende:
ik vind hem juist erg mooi, wat vond je van het oude design dan?
Ik denk dat de vorm ervan heel voordelig is voor je handen, toen die mensen van IGN um gingen uitproberen zeiden ze dat hij heel relaxed als normale controller aanvoelde. Kan je dat dan zeggen bij de SP?quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Die was nog lelijker. De DS is veel te bonkig, en dat zwart op grijs staat ook niet. Hadden ze beter wit op grijs zoals bij de GBASP kunnen aanhouden...
Nee, helaas.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:52 schreef gamecube_master het volgende:
Aantal scans DS
Egg Monster Heroes 1
Egg Monster Heroes 2
Nintendo DS Marketingplan
Nintendo DS Hardware 1
Nintendo DS Hardware 2
Pokemon Dash Flyer
Mr. Driller DS
-edit-
sommige links doen het niet, ik plaats ze op een andere server
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 17 oktober 2004 21:52 schreef gamecube_master het volgende:
Aantal scans DS
Egg Monster Heroes 1
Egg Monster Heroes 2
Nintendo DS Marketingplan
Nintendo DS Hardware 1
Nintendo DS Hardware 2
Pokemon Dash Flyer
Mr. Driller DS
-edit-
sommige links doen het niet, ik plaats ze op een andere server
quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:53 schreef Hellrazor het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/24033
best gevaarlijk voor de ds![]()
quote:Update: Schijnbaar is dit bericht al van erg lang geleden en heeft de oorspronkelijke bron zich vergist in de berichtgeving en wij daarbij nu dus ook. Dit gerucht is dus niet waar. Onze excuses.
Nee. Maar de gewone GBA zat ook lekkerder in je handen dan de GBASP. Toch is uiterlijk voor veel mensen belangrijker.quote:Op zondag 17 oktober 2004 21:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat de vorm ervan heel voordelig is voor je handen, toen die mensen van IGN um gingen uitproberen zeiden ze dat hij heel relaxed als normale controller aanvoelde. Kan je dat dan zeggen bij de SP?![]()
Backlit deed het voor mij.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee. Maar de gewone GBA zat ook lekkerder in je handen dan de GBASP. Toch is uiterlijk voor veel mensen belangrijker.
afterburner in je GBAquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Backlit deed het voor mij.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:54 schreef Thomper het volgende:
Ooooh Raaaaaaaymaaaaaaan...
[afbeelding]
Ik heb ook geen babyhandjes maar eigenlijk nergens problemen mee. Ik pak mijn Sp eigenlijk alleen met de vingertoppen vast, de rest van mijn handen vouw ik dan naar buiten uit. Ofzo. Maar ik denk dat je dan bij de DS geen problemen meer hebt, aangezien hij toch een stuk groter is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
afterburner in je GBAok, batterijen sneuvelen wel erg snel... maar toch, ik heb veel te grote handen voor die SP..
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb nog NOOIT een Gameboy in me handen gehad.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb nog NOOIT een Gameboy in me handen gehad.
Ga toch weg met je Rayman.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:45 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom staat de boxart van Rayman DS al wel online maar zijn er nog geen officiele screens van het spel
Nee het is een 3D spelquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:18 schreef Retarded het volgende:
Rayman DS zal wel weer een remake zijn van deel 1... wordt ik ook een beetje schijtziek van.. het spel is volgens mij al op alle denkbare consoles uitgekomen :S
ben je toevallig in het bezit van een scanner?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:52 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
die moet ik halen
jaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:50 schreef capibar het volgende:
[..]
ben je toevallig in het bezit van een scanner?![]()
je zou mij en vele andere forummers er een zeer groot plezier mee doenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja
alleen zijn het nogal veel pagina's![]()
Koop de Edge maar.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 14:10 schreef capibar het volgende:
[..]
je zou mij en vele andere forummers er een zeer groot plezier mee doen![]()
quote:Edge 143 goes on sale on Thursday, October 28th, with a cover price of £4.
quote:DS toch niet regio vrij?
Wordt Nintendo's volgende stap in de handheld wereld dan toch niet regio vrij? Lees hier wat ons zojuist ten oren kwam...
We wisten je kort geleden te melden dat de DS regio vrij zou zijn, dit zou gelden voor de handheld zelf, niet voor de accesoires. DSAdvanced wilden dit goede nieuws graag bevestigen door Nintendo met een telefoontje te vereren. Dit was wat ze te horen kregen:
'We have not received any word yet on this...it could be someone making this up and spreading it.'
Ook maakte DSAdvanced contact met Nintendo of America per e-mail:
'Message(#6851-000369-47763694776)
Hello and thank you for contacting Nintendo,
The games for the previous hand held systems were region free. However, we have not heard if the games for the Nintendo DS will be also have this capability.'
Was het antwoord dat ze kregen.
Misschien berusten deze verontrustende anwoorden niet op de waarheid, en wordt de regio vrijheid van de DS ontkent om het importeren, waar Nintendo tegen is, tegen te gaan.
Je leest het hier zodra we meer weten.
Bron: DSAdvanced
nintendo heeft toch al bekent gemaakt dat de DS regiovrij isquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:39 schreef Roi het volgende:
http://www.rbc-youth.us/personal/dspulse.wmv
Met oa. een Nintendo muziek game! Jam with the band.
En dit van mgaming:
[..]
misschien een grap van iemand geweest om het te postenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:57 schreef capibar het volgende:
[..]
nintendo heeft toch al bekent gemaakt dat de DS regiovrij is![]()
dat zal dan wel, want er is geen reden waarom de DS niet regiovrij zou zijn....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
misschien een grap van iemand geweest om het te posten
ja, maar ze kunnen nog best wel een regiogebonden grapje in de spellen proppen om import tegen te gaan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:54 schreef capibar het volgende:
[..]
dat zal dan wel, want er is geen reden waarom de DS niet regiovrij zou zijn....
het is niet zo dat hij aan het PAL of NTSC formaat zit gekoppelt...
Er zijn wel veel spellen bij de releasequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario 64 DS is te bestellen bij DVDBoxoffice26 euro. Wordt naar een ander adres gestuurd als de DS zelf ivm evt douane/btw kosten
Mjah, ze zijn niet zo up-to-date als andere sites, maar ik heb er goede ervaringen mee. Zodra er meer games te bestellen zijn bestel ik ze ook gewoon daar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Er zijn wel veel spellen bij de release
16 november spiderman 2
23 november super mario 64x4
De rest komt eind december of in januari volgens dvdboxoffice![]()
Waar staat dat dan op de Nintendo site ? Dat bericht komt volgens mij ook maar van een website af die het van een website heeft.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:19 schreef Hellrazor het volgende:
dat zou iig een hele domme zet zijn
ninty heeft al bevestigf dat hij regiovrij zal zijn
tot nu toe waren allen ninty handhelds regiovrij
![]()
nog eventjes wachten en dan plaatsen ze ook de restquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:33 schreef koei het volgende:
[..]
Er zijn wel veel spellen bij de release
16 november spiderman 2
23 november super mario 64x4
De rest komt eind december of in januari volgens dvdboxoffice![]()
De tering, dat wijf op het begin heeft wel een heel prettige stem ;xquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:39 schreef Roi het volgende:
http://www.rbc-youth.us/personal/dspulse.wmv
Met oa. een Nintendo muziek game! Jam with the band.
hehehe maar dit komt me bekend voor. Volgens mij stond er een filmpje hiervan ooit op een weblog.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:31 schreef gamecube_master het volgende:
Feel the Magic: XY/XX muziek, erg stoer
ik weet wat je voeltquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil de DS nu. Niet over een paar maanden, niet morgen. Nee, NU.
NU!!!!!!! VERDOMME!!!!!!!!!!!!!!! :|
"Dat wijf op het begin"quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De tering, dat wijf op het begin heeft wel een heel prettige stem ;x
29,68 Euroquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:45 schreef Internationalist het volgende:
Super Mario 64x4
Nintendo
Nintendo Dual Screen
Release Date: Tuesday, November 23 2004
$44.95cad
is dit omgerekend 26 euro dan?
idd dat is zoooo amerikaansquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De tering, dat wijf op het begin heeft wel een heel prettige stem ;x
zwaar matige humor iddquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 17:55 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
en dan het stukje waar hij een ham broodje eet op een gang tewijl hij een dansje doet
Je kan de currency veranderen op DVD Boxoffice via de rechterbalk. Het zal zo schommelen tussen de 25 en de 30 euroquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:45 schreef Internationalist het volgende:
Super Mario 64x4
Nintendo
Nintendo Dual Screen
Release Date: Tuesday, November 23 2004
$44.95cad
is dit omgerekend 26 euro dan?
Ik vind het erg meevallen, bij Freerecord shop kost een GBA spel 44 euro, vreselijk gewoon!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan de currency veranderen op DVD Boxoffice via de rechterbalk. Het zal zo schommelen tussen de 25 en de 30 euro
wel een grappige geclame hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:Die tekst hoeft er helemaal niet bij
Gewoon een lekker wijf met de DS in haar hand is genoeg
de site die in dat textblokje rechtsonder staat werkt echt: www.maximonline.com/nintendoquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dit een echte reclame van Nintendo of niet? Ik vind de DS er maar een beetje gephotoshopt uitzien.
Goedkoop? Dan wil ik toch eens weten waar jij zaterdag' avond naar toe gaatquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa beetje goedkoop zo een mooie vrouw, maar wel lekker natuurlijk!
boeiendquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa beetje goedkoop zo een mooie vrouw
YEAH Dan was het onderste scherm van de screenshot toch wel echt (van die vorige, de eerste dus) Maar het blijven geweldige graphics! Toch een Remake van Rayman 2 dus, maar dat maakt me niks uit!quote:
Je krijgt al een demo als je de DS aanschaft.quote:Op zondag 24 oktober 2004 12:23 schreef Baris het volgende:
Metroid Prime: Hunters is echt gaaf. Die spel ga ik zeker kopen voor de DS.
Weet ik, maar de full-version is veel beter.quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je krijgt al een demo als je de DS aanschaft.![]()
een demo jaquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je krijgt al een demo als je de DS aanschaft.![]()
Wat is het nut van een PS2 als je alleen maar games in jouw continent kunt kopen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:21 schreef BMH het volgende:
Nintendo DS en haar spellen worden regio-vrij. Wat is anders het nut van een handheld als je alleen maar games kunt spelen die je in jou continent kunt kopen.
Appels en peren. Een GBA of NDS is een gaming systeem die je overal meebrengt. Het is toch niet te vergelijken met een PS2 of een DVD speler.quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:07 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
Wat is het nut van een PS2 als je alleen maar games in jouw continent kunt kopen?
Wat is het nut van een regio 2 dvd speler?
Wat is het nut van een regio 2 portable dvd speler?
enz...
![]()
net alsof je elke dag buiten europa komtquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Appels en peren. Een GBA of NDS is een gaming systeem die je overal meebrengt. Het is toch niet te vergelijken met een PS2 of een DVD speler.
De belangrijkste reden is om een goed inzicht te krijgen in de verkopen per regio en een goede prijsbalans te kunnen opstellen. Op deze manier kunnen games in een bepaalde regio veel goedkoper zijn, dan in een andere.quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:54 schreef Jegorex het volgende:
In Amerika hebben ze een ander tv systeem.
Volgens mij werkt dat niet goed samen met de Europese tv's.
Dat is volgens mij een van de redenen om regios te hebben.
En gebruik je een tv om te gamen op je DS?quote:Op maandag 25 oktober 2004 00:54 schreef Jegorex het volgende:
In Amerika hebben ze een ander tv systeem.
Volgens mij werkt dat niet goed samen met de Europese tv's.
Dat is volgens mij een van de redenen om regios te hebben.
Nee meneer.quote:Op maandag 25 oktober 2004 12:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
En gebruik je een tv om te gamen op je DS?
ubisoft is gewoon evil.quote:Op maandag 25 oktober 2004 21:54 schreef RaymanNL het volgende:
Vreemd, erg vreemd.
Een paar weken geleden wist ik te melden dat het Rayman screenshot nep was
want dit screenshot:
[afbeelding]
is het zlefde als bij dit screenshot het bovenste scherm:
[afbeelding]
terwijl het eerst genoemde screenshot van de N64 versie van Rayman 2 kwam! Ook zie je rechts onder het merkje van de site.
echter zag ik vandaag op ide officiele site van ubisoft dit zelfde screenshot staan (die van de DS dus). Dit zou dus moeten betekenen dat het ubisoft liegt, want het is en blijft een Rayman 2 screenshot geplaatst in het bovenste scherm van de DS. Je ziet het gewoon! Echt vaag
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:08 schreef capibar het volgende:
[..]
ubisoft is gewoon evil.
jahwel, dit stukje ken ik uit Rayman 2, net als die nieuwe screenshotsquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja, bij de nieuwe screenshots zie je het balkje weer niet. En de kenners zeggen dat ze het beeld niet herkennen van Rayman 2. Dus laten we maar hopen dat die wel echt zijn.
Maareh jij herkent daar toch ook geen Rayman 2 stukjes in RaymanNL, of wel (wat een mondvol)
die psp werd toch rond de 200 euro?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:13 schreef Thomper het volgende:
Wel van de Peach game, maar het is nu even wat meer PSP.
Wat een positief zelfbeeldquote:Op maandag 25 oktober 2004 22:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
.... lullige raymanfans....
maar dat is japan, in europa word het altijd duurder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zie FOK!games voor Japanse prijs CapibarOngerekend 180 euro voor een Value Pack met een aantal accessoires erbij.
Ja, en die EU prijs is gewoon nog niet bekendquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:59 schreef capibar het volgende:
[..]
maar dat is japan, in europa word het altijd duurder.
dat weet ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en die EU prijs is gewoon nog niet bekend
ik ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:40 schreef Xrenity het volgende:
Ik ben eigenlijk heel evil en wil dat de PSP echt maar iets van 90 minuten op de batterij kan
Dan gaat iedereen doorvertellen dat dat echt kut is enzo :]
Stel je trouwens voor, dat de docent op school even vraagt je huiswerk op te schrijven... Vervolgens pak je je DS en scrhijft het daarin
Wel geeky, maar het idee is tof
Ik ben er vrijwel zeker van dat dat soort software beschikbaar komt voor de DS.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:40 schreef Xrenity het volgende:
Stel je trouwens voor, dat de docent op school even vraagt je huiswerk op te schrijven... Vervolgens pak je je DS en scrhijft het daarin
net de dingen die ik NIET wil in een handheld consolequote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
films kijken, muziek luisteren, organizer functies.
Jij wilt geen extra functies op je handheld? Waarom zou je geen extra opties willen? Je kan er in ieder geval mee gamen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:55 schreef capibar het volgende:
[..]
net de dingen die ik NIET wil in een handheld console![]()
ik hoop op nog minderquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:40 schreef Xrenity het volgende:
Ik ben eigenlijk heel evil en wil dat de PSP echt maar iets van 90 minuten op de batterij kan
Dan gaat iedereen doorvertellen dat dat echt kut is enzo :]
Alles wat je opnoemt kan de PSP ook. Geen touchscreen, maar dat is het. Ik zou het gewoon even afwachten. Toen bekend werd dat de PS2 en X-Box DVD's konden afspelen en de Cube niet, was het opeens "nou en, ik wil alleen maar games spelen, daar is zo'n ding voor, Nintendo doet dat opzettelijk om de games te benadrukken, etc." En nu is het opeens beter als zo'n ding multitasking is?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Als bekend word waarvoor je de DS allemaal voor kan gebruiken, dan wens ik Sony nog veel success.![]()
Huiswerk schrijven op je PSP, zit je daar met een balpen op je PSP scherm te krassen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:47 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Alles wat je opnoemt kan de PSP ook.
omdat ik ze niet gebruik,het maakt dat ding duurder, en elke die zoiets had is geflopt (de ngage, en de psp die gaat dus ook floppen)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 20:39 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Jij wilt geen extra functies op je handheld? Waarom zou je geen extra opties willen? Je kan er in ieder geval mee gamen.
De PSP kan meer dan de DS. De PSP speelt mp3 af en kan films afspelen en het is ook niet onwaarschijnlijk dat het ding ook kan bellen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[...]
Dus wat heeft de PSP uiteindelijk voor voordelen? Betere graphics, andere games.
[...]
nee lijkt me sterk, als het goed is is wat je nu ziet iets anders, niet vanuit first person.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Het spel is nu in het bovenste scherm? Dat betekent dat ze het stylus schieten op het laatste moment overboord hebben gegooid. (for the better, lijkt mij).
dat is al heeeeel lang bekend, je kan het spel nogsteeds besturen met de stylus op het onderste scherm, maar je moet schieten met de linker schouderknop...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
Het spel is nu in het bovenste scherm? Dat betekent dat ze het stylus schieten op het laatste moment overboord hebben gegooid. (for the better, lijkt mij).
Lezen is een vak kennelijk. Ik zeg toch duidelijk dat de PSP geen stylus heeft.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Huiswerk schrijven op je PSP, zit je daar met een balpen op je PSP scherm te krassen.
Foei, onder welke rots heb je gewoont?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:34 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
[PSP Deel III] Hoeveel nachtjes nog tot 12 december?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:12 schreef SuperMocio het volgende:
Ik zie de voordelen van het afspelen van film en mp3 niet zo eigenlijk, behalve dat je er mee kunt patsen op de doos. Een eenvoudige mp3 speler kost tegenwoordig niet zo heel veel meer. Bovendien heb ik nog nooit de behoefte gehad om in het openbaar vervoer/op reis een film te gaan zitten kijken. Helemaal niet als ik in plaats daarvan ook een spelletje kan spelen. Daarnaast, PSP slikt alleen UMD schijfjes die voorlopig nog niet beschrijfbaar zullen zijn. Als je een film koopt (ja KOOPT) dan is die ook nog eens vrijwel nergens anders afspeelbaar. PSP was voor mij pas echt interessant geweest als je er rechtstreeks dvd's en PS2 games in kon klatsen.
vind ik ook, hopelijk maakt nintendo zelf ook iets moois om je DS'je in te stoppen plus natuurlijk ruimte voor spellen. dat hoeft natuurlijk maar heel klein te zijn want de cartridges van de spellen zijn uber kleinquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:18 schreef Thomper het volgende:
Nice.. dat noem ik een mooi tasje..
Die van de PSP is wel erg grootquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 12:38 schreef Thomper het volgende:
Schermen van handhelds in vergelijking met elkaar:
[afbeelding]
PSP = playstation portable
FC = Pirate NES player
NDS = Nintendo dual screen
SWAN = Bandai Wonderswan
GBA = Gameboy Advance
GB = Original GameBoy
Dude je zegt "alles wat de ds kan, kan de PSP ook. Behalve heeft het geen touch screen."quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:57 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Lezen is een vak kennelijk. Ik zeg toch duidelijk dat de PSP geen stylus heeft.
+ 2 schermen + Microfoon + Nintendo. DSquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dude je zegt "alles wat de ds kan, kan de PSP ook. Behalve heeft het geen touch screen."
WAAROM DENK JE DAT IK ZO EUFORISCH WORDT VAN DE DS![]()
Het gaat natuurlijk allemaal over de touch screen!
Wat is er dan zo revolutionair aan een touchscreen, dat je daar helemaal gek van wordt? Er zijn al meer dan 10 jaar PDA's op de markt. De PSP heeft ook gewoon agenda-functies met onscreen toetsenboardje (voor je *gniffel* huiswerk) en voor de bediening van games heeft de PSP een analoog joypadje (die de DS niet heeft!).quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Dude je zegt "alles wat de ds kan, kan de PSP ook. Behalve heeft het geen touch screen."
WAAROM DENK JE DAT IK ZO EUFORISCH WORDT VAN DE DS![]()
Het gaat natuurlijk allemaal over de touch screen!
De DS lost dit op met de touchscreen. Er is namelijk een thumb strap (oid), DIe je met je duim op het scherm houdt. Op de touch screen is een analoge pad afgebeeld, die je zo dus kunt besturen.quote:en voor de bediening van games heeft de PSP een analoog joypadje (die de DS niet heeft!)..
Precies, en de PSP heeft weer een onscreen toetsenboard voor tekstinvoer. Redelijk 50-50 lijkt het me dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De DS lost dit op met de touchscreen. Er is namelijk een thumb strap (oid), DIe je met je duim op het scherm houdt. Op de touch screen is een analoge pad afgebeeld, die je zo dus kunt besturen.
Dat lukt ook lekker met een D-pad. De DS heeft bij veel spellen ook wel zo'n software keyboard om bvb te chatten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:31 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Precies, en de PSP heeft weer een onscreen toetsenboard voor tekstinvoer. Redelijk 50-50 lijkt het me dus.
Hee cool!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:25 schreef Thomper het volgende:
http://www.shockwave.com/sw/actiongames/sports/#
Kijk es..
Het relaxte van een agenda zou zijn dat je zelf alles in zou kunnen schrijven/snel de toetsen kunt aantikkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:31 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Precies, en de PSP heeft weer een onscreen toetsenboard voor tekstinvoer. Redelijk 50-50 lijkt het me dus.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 09:56 schreef BMH het volgende:
Foei, onder welke rots heb je gewoont?
MP:H heeft 5 verschillende besturings mogelijkheden. Bekijk deze presentatie van het spel. Je ziet dat MP:H net zo goed speelt als een FPS op de PC.![]()
volgens mij krijgt de DS een ander soort schermverlichting als de SP, de sp had lampjes die vanaf de boven en onderkant verlichten dacht ik, en het scherm van de ds word van achteren belicht...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:30 schreef speknek het volgende:
Nouja dat zeg ik meer uit ervaring met de GBASP. Zodra je daar de backlight aanzet kun je namelijk wel vanuit een hoek meekijken. Als de hoek tè groot wordt komt er een grijs film overheen. Dat is hier bij beide niet het geval.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:31 schreef Kontiki het volgende:
[..]
De schermen zijn feller dan de GBA SP zover ik weet. Backlight kan je niet aan en uitdoen, wel verhogen en verlagen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:30 schreef speknek het volgende:
Nouja dat zeg ik meer uit ervaring met de GBASP. Zodra je daar de backlight aanzet kun je namelijk wel vanuit een hoek meekijken. Als de hoek tè groot wordt komt er een grijs film overheen. Dat is hier bij beide niet het geval.
Ga er maar vanuit dat et het zelfde is als de sp.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:22 schreef speknek het volgende:
En nu ik toch al voor lul sta, is er ook al wat gezegd over de backlight van de DS? Ik zie die gast onder een grote lamp staan en nog steeds is het beeld redelijk zwart.
Machtig debater ben jijquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
.......
![]()
Wat jij zegt slaat nergens op, een on-screen keyboard voor de PSP? Benje niet goed!?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 16:49 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Machtig debater ben jij![]()
Ik koop ze allebei denk ik![]()
Jij weet niet wat een onscreen keyboard is? Nog nooit een highscore ingevoerd op bijv. een Cube game o.i.d.? Natuurlijk gaat dat niet zo flexibel/snel als met touchscreen, maar het kan wel. En waarom kan de PSP geen organizer worden? Als er maar software voor komt. Je hoeft niet perse touchscreen te hebben voor een organiserquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat jij zegt slaat nergens op, een on-screen keyboard voor de PSP? Benje niet goed!?![]()
Kijk, PDAs hebben zulke functies allang (touchscreen), maar geen enkel is zo ongelofelijk flexibel en goedkoop. Je kan een DS makkelijk transformeren in een mobiel telefoon voor SMS of in een organizer. Een PSP kan dat niet.
Je komt er wel uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:10 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een onscreen keyboard is? Nog nooit een highscore ingevoerd op bijv. een Cube game o.i.d.? Natuurlijk gaat dat niet zo flexibel/snel als met touchscreen, maar het kan wel. En waarom kan de PSP geen organizer worden? Als er maar software voor komt. Je hoeft niet perse touchscreen te hebben voor een organiser![]()
Maar goed, deze discussie leidt nergens toe, behalve een console-oorlog. Mij lijkt zelf de DS ook beter, maar dit lijkt veel te veel op een discussie of Feyenoord of Ajax nou beter is: je komt er toch niet uit.
Eh.. dat ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 15:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hee cool!!!
Online poolen!
Het kan ook wel, maar dan kan je toch niet 'even snel een dingetje in je agenda invoeren'quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:10 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een onscreen keyboard is? Nog nooit een highscore ingevoerd op bijv. een Cube game o.i.d.? Natuurlijk gaat dat niet zo flexibel/snel als met touchscreen, maar het kan wel. En waarom kan de PSP geen organizer worden? Als er maar software voor komt. Je hoeft niet perse touchscreen te hebben voor een organiser![]()
Maar goed, deze discussie leidt nergens toe, behalve een console-oorlog. Mij lijkt zelf de DS ook beter, maar dit lijkt veel te veel op een discussie of Feyenoord of Ajax nou beter is: je komt er toch niet uit.
online demo's downen met DSquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:28 schreef Thomper het volgende:
[..]
Eh.. dat ook.
Maar kijk nog eens.. http://www.shockwave.com/sw/actiongames/sports/#
He!?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
online demo's downen met DS
http://www.shockwave.com/sw/content/fourwheelfuryquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 18:28 schreef Thomper het volgende:
[..]
Eh.. dat ook.
Maar kijk nog eens.. http://www.shockwave.com/sw/actiongames/sports/#
heaD lineS.. en dat ook nog eens in het lettertype van het ds logoquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
kijk ook eens voor de gein op www.wwe.com capibar
ik ook... ik hoop dat nintendo er nog iets bekend over gaat maken...quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:49 schreef speknek het volgende:
Ik vind het best cool..
Dat zou heel bizar zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:37 schreef Xrenity het volgende:
Waarschijnlijk kun je op je DS shockwave games gaan downloaden en spelen?
volgens mij wel.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat zou heel bizar zijn.
Volgens mij is de DS daar niet snel genoeg voor?
als we nou zoiezo beginnen met een tagje voor de TT zoeiets:quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan altijd RaymanMaak maar een opzetje
Tuurlijk niet! Me 800mhz celeron kan het amper aan!quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:22 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij wel.![]()
geen waar we, oké os goed. waar we is te slowchat achtig. Kan BMH niet een mooi plaatje maken voor de OPquote:Op zondag 31 oktober 2004 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat is prima RaymanOverigens wil ik geen titel met "Waar we..."dat klinkt zo kinderachtig
Moet je even vragen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
geen waar we, oké os goed. waar we is te slowchat achtig. Kan BMH niet een mooi plaatje maken voor de OP
BMH???? Wil je dat even doen voor ons?quote:Op zondag 31 oktober 2004 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Moet je even vragen.
mooi ik gebruik hem wel! Tijdelijk, tot BMH klaar isquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:29 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
Heb ook even wat in elkaar geknutseld
/edit
nu't forum in onderste schermpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |