abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 21:28:42 #1
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22519213
Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief te zijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.

***Let op!
- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
- Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV. Wat dit inhoudt lees je hier: http://www.vc.fnv.nl/best(...)42&sku=41.03.045
- Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan de piercing nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
- De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
- Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
- Maak je sieraden regelmatig schoon.
- De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
http://www.mariebelle.nl/
http://www.mypiercing.nl/
http://www.alloverpiercings.nl/
http://www.piercingworld.nl/
http://www.jewelsoffantasy.nl/
http://www.coldsteel.co.uk/frames.html (favoriet)
http://www.wildcat.de/shop/index.php?view=shop_start2 (favoriet)
http://www.xs4all.nl/~aaj/index.html
http://www.roxy-shop.be/

Vorige Piercingdelen:
http://forum.fok.nl/topic/175371
http://forum.fok.nl/topic/371414
http://forum.fok.nl/topic/474686
http://forum.fok.nl/topic/551055
http://forum.fok.nl/topic/578210
http://forum.fok.nl/topic/592704
Proud Powerpauper
pi_22528557

ff mijnes showen

een vriendin van mij heeft btw een titanium zweerringetje erin gehad, zodat ze nu dus ook een titanium piercing erin moet doen. maar ze heeft een chirurgisch staal piercing erin gedaan, maar wel eerst 1 uur in kokend water gelegd zodat de nikkel eruit zou gaan ofzo ze heeft em er nu een paar dagen in en nog nergens last van, zegt ze. zou het echt kunnen
Booh, you whore.
pi_22558363
Ik heb een een flesje met spul gekregen
ik moet eerst gewoon douche met gaasjes navel en wondjes afdrogen
daarna moet ik er spray op doen (ruikt naar desinfectans dus dat zal t wel zijn) en dan wiebelen...
en die spray PRIKT !!!
maar nu...2 dagen later...geen last van...en geen spijt van WOEHOE

Inevitable16 leuke piercing ik heb de mijne ook al uitgezocht...
en kikkertje (want ik spaar kikkers...) zodra tie er in mag zal ik foto posten...
maar eerst nog ff 10 weken met een gewone saaie rondlopen
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:01:25 #4
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_22558830
Hey!
Iemand ervaring met het laten schieten van een piercing net boven de lip?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:18:49 #5
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22559169
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:01 schreef Qarinx het volgende:
Hey!
Iemand ervaring met het laten schieten van een piercing net boven de lip?
Bedoel je een Madonna? Piercings worden niet geschoten.
Proud Powerpauper
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:27:38 #6
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_22559383
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:18 schreef Nuek het volgende:
Bedoel je een Madonna? Piercings worden niet geschoten.
Madonna ja....
Wist dat er iets over dat schieten gezegd ging worden, maar had geen zin om het nog te veranderen

In ieder geval, doet het zetten zeer en wordt het erg dik..?
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:28:42 #7
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22559403
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 18:37 schreef Ereshkigal het volgende:
Ik heb een een flesje met spul gekregen
ik moet eerst gewoon douche met gaasjes navel en wondjes afdrogen
daarna moet ik er spray op doen (ruikt naar desinfectans dus dat zal t wel zijn) en dan wiebelen...
en die spray PRIKT !!!
maar nu...2 dagen later...geen last van...en geen spijt van WOEHOE

Inevitable16 leuke piercing ik heb de mijne ook al uitgezocht...
en kikkertje (want ik spaar kikkers...) zodra tie er in mag zal ik foto posten...
maar eerst nog ff 10 weken met een gewone saaie rondlopen
Na twee dagen is het verre van totale genezing. Je lichaam heeft zeker een week nodig om zich aan te passen aan je nieuwe sieraad.
Mocht je na 2,5 mnd denken dat het toch nog niet voldoende genezen is wacht dan ajb met het in doen van je 'kikker'. Die 'saaie' is nl. wel het best om mee te genezen.
Proud Powerpauper
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:42:25 #8
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22559708
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:27 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Madonna ja....
Wist dat er iets over dat schieten gezegd ging worden, maar had geen zin om het nog te veranderen

In ieder geval, doet het zetten zeer en wordt het erg dik..?
Is per persoon verschillend. Men gaat er wel bij voorbaat vanuit dat het iets gaat zwellen. Vandaar dat er eerst een iets langere stud geplaatst wordt.
Proud Powerpauper
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:46:03 #9
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_22559797
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:42 schreef Nuek het volgende:
Is per persoon verschillend. Men gaat er wel bij voorbaat vanuit dat het iets gaat zwellen. Vandaar dat er eerst een iets langere stud geplaatst wordt.
En blijf je vaak een litteken zien als je hem eruit haalt?
De huid lijkt best dik op die plek, dus vandaar dat het me best pijnlijk lijkt...
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:54:01 #10
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22559973
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:46 schreef Qarinx het volgende:

[..]

En blijf je vaak een litteken zien als je hem eruit haalt?
De huid lijkt best dik op die plek, dus vandaar dat het me best pijnlijk lijkt...
De littekens vallen over het algemeen mee mits de piercing van begin af aan goed verzorgd is geweest en er geen complicaties zijn geweest. Het trekt wel weer iets samen en lijkt misschien op een vergrote porie. Ik heb ook wel meisjes gezien die er echt een groot gat hadden zitten. Ik denk dat het voor een groot gedeelte bij jezelf ligt.

... en ander laat je toch gewoon je snor staan
Proud Powerpauper
  maandag 11 oktober 2004 @ 19:58:23 #11
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_22560087
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 19:54 schreef Nuek het volgende:
... en ander laat je toch gewoon je snor staan
Grapjas
pi_22563732
Oh ik was ook nog lang niet van plan er een nieuwe in te doen hoor
nogmaals hij zit er net 2 dagen in
en ik heb zo lang moeten wachten voor ik t liet doen...
dan kunnen die paar weken er ook nog wel bij hoor
deste meer geniet ik straks van mijn kikkerpiercing
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
  maandag 11 oktober 2004 @ 22:40:28 #13
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22563852
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 22:35 schreef Ereshkigal het volgende:
Oh ik was ook nog lang niet van plan er een nieuwe in te doen hoor
nogmaals hij zit er net 2 dagen in
en ik heb zo lang moeten wachten voor ik t liet doen...
dan kunnen die paar weken er ook nog wel bij hoor
deste meer geniet ik straks van mijn kikkerpiercing
Doet ie ook 'kwak'?
Proud Powerpauper
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 00:14:07 #14
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_22566150
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 22:40 schreef Nuek het volgende:
Doet ie ook 'kwak'?
Alleen als het nog ontstoken is
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
pi_22583669
Maakt een tongpiercing ook contact met amalgaamvullingen eigenlijk? Zoals dat wat je krijgt als je een stukje aluminium-folie tegen een vulling aanhoudt.
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 12 oktober 2004 @ 21:57:41 #16
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22583983
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:45 schreef P8 het volgende:
Maakt een tongpiercing ook contact met amalgaamvullingen eigenlijk? Zoals dat wat je krijgt als je een stukje aluminium-folie tegen een vulling aanhoudt.
Nopes Ook ontvang je er geen radiozenders mee
Proud Powerpauper
pi_22584311
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:57 schreef Nuek het volgende:
Ook ontvang je er geen radiozenders mee
ow, nou dan hoef ik em ook niet meer
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 15:23:00 #18
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22660791
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2004 21:57 schreef Nuek het volgende:

[..]

Nopes Ook ontvang je er geen radiozenders mee
Het is dan ook geen beugelbekkie...
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_22661320
Bodycult was niet de beste zaak waar je heen kon gaan toch?!
pi_22664382
Weet iemand iets over piercings in het bovenste gedeelte van je oor?
Ik wil graag een ringetje daar, maar weet niet of ik dit aan een juwelier of aan een piercer over moet laten.
Inmiddels heb ik al piercings in mijn tong en navel.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:44:56 #21
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22664778
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:23 schreef BRITTJE het volgende:
Weet iemand iets over piercings in het bovenste gedeelte van je oor?
Ik wil graag een ringetje daar, maar weet niet of ik dit aan een juwelier of aan een piercer over moet laten.
Inmiddels heb ik al piercings in mijn tong en navel.
Begin eens met de OP te lezen
Proud Powerpauper
pi_22665655
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:44 schreef Nuek het volgende:

[..]

Begin eens met de OP te lezen
Sorry hoor! kan het ook wat vriendelijker?
pi_22665788
"Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan de piercing nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn."

waarschijnlijk doel je hier op...maar het piercen, zodra het gebeurd bij een echte piercer, is radicaler dan bij een juwelier. tevens is het bij de juwelier minder pijnlijk dan bij de piercer. Mijn vriend heeft een piercing in zijn neus laten zetten door een erkende piercer, maar echt wel dat dat pijnlijker is dan met zo'n schietgeval bij een juwelier! (in je neus zit toch hetzelfde weefsel als in je oor?) En als het werkelijk zo onhygiënisch is, waarom doen juweliers het dan nog steeds?
  zondag 17 oktober 2004 @ 13:23:46 #24
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22678550
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:33 schreef BRITTJE het volgende:
waarschijnlijk doel je hier op...maar het piercen, zodra het gebeurd bij een echte piercer, is radicaler dan bij een juwelier. tevens is het bij de juwelier minder pijnlijk dan bij de piercer. Mijn vriend heeft een piercing in zijn neus laten zetten door een erkende piercer, maar echt wel dat dat pijnlijker is dan met zo'n schietgeval bij een juwelier! (in je neus zit toch hetzelfde weefsel als in je oor?) En als het werkelijk zo onhygiënisch is, waarom doen juweliers het dan nog steeds?
Omdat er nog steeds geen goede richtlijnen vanuit de overheid of vanuit de branche bestaan voor het zetten van piercings en oorbellen. Dat betekend dat zowel aan de piercing en aan de juwlierskanten rotte appels zitten, MAAR de methode van piercen met een naald is verreweg de beste methode aangezien er geen kraakbeen verbrijzeld word met alle gevolgen van dien zoals dat gebeurd bij het schieten.

Je kan dan een discussie gaan houden dat je aangeeft dat schieten minder pijn doet, maar dat is zowieso per persoon verschillend en je kan ook nog discussieren waar je uiteindelijk het meeste last van hebt. De pijn van het zetten is meestal niet het probleem dat kan namelijk ook bevredigend werken, maar pijn van een verkeerd gezette oorbel en de ontstekingen ervan zijn toch wat minder.
pi_22685464
Vandaar ook dat ik naar een mening vraag...maar goed
pi_22710057
Uit gesloten topic (Oorbel boven in je oor).:
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:05 schreef Dieseltje het volgende:
Ik heb een vraagje.
ik wil graag een oorbel boven in mijn oor maar ik ben een schijterd en ben al 2 keer bij de winkel weggegaan, ben nl bang dat 't pijn doet. Wie heeft er zo'n oorbel en kan mijn vertellen of het inderdaad pijn doet daarboven!!

HELP!!!!
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:29:42 #27
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22710174
Ik laat het bij een piercingshop doen, weet niet of dat wat uit maakt
pi_22710240
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:29 schreef Dieseltje het volgende:
Ik laat het bij een piercingshop doen, weet niet of dat wat uit maakt
Ja dat maakt uit . Het is beter voor je oor en er is een kleinere kans dat je een 'bloemkool-oor' krijgt.
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:34:51 #29
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22710298
Doet het schieten zelf pijn? en de dagen erna?
  maandag 18 oktober 2004 @ 21:58:05 #30
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22710883
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:34 schreef Dieseltje het volgende:
Doet het schieten zelf pijn? en de dagen erna?
Verschilt helemaal van persoon tot persoon, maar het oor mag je aangeven in de categorie valt mee. In de hoogste categorie vallen dacht ik de tepelpiercing en door het neusbotje. Dan hebben we het dus niet over oppervlakte piercings of stretching.
Het minst pijnlijk is de tongpiercing geloof ik.
Maar let op: dit verschilt nog steeds van persoon tot persoon. Dit kan natuurlijk in individuele gevallen compleet andersom zijn.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:50:41 #31
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22729471
Ik ga het gewoon doen morgen !!!! is het net zo als in je oorlel zeg maar????
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 18:52:07 #32
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22729491
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:50 schreef Dieseltje het volgende:
Ik zou het niet weten. Ik heb alleen maar 2 tepelpiercings...
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:00:48 #33
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22729660
zelf heb ik ook een navelpiercing maar dat deed helemaal geen pijn, zit ook geen kraakbeen
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:38:45 #34
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22730552
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 18:50 schreef Dieseltje het volgende:
Je mag er wel vanuit gaan dat bovenin je oor ietsje gevoeliger piercen is dan in je oorlel. Wel goed van je dat je naar de piercer gaat
Proud Powerpauper
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 19:40:45 #35
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22730610
ja dat vind ik zelf een prettiger idee, im heb daar ook mijn navelpiercing laten zetten ik weet gewoon dat ze daar steriel werken
pi_22734929
dat piercen beter is dat laten schieten weten we onderhand wel, maar doet meer pijn? bijvoorbeeld boven in je oor?

en mensen die hun ervaringen willen delen met een tragus piercing ?
Strawberry Flavour..
pi_22735370
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 21:58 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Verschilt helemaal van persoon tot persoon, maar het oor mag je aangeven in de categorie valt mee. In de hoogste categorie vallen dacht ik de tepelpiercing en door het neusbotje. Dan hebben we het dus niet over oppervlakte piercings of stretching.
Het minst pijnlijk is de tongpiercing geloof ik.
Maar let op: dit verschilt nog steeds van persoon tot persoon. Dit kan natuurlijk in individuele gevallen compleet andersom zijn.
tong valt idd mee kan ik uit persoonlijke ervaring meededelen
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_22735418
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:21 schreef -moi- het volgende:
dat piercen beter is dat laten schieten weten we onderhand wel
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden

tragus ben ik ook van plan om binnenkort te nemen
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_22735793
mooi! maar ben normaal niet zo kleinzerig, maar ben toch bang voor t piercen van mn tragus.. daarom ervaringen graag
Strawberry Flavour..
pi_22736003
Ik heb een paar vraagjes
Ik heb op dit moment maar een piercing en dat is in mn navel. Ik zou wel nog graag een tong piercing willen. Mijn vriend vind dit niet mooi maar ik denk dat ik hem heb kunnen overhalen . Ik heb wel een paar vragen er over.

- Ik las op een website dat het een risicovolle ingreep is. Omdat er veel zenuwen zitten! Is dat waar?
- Doet het veel pijn en komt er bloed aan te pas? Ben nogal een mietje
- Hoelang duurt het helen?
- Kun je er je smaak van kwijt raken?

Ok als ik dat te eng vind zou ik graag een piercing in mn oor willen en dan bedoel ik dat stukje buiten je oorschelp. Ik weet niet hoe het heet maar als je vanaf je hoofd je oor in gaat via de huid zeg maar kom je er langs! niet de oorlel of de oorschelp maar dat stukje hahaha tis lastig maar ik heb het wel gezien bij een meisje en ik vond dat leuk uitzien! Alleen daarheb ik ook weer vragen over.

- Ik heb gehoord dat er veel zenuwen zitten en dat het gevaarlijk is. Wat als je een zenuw raakt. Doet dat alleen maar pijn of kunnen er ergere dingen gebeuren?
- Moet je dit bij een piercer laten doen of kan dat ook bij een juwelier?
- Ow ja en belangrijk doet het pijn?

Ik zal een plaatje gaan zoeken van deze laatste want ik weet niet hoe ik het beter kan beschrijven!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 22:58:21 #41
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22736023
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:49 schreef -moi- het volgende:
mooi! maar ben normaal niet zo kleinzerig, maar ben toch bang voor t piercen van mn tragus.. daarom ervaringen graag
Het valt wel mee.
(Als je het toch zo graag wilt wat maakt het dan uit dat het even pijn doet? Je knie stoten aan een tafel toen 30x meer pijn!)
Proud Powerpauper
pi_22736228
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:58 schreef Nuek het volgende:

[..]

Het valt wel mee.
(Als je het toch zo graag wilt wat maakt het dan uit dat het even pijn doet? Je knie stoten aan een tafel toen 30x meer pijn!)
het maakt me eigenlijk ook niet uit of het pijn doet, maar ik ben bang dat het toch niet helemaal goed is om daar te piercen... en dat er daardoor iets fout gaat.. maar dan zou het natuurlijk niet zo vaak daar gepierct worden..
Strawberry Flavour..
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:08:02 #43
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22736277
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 22:57 schreef Funny_Bunny86 het volgende:
Ik heb een paar vraagjes
Ik heb op dit moment maar een piercing en dat is in mn navel. Ik zou wel nog graag een tong piercing willen. Mijn vriend vind dit niet mooi maar ik denk dat ik hem heb kunnen overhalen . Ik heb wel een paar vragen er over.

- Ik las op een website dat het een risicovolle ingreep is. Omdat er veel zenuwen zitten! Is dat waar?
- Doet het veel pijn en komt er bloed aan te pas? Ben nogal een mietje
- Hoelang duurt het helen?
- Kun je er je smaak van kwijt raken?

Ok als ik dat te eng vind zou ik graag een piercing in mn oor willen en dan bedoel ik dat stukje buiten je oorschelp. Ik weet niet hoe het heet maar als je vanaf je hoofd je oor in gaat via de huid zeg maar kom je er langs! niet de oorlel of de oorschelp maar dat stukje hahaha tis lastig maar ik heb het wel gezien bij een meisje en ik vond dat leuk uitzien! Alleen daarheb ik ook weer vragen over.

- Ik heb gehoord dat er veel zenuwen zitten en dat het gevaarlijk is. Wat als je een zenuw raakt. Doet dat alleen maar pijn of kunnen er ergere dingen gebeuren?
- Moet je dit bij een piercer laten doen of kan dat ook bij een juwelier?
- Ow ja en belangrijk doet het pijn?

Ik zal een plaatje gaan zoeken van deze laatste want ik weet niet hoe ik het beter kan beschrijven!
Mijn tongpiercing kan ik niet de pijnlijkste piercing die ik heb laten zetten noemen. Dat is denk ik toch wel de 'scrumper' geweest (ook in de mond maar dan onder de bovenlip). Het kan een beetje bloeden maar het bloeden duurt vrijwel nooit lang.
De helingperiode is voor iedereen anders maar je mag er wel vanuit gaan dat na 3-4 weken de piercing volledig genezen is (mits geen complicaties).
Of je er je smaak van kwijt raakt durf ik niet te zeggen. Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik denk bijna van niet omdat je maar een heel gering aantal smaakpapillen raakt tijdens het steken en aangezien de meest belangrijke zich aan de zijnkant van de tong bevinden (biologie?) zal dat nog wel meevallen.

De oorpiercing die jij omschrijft is de tragus of de anti-tragus. In de oren zitten veel zenuwen. vandaar dat mensen die acupunctuur aanhangen zwaar tegen piercings zijn omdat het banen in je lijf zou veranderen. Ik heb daar zelf nooit iets van gemerkt. Er lopen volgens mij geen belangrijke aangezichtsspieren die je gezicht (deels) kunnen verlammen.
Deze piercing laat je bij de piercer zetten. Een juwelier heeft daar gewoonweg geen kaas van gegeten. Het doet pijn.

Succes.
Proud Powerpauper
pi_22736398
bedankt Nuek! Als ik iets aan de banen in mn lichaam zou mn schoonfamilie me afschieten want die hebben daar hele goede ervaringen me

Denk dat het dan toch een tongpiercing word. Het kan op dit moment niet ivm stage. Maar als ik dan ooit ergens stage of ga werken waar je geen piercings mag hebben kan je hem toch wel elke morgen ff uit doen? Ik heb wel gelezen dat een tongpiercing snel heelt maar dat kan toch nooit in een dag?
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:31:36 #45
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22736906
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:12 schreef Funny_Bunny86 het volgende:
bedankt Nuek! Als ik iets aan de banen in mn lichaam zou mn schoonfamilie me afschieten want die hebben daar hele goede ervaringen me

Denk dat het dan toch een tongpiercing word. Het kan op dit moment niet ivm stage. Maar als ik dan ooit ergens stage of ga werken waar je geen piercings mag hebben kan je hem toch wel elke morgen ff uit doen? Ik heb wel gelezen dat een tongpiercing snel heelt maar dat kan toch nooit in een dag?
Lijkt me heel onhandig om uit en in te doen elke keer opnieuw. Elke keer desinfecteren enzo ook. Je hebt speciale plastic retainers (ook voor andere piercings) waardoor je hem niet tot nauwelijks ziet. Dat zou een betere optie zijn.
Mijn tongpiercing zit trouwens vrij ver naar achteren omdat ik een nogal lange tong heb en eigenlijk ziet vrijwel niemand 'em.

Een tongpiercing geneest niet alleen snel het heelt ook heel snel. Vooral als je hem net hebt en je haalt je sieraad eruit dan kan het binnen enkele uren helemaal dicht zijn. In ieder geval zul je je sieraad echt met kracht er weer door moeten drukken (en dat wil je niet )
Proud Powerpauper
  woensdag 20 oktober 2004 @ 09:06:31 #46
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22741837
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:31 schreef Nuek het volgende:

[..]

Lijkt me heel onhandig om uit en in te doen elke keer opnieuw. Elke keer desinfecteren enzo ook. Je hebt speciale plastic retainers (ook voor andere piercings) waardoor je hem niet tot nauwelijks ziet. Dat zou een betere optie zijn.
Mijn tongpiercing zit trouwens vrij ver naar achteren omdat ik een nogal lange tong heb en eigenlijk ziet vrijwel niemand 'em.

Een tongpiercing geneest niet alleen snel het heelt ook heel snel. Vooral als je hem net hebt en je haalt je sieraad eruit dan kan het binnen enkele uren helemaal dicht zijn. In ieder geval zul je je sieraad echt met kracht er weer door moeten drukken (en dat wil je niet )
Een tongpiercing hoeft idd niet zo zichtbaar te zijn, maar dit is ook helemaal afhankelijk van hoe je er mee omgaat. Ik zie in de stad nog wel eens jongens en meiden lopen die er constant mee buiten hun mond lopen. Dat is gewoon geen gezicht, maar blijf jij gewoon normaal praten dan valt die piercing weg achter je tanden en is hij niet veel beter zichtbaarder dan een tepelpiercing onder een shirt of overhemd.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:28:16 #47
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_22743855
hej luitjes, ik wil graag mijn 2e tongpiercing laten zetten. dat kost hier 70 euro. dat is toch niet normaal he? mijn 1e had ik in utrecht laten zetten en kostte 50 euro.
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
  woensdag 20 oktober 2004 @ 11:29:46 #48
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22743886
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:28 schreef kreeftje het volgende:
hej luitjes, ik wil graag mijn 2e tongpiercing laten zetten. dat kost hier 70 euro. dat is toch niet normaal he? mijn 1er had ik in utrecht laten zetten en kostte 50 euro.
60 a 70 euro is vrij normaal. Zit het kortere staafje er bij in gerekend? Zoniet is het wel aan de prijzige kant.
Proud Powerpauper
  woensdag 20 oktober 2004 @ 12:37:57 #49
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22745393
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 11:29 schreef Nuek het volgende:

[..]

60 a 70 euro is vrij normaal. Zit het kortere staafje er bij in gerekend? Zoniet is het wel aan de prijzige kant.
60-70 euro is idd zeer normaal als daar kosteloze wisseling van staafjes bij zitten.
De prijs moet ook niet zoveel uitmaken als je maar bij een piercer komt waar voor je gevoel alles goed zit: een deskundige piercer, goede service en natuurlijk hygienne..

Ik heb in het vorige deel ook al een keer gezegd dat er in Gouda een zaakje zit wat reclame heeft op tongpiercings en het aanbied voor 35 euro...
Een andere piercingshop een paar 100 meter verderop heeft al een briefje op de deur hangen dat er niet meer kosteloos gekeken word naar problemen die je hebt met piercings gezet door andere piercingsshops. Beter gezegd: die goedkope piercer is zo slecht dat andere piercingshops hieronder lijden.
  woensdag 20 oktober 2004 @ 14:07:01 #50
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22747318
had ik vandaag al mijn moed bij elkaar geraapt om hem te laten schieten, doen ze het daar niet waar ik het wilde doen, schiet lekker op !!!
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:03:28 #51
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22748518
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 14:07 schreef Dieseltje het volgende:
had ik vandaag al mijn moed bij elkaar geraapt om hem te laten schieten, doen ze het daar niet waar ik het wilde doen, schiet lekker op !!!
Heb je het nog steeds over schieten? Ik dacht dat je naar de piercingshop wilde gaan...
Proud Powerpauper
  woensdag 20 oktober 2004 @ 15:18:52 #52
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22748848
ja maar doen ze het niet, ik dacht dat ze daar ook gewoon schieten maar blijkbaar niet, dus nu moet ik opzoek naar een goeie juwelier. iemand tips waar een goeie juwelier zit in nijmegen of arnhem???
  woensdag 20 oktober 2004 @ 16:01:17 #53
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22749812
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 15:18 schreef Dieseltje het volgende:
ja maar doen ze het niet, ik dacht dat ze daar ook gewoon schieten maar blijkbaar niet, dus nu moet ik opzoek naar een goeie juwelier. iemand tips waar een goeie juwelier zit in nijmegen of arnhem???

Tuurlijk schieten ze daar niet! Heb je de OP gelezen? Daar staat wel wat nuttige informatie in voor je.
Proud Powerpauper
pi_22751515
Even een tvp, ik was dit topic kwijt

En even m'n nieuwste aanwinst tonen, een lippiercing deze keer

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 20 oktober 2004 @ 17:35:59 #55
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22751879
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 17:18 schreef Scandalous het volgende:

[afbeelding]
Staat je goed. Toch geen knopje geworden zie ik Waardoor deze keuze?
Proud Powerpauper
pi_22755705
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 17:35 schreef Nuek het volgende:

[..]

Staat je goed. Toch geen knopje geworden zie ik Waardoor deze keuze?
Dank je Labret had ik al weer een tijdje, had nu zin in een ringetje.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_22764866
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 17:18 schreef Scandalous het volgende:

[afbeelding]
Wow, staat je erg mooi
Hoeveel pijn deed het zetten? En was je lip nog opgezwollen erna?
pi_22768105
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 02:27 schreef Untitled het volgende:

[..]

Wow, staat je erg mooi
Hoeveel pijn deed het zetten? En was je lip nog opgezwollen erna?
Dankje
Geen pijn en geen zwelling want hij zit gewoon door m'n labret gaatje Ik kan ze dus verwisselen als ik daar zin in heb
pi_22772365
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 10:14 schreef Inevitable16 het volgende:
[afbeelding]

ff mijnes showen

een vriendin van mij heeft btw een titanium zweerringetje erin gehad, zodat ze nu dus ook een titanium piercing erin moet doen. maar ze heeft een chirurgisch staal piercing erin gedaan, maar wel eerst 1 uur in kokend water gelegd zodat de nikkel eruit zou gaan ofzo ze heeft em er nu een paar dagen in en nog nergens last van, zegt ze. zou het echt kunnen
Mag dat wel van jou papa en mama?
Are you nuts??
pi_22776065
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 09:06 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Een tongpiercing hoeft idd niet zo zichtbaar te zijn, maar dit is ook helemaal afhankelijk van hoe je er mee omgaat. Ik zie in de stad nog wel eens jongens en meiden lopen die er constant mee buiten hun mond lopen. Dat is gewoon geen gezicht, maar blijf jij gewoon normaal praten dan valt die piercing weg achter je tanden en is hij niet veel beter zichtbaarder dan een tepelpiercing onder een shirt of overhemd.
neej dat vind ik idd ook irritant! Het is inderdaad zo dat je het bijna niet ziet! Ok ik zal er nog es goed over gaan na denken
pi_22793820
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Extremistisch gematigd.
pi_22793874
Ik denk erover om ook misschien een tongpiercing te nemen. Maar het enige wat me ervan weerhoudt is dat ik van het mannelijke geslacht ben.
wat vinden jullie hier van een tongpiercing bij een jongen?
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 13:28:30 #63
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22794195
[quote]Op vrijdag 22 oktober 2004 13:13 schreef P8 het volgende:
Ik denk erover om ook misschien een tongpiercing te nemen. Maar het enige wat me ervan weerhoudt is dat ik van het mannelijke geslacht ben.
[/quote

Maakt toch niet uit dat je en man bent? Gewoon doen dus !!!
pi_22795002
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 15:00 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Whahahahahahahaha

Loser

*ontopic: vindt tongpiercing bij man écht not done
Booh, you whore.
pi_22795088
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 14:03 schreef Inevitable16 het volgende:

*ontopic: vindt tongpiercing bij man écht not done
Mwah, bij de juiste man kan het wel sexy zijn. Met de nadruk op bij de juiste man
pi_22799698
( Begin van topic)

Me vriendin neemt tongpiercing
Nu moet het zoenen veel beter zijn

maar als ze hem van de week neemt he hoe lang kan ik dan niet zoenen met haar ?
Je moet dan tijdje wachten totdat het genezen is ofziets he.

[ Bericht 3% gewijzigd door Brennie op 22-10-2004 18:26:25 (Ivm mergen een toevoeging!) ]
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:35:25 #67
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_22799732
Nou ja... ik denk dat ze zelf wel aangeeft wanneer het OK is... de eerste paar dagen zwelt haar tong op als de ziekte, dus dan zal er sowieso niets afgelebberd worden.

Grootste voordeel van de tongpiercing is trouwens de oral sex...
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:36:15 #68
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_22799747
If a girl has a pierced tongue, she'll probably suck your dick.

Zie: http://www.asklyrics.com/(...)_Room)_LYRICS/128348
zzz
pi_22799755
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:35 schreef RedDevil085 het volgende:
Nou ja... ik denk dat ze zelf wel aangeeft wanneer het OK is... de eerste paar dagen zwelt haar tong op als de ziekte, dus dan zal er sowieso niets afgelebberd worden.

Grootste voordeel van de tongpiercing is trouwens de oral sex...

Ik heus wel eventjes wachten
  vrijdag 22 oktober 2004 @ 17:38:11 #70
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_22799795
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
jaja...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_22799823
zachte G

Maaarreeeehhh.... ik weet het niet
pi_22799829
eerste 3 of 4 dagen is ie dik = moeilijk. daarna is het beter maar er zit in het begin wel een groter staafje in
pi_22799833
Bofkont!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_22799967
Uit ervaring weet ik (vind ik eigenlijk...) dat een tongpiercing niets toevoegt bij het zoenen... Maar ik hoor ook wel es anders. Ben eigenlijk wel benieuwd wat er dan specialer is aan het zoenen mét piercing...
pi_22800064
Mijn vriendin heeft er ook één. Alleen in het begin voel je het, omdat het staafje dan langer is vanwege de zwelling. Dan steekt ie dus een beetje boven en onder de tong uit.
Als die zwelling eenmaal weg is en ze een normally sized staafje heeft merk je er eigenlijk weinig meer van.

Het is nog de vraag of ze kan zoenen in het begin, de één heeft nergens last van en zoent gewoon meteen raak terwijl de ander echt een aantal dagen een flink gezwollen tong kan hebben en niet eens fatsoenlijk kan praten.

Duss.. verheug je niet teveel, zo super is het niet
pi_22800369
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:40 schreef Biancavia het volgende:
Bofkont!
pi_22800708
Topic wordt/is gemerged met: Piercings deel 7
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22802029
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 14:09 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Mwah, bij de juiste man kan het wel sexy zijn. Met de nadruk op bij de juiste man
Bijvoorbeeld bij een figuur als dit zou het absoluut niet staan imo:

Maar goed, dat jongetje is denk ik een dikke nerd en daar past het zowiezo niet bij

Volgens mij zou president Bush weleens een piercing nodig kunnen hebben voor het optunen van zijn imago

[ Bericht 4% gewijzigd door Brennie op 23-10-2004 00:48:51 (Foto maar weg, geen toegevoegde waarde en spottend) ]
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 00:26:17 #79
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22809805
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 19:35 schreef The_Viper het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld bij een figuur als dit zou het absoluut niet staan imo:

[afbeelding]

Maar goed, dat jongetje is denk ik een dikke nerd en daar past het zowiezo niet bij

Volgens mij zou president Bush weleens een piercing nodig kunnen hebben voor het optunen van zijn imago
-Edit-
Reactie op foto ook maar even weg.

[ Bericht 8% gewijzigd door Brennie op 23-10-2004 00:50:27 ]
Proud Powerpauper
pi_22815981
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
( Begin van topic)

Me vriendin neemt tongpiercing

maar als ze hem van de week neemt he hoe lang kan ik dan niet zoenen met haar ?
Je moet dan tijdje wachten totdat het genezen is ofziets he.
Je mag pas na een aantal WEKEN weer tongzoenen. Orale sex (indien je dat wenst) pas na 6 weken ivm bacteriën. Daarnaast moet je de eerste paar dagen na allles wat je eet, spoelen met verdunde listerine enheeft men liever niet dat je zuivelproducten eet of drinkt.
* BRITTJE heeft ook een tongpiercing.
pi_22817390
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2004 13:13 schreef P8 het volgende:
ik ben een man! Tenminste dat dacht ik!

Ik heb er ook 1 en vindt het dus mooi
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_22819824
Nuek, de FNV link in de OP doet het niet. Kijk er even naar. (wist trouwens niet eens dat piercings als grondrecht worden gezien).

Ik kwam bij de V&D een piercing afdeling tegen, dat schijnt nieuw te zijn om meer jong volk te trekken. Ik weet niet hoe het met de andere fillialen is maar in Den Haag Centrum zit dat ding dus naast de back-2-schoolafdeling, of wat er de rest van 't jaar ook mag zitten. Beetje vreemde plaats, piercings promoten en verkopen aan een publiek vanaf een jaar of 10-12. Gezien het meeloperige gedrag van die leeftijdsgroep niet de meest verantwoorde plaats. Daarvan gaan ze nog denken dat nikkel oplost in kokendwater.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:13:17 #83
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22820033
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:04 schreef Fixers het volgende:
Nuek, de FNV link in de OP doet het niet. Kijk er even naar. (wist trouwens niet eens dat piercings als grondrecht worden gezien).

Ik kwam bij de V&D een piercing afdeling tegen, dat schijnt nieuw te zijn om meer jong volk te trekken. Ik weet niet hoe het met de andere fillialen is maar in Den Haag Centrum zit dat ding dus naast de back-2-schoolafdeling, of wat er de rest van 't jaar ook mag zitten. Beetje vreemde plaats, piercings promoten en verkopen aan een publiek vanaf een jaar of 10-12. Gezien het meeloperige gedrag van die leeftijdsgroep niet de meest verantwoorde plaats. Daarvan gaan ze nog denken dat nikkel oplost in kokendwater.
Dan moet ik een nieuwe link zien te zoeken. Tnx

Over de V&D hebben we een tijdje terug ook al eens gediscussieerd. Wel erg fout inderdaad om daar je piercing te laten zetten. En nee, nikkel lost niet op in kokend water Het is een metaallegering waardoor het materiaal harder wordt, dat krijg je er niet zo maar uit.
Proud Powerpauper
pi_22820453
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:13 schreef Nuek het volgende:

[..]

Dan moet ik een nieuwe link zien te zoeken. Tnx

Over de V&D hebben we een tijdje terug ook al eens gediscussieerd. Wel erg fout inderdaad om daar je piercing te laten zetten. En nee, nikkel lost niet op in kokend water Het is een metaallegering waardoor het materiaal harder wordt, dat krijg je er niet zo maar uit.
Bijna goed Nuek, Nikkel is een metaal (of: element) dat wordt toegevoegd aan ijzer met nog wat andere metalen om een legering te vormen. Roestvrij staal is bijvoorbeeld een legering, en wordt gemaakt volgens dieverse recepten. INOX is ijzer met chroom en nikkel en wordt veel gebruikt in keukenwaar (verhouding 18% chroom, 10% nikkel en 72% ijzer wordt ook wel aangeduid als 'solingen-staal' naar de duitse industriestad). Er zijn ook varianten waar de nikkel is vervangen door vanadium (gereedschap) of molybdeen (fietsframes).

Ik dacht eigenlijk dat chirurgisch staal vrij was van nikkel vanwege mogelijke allergiën. Verder lijkt het mij winig verschil maken tussen titaan of chirurgisch staal wat betreft reacties. Gaat volgens mij meer om smaak.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:36:27 #85
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22820651
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

Bijna goed Nuek, Nikkel is een metaal (of: element) dat wordt toegevoegd aan ijzer met nog wat andere metalen om een legering te vormen. Roestvrij staal is bijvoorbeeld een legering, en wordt gemaakt volgens dieverse recepten. INOX is ijzer met chroom en nikkel en wordt veel gebruikt in keukenwaar (verhouding 18% chroom, 10% nikkel en 72% ijzer wordt ook wel aangeduid als 'solingen-staal' naar de duitse industriestad). Er zijn ook varianten waar de nikkel is vervangen door vanadium (gereedschap) of molybdeen (fietsframes).

Ik dacht eigenlijk dat chirurgisch staal vrij was van nikkel vanwege mogelijke allergiën. Verder lijkt het mij winig verschil maken tussen titaan of chirurgisch staal wat betreft reacties. Gaat volgens mij meer om smaak.
Ook in chirurgisch staal kunnen ze nog tot 13% nikkel toevoegen ivm roestvrij maken...
Proud Powerpauper
pi_22821564
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 00:26 schreef Nuek het volgende:

[..]

-Edit-
Reactie op foto ook maar even weg.
Dankje Brennie
Anyway.. iemand al ervaring met staal als navelpiercing terwijl titanium is toegstaan?

[ Bericht 13% gewijzigd door Inevitable16 op 23-10-2004 21:18:48 ]
Booh, you whore.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 17:31:28 #87
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_22822075
ik heb toch besloten een traguspiercing te laten zetten

vorige week was ik even langs een piercingshop hier in amsterdam, aan de dam, weet even niet hoe het heet
ze vertelden daar dat het 45 euro kost, inclusief sieraad [klein ringetje] en dat het helen waarschijnlijk ongeveer 8 weken duurt
ook heb ik even rondgekeken in hun winkel en het zag er [vanuit mijn onwetende blik] allemaal goed uit. de mensen waren ook aardig en hadden alle informatie

mijn vraag is dus of iemand hier ervaring heeft in deze shop of weet dat het daar allemaal goed gebeurt.

en aan hoeveel pijn moet ik ongeveer denken? ze zeiden dat het niet zoveel pijn doet maar dat het wel per persoon verschilt. dat snap ik natuurlijk ook maar kan iemand iets aangeven dat qua pijn hetzelfde voelt?
ongeacht de pijn laat ik eht toch wel zetten, daar niet van, maar ik ben wel benieuwd en dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat
an urge to help mankind overcomes me
pi_22822180
Ik zou rekenen op een kleine 'pijnscheut', althans dat lijkt mij.. you know once it's done..
Booh, you whore.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 17:47:28 #89
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22822500
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:11 schreef Inevitable16 het volgende:

[..]
Anyway.. iemand al ervaring met staal als navelpiercing terwijl titanium is toegstaan?
Hoe bedoel je dit?
Proud Powerpauper
pi_22822528
Heeft vanmiddag een labret-piercing laten zetten

Hiero www.piercingsworks.com
pi_22822560
Als er een titanium zweerringetje is gezet, maar je doet er een chirurgisch staal piercing in.. of iemand daar al ervaring mee heeft, ontstoken ofzo..?
Booh, you whore.
pi_22822576
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:48 schreef DeadKnight het volgende:
Heeft vanmiddag een labret-piercing laten zetten

Hiero www.piercingsworks.com
Die twee daar hebben trouwens geen vergunning.... Ik weet het hele verhaal niet precies meer, maar mijn piercer vertelde me dat ze gewoon veel goedkope piercings hebben ingekocht, en daar is die zaak gewoon op gebaseerd.
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 17:58:08 #93
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22822764
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:50 schreef Inevitable16 het volgende:
Als er een titanium zweerringetje is gezet, maar je doet er een chirurgisch staal piercing in.. of iemand daar al ervaring mee heeft, ontstoken ofzo..?
Chirurgisch staal kunnen mensen over het algemeen verdragen als de wond genezen is. Eerder werd het veel als eerste piercing gebruikt maar tegenwoordig niet meer.
Proud Powerpauper
pi_22823977
thnxx
Booh, you whore.
pi_22825257
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 17:50 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Die twee daar hebben trouwens geen vergunning.... Ik weet het hele verhaal niet precies meer, maar mijn piercer vertelde me dat ze gewoon veel goedkope piercings hebben ingekocht, en daar is die zaak gewoon op gebaseerd.
Ze hebben wel mega veel piercings daar liggen ja!

Mja hopen dat het niet gaat ontsteken ofz

Kan in iedergeval nog niet eten, elke keer komt die piercing tussen me tanden
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 19:51:20 #96
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22825496
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 19:42 schreef DeadKnight het volgende:

[..]

Dat heb je zelf natuurlijk nu in de hand Goed schoonhouden iig.
Foto?
Proud Powerpauper
pi_22825877
Komt er morgen of vanavond aan

Vanaaf wel uit dus tja zal vast wel weer een pic worden gemaakt, in iedergeval geen bier maar water vanavond..

Vind het nog wel super moeilijk eten eerlijk gezegt, heb nu nog maar 2 patatjes gehad meer kreeg ik niet naar binnen, sta de hele tijd op die piercing te knauwen en dat voelt niet fijn
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 20:12:03 #98
74276 saaw
pi_22825943
...

[ Bericht 100% gewijzigd door saaw op 23-10-2004 20:18:22 (nevermind, klopt niet) ]
pi_22836242
Als het zo door gaat haal ik hem er al weer uit

Ik kan gewoon totaal niks eten, elke keer als ik ga kauwen krijg ik die piercing tussen me tanden en doet pleuris zeeer!

/edit

Ok haal hem eruit.

volgens mij hebben ze hem ook te hoog gedaan:/ Hij zit nu tussen mijn tanden en niet onder

Hoe krijg je zo'n klere ding eruit?

[ Bericht 6% gewijzigd door DeadKnight op 24-10-2004 10:14:25 ]
pi_22836488
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 19:42 schreef DeadKnight het volgende:

[..]

Ben een keer met een vriendin meegeweest om d'r handje vast te houden bij het zetten van d'r tongpiercing. De piercer dacht dat we een stelletje waren en gaf haar de waarschuwing de eerste maanden voorzichtig te zijn met zoenen. Hij zei zoiets als: "Hij zal 't wel leuk vinden, je tandarts ook wel, maar jij vindt dat minder."
pi_22836591
Het waren 2 vrouwen hoor
pi_22836592
Het zijn 2 vrouwen hoor

/Whoops

Mja morgen maar richting een piercing-shop in Hoorn want zelf krijg ik hem er voor geen mogelijk heid uit..
  zondag 24 oktober 2004 @ 10:55:28 #103
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22836745
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 10:44 schreef DeadKnight het volgende:
Het zijn 2 vrouwen hoor

/Whoops

Mja morgen maar richting een piercing-shop in Hoorn want zelf krijg ik hem er voor geen mogelijk heid uit..
Ga je niet naar dezelfde zaak terug?
Laat eens een foto zien. Misschien kan ik wel zeggen of het fout geplaatst is of niet. Als ie echt fout gezet is denk ik wel dat de shop waar het geplaatst heeft iig moet weten dat het niet goed gedaan is.

Stel jij levert iets verkeerds af bij een klant. Dan wil je toch ook dat die klant het door jou op laat lossen ipv dooe een ander bedrijf?
Proud Powerpauper
pi_22837128
Nee, omdat het helemaal in amsterdam is en ik zelf in de kop van Noord-holland woon.

Me broer heeft al geprobeert hem eruit te krijgen maar hij zit gewoon knetter vast

Morgen ga ik in iedergeval een piercing-zaak zoeken in Hoorn, want met dit kreng in me lip kan ik gewoon niet eten.

Hij zit ongeveer 3 kwart op mijn lip en dan recht naar beneden.
pi_22837179
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 10:55 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ga je niet naar dezelfde zaak terug?
Laat eens een foto zien. Misschien kan ik wel zeggen of het fout geplaatst is of niet. Als ie echt fout gezet is denk ik wel dat de shop waar het geplaatst heeft iig moet weten dat het niet goed gedaan is.

Stel jij levert iets verkeerds af bij een klant. Dan wil je toch ook dat die klant het door jou op laat lossen ipv dooe een ander bedrijf?
Is dat een advies om een piercer te zoeken die in de buurt zit?
  zondag 24 oktober 2004 @ 11:27:24 #106
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22837251
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 11:18 schreef DeadKnight het volgende:
Nee, omdat het helemaal in amsterdam is en ik zelf in de kop van Noord-holland woon.

Me broer heeft al geprobeert hem eruit te krijgen maar hij zit gewoon knetter vast

Morgen ga ik in iedergeval een piercing-zaak zoeken in Hoorn, want met dit kreng in me lip kan ik gewoon niet eten.

Hij zit ongeveer 3 kwart op mijn lip en dan recht naar beneden.
Laat eens een foto zien. Als je het niet wilt posten op fok mail het dan
Probeer eens met plastic handschoenen of je het bolletje los kunt draaien. je hebt een staafje en geen ringetje toch? Als je geen plastic handschoenen in huis hebt zou je een stukje toiletpapier oid kunnen gebruiken zodat je meer grip hebt op het balletje. Wil nog wel eens moeilijk zijn met blote handen los te draaien.
Proud Powerpauper
  zondag 24 oktober 2004 @ 11:29:11 #107
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22837274
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 11:23 schreef Fixers het volgende:

[..]

Is dat een advies om een piercer te zoeken die in de buurt zit?
Nee, maar ook is het zo dat piercingshops niet zitten te wachten om problemen veroorzaakt door andere shops op te lossen.
Proud Powerpauper
pi_22837680
Mja het gaat alweer ik weet niet wat ik had (Denk even zenuw-inzinking) omdat ik namelijk al bijna een dag niet heb gegeten:P

Net onder de douche geweest piercing schoongemaakt, toen met mondwater gespoelt en daarna nog een druppeltje teatree-olie erop gedaan
  zondag 24 oktober 2004 @ 12:02:11 #109
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_22837747
Jaaa.... Ik heb mijn piercing boven in mijn oor !!!! Deed helemaal geen pijn. Snap dan ook niet waarom ik dan zo lang heb gewacht. Ben er blij mee !!!
  zondag 24 oktober 2004 @ 12:27:49 #110
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22838198
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 11:58 schreef DeadKnight het volgende:
Mja het gaat alweer ik weet niet wat ik had (Denk even zenuw-inzinking) omdat ik namelijk al bijna een dag niet heb gegeten:P

Net onder de douche geweest piercing schoongemaakt, toen met mondwater gespoelt en daarna nog een druppeltje teatree-olie erop gedaan
Nou, wees blij dat je niet voor een tongpierce gekozen hebt want bij mij was dat de eerste 2 dagen ook niet fatsoenlijk eten. Probeer gewoon zacht voedsel te eten. Uiteraard heb je na het eten iets meer last omdat het geirriteerd wordt door beweging maar dat gevole naamt af na een tijdje rust.
Niet zo druk maken omdat je er effe last van hebt, dat gaat gauw over en dan ben je het vergeten.
Proud Powerpauper
pi_22853194
Een tepel piercing (ringetje met balletje)

Kan je die gewoon losdraaen om hem eruit te halen?
Kan je zelf een andere piercing 'erin' zetten??

Newbie met deze dingen is
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:10:03 #112
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22853472
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 22:59 schreef Mr. Orange het volgende:
Een tepel piercing (ringetje met balletje)

Kan je die gewoon losdraaen om hem eruit te halen?
Kan je zelf een andere piercing 'erin' zetten??

Newbie met deze dingen is
Het balletje zit geklemd tussen de twee uiteindjes van de ring. Als het een dunne ring is kun je die zelf wel loskrijgen door de uiteinden van de ring te strekken.
Ik draag een 4mm ring in mijn navel en no way dat ik die er zelf uit kan halen. Dat bolletje wordt er al met brute kracht in gezet... (maar het is wel mooi )
Proud Powerpauper
pi_22853592
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:10 schreef Nuek het volgende:

[..]

Het balletje zit geklemd tussen de twee uiteindjes van de ring. Als het een dunne ring is kun je die zelf wel loskrijgen door de uiteinden van de ring te strekken.
Ik draag een 4mm ring in mijn navel en no way dat ik die er zelf uit kan halen. Dat bolletje wordt er al met brute kracht in gezet... (maar het is wel mooi )
Maar het balletje kan je wel draaien??
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:16:56 #114
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22853680
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:14 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Maar het balletje kan je wel draaien??
Nee, het is een balletje met 2 inkepingen. In de inkepingen zitten de uiteinden van het ringetje. Je kunt het dus wel om zijn as draaien maar daar krijg je het niet mee los.

Of heb je een sierraad met 2 balletjes? Dan kan het wel.
Proud Powerpauper
pi_22853884
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:16 schreef Nuek het volgende:

[..]

Nee, het is een balletje met 2 inkepingen. In de inkepingen zitten de uiteinden van het ringetje. Je kunt het dus wel om zijn as draaien maar daar krijg je het niet mee los.

Of heb je een sierraad met 2 balletjes? Dan kan het wel.
Nee, eentje. Een nieuwe erin zetten, hoe gaat dattan?
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:28:05 #116
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22854028
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:23 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Nee, eentje. Een nieuwe erin zetten, hoe gaat dattan?
Tangetje ertussen zetten en met kracht de uiteinden van het ringetje iets uit elkaar buigen en dan valt het balletje er uit. Ring uit de tepel halen en nieuwe ring of staaf erin.
Proud Powerpauper
pi_22854164
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:28 schreef Nuek het volgende:

[..]

Tangetje ertussen zetten en met kracht de uiteinden van het ringetje iets uit elkaar buigen en dan valt het balletje er uit. Ring uit de tepel halen en nieuwe ring of staaf erin.
Ik ga het proberen als mijn nieuwe piercing heb

Tnx!
  zondag 24 oktober 2004 @ 23:34:34 #118
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22854215
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:32 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik ga het proberen als mijn nieuwe piercing heb
Wat is het plan dan? Heb je je tepels al gepierced? Als je naar de piercingshop gaat en je koopt er nieuwe ringetjes of staafjes voor dan wordt er over het algemeen wel gevraagd of zij ze de nieuwe ringetjes er effe in zullen doen.
Proud Powerpauper
pi_22854297
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:34 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat is het plan dan? Heb je je tepels al gepierced? Als je naar de piercingshop gaat en je koopt er nieuwe ringetjes of staafjes voor dan wordt er over het algemeen wel gevraagd of zij ze de nieuwe ringetjes er effe in zullen doen.
Ik heb al 1 tepel gepierced.
pi_22868991
quote:
Op zondag 24 oktober 2004 23:37 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik heb al 1 tepel gepierced.
Dat balletje is er echt met geen mogelijkheid uit te krijgen, verbazingwekkend genoeg is het mij met m'n blote handen een keer gelukt bij m'n navel, maar ik kreeg het met geen mogelijkheid meer terug erin Dus nu een andere in.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 00:22:34 #121
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_22924249
Ik ging vanmiddag naar de wc en toen zag ik dat het bovenste baletje van mn VCH dr af was... Ik had nog een balletje van mn tongpiercing (van bij het langere staafje) en dat heb ik er maar opgedraaid, vond het alleen niet erg hygienisch dus heb er een bult jodium opgegooid. Morgen maar s naar de piercer, ik had m laten vervangen en nou draait dat ding ineens los.... Ze heeft m gewoon niet vast genoeg gedraait. Blugh!
pi_22936664
Kan ik gewoon een oorbel door mijn lip doen? Ik heb een beetje rondgevraagd en de ene piercer zegt van wel en de andere zegt dat ik het beter niet kan doen. Wat denken jullie..?
pi_22938765
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:43 schreef martinuhhh het volgende:
Kan ik gewoon een oorbel door mijn lip doen? Ik heb een beetje rondgevraagd en de ene piercer zegt van wel en de andere zegt dat ik het beter niet kan doen. Wat denken jullie..?
Ik denk van niet.
Het moet van een dergelijk materiaal zijn dat niet kan roesten.
Gewone oorbellen hebben die neiging.
Maargoed, Nuek is daar meer gespecialiseerd in, en kan het je vast met zekerheid zeggen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 18:23:31 #124
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22938787
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 16:43 schreef martinuhhh het volgende:
Tuurlijk kan dat, je kunt er ook een rietje doorheen doen. Of het goed is voor je piercing is een andere vraag. Welke dikte heeft de 'oorbel' en is het een ringetje of een knopje?
Proud Powerpauper
pi_22966685
Ik heb een clithoodpiercing, daar zit een recht staafje in. Nu heb ik al vrij vaak gehoord dat je er beter een gebogen staafje in kan doen, omdat dit beter meevormt met je lijf en dus meer effect heeft. Is dit waar, want ik vind het wel heel vreemd dat ze toendertijd dan een recht staafje hebben gezet.
;)
  zondag 31 oktober 2004 @ 09:49:26 #126
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22969941
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 00:54 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb een clithoodpiercing, daar zit een recht staafje in. Nu heb ik al vrij vaak gehoord dat je er beter een gebogen staafje in kan doen, omdat dit beter meevormt met je lijf en dus meer effect heeft. Is dit waar, want ik vind het wel heel vreemd dat ze toendertijd dan een recht staafje hebben gezet.
Volgens mij hoeft een recht staafje absoluut geen probleem te zijn. Heb je er last van? Zit ie scheef of ernaast of is ie te lang?
Waar heb je de piercing laten zetten? Over het algemeen weet een piercer als hij/zijn het te piercen lichaamsdeel ziet wel wat voor type sieraad er het beste in geplaatst kan worden. Je kunt natuurlijk altijd terug om het even te laten bekijken.
Proud Powerpauper
pi_22989505
Ik heb m bij queen of rings in Rotterdam laten zetten. Een leuke zaak vond ik en kwam ook betrouwbaar op mij over.

Ik heb het idee dat mn piercing niet helemaal goed zit. Over het algemeen hoor ik altijd verhalen van allemaal enthousiaste vrouwen over het geweldige effect van deze piercing (bij (trap)lopen, fietsen en niet te vergeten tijdens de seks). Bij mij is het maar gewoon een piercing, hij zit er that's it.

Ik heb het vermoeden dat het staafje te kort is en net zijn "doel" mist zegmaar. Ik wil ook idd nog eens teruggaan om te vragen wat zij ervan zeggen. Daarom wilde ik dus ook gelijk weten of ik dan beter een gebogen staafje kan nemen ipv een rechte. Iets anders wil ik er sowieso in hebben.
;)
  maandag 1 november 2004 @ 10:59:59 #128
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_22993388
quote:
Op maandag 1 november 2004 00:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik heb het idee dat mn piercing niet helemaal goed zit. Over het algemeen hoor ik altijd verhalen van allemaal enthousiaste vrouwen over het geweldige effect van deze piercing (bij (trap)lopen, fietsen en niet te vergeten tijdens de seks). Bij mij is het maar gewoon een piercing, hij zit er that's it.
Dat is bij mij ook zo (gewoon een piercing) en ik heb wel een gebogen.
  maandag 1 november 2004 @ 11:02:39 #129
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22993449
quote:
Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Dat is bij mij ook zo (gewoon een piercing) en ik heb wel een gebogen.
Hai dafje,

Je zou em op kunnen stretchen. Dikke kans dat je het dan wel voelt.
Proud Powerpauper
pi_22994306
Hoe krijg je je piercingbolletjes weer mooi,zodat ze weer helemaal glanzen?
  maandag 1 november 2004 @ 12:46:34 #131
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_22995795
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:02 schreef Nuek het volgende:
Hai dafje,

Je zou em op kunnen stretchen. Dikke kans dat je het dan wel voelt.
Hoezo dan ineens wel dan? Volgens mij zit dat ding bij mij gewoon te strak ingepakt tussen aangrenzende delen (zie je hoe ik het woord schaamlippen ontwijk?). Er beweegt niks, dus ik voel niks. Volgens mij zou een dikker staafje daar niet veel aan helpen?
  maandag 1 november 2004 @ 13:04:32 #132
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_22996164
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hoe krijg je je piercingbolletjes weer mooi,zodat ze weer helemaal glanzen?
Nuek had in een vorig deel een goede tip door ze even in een glas te leggen met een bruistablet voor de reiniging van een gebit (zoals kukident). Daar krijg je ze echt schoon mee, maar krasjes e.d. krijg je er natuurlijk niet vanaf. Dan zal je gewoon een nieuw balletje moeten halen.
  maandag 1 november 2004 @ 16:53:19 #133
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23000714
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:46 schreef dafjedaf het volgende:

[..]

Hoezo dan ineens wel dan? Volgens mij zit dat ding bij mij gewoon te strak ingepakt tussen aangrenzende delen (zie je hoe ik het woord schaamlippen ontwijk?). Er beweegt niks, dus ik voel niks. Volgens mij zou een dikker staafje daar niet veel aan helpen?
Meer gewicht helpt denk ik wel.
Hey, ik zie hoe jij het woord SCHAAMLIPPEN ontwijk
Proud Powerpauper
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:19:17 #134
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23105090
ff een vraagie ik zit er aan te denken om een Wenkbrauw piercing te nemen... maar hoelang mag je dan neit zwemmen en zo... en mag je wel de zee in ??? (Ja ik surf/skimboard met wetsuit offcourse )

En tjah hoe kan je het dan het beste ontsmetten want op die vage Engelse sites staan allemaal rare goedjes die ik zeg maar niet kan vinden in menig Woordenboek
Live with Style.
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:37:51 #135
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23105596
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:19 schreef Patjeh het volgende:
ff een vraagie ik zit er aan te denken om een Wenkbrauw piercing te nemen... maar hoelang mag je dan neit zwemmen en zo... en mag je wel de zee in ??? (Ja ik surf/skimboard met wetsuit offcourse )

En tjah hoe kan je het dan het beste ontsmetten want op die vage Engelse sites staan allemaal rare goedjes die ik zeg maar niet kan vinden in menig Woordenboek
Volgens mij heb je dan nu de perfecte jaargetijde om je te laten piercen. Scheelt weer.
(Zwemmen zou ik zelf een wk of 5 niet doen en als het dan toch moest een likje vaseline op de gaatjes smeren zodat er geen vuil in kan komen en dat naderhand goed afspoelen).
Schoonmaken met (unicura) zeep en een druppie jodium maar de zoutwatermethode werkt ook.
Proud Powerpauper
pi_23105705
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:37 schreef Nuek het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan nu de perfecte jaargetijde om je te laten piercen. Scheelt weer.
(Zwemmen zou ik zelf een wk of 5 niet doen en als het dan toch moest een likje vaseline op de gaatjes smeren zodat er geen vuil in kan komen en dat naderhand goed afspoelen).
Schoonmaken met (unicura) zeep en een druppie jodium maar de zoutwatermethode werkt ook.
Surfen doen ze het hele jaar door, zolang er maar golven zijn.
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:42:59 #137
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23105718
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 20:42 schreef Fixers het volgende:

[..]

Surfen doen ze het hele jaar door, zolang er maar golven zijn.
Ja en? Nu is het vast iets minder leuk.
Proud Powerpauper
  vrijdag 5 november 2004 @ 21:25:13 #138
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23106852
Wetsuit ga je gewoon door, maar die Zoutwater methode... die werkt toch met de zelfde concentratie als de Zee? dus Zeewater zou op zich wel goed zijn? (Ja ok wel ff wat schoon maken met Betadine nadien maar je snapt wat ik bedoel
Live with Style.
pi_23108267
[klaagmode]

Ik mis mijn tongpiercing zoohoooo.... Hij is er nu een jaar uit, vanwege mijn werk waarbij sommige cliënten er moeite mee zouden kunnen hebben maar ik mis hem echt! Hij heeft er vijf jaar in gezeten, het voelt gewoon kaal!

[/klaagmode]

zo, dat moest er even uit

Daarnaast ben ik op zoek naar tips vwb mijn navelpiercing. Hij zit er nu iets meer dan een half jaar in en ondanks dat hij soms wat rommelt wanneer ik voor mijn werk veel heb gezeten en mijn broekrand dus wat heeft lopen irriteren gaat het prima.
Alleen zit er een klein, wat donkerder gekleurd "bultje" om het bovenste gaatje. Bultje is misschien nog een te groot woord, maar de huid is wel een andere kleur. Iemand enig idee hoe het komt en wat er eventueel aan te doen is?
  vrijdag 5 november 2004 @ 23:15:19 #140
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23109883
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 21:25 schreef Patjeh het volgende:
Wetsuit ga je gewoon door, maar die Zoutwater methode... die werkt toch met de zelfde concentratie als de Zee? dus Zeewater zou op zich wel goed zijn? (Ja ok wel ff wat schoon maken met Betadine nadien maar je snapt wat ik bedoel
Zout zeewater kan inderdaad helpen. Ik heb in de vakantie met een (teveel) opgestretchte piercing in de fjorden gezwommen en dat hielp wel. Maar om nou in de Noordzee te gaan zwemmen en te denken dat het frisse water je wond verschoond, daar geloof ik niet zo in...
Proud Powerpauper
pi_23111091
Ik zit te denken aan een wenkbrauw piercing, maar het lijkt me best pijn doen...
wat dat betreft ben ik best een schijterd...

Ik vraag me ook af, hoe groot is de kans dat zoiets uitscheurd ofzo, en als je dat staafje er uit haalt, groeit t gaatje dan weer dicht enzo?
Save a mouse, eat a pussy.
pi_23111897
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 23:53 schreef -calimero- het volgende:
Ik zit te denken aan een wenkbrauw piercing, maar het lijkt me best pijn doen...
wat dat betreft ben ik best een schijterd...

Ik vraag me ook af, hoe groot is de kans dat zoiets uitscheurd ofzo, en als je dat staafje er uit haalt, groeit t gaatje dan weer dicht enzo?
Tsja, pijn is voor iedereen verschillend. Ik vond geen van mijn piercings echt pijnlijk, maar ik kan redelijk goed pijn handelen en vind piercen (en mijn tatt. eigenlijk ook wel) een heel spirituele ervaring, ik raak in een soort trance.
Mijn mening is eigenlijk dat je het om de eventuele pijn niet moet laten. Áls je al ergens last van hebt dan is dat zo weer over en de kick daarna maakt het meer dan goed
Ik heb zelf geen ervaring met mijn wenkbrauwen maar bij mijn zus is het gebogen staafje er langzaam aan uitgegroeid tot hij bijna door de huid zichtbaar was en ze hem er uit heeft gehaald. Nu zie je altijd nog een klein litteken. Maar alweer: het is zo verschillend per persoon dat ik denk dat je er gewoon voor moet gaan. Als je die piercing écht graag wil voor je jezelf, en niet omdat het zo modieus zou zijn dan neem je dat eventuele later zichtbare gaatje voor lief, omdat het bij jezelf hoort.
  zondag 7 november 2004 @ 19:50:14 #143
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_23147768
Ik zou graag een wenkbrauwpiercing willen maar het enige wat me tegenhoud is hoe anderen daar (negatief) over zullen denken. Tuurlijk laat ik me daar niet echt door tegenhouden maar toch... Hoe zal mijn baas dit vinden bijvoorbeeld. Niemand bij mijn werkgever heeft zo'n piercing. Ik kom nooit buiten de deur voor mijn werk en ben systeembeheerd(st)er. Toch maar gewoon doen of eerst met mijn baas overleggen? Of hoort dit gewoon bij je persoonlijkheid?
  zondag 7 november 2004 @ 20:02:42 #144
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23148140
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef Beaver het volgende:
Ik zou graag een wenkbrauwpiercing willen maar het enige wat me tegenhoud is hoe anderen daar (negatief) over zullen denken. Tuurlijk laat ik me daar niet echt door tegenhouden maar toch... Hoe zal mijn baas dit vinden bijvoorbeeld. Niemand bij mijn werkgever heeft zo'n piercing. Ik kom nooit buiten de deur voor mijn werk en ben systeembeheerd(st)er. Toch maar gewoon doen of eerst met mijn baas overleggen? Of hoort dit gewoon bij je persoonlijkheid?
Normaalgesproken kun je het beste even peilen bij je werkgever of hij/zij dit niet aanstootgevend vindt.
Proud Powerpauper
  zondag 7 november 2004 @ 21:05:00 #145
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23149947
staat er iets in je contract over piercings en tattoos ??? Nee dan gewoon laten zette

Ik wacht nog ff tot van de week... morge nog Praktijk KNRB Reddend zwemme diploma in ut zwembad dus tjah ff w88 anders zat tie al
Live with Style.
pi_23150835
quote:
Op zondag 7 november 2004 19:50 schreef Beaver het volgende:
Tijdens mijn sollicitatiegesprek werd mij gevraagd of ik bezwaar zou hebben tegen het weg doen van het staafje in mijn tong omdat er cliënten zouden kunnen zijn (ik werk in de zorg) die er misschien bezwaar tegen zouden kunnen hebben.
Nu mis ik hem en twijfel ik of ik hem er niet alsnog weer laat prikken.
Ik zou het als ik jou was gewoon even luchtig met je baas overleggen, maar meer in de vorm van een mededeling dan als een vraag. Is het een vraag dan heb je meer kans dat hij nee zegt en als je het dan toch doet ga je tegen zijn "wil" in. Lijkt me dat een piercing in jouw functie geen gevolgen zal hebben.
  zondag 7 november 2004 @ 21:51:35 #147
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23151397
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:05 schreef Patjeh het volgende:
staat er iets in je contract over piercings en tattoos ??? Nee dan gewoon laten zette

Ik wacht nog ff tot van de week... morge nog Praktijk KNRB Reddend zwemme diploma in ut zwembad dus tjah ff w88 anders zat tie al
Zo werkt het in de praktijk helaas niet.
Proud Powerpauper
  zondag 7 november 2004 @ 22:08:12 #148
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23151950
jammer genoeg niet

mijn baas had er iig geen probs mee... liepen ook mensen rond met piercings... terwijl we "rol model" moesten zijn op strand (strandwacht van de zomer geweest next year again )...

dus tjah... denk niet dat ze moeilijk zullen doen..
Live with Style.
  maandag 8 november 2004 @ 13:56:36 #149
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23164800
quote:
Op zondag 7 november 2004 21:51 schreef Nuek het volgende:
Zo werkt het in de praktijk helaas niet.
Neej sommige werkgevers hebben er echt enorme problemen mee en andere vinden het juist prima.

Oh en ik moest even denken aan een opmerking die ik van een klein meisje kreeg toen ik bij de HEMA werkte met mn wenkbrauwpiercing in (ringetje).

" MAMAAA!!! Die mevrouw heeft een oorbel in zn OOG!!!"

pi_23164901
hmz ik heb voor anderhalf jaar geleden een tepelpiercing laten schieten.. egt zooo pijnlijk! na 3 maand begon die ook nog eens vreselijk te ontsteken.. en tsjah.. mn ouders mochten er nix van weten.. dus toen moest ik het zelf oplossen.. ik wou dat ding dus reinigen met alcohol.. mja dat hadden we op dat moment niet in huis.. en hij ging steeds erger ontsteken enzo.. toen heb k op een gegeven moment whisky erover heen gegoten.. was op dat moment de drank met het hoogste alcohol percentage.. dus tjah.. na een week was de onsteking btw wel weg! kheb na die tijd mn piercing dr uti gehaald en nooit meer durven in te doen.. haha :d
Fietsen is gezond, dus eet een fiets!
  maandag 8 november 2004 @ 14:03:20 #151
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23164986
dan ben je echt wel heel erg dom zeg...
  maandag 8 november 2004 @ 15:24:11 #152
106875 Patjeh
Live with Style
pi_23167068
dan ga je toch terug naar de piercer :S?
Live with Style.
pi_23167098
Ik heb net me linker boven oor weer gepiercst........

And it feels good

Binnekort weer me wenkbrauw
pi_23167173
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:59 schreef AngelUndercover het volgende:
en hij ging steeds erger ontsteken enzo.. toen heb k op een gegeven moment whisky erover heen gegoten.. was op dat moment de drank met het hoogste alcohol percentage.. dus tjah.. na een week was de onsteking btw wel weg! kheb na die tijd mn piercing dr uti gehaald en nooit meer durven in te doen.. haha :d
Jij bent wel één van de meest domme personen die ik op Fok! tegen ben gekomen. Jij bent een klassiek voorbeeld van de groep 'kinderen' die piercings een slechte naam bezorgen.
pi_23167231
quote:
Op maandag 8 november 2004 15:39 schreef Roellio het volgende:

[..]

Jij bent wel één van de meest domme personen die ik op Fok! tegen ben gekomen. Jij bent een klassiek voorbeeld van de groep 'kinderen' die piercings een slechte naam bezorgen.
idd die gast is echt raar
pi_23167244
Naalden = Piercings en Tattoo's
pi_23174020
Offtopic even weg..
En hou het svp wel een beetje respectvol.
Dank
  zondag 14 november 2004 @ 14:38:41 #158
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_23306416
ff vraagje:) heeft iemand hier een 2e tongpiercing? ik wil er graag een 2e bij en wil graag weten hoe het nou voelt. beter dan gewoon 1? of hebben mensen er spijt van gehad die dat gedaan hebben en hun 2e eruit gehaald? alvast bedankt!
  zondag 14 november 2004 @ 16:00:37 #159
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_23308115
please kan iemand hier ff reageren?
  zondag 14 november 2004 @ 16:09:03 #160
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_23308278
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:00 schreef kreeftje het volgende:
please kan iemand hier ff reageren?
Dit is een topic waarin niet zo snel gereageerd word. Al helemaal niet over vragen zoals die van jou aangezien het niet zoveel voorkomt. Je zal dus even geduld moeten hebben.
Waar ik zelf wel benieuwd naar ben is het volgende: hoe word een tweede tongpiercing geplaats? Is dat ervoor of er achter.. of misschien ernaast?
pi_23308473
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:09 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Dit is een topic waarin niet zo snel gereageerd word. Al helemaal niet over vragen zoals die van jou aangezien het niet zoveel voorkomt. Je zal dus even geduld moeten hebben.
Waar ik zelf wel benieuwd naar ben is het volgende: hoe word een tweede tongpiercing geplaats? Is dat ervoor of er achter.. of misschien ernaast?
Inderdaad, een beetje geduld hebben Kreeftje anderhalf uur is wel heel snel om te gaan kicken.

Maar ernaast? lijkt niet erg mooi asymetrisch. (of je moet de eerste ook al niet in het midden heben zitten). Ik denk eerder ervoor of erachter, afhankelijk waar de eerste zit.
pi_23308493
tvp
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  zondag 14 november 2004 @ 16:34:28 #163
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_23308868
Dat ligt eraan wat je mooi vind hé. Ik zou het graag achter mekaar willen:
maar je kunt ook naast mekaar doen.

Het is maar wat je zelf wilt:
pi_23309505
Ga volgende week weer even richting piercer..
Even zo'n kleiner staafje halen

Heb in iedergeval een nieuwe vriendin, die mijn piercing helemaal toppie vind
Ze wil er zelf ook eentje laten zetten, alleen dan ook een labret maar dan aan de linker-kant van haar lip, jammer genoeg mag dit niet van haar school :/ (ROC amsterdam, horica)
pi_23379688
heb het al eerder gevraagd, maar wil graag nog eens wat ervaringen van mensen horen met de tragus piercing, bijvoorbeeld de genezingstijd, ontstekingen?

deed het piercen erg pijn? want het is een gevoelige plek om te piercen??
Strawberry Flavour..
  woensdag 17 november 2004 @ 17:57:23 #166
74276 saaw
pi_23382398
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:04 schreef -moi- het volgende:
heb het al eerder gevraagd, maar wil graag nog eens wat ervaringen van mensen horen met de tragus piercing, bijvoorbeeld de genezingstijd, ontstekingen?

deed het piercen erg pijn? want het is een gevoelige plek om te piercen??
ik ga zelf binnenkort een traguspiercing laten zetten en heb veel geinformeerd
het piercen zelf schijnt erg veel pijn te doen maar dat duurt hooguit een seconde en dan is het voorbij

als je het goed schoon houdt en niet aan friemelt ontsteekt het niet snel en is de genezingstijd ongeveer 2 of 3 maanden
  woensdag 17 november 2004 @ 18:27:38 #167
40929 Lievelientje
Alterego: evil-line
pi_23383090
Heey mensen, leuk topic Ik heb zelf een tongpiercing, al 2 jaar. Ben er ontzettend blij mee

Maar wil wel ff reageren. Ik heb ook stage gelopen, waar ik mijn piercing uit moest doen. Ik heb hem dus 5 maand lang, elke wekdag 's ochtends uitgedaan, en na mijn stage weer ingedaan. Dit ging perfect! Hij kon er nog prima door en was helemaal niet dichtgegroeid ofzo. Dus dat is volgens mij een fabeltje...

Zit er nu echt zwaar aan te denken om een tepelpiercing te laten zetten. Ik vind dat echt zoo mooi!! Iemand hier ervaring mee? Het schijnt wel erg pijn te doen, maarja daar kan ik me wel overheen zetten. Volgens mij duurt de genezing ook lang?
| UMTC | *lurkert* |
  woensdag 17 november 2004 @ 23:06:31 #168
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23390503
quote:
Op woensdag 17 november 2004 18:27 schreef Lievelientje het volgende:
Heey mensen, leuk topic Ik heb zelf een tongpiercing, al 2 jaar. Ben er ontzettend blij mee

Maar wil wel ff reageren. Ik heb ook stage gelopen, waar ik mijn piercing uit moest doen. Ik heb hem dus 5 maand lang, elke wekdag 's ochtends uitgedaan, en na mijn stage weer ingedaan. Dit ging perfect! Hij kon er nog prima door en was helemaal niet dichtgegroeid ofzo. Dus dat is volgens mij een fabeltje...

Zit er nu echt zwaar aan te denken om een tepelpiercing te laten zetten. Ik vind dat echt zoo mooi!! Iemand hier ervaring mee? Het schijnt wel erg pijn te doen, maarja daar kan ik me wel overheen zetten. Volgens mij duurt de genezing ook lang?
Het is geen fabeltje maar misschien duurt het bij jou gewoon langer (ik kan me niet voorstellen dat het niet een heel klein beetje gekrompen is terwijl je niets in droeg).

Tepelpiercing... sinds een jaar of 12 heb ik die en ja dat deed pijn maar het duurt maar zo kort dat het daarna wel weer een lekkere pijn is.
Bij mij duurde het zo'n 3 a 4 mnd eer het echt helemaal genezen was maar bij mijn vriend heeft het wel een jaar geduurt.
Proud Powerpauper
pi_23390588
quote:
Op woensdag 17 november 2004 23:06 schreef Nuek het volgende:

[..]

Tepelpiercing... sinds een jaar of 12 heb ik die en ja dat deed pijn maar het duurt maar zo kort dat het daarna wel weer een lekkere pijn is.
Bij mij duurde het zo'n 3 a 4 mnd eer het echt helemaal genezen was maar bij mijn vriend heeft het wel een jaar geduurt.
De pijn erna was wel lekker ja
Ben ook nog nie van plan om eruit te halen, daarvoor zit hij er te kort in
pi_23390729
quote:
Op zondag 14 november 2004 14:38 schreef kreeftje het volgende:
ff vraagje:) heeft iemand hier een 2e tongpiercing? ik wil er graag een 2e bij en wil graag weten hoe het nou voelt. beter dan gewoon 1? of hebben mensen er spijt van gehad die dat gedaan hebben en hun 2e eruit gehaald? alvast bedankt!
Ik heb een 2e gehad, maar hij was te ver vooraan m'n tong gezet dus tikte naar mijn idee teveel tegen m'n tanden, daarom heb ik 'm er uitgehaald. Verder prima te doen hoor, zorg alleen dat ze beide ver genoeg naar achter zitten.
pi_23392156
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:57 schreef saaw het volgende:

[..]

ik ga zelf binnenkort een traguspiercing laten zetten en heb veel geinformeerd
het piercen zelf schijnt erg veel pijn te doen maar dat duurt hooguit een seconde en dan is het voorbij

als je het goed schoon houdt en niet aan friemelt ontsteekt het niet snel en is de genezingstijd ongeveer 2 of 3 maanden
thanks de pijn maakt me op dat moment niet uit.. tenzij het natuurlijk echt ondragelijke pijn is.. maar dat zal hopelijk bijna nooit voorkomen maar door al die rare verhalen over vergroeiingen, verliezen van je evenwichtsgevoel etc. ben ik toch een beetje bang geworden, en ben ik toch wel benieuwd naar goede/slechte ervaringen met de traguspiercing
Strawberry Flavour..
pi_23397367
Hoi!! Handig topic! heb ik wel een hoop aan..

Ik wil zaterdag een tongpiercing laten zetten maar heb er nog wat vragen over. Misschien dat jullie mij hiermee kunnen/willen helpen?

* Ik weet dat het p.p. verschilt, maar is over het algemeen je tong weer wat geslonken na 3 dagen? Lijkt me sterk dat hij dan nog op zijn dikste punt kan zitten.

* Gaan er veel mensen slissen na het zetten van een tongpiercing?

* Waarmee kun je nou het beste spoelen als je een tongpiercing hebt? Hoor ik ook verschillende dingen over.. Zit er alcohol in Listerine?

* Als je tong zo dik is, is het dan niet eng en kun je er niet in stikken? (jaja, de verhalen gaan hier weer hard de ronde)

* Mag je gelijk al een plastic bolletje laten zetten in je eerste piercing?

Thanxx vast!
Bianca
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  donderdag 18 november 2004 @ 11:23:02 #173
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23397998
* Ik weet dat het p.p. verschilt, maar is over het algemeen je tong weer wat geslonken na 3 dagen? Lijkt me sterk dat hij dan nog op zijn dikste punt kan zitten.

bij mij begon het de nacht van de tweede dag erg te zakken, de tweede dag was ie het dikst bij mij.

* Gaan er veel mensen slissen na het zetten van een tongpiercing?

Ik iig niet

* Waarmee kun je nou het beste spoelen als je een tongpiercing hebt? Hoor ik ook verschillende dingen over.. Zit er alcohol in Listerine?

Ik moest daarmee spoelen, volgens mij zit er wel alcohol in.

* Als je tong zo dik is, is het dan niet eng en kun je er niet in stikken? (jaja, de verhalen gaan hier weer hard de ronde)

Je tong kan niet dikker worden dan het lange staafje, en dat gaat nog prima. Hij is ook dik aan de voorkant, niet aan de kant van je keel. Als ie dikker zou worden dan het staafje voel je dat het heel erg knelt en dan moet je dus ook terug naar de piercer (hij hoort niet zo dik te worden).

* Mag je gelijk al een plastic bolletje laten zetten in je eerste piercing?

Van mijn piercer mocht dat niet, na 6 weken wel.
pi_23532382
(Begin nieuw topic)

Hi Fooks,
Ik zit ff met een probleempje... Ik wil al een tijdje heel graag een tongpiercing laten zetten. Ik heb heel vaak op internet gezocht enzo, en daar kom je toch best veel nadelen tegen van een tongpiercing... Ook heb ik vele forums bezocht, en daar zegt toch zo'n 99% "gewoon laten zetten, hardstikke leuk, bijna geen nadelen, etc etc." Nu ben ik eigenlijk wel op zoek naar mensen die wél problemen hebben gehad met hun tongpiercing. Mn gebit/gezondheid is me nl wel wat meer waard dan zo'n sieraad...
Alvast bedankt voor de medewerking!
Gr Eef

[ Bericht 5% gewijzigd door Brennie op 24-11-2004 01:58:53 (Toevoeging ivm mergen.) ]
  woensdag 24 november 2004 @ 01:07:31 #175
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_23532673
MIsschien is et een idee om even na te denken. Naar mijn idee zijn er tegenwoordig meer meiden met een piercing dan zonder. De hele orginaliteit is er af. Ik zou het je niet aanraden.
  woensdag 24 november 2004 @ 01:12:35 #176
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_23532710
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:04 schreef drrad het volgende:
-Edit-
Tja, das het risico als je een topic plaats na 1-en

IIG zou ik het niet doen. Het leuke is er zo'n beetje vanaf. Hoor ook van veel meiden dat ze hem niet meer dragen omdet het toch gaan irriteren en omdat het niet meer leuk is.

[ Bericht 18% gewijzigd door Brennie op 24-11-2004 01:53:54 ]
So we just called him Fred
pi_23532716
lelijk slecht voor je tanden en je kan minder goed proeven

niet doen dus
  woensdag 24 november 2004 @ 01:13:56 #178
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23532719
Ik vind het mooi!

En het zoent lekker.
Al is dat misschien meer het idee van een tongpiercing wat het lekker maakt........
.
..
...
....
  woensdag 24 november 2004 @ 01:18:41 #179
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_23532753
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:13 schreef OreO het volgende:
lelijk slecht voor je tanden
Dat ding zit in je tong hoor, niet in je tanden.
Trouwens, volgens de tandarts is zo'n beetje alles slecht voor je tanden...
Hij zei tegen mij 8 jaar geleden dat ik teveel cola dronk en dat (als ik op hetzelfde tempo door zou gaan), ik voor mn 20ste geen tand meer zou hebben... over 3 maanden word ik 22...
Dus dat een tongpiercing slecht is voor je tanden betwijfel ik.
So we just called him Fred
  woensdag 24 november 2004 @ 01:19:01 #180
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_23532756
Ontopic:

Nadelen:

Hij kan natuurlijk altijd ontsteken....
Een vriendin van mij liep 2 weken met een dikke tong rond.
Hij kan ook nog verkeerd gezet worden.
In het ergste geval zetten ze hem te ver naar achteren, waardoor de tongriem beschadigt.
Het kan dan zijn dat je opnieuw moet leren praten.
Maar dat laatste gebeurt zo goed als nooit.
.
..
...
....
  woensdag 24 november 2004 @ 01:19:54 #181
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_23532769
gewoon doen !
in mijn geval heb ik tot nu toe (1,5 jaar) geen problemen ondervonden!
Neerkomen wel!
  Vis een optie? woensdag 24 november 2004 @ 01:20:03 #182
70532 loveli
N
pi_23532771
Heb je snel littekens of heel je goed? Als je lelijk helende littekens hebt, zal een piercing ook minder mooi helen.
De tong is een spier, dus heel andes dan een oor. Als dat gaat ontsteken zwelt je tong op. Niet leuk. Zoek in medische boeken naar plaatjes van wat er kan misgaan bij tongpiercings. Dan denk je nog een paar keer na voordat je er een neemt.
De een kan alles doen zonder problemen, de ander heeft snel iets te pakken. Ik laat nog geen gaatjes in m'n oren schieten omdat ik snel iets te pakken heb en hele lelijke littekens krijg. Toen een vriendin dacht over een navelpiercing, heeft een andere vriendin (studente geneeskunde) een aantal foto's laten zien van piercings die waren mislukt. In sommige gevallen worden lichaams vreemde dingen uit het lichaam gewerkt, piercings die het lichaam uit groeien. Sindsdien hoef ik geen piercing meer.
crap in = crap out
  woensdag 24 november 2004 @ 01:20:36 #183
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_23532776
, 14 punt Gif!
Anyhow, een meisje dat ik ken daar was het helemaal gaan infecteren en daardoor kon ze 6 dagen niets eten omdat haar tong te opgezwollen werd. Uiteindelijk kon ze na 6 dagen vloeibaar voedsel eindelijk weer normaal eten, en ze ging dan ook meteen naar de mac.
Daar bleek al het eerste euvel van haar tongpiercing, want bij de tongzoen die ze me daarna gaf kwamen meteen stukjes sla en gemalen karton vanachter haar tongpiercing mee!

Dus mijn advies : NIET DOEN, tenzij je als een schimmelend hert door het leven wilt. Bla!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_23532794
Het is inderdaad slecht voor je tanden. Je tikt namelijk met de piercing tegen je tanden aan en zo gaat het glazuur eraf. Ik zou het dus niet doen, tenzij je van gaatjes houdt...
pi_23532840
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:18 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Dat ding zit in je tong hoor, niet in je tanden.
Trouwens, volgens de tandarts is zo'n beetje alles slecht voor je tanden...
Hij zei tegen mij 8 jaar geleden dat ik teveel cola dronk en dat (als ik op hetzelfde tempo door zou gaan), ik voor mn 20ste geen tand meer zou hebben... over 3 maanden word ik 22...
Dus dat een tongpiercing slecht is voor je tanden betwijfel ik.
slecht voor de glazuur.
ja duh er zijn heel veel dingen slecht voor je tanden.
  woensdag 24 november 2004 @ 01:34:53 #186
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_23532948
je smaak gaat achter uit
pi_23533126
Opruimslot.
Je kan het maar beter gewoon laten je puberale, kinderachtige en kansloze reacties te plaatsen na 24 uur..
Ben er 9 van de 10 keer.
Topic laat ik mergen met het centrale topic over piercings.
Daar zitten de volwassen mensen

Nu weer even open hier!

[ Bericht 0% gewijzigd door Brennie op 24-11-2004 02:05:20 ]
pi_23533152
Je zit op een leeftijd dat dit soort dingen allemaal spannend zijn omdat iedereen zo'n ding heeft. Het probleem is dat het niet omkeerbaar is. Wil je geen tongpiercing meer op je 35e, dan zit je met een gat in je tong. Ik wil het je in ieder geval niet aanraden.

Het doet pijn
Je zit er voor altijd aan vast.
Je kan doodbloeden als ze een groot bloedvat raken.
Je glazuur gaat 100% zeker korter mee dan wanneer je geen tongpiercing hebt.
Je zal altijd in het begin het idee hebben dat je anders praat.
Het kan negatief werken bij een sollicitatie (of je moet bij een sexclub ofzoiets gaan werken).
Je smaak kan minder worden of je kan sommige smaken helemaal niet meer proeven.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_23533200
Weer 3 berichten weg!
Gewoon ONTOPIC reageren.
Een mening wordt niet gevraagd.
Dank
  woensdag 24 november 2004 @ 02:07:45 #190
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_23533227
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:04 schreef Brennie het volgende:
Weer 3 berichten weg!
Gewoon ONTOPIC reageren.
Een mening wordt niet gevraagd.
Dank
Als iets wat mooi zou moeten zijn gewoon lelijk is is dat toch een argument dat tegen het nemen van een tongpiercing pleit?

Ik snap het probleem niet.

Ontopic:

Tongpiercings zijn lelijk.
pi_23533244
Bij haar
Bij mij pas wel op met mn tandglazuur
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_23533251
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:22 schreef pyridine het volgende:
Het is inderdaad slecht voor je tanden. Je tikt namelijk met de piercing tegen je tanden aan en zo gaat het glazuur eraf. Ik zou het dus niet doen, tenzij je van gaatjes houdt...
Dat hoeft helemaal niet, ik heb die van mij wat verder achteraan laten zetten, hij komt nooit in aanraking met mijn tanden. En anders kun je altijd een plastic bolletje erop zetten als je je tanden wilt beschermen.
pi_23533270
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:58 schreef dahei het volgende:Het probleem is dat het niet omkeerbaar is. Wil je geen tongpiercing meer op je 35e, dan zit je met een gat in je tong. Ik wil het je in ieder geval niet aanraden.

....
Je zit er voor altijd aan vast.
Je smaak kan minder worden of je kan sommige smaken helemaal niet meer proeven.
Wie heeft je dit allemaal wijsgemaakt?

Het gaatje in je tong groeit vrijwel direct dicht nadat de piercing eruit is. Weg, niks meer van te zien. Net als met oorbellen

En je smaak gaat er ook echt niet minder van worden hoor, dat zou ik wel erg jammer vinden als dat echt waar zou zijn
pi_23533300
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:55 schreef Brennie het volgende:
Opruimslot.
Je kan het maar beter gewoon laten je puberale, kinderachtige en kansloze reacties te plaatsen na 24 uur..
Ben er 9 van de 10 keer.
Topic laat ik mergen met het centrale topic over piercings.
Daar zitten de volwassen mensen
Wat nou onvolwassen? TS maakt er zelf ook een bende van. In MSN taal praten wordt op Fok! meestal niet zo goed ontvangen, en om over die hoofdletters nog maar te zwijgen. Bovendien vind ik het niet gebruiken van de search wel een slotje waardig. Niks mergen.
pi_23533312
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:12 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Het gaatje in je tong groeit vrijwel direct dicht nadat de piercing eruit is. Weg, niks meer van te zien. Net als met oorbellen
Nou blijkbaar niet altijd, want ik heb in totaal zes gaatjes in mijn lieflijke oorlelletjes en die zijn nog steeds open, ondanks het feit dat ik echt al jaren geen oorbellen meer draag. (Kreeg ineens rode, dikke, jeukende oorlellen van elke oorbel die ook maar in de buurt van mijn oren kwam).

Maar ik geloof je meteen als je zegt dat een gaatje in je tong meteen dichtgroeit hoor, want ik heb 0,0 verstand van tongpiercings. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23533322
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:19 schreef MUUS het volgende:

[..]

Nou blijkbaar niet altijd, want ik heb in totaal zes gaatjes in mijn lieflijke oorlelletjes en die zijn nog steeds open, ondanks het feit dat ik echt al jaren geen oorbellen meer draag. (Kreeg ineens rode, dikke, jeukende oorlellen van elke oorbel die ook maar in de buurt van mijn oren kwam).

Maar ik geloof je meteen als je zegt dat een gaatje in je tong meteen dichtgroeit hoor, want ik heb 0,0 verstand van tongpiercings. .
Whehe, is bij iedereen anders volgens mij, mijn oorgaatjes zitten na 2 dagen al dicht Maar een tong heelt erg snel, ik ga hem bv ook geen dag uitdoen ofzo
pi_23533340
Wat dacht je van een loden piercing, heel hip.
pi_23533349
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:07 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Als iets wat mooi zou moeten zijn gewoon lelijk is is dat toch een argument dat tegen het nemen van een tongpiercing pleit?

Ik snap het probleem niet.

Ontopic: Lees de ervaringen uit alle delen van het centrale piercingtopic eens.
Een tong is btw goed doorbloed, dacht ik zo. ( ivm genezing)

Ontopic:

Tongpiercings zijn lelijk.
Ze vraagt om voor en nadelen, dat is punt 1.
Ten 2e is het mooi of lelijk zijn van een piercing geen argument in dit geval.
Aangezien dat subjectief is en de ts het zelf al mooi vindt.

@ Steijn:

Actie= reactie.
Ze heeft in eerste instantie die shit niet uitgelokt.
Zoek geen excuses, je was gewoon aan het etteren.

En nu kap ik met happen op deze ongein.

Ontopic nog even: lees de ervaringen uit alle delen van het centrale piercingtopic eens.

[ Bericht 10% gewijzigd door Brennie op 24-11-2004 02:32:18 ]
pi_23533368
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:19 schreef MUUS het volgende:

[..]
(Kreeg ineens rode, dikke, jeukende oorlellen van elke oorbel die ook maar in de buurt van mijn oren kwam).
Bloemkooloren, noem ik ze voor het gemak maar even Welk soort metaal dan ook, maakt niks uit bij mij.......goud, zilver, chirugisch staal. Maakt geen donder uit, mijn lichaam stoot het af.

En dat dan in mijn tong........neeuuuuuh. Ik sla een beurt over

* Morwen is puur natuur, zelfs horloges en armbandjes vinden mij niet lief
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_23533370
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:13 schreef OreO het volgende:
lelijk slecht voor je tanden en je kan minder goed proeven

niet doen dus
minder goed proeven? wat een bs
en slecht voor je tanden alleen maar als je er zo fucking irritant persee de hele tijd mee langs je tanden moet klooien om te laten zien dat je een pierce hebt, met gewoon praten en eten etc, raaktie mijn tanden niet eens.

Belangrijk: ga naar een goeie piercer! Het dikworden is ook goed tegen te gaan, gewoon ijsklontjes sabbelen de eerste dagen. Met een dag of 10 is het al genezen als je het een beetje goed verzorgt (goed spoelen met desinfecterend mondwater etc)
De eerste dagen slis je een beetje, maar dat is ook omdat je nog een te groot staafje erin hebt dan, zodra dat verwisseld is na de genezing is dat ook weer over.

En het niet meer doen omdat het niet meer origineel is? Iets als een piercing of een tattoo doen omdat je zo nodig origineel moet zijn is wel de stomste reden die ik kan bedenken, je moet het doen oor jezelf, of het nu wel of niet origineel is boeit niet.
pi_23533385
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:29 schreef Morwen het volgende:

[..]

Bloemkooloren, noem ik ze voor het gemak maar even Welk soort metaal dan ook, maakt niks uit bij mij.......goud, zilver, chirugisch staal. Maakt geen donder uit, mijn lichaam stoot het af.

En dat dan in mijn tong........neeuuuuuh. Ik sla een beurt over

* MUUS is puur natuur, zelfs horloges en armbandjes vinden mij niet lief
Mwoah, ik heb al jaren een piercing in mijn navel en daar heb ik helemaal geen last van. Dat je die reactie bij oorbellen krijgt, wil nog niet zeggen dat je elders geen sieraden zou kunnen verdragen.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_23533396
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:32 schreef MUUS het volgende:

[..]

Mwoah, ik heb al jaren een piercing in mijn navel en daar heb ik helemaal geen last van. Dat je die reactie bij oorbellen krijgt, wil nog niet zeggen dat je elders geen sieraden zou kunnen verdragen.
titanium! das het antwoord.

en idd, je lijf kan best het ene wel en het andere niet verdragen.
  woensdag 24 november 2004 @ 02:35:25 #203
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_23533407
quote:
Op woensdag 24 november 2004 00:44 schreef drrad het volgende:
(Begin nieuw topic)
Ik wil al een tijdje heel graag een tongpiercing laten zetten.
Waarom?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23533442
veel fabels trouwens hier

gat in je tong? haal een tongpierce eruit en na een uur krijg je em er al niet meer in. Je zal wellicht een stipje als litteken blijven zien, op je tong, who cares. (Note: NIET te vergelijken met gaatjes in oren ed. mond heelt extreem snel)

Het is btw de minst pijnlijke piercing die er is (mits goed gezet he ) en ook de snelst genezende, mond heelt nou eenmaal idioot snel. (10 dagen duurde het bij mij)

Alle risico's die genoemd worden zijn vergelijkbaar met het risico wat je hebt als je een schaafwond niet goed schoonmaakt bv. dat kan ook lelijk gaan ontsteken... (als je het dan ook nog eens uit de hand laat lopen that is)

Overigens heb ik nog nooit problemen gehad met sollicitatiegesprekken en ik werk momenteel op het gemeentehuis..

Er kan maar 1 goede reden zijn om het niet te doen en dat is dat je het niet echt wilt.

Zorg trouwens, als je het gaat doen, dat je wel een slachtoffer paraat hebt om te zoenen na een weekje of twee, want tegen die tijd zal je een "drang" hebben om je tongpierce uit te testen :p
pi_23533447
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:33 schreef MarMar het volgende:

[..]

titanium! das het antwoord.

en idd, je lijf kan best het ene wel en het andere niet verdragen.
Titanium? Heb je dat ook voor oorbellen enzo? Die andere stoffen verdraag ik echt niet
Only Human
pi_23533463
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:42 schreef Morwen het volgende:

[..]

Titanium? Heb je dat ook voor oorbellen enzo? Die andere stoffen verdraag ik echt niet
Denk wel dat dat er is, misschien eens bij een pierceshop langsgaan, daar hebben ze wel titanium sieraadjes.
pi_23533470
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:42 schreef MarMar het volgende:
Overigens heb ik nog nooit problemen gehad met sollicitatiegesprekken en ik werk momenteel op het gemeentehuis..
Dat zegt dus al genoeg.
pi_23533484
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Denk wel dat dat er is, misschien eens bij een pierceshop langsgaan, daar hebben ze wel titanium sieraadjes.
Heerlijk, je lichaam vol hangen met zware metalen.
pi_23533487
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik ga het zeker onthouden, misschien kan ik dan ook eens een horloge dragen

* Morwen gaat mannetje morgen eens een term geven
Only Human
pi_23533490
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:49 schreef Steijn het volgende:

[..]

Heerlijk, je lichaam vol hangen met zware metalen.
Voel je niks van hoor
pi_23533494
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:46 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat zegt dus al genoeg.
Oh? Goh, in een gemeentehuis lopen nogthans meer van dat soort 14-in-een-dozijn studentikoze saaie droplullen rond dan een beetje spannende vrouwen met een tongpiercing... (Dat soort gastjes komt trouwens opvallend veel "toevallig" net bij de koffieautomaat als ik koffie ga halen.. zeiken over "kan niet, hoort niet, niet verzorgd" maar ondertussen...)

Sommige mensen onderscheiden zich alleen door de kleur streepjes op hun polotruitjes (later als ze groot zijn door verschillende stropdas), andere mensen zijn gewoon zichzelf.
pi_23533496
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:50 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Voel je niks van hoor :')
Wel als je 60 bent. Dan komen de gezwellen ineens opzetten.
pi_23533506
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:50 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Voel je niks van hoor
Precies, tenzij je zo'n mietje bent wat al gilt bij een bloedprikje (waarbij een naald ietsjes verder je lijf ingaat dan bij een piercje)
pi_23533510
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:52 schreef MarMar het volgende:

[..]

Precies, tenzij je zo'n mietje bent wat al gilt bij een bloedprikje (waarbij een naald ietsjes verder je lijf ingaat dan bij een piercje)
En mannen kunnen toch al minder hebben als vrouwen, dat is algemeen bekend
pi_23533514
quote:

[..]

Je weet kennelijk niet eens wat zware metalen zijn.
pi_23533529
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:51 schreef MarMar het volgende:
Oh? Goh, in een gemeentehuis lopen nogthans meer van dat soort 14-in-een-dozijn studentikoze saaie droplullen rond dan een beetje spannende vrouwen met een tongpiercing...
Spannend? Het is voor mij eerder toonbeeld van hoerigheid. Als ik in je fotoboek kijkt past dat dus wel bij jou. Stelletje potten.
quote:
(Dat soort gastjes komt trouwens opvallend veel "toevallig" net bij de koffieautomaat als ik koffie ga halen.. zeiken over "kan niet, hoort niet, niet verzorgd" maar ondertussen...)
Ik kan me niet voorstellen. Hoger opgeleiden hebben meestal wat meer smaak dan eerste de beste Friese boer.
quote:
Sommige mensen onderscheiden zich alleen door de kleur streepjes op hun polotruitjes (later als ze groot zijn door verschillende stropdas), andere mensen zijn gewoon zichzelf.
Ik heb ook effen modellen hoor.
pi_23533535
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:54 schreef Steijn het volgende:

[..]

Je weet kennelijk niet eens wat zware metalen zijn.
ik reageer op "doet geen pijn"

Maar waarom moet jij je irritant eigenwijze betweterige studentenkop weer mengen in dingen waar je a) de ballen verstand van hebt b) alleen maar over kan zeiken?

Jij vindt piercings niet mooi, ik vind studentikoze uiterlijkjes inclusief bloempotkapsel en polokraagje niet mooi, klaar.

Maar als je zo nodig mensen wilt afzeiken omdat ze andere dingen dan jij leuk/mooi vinden, bring it on... trieste bedoening dat de kids van tegenwoordig al zo narrowminded zijn, meestal zie je stomme vooroordelen bijvoorbeeld bij ouders en opa's en oma's.
pi_23533551
quote:
Op woensdag 24 november 2004 02:57 schreef Steijn het volgende:

[..]

Spannend? Het is voor mij eerder toonbeeld van hoerigheid. Als ik in je fotoboek kijkt past dat dus wel bij jou. Stelletje potten.
[..]

Ik kan me niet voorstellen. Hoger opgeleiden hebben meestal wat meer smaak dan eerste de beste Friese boer.
[..]

Ik heb ook effen modellen hoor.
"stelletje potten" veel gehoorde opmerking van gozertjes die het niet kunnen hebben dat twee vrouwen elkaar leuker vinden dan het kansloze sukkeltje zelf. (ben trouwens maar half pot )

Ik denk dat ik hoger opgeleid ben dan jij, ik denk dat ik dat zelfs wel zeker weet. Intelligenter en ruimdenkender zonder twijfel.

Goh, gedurfd, maar je hoeft in elk geval nooit na te denken wat je aantrekt als het allemaal 1 en hetzelfde is... over een eigen identiteit gesproken
pi_23533563
Zo, hap jij even, MarMar...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_23533567
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:01 schreef MarMar het volgende:

Ik denk dat ik hoger opgeleid ben dan jij, ik denk dat ik dat zelfs wel zeker weet. Intelligenter en ruimdenkender zonder twijfel.
Ik geef je weinig kans, laat je niet teveel meeslepen met de discussie, dan ga je raaskallen. telefoniste...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_23533578
Tijdens het pijpen voel ik de piercing niet speciaal. Het ziet er wel extra geil uit als ze wat ermee speelt dan.
Maar dit zal wel niet doorslaggevend zijn.
pi_23533585
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:05 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

Ik geef je weinig kans, laat je niet teveel meeslepen met de discussie, dan ga je raaskallen. telefoniste...
Mwach, aangezien meneertje nog bezig is en ik al een aantal dingen gedaan heb in mijn leventje ben ik er vrij zeker van telefoniste/typiste etc. ben ik omdat ik geen zin heb in een drukke fulltime baan naast het mammazijn, prima baantje voor een paar dagen in de week
pi_23533592
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:04 schreef Oblivion het volgende:
Zo, hap jij even, MarMar...
Mwach het betweterige menneke steekt overal de kop op, I'll eat him alive
  woensdag 24 november 2004 @ 03:11:20 #224
15080 static
pi_23533600
quote:

[..]

That would be me.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_23533617
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:11 schreef static het volgende:

[..]

That would be me.
no kidding? een bloedprik voel je toch helemaal niet, of ist het idee alleen al?
  woensdag 24 november 2004 @ 03:16:43 #226
15080 static
pi_23533632
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

no kidding? een bloedprik voel je toch helemaal niet, of ist het idee alleen al?
Ik ga zappen als ik een naald op de tv zie.
Ik was erbij toen mijn beste maatje Elvira een tattoo liet zetten in haar schaamstreek. Ik heb er nog kromme vingers van.
pi_23533641
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:09 schreef MarMar het volgende: I'll eat him alive
To catch him, you must first understand him You can't catch what you don't understand........and is it worth the chase?

Just my two cents
Only Human
pi_23533672
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:18 schreef Morwen het volgende:

[..]

To catch him, you must first understand him You can't catch what you don't understand........and is it worth the chase?

Just my two cents
Laat mij nou maar spelen komt heus wel goed, zolang hij nog met argumenten komt die slaan als een kut op een drumstel krijg ik niet bepaald de rillingen van zijn "tegenstand"

@Static: ik hoef het ook niet altijd te zien, maar kan er zelf wel goed tegen, hoewel ik altijd ff de andere kant op kijk bij een prikje. Mijn theorie: vroeger vaak in en uit ziekenhuizen geweest, ik wist als kid niet beter dan om de zoveel tijd een prik in mijn arm te krijgen, het went misschien wel gewoon. Maar infeite doet het echt niet veel pijn, op je tong bijten doet 20 keer meer pijn dan een tongpierce. Volgende keer als je een bloedprik moet gewoon netjes vuist maken en de andere kant op kijken, zal je zien dat het meevalt.
  woensdag 24 november 2004 @ 03:38:11 #229
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_23533761
quote:
Op woensdag 24 november 2004 01:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
MIsschien is et een idee om even na te denken. Naar mijn idee zijn er tegenwoordig meer meiden met een piercing dan zonder. De hele orginaliteit is er af. Ik zou het je niet aanraden.
Omdat de orginaliteit ervan af is? Jij verdient gewoon een zeer snijdende opmerking... maar ik beheers me en doe het niet...

Heb zelf ook een tongpiercing gehad (maar aangezien ik er de hele tijd mee zat te klooien, heb ik hem op een gegeven moment per ongeluk doorgeslikt :S) en ik moet zeggen dat het een best geinig gevoel is. Goed, in het begin doet het pijn, maar na een week is het behoorlijk plezierig. Wat de negatieve kanten betreft: Pijn... Soms bijt je er per ongeluk op (dit is echter sporadisch... ongeveer net zo vaak als dat je op je tong bijt) en dat KAN je een stukje tand kosten... Je zit vaak met die piercing tegen je tanden aan te wrijven, denk dat dat het glazuur nogal bekrast.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_23533793
quote:
Op woensdag 24 november 2004 03:38 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Omdat de orginaliteit ervan af is? Jij verdient gewoon een zeer snijdende opmerking... maar ik beheers me en doe het niet...

Heb zelf ook een tongpiercing gehad (maar aangezien ik er de hele tijd mee zat te klooien, heb ik hem op een gegeven moment per ongeluk doorgeslikt :S) en ik moet zeggen dat het een best geinig gevoel is. Goed, in het begin doet het pijn, maar na een week is het behoorlijk plezierig. Wat de negatieve kanten betreft: Pijn... Soms bijt je er per ongeluk op (dit is echter sporadisch... ongeveer net zo vaak als dat je op je tong bijt) en dat KAN je een stukje tand kosten... Je zit vaak met die piercing tegen je tanden aan te wrijven, denk dat dat het glazuur nogal bekrast.
Ach jah, beetje stoeien kan je ook een stukje tand kosten met een beetje pech

Die pijn heb ik overigens geen last van gehad, maar het schijnt dat mijn pijngrens achtelijk hoog is.

Dat tegen je tanden wrijven hoef je niet persee te doen en erop bijten is in het begin als je er nog niet helemaal aan gewend bent denk ik, ik heb daar nu nooit meer last van.

Heb mijn tongpierce nu een jaartje of 5 ofzo, navelpierce zit er al 9 jaar, tattootje al 10 jaar en labretje met een onderbreking van een jaar ook een jaartje of 5 en heb er nog nooit spijt van gehad

En idd, iets doen om origineel te zijn... goede reden *NOT*

in mijn tijd was het nog wel origineel hahaha
pi_23534376
heb nou onderhand 4 jaar een tongpiercing en er geen last mee gehad.
Wat er natuurlijk veel gezegd word is dat het slecht voor je tanden is, maar dat is eigenlijk alleen maar voor de mensen die er de hele tijd mee langs de tanden raggen. (daar is dat ding dus ook niet
voor)

Een dikke tong bij het laten zetten gebeurd inderdaad maar daar kan je een medicijn voor halen bij de apotheek (heb zo gauw geen id meer hoe het heet, maar de piercing toko zal je dat vast wel kunnen vertellen.)

Een litteken bij je tong van een piercing hmm scheelt weer een piercing dan he heb je gelijk scarivication (of hoe je het ook mag schrijven, daar let ik niet op 'sochtends vroeg)

En ja wat zoenen en sex betreft dat is iets wat je moeilijk kan omschrijven, blijft toch een eigen gevoel.
Bla Bla Bla Blaadjes aan de boom
pi_23534623
Ik vind het jammer dat men denkt dat ik t doe om 'erbij te willen horen' en dat het niet 'origineel' zou zijn kan me dus niet schelen... Ik weet ook wel dat 'iedereen' al een piercing heeft. Heb zelf 2.5 jaar geleden een navelpiercing laten zetten. Origineel? Nou nee... Maar ik zet m ook niet voor de rest, ik zet m voor mezelf. Alsof mensen met een tongpiercing de hele tijd met hun tong buiten boord hangen! Ben toch geen hond?? :-s Naja ongetwijfeld zullen nu vele mensen zeggen dat ik t wel ben... Maar die goedbedoelde adviezen van "niet doen, lelijk" die ken ik nu wel... De mensen die wel serieus reageren: bedankt, ben weer n hoop wijzer :-) Die piercing gaat er komen ;-) Nog wel weer ff een paar vraagjes: hoelang na t zetten mag je geen alcohol? Doe t nl in de buurt van kerst waarschijnlijk... En heeft iemand een aan- of afrader wat piercingshops in Den Haag betreft?? Thanx,
DRRAD
  woensdag 24 november 2004 @ 11:03:12 #233
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_23536824
Ik heb er zaterdag 1 laten zetten en ik heb hem er gsiteren weer uitgehaald..
Ik kon er dus absoluut niet mee eten en mijn tong was zo dik dat zelfs het bovenste bolletje in mijn tong zat. Ik moet zeggen dat ik het erg mooi vind en het deed ook echt geen pijn, maar voor mij niet meer!
  woensdag 24 november 2004 @ 11:05:23 #234
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_23536879
Oh, ik zie nu je laatste post. Ik heb hem bij Tatoo Rob laten zetten door Piercing Lucia (in Den Haag dus) Ze wilde hem er gister niet uithalen toen ik terugging, doos! Ik raad ze dus niet meer echt aan. Misschien Frenky, die is ook wel goed qua piercen.

Ik had ook gevraagd wat met alcohol en het is niet slim om te drinken als je tong nog heel dik is en vooral zoete alcohol mocht even niet zeiden ze.
pi_23536972
Geen problemen mee gehad,zelfs met de 2e niet
pi_23540782
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef Bibikuif22 het volgende:
Oh, ik zie nu je laatste post. Ik heb hem bij Tatoo Rob laten zetten door Piercing Lucia (in Den Haag dus) Ze wilde hem er gister niet uithalen toen ik terugging, doos! Ik raad ze dus niet meer echt aan. Misschien Frenky, die is ook wel goed qua piercen.

Ik had ook gevraagd wat met alcohol en het is niet slim om te drinken als je tong nog heel dik is en vooral zoete alcohol mocht even niet zeiden ze.
Ik hoorde dat het bloedverdunnend werkt en daari\om direct na het zetten niet verstandig is. Verder is me verteld dat ik gewoon kon roken, eten en drinken zolang ik het maar in periodes deed; dus niet steeds tussendoortjes maar gewoon alles achter mekaar, eten, drinken, roken en dan goed spoelen met mondwater. (overigens zat in dat mondwater zelf ook alcohol dus ik denk niet dat alcohol slecht voor het wondje is). Belachelijk dat ze de piercing er niet uit wilden halen! Ik ben een keer gewoon een piercingzaak ingelopen waar ik nooit eerder geweest was om te vragen of zo voor mij het balletje even los konden draaien omdat ik het niet los kreeg, was geen probleem. Dus ik snap niet waar ze zo moeilijk over doen.
pi_23546983
quote:
Op woensdag 24 november 2004 11:05 schreef Bibikuif22 het volgende:

Belachelijk zeg! Helemaal als je bedenkt dat je hem daar hebt laten zetten!
ik heb mijn tongpiercing daar jaren geleden ook laten zetten. Dat was echt een kwestie van twee tellen ogen dicht en ze ramde hem er door heen. Niet zeuren, betalen! Nu zou me dat niet meer gebeuren maar toen was ik zo onbekend met het hele piercing-gedoe en zo zenuwachtig dat ik het maar voor lief nam
pi_23607073

Tadaaaaaa
Oorbel dr in, ipv van met zo'n stom balletje .
pi_23607433
Je kunt toch ook lipringetje kopen zonder balletje? Heb ik ook gedaan
pi_23607824
Kon ik nergens vinden .
  zaterdag 27 november 2004 @ 15:53:39 #241
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23608374
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef martinuhhh het volgende:
Kon ik nergens vinden .
Wat voor een oorbel is het? Het lijkt me namelijk niet verstandig
Proud Powerpauper
pi_23608862
Heb weer eens wat terug gelezen, tijd topic niet gevolgd. Even iets dat mij opviel:

Het lijkt mij dat een tongpiercing je smaak wel kan beinvloeden, op dezelfde wijze als een metalen vullingen dat kunnen doen. Contact tussen metaal en metaal geeft elektrische spanningen,dus niet gaan kauwen op alu-folie.

Van de week op vara-laat (donderdag) diverse tattoo, piercing en ander body-modification liefhebbers. Onder andere een demonstratie traditioneel tatoeeren (twee stokjes, vaste hand en heel veel geduld).

Meer on-topic: de play-piercing die ze lieten zien. Meisje met 2 rijen ringetjes in d'r rug en een lintje er door heen. Gaf een korset idee, best mooi. Maar er werdt bijgezegd dat ringetjes op deze plaats niet blijven inzitten er binnen de kortste keren uitgroeien, is dat echt zo?

Een vorbeeldje hoe dat er ongeveer uiziet kan je vinden bij BME

[ Bericht 9% gewijzigd door Fixers op 27-11-2004 16:31:42 ]
  zaterdag 27 november 2004 @ 16:36:29 #243
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23609175
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:19 schreef Fixers het volgende:
Heb weer eens wat terug gelezen, tijd topic niet gevolgd. Even iets dat mij opviel:

Het lijkt mij dat een tongpiercing je smaak wel kan beinvloeden, op dezelfde wijze als een metalen vullingen dat kunnen doen. Contact tussen metaal en metaal geeft elektrische spanningen,dus niet gaan kauwen op alu-folie.

Van de week op vara-laat (donderdag) diverse tattoo, piercing en ander body-modification liefhebbers. Onder andere een demonstratie traditioneel tatoeeren (twee stokjes, vaste hand en heel veel geduld).

Meer on-topic: de play-piercing die ze lieten zien. Meisje met 2 rijen ringetjes in d'r rug en een lintje er door heen. Gaf een korset idee, best mooi. Maar er werdt bijgezegd dat ringetjes op deze plaats niet blijven inzitten er binnen de kortste keren uitgroeien, is dat echt zo?

Een vorbeeldje hoe dat er ongeveer uiziet kan je vinden bij BME
Een piercing beinvloedt de smaak niet. Althans ik heb twee piercings in mijn mond en er nooit minder lekker door gegeten of verschil van smaak ontdekt. Je hebt daar simpelweg teveel smaakpupillen voor. Daarnaast kan ik ook gerust op een stukje alu-folie kauwen. Het heeft geen effect zoals bv. een vulling heeft.

De korsetpiercing is een rij piercings voor de 'ultieme' schoonheid. Een vriendin van me heeft het een tijdje terug laten doen voor een bodyart conventie. Deze piercings irriteren nogal en na 3,5 wk heeft ze ze eruit gehaald omdat ze begonnen uit te groeien (zoals de meeste 'surface' piercings).
Proud Powerpauper
pi_23609490
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 16:36 schreef Nuek het volgende:

[..]

Een piercing beinvloedt de smaak niet. Althans ik heb twee piercings in mijn mond en er nooit minder lekker door gegeten of verschil van smaak ontdekt. Je hebt daar simpelweg teveel smaakpupillen voor. Daarnaast kan ik ook gerust op een stukje alu-folie kauwen. Het heeft geen effect zoals bv. een vulling heeft.

De korsetpiercing is een rij piercings voor de 'ultieme' schoonheid. Een vriendin van me heeft het een tijdje terug laten doen voor een bodyart conventie. Deze piercings irriteren nogal en na 3,5 wk heeft ze ze eruit gehaald omdat ze begonnen uit te groeien (zoals de meeste 'surface' piercings).
Dat is dus meer iets voor een bijzondere outfit op een feestje.
pi_23610537
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:25 schreef martinuhhh het volgende:
Kon ik nergens vinden .
Ik heb m gehaald bij Dare 2 Wear in Amsterdam....

www.dare2wear.info
pi_23611520
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 17:39 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik heb m gehaald bij Dare 2 Wear in Amsterdam....

www.dare2wear.info
Dankje .
pi_23611537
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:53 schreef Nuek het volgende:

[..]

Wat voor een oorbel is het? Het lijkt me namelijk niet verstandig
Ik heb geen idee wat voor oorbel het is een gewone . Maar ik heb gevraagd en volgens de piercer kon het wel... maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede .
  zaterdag 27 november 2004 @ 19:04:24 #248
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23612396
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 18:23 schreef martinuhhh het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat voor oorbel het is een gewone . Maar ik heb gevraagd en volgens de piercer kon het wel... maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede .
Een 'gewone' met een dunner stukje draad ertussen waarmee je het vast maakt? Tuurlijk kan het, maar wat doet het met je piercing zelf? Dunner draad snijdt en daarnaast kan het allergische reacties geven en plaatselijk dicht groeien en ook is het niet zo hygienisch (ivm dat gaatje waar dat draad in komt waar bacterien in gaan zitten).
Proud Powerpauper
pi_23612808
zo een is het wel idd... Het leek me zelf ook al niet zo'n goed idee, maar de piercer zei dat het geen probleem was. Maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede. Amsterdam is alleen een beeetje ver weg, en ik heb geen idee waar ik ergens anders een zou kunnen halen. Maar ik ga zeker wel op zoek...
pi_23614557
Ik heb bij het zoeken naar een foto van die "corset piercing" nog wel het een en ander aan andere surface (oppervlakte) piercings gezien. Daar zitten best wel mooie tussen. Een staafje met twee bolletjes op de beide sleutelbenen bijvoorbeeld. Is weer eens wat anders, ik vind het zelfs veel smaakvoller dan een gewone ring ergens in het gezicht.
pi_23614742
Je kunt bij mijn piercingshop ook play-piercings aan laten brengen of meedoen met een sessie suspension pulling.

Ik heb daar helaas niet genoeg ballen voor.
  zaterdag 27 november 2004 @ 21:46:49 #252
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23616367
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:24 schreef martinuhhh het volgende:
zo een is het wel idd... Het leek me zelf ook al niet zo'n goed idee, maar de piercer zei dat het geen probleem was. Maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede. Amsterdam is alleen een beeetje ver weg, en ik heb geen idee waar ik ergens anders een zou kunnen halen. Maar ik ga zeker wel op zoek...
Ik weet nog steeds niet wat je exact zoekt maar er zijn vast meer oplossingen dan 1. Bv. een klein staafje ipv balletje wat tussen de 2 eindjes gezet wordt of een plat knopje met een steentje erin.
Wel eens overwogen op het web te bestellen?
Proud Powerpauper
pi_23622208
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 20:31 schreef Roellio het volgende:
Je kunt bij mijn piercingshop ook play-piercings aan laten brengen of meedoen met een sessie suspension pulling.

Ik heb daar helaas niet genoeg ballen voor.
at least you've got the balls to get pierced...

misschien is het het feit dat geen van mijn vrienden piercen cool vindt,
en niemand bereidt is om mee te gaan ook een probleempje..
zucht.... (in mijn eentje heb ik de ballen er dus niet voor..)
pi_23623567
quote:
Op zondag 28 november 2004 02:02 schreef baggyelmo het volgende:

[..]

at least you've got the balls to get pierced...

misschien is het het feit dat geen van mijn vrienden piercen cool vindt,
en niemand bereidt is om mee te gaan ook een probleempje..
zucht.... (in mijn eentje heb ik de ballen er dus niet voor..)
Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.
pi_23624771
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:46 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat je exact zoekt maar er zijn vast meer oplossingen dan 1. Bv. een klein staafje ipv balletje wat tussen de 2 eindjes gezet wordt of een plat knopje met een steentje erin.
Wel eens overwogen op het web te bestellen?
Ik ga eerst wel even gewoon wat rond zoeken maar als ik niets vinden kan ga ik uiteindelijk wel iets via internet bestellen . En bedankt voor je hulp .
pi_23625134
quote:
Op zondag 28 november 2004 04:14 schreef Roellio het volgende:

[..]

Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.
bedoel ook meer in de zin van ondersteuning om hem ook daadwerkelijk te laten zetten.. ik wil graag, maar geen guts..
  zondag 28 november 2004 @ 12:29:21 #257
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23625935
quote:
Op zondag 28 november 2004 04:14 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik heb dat adrenaline-gevoel niet echt, geloof ik. Wel als ik me laat tattoeren maar bij piercings niet. Dat gaat er te snel voor.
Proud Powerpauper
pi_23657554
Ik laat na de kerstvakantie een tongpiercing zetten... Heb al navelpiercing en gaatjes in mn oren enzo (wél gewoon bij de juwelier gedaan!). Maar moet eerst onderzoek aan mn stembanden, als dat allemaal ok is laat ik een tongpiercing zetten. Vét man!!
pi_23764596
Piercing doet pijn bij het draaien ervan?
Het draaien ook erg moeilijk gaat...
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:36:22 #260
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23764651
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 20:32 schreef Mr. Orange het volgende:
Piercing doet pijn bij het draaien ervan?
Het draaien ook erg moeilijk gaat...
Ah, ik snap.
Proud Powerpauper
pi_23765324
^
lol

Mja met mijn piercing is alles best, vanmiddag even langs geweest bij piercing-shop.

Er zat wat wild-vlees bij mijn piercing, Dat wist ik al wel..

Dus daarvoor een middeltje mee gekregen en gelijk een kleiner staafje erin laten zetten
pi_23812038
Uit gesloten topic:
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:27 schreef EminemRulezz het volgende:
Mijn wenkbrauwpiercing is ontstoken!
Deze wil ik eruit halen..

Iemand tips ? Want het lukt niet echt
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:49:59 #263
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23812191
@EminemRulezz: Het beste is de piercing er niet uit te halen maar eerst de infectie te bestrijden. Neem een borrelglaasje warm gekookt water met een 1/2 theelepeltje zout en week je huid en je piercing en herhaal dit 3 a 4x per dag. Je zult merken dat je infectie weg trekt en misschien ben je dan wel blij dat je 'em er niet meteen uitgehaald hebt. Succes.
Proud Powerpauper
pi_23815199
Ik dacht dat ik mijn ringetje niet meer los zou krijgen, dat lukte wel, maar nu krijg ik hem niet meer vast . Hij zit er nu los in .
pi_23922255
Ik heb afgelopen woe eindelijk een tongpiercing laten zetten en moet toegeven het viel allemaal reuze mee met het zetten en het verzorgen is ook nie zo moeilijk, alleen 1 vraagje kan en mag ik alweer kauwgum nemen ( waarschijnlijk domme vraag maarja )
I'm just a dreamer, I dream my life away ,I'm just a dreamer, who dreams of better days
  zondag 12 december 2004 @ 17:10:40 #266
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_23922705
ja hoor, ik ben ook een trotste eigenaar van een tongpiercing en ook een verslaafde aan kauwgom, je kunt gewoon kauwgon nemen! veel kauw plezier :-P
  maandag 13 december 2004 @ 13:40:18 #267
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23940434
quote:
Op zondag 12 december 2004 16:49 schreef pink_panter het volgende:
mag ik alweer kauwgum nemen ( waarschijnlijk domme vraag maarja )
eerst laten genezen!
  maandag 13 december 2004 @ 14:59:36 #268
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23942227
Allemaal zelfverminking, en men is er nog trots op ook....
Ik kan daar met meijn verstand echt niet bij...
Maar goed, ieder zijn meug.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23943290
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
En wat is het nut van dit bericht in deze thread?
pi_23943434
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
pi_24034000
Ik heb een tepelpiercing
Rings Of Pleasure, Haarlem.
Erg tevreden!
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_24036857
@Nuek: als je uit het oosten komt kan ik je Piercing Pro aanraden in Enschede, zeer goede ervaringen mee (ik heb zelf een tongpiercing, ringetje in mn wenkbrauw en eentje op een zeer intiem plekje), maar ik ben over Piercing pro heel tevreden wat betreft hygiene, begeleiding enzovoorts.
En verder misschien een ietwat sullige vraag...wat is in #@%-naam een tragus? Heb het onderdeel al een paar keer voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wat het is....
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:03:12 #273
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24037123
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:51 schreef Kriebeltje het volgende:
@Nuek: als je uit het oosten komt kan ik je Piercing Pro aanraden in Enschede, zeer goede ervaringen mee (ik heb zelf een tongpiercing, ringetje in mn wenkbrauw en eentje op een zeer intiem plekje), maar ik ben over Piercing pro heel tevreden wat betreft hygiene, begeleiding enzovoorts.
En verder misschien een ietwat sullige vraag...wat is in #@%-naam een tragus? Heb het onderdeel al een paar keer voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wat het is....
Haha Tnx voor de tip. Ik ken Piercing Pro maar al te goed en kan het ook een ieder aanraden.

Een tragus is een piercing door het voorste (harde) lelletje van je oor (waarmee je je oor dicht kunt drukken).
Proud Powerpauper
pi_24037224
aha...ik heb dus ook zo'n ding bedankt!
pi_24045275
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef Kriebeltje het volgende:
aha...ik heb dus ook zo'n ding bedankt!
Hahaha, das lollig.

Is er niet ergens een overzichtje te vinden met alle piercings met hun exotische namen (waar van toepassing) bij voorbeeld in een simpel tekenigetje. Ik vind het soms ook wat verwarrend.

Even bij de weg: om de een of andere reden zit ik al weken met het woord ampallang in mijn hoofd. Geen idee waarom, ik ga zo'n ding NIET laten zetten....
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:24:25 #276
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24045743
Da's wel een van de meest heavy piercings voor mannen. Volgens mij wil jij dat wel

Er zijn trouwens toch zat linkjes te vinden met uitgebreide beschrijvingen, etc.?
Bv. een goede en complete: http://www.metaflesh.com/
Proud Powerpauper
pi_24055077
Groeit een tepelpiercing snel uit?
Ik heb 2 keer een navelpiercing gehad,en beide uitgegroeit,vandaar...
pi_24055394
niekky
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:12:36 #279
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24057423
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Bij mij is nog geen enkele piercing uitgegroeid (zelfs mijn scrumper niet, hoewel deze altijd wel 1 tot 3mm inzakt).
Proud Powerpauper
pi_24067550
* innepin wil graag een labret. Ik ben alleen een beetje een schijterd...
Verder ga ik 1 januari naar Amerika, is misschien niet zo'n slim idee om 't daarvoor te doen, mbt genezen enzo? Of maakt het niet zo veel uit als ik bijv een week na het piercen wegga? (ik weet natuurlijk niet of er goede piercingshops in de buurt zitten van mijn toekomstige woonplek, vandaar.)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_24082676
Hey, ik heb ff een vraagje want ik ben wel een beetje bezorgd nu.
Ik heb 11 december (vorige week zaterdag) een tongpiercing laten zetten, daarna is mijn tong op gaan zwellen.. afgelopen vrijdag was mijn tong nog net zo dik als de zaterdag dat ik 'm had laten zetten dus ik ben terug gegaan naar de piercingshop en daar hebben ze er een langer staafje ingezet, hun woorden waren toen: "met 3 dagen moet de zwelling al heel veel verminderd zijn hoor:)". Het is nu zondag en ik zie zelf echt geen enkel verschil in zwelling.. ik maak me nu wel ontzettend veel zorgen want dit hoort toch niet? Ik zou nu toch al wel duidelijk verschil moeten zien?
pi_24084214

Zo een ga ik laten zetten als ik 16 ben .
pi_24084226
Kruisje
pi_24084241

Zo een dus .
pi_24085232
hoe zit dat nou precies bij de meeste piercingstudio's?
Piercen ze sowieso niet onder de zestien en heb je tussen je zestiende en achttiende nog toestemming van je ouders nodig?
Of heb je dat niet meer nodig als je boven de zestien bent? (ik ben zeventien).
  maandag 20 december 2004 @ 00:33:49 #286
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24094220
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:44 schreef bitchesrule88 het volgende:
Hey, ik heb ff een vraagje want ik ben wel een beetje bezorgd nu.
Ik heb 11 december (vorige week zaterdag) een tongpiercing laten zetten, daarna is mijn tong op gaan zwellen.. afgelopen vrijdag was mijn tong nog net zo dik als de zaterdag dat ik 'm had laten zetten dus ik ben terug gegaan naar de piercingshop en daar hebben ze er een langer staafje ingezet, hun woorden waren toen: "met 3 dagen moet de zwelling al heel veel verminderd zijn hoor:)". Het is nu zondag en ik zie zelf echt geen enkel verschil in zwelling.. ik maak me nu wel ontzettend veel zorgen want dit hoort toch niet? Ik zou nu toch al wel duidelijk verschil moeten zien?
De ene persoon is de andere niet. Iig niet uithalen en gewoon iets meer geduld hebben. Het is ook niet niets voor je lichaam om opeens een stuk ijzer door een spier te verwerken. Als het echt veel pijn gaat doen of als er vies spul (etter oid) uit komt zou ik me zorgen gaan maken.
Proud Powerpauper
pi_24099244
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Verschilt per persoon. Bij mij (m) zit 'ie nog exact op dezelfde plaats (ruim 4 maanden).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_24099617
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:43 schreef Adurothiel het volgende:
hoe zit dat nou precies bij de meeste piercingstudio's?
Piercen ze sowieso niet onder de zestien en heb je tussen je zestiende en achttiende nog toestemming van je ouders nodig?
Of heb je dat niet meer nodig als je boven de zestien bent? (ik ben zeventien).
Bij mijn vaste shop:

Piercen: Nooit onder de 16, tussen 16 en 18 ouder meenemen, toestemming is niet genoeg
Tattoo: Nooit onder de 18

pi_24103731
Mijn piercing is eruit. Eigen schuld, ik ging er ook niet zorgvuldig mee om. Ik ga wachten tot ik 16 ben (= over 2 maand) en dan laat ik in een goede zaak een nieuwe zetten. Samen met een scaffold .
pi_24105282
Labret is zowat bij mij genezen zit nu een kleiner-staafje en voel er totaal niks meer van

Een kerel had nu een labret aan de linker-kant van zijn lip laten zetten..

Niet al te beste piercing-shop volgens mij

Hij zei dat ze eerst zowat mis prikte en daarna hadden ze geprikt.. Toen hadden ze een te grote ring in gedaan moest het er weer uit en douwde ze het plastic staafje er gewoon weer door heen *auw*

Nu zit het nogal blauw, vraag mij af wanneer het gaat ontsteken..
pi_24106457
Eek DeadKnight wat een eng verhaal.
Maar goed ik vroeg dus iets eerder wat over een labret, heeft niemand een geruststellend antwoord? *pruil*
  maandag 20 december 2004 @ 19:13:32 #292
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24106557
innepin, misschien dien je iets duidelijker te zijn mbt waar je naartoe wilt met je vraag. Ik zie anders geen probleem.
Proud Powerpauper
pi_24107137
Ik heb zelf alleen gaatjes in mijn oren. Nou wil ik graag een labret, al een tijdje, en dan wil ik dat ook meteen Voor het eind van het jaar. Maar als er nou een grote kans is dat je naar je piercer terugmoet, voor routine/ontstekingen/hulp enzo, dan wordt het lastig, omdat ik 1 januari emigreer....
m.a.w. is het slim om nu een piercing te nemen of is het niet handig om zo snel er na weg te gaan?
  maandag 20 december 2004 @ 19:59:12 #294
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24107513
Nee, als jij naar een goeie piercer gaat en gelijk een tweede korter staafje mee neemt daaro zie ik geen probleem. Nazorg doe je zelf en niet jouw piercer. Schoon houden, goed verzorgen en vooral je vingers er van af houden zijn de keywords. Succes met je verhuizing.
Proud Powerpauper
pi_24107601
Dankjewel misschien heb ik nu de moed om naar de piercer te gaan
  donderdag 23 december 2004 @ 09:09:19 #296
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24153517
Uit gesloten topic.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Er zijn vast al veel topics over geweest, maar ik begin toch maar weer een nieuwe!

Ik wil al heel lang een piercing. Niet door m'n lip maar net daar onder. (je kunt het een kinpiercing noemen?) Ik heb er voorlopig geen geld voor maar ik weet heel erg zeker dat ik er 1 ga nemen zodra ik het geld er wel voor heb.
Nou ben ik best wel benieuwd naar hoe dat in z'n werk gaat. Doet het pijn om hem te laten zetten? Hoe lang hou je er 'last' van? Krijg je geen last met je tandvlees, aangezien de achterkant daar tegenaan zit? Dat soort dingen. Dus mensen met (kin)piercing ervaring, vertel het!
pi_24153741
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Uit gesloten topic.
[..]
DIt is een KINpiercing he.

Bedoel je dat?
pi_24154065
Ik denk dat hij een labret bedoelt.
pi_24154526
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Uit gesloten topic.
[..]
Het lijkt me een beetje een raar verhaal om last van je tandvlees te krijgen als je een piercing hebt die NIET door je lip zit. Ik denk dat jij bedoeld: niet door het "roze-gekleurde" gedeelte van je lip maar eronder, een labret dus. Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik wil er zelf ook eentje maar ik wacht nog tot februari.
pi_24154557
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:55 schreef martinuhhh het volgende:
Ik denk dat hij een labret bedoelt.
Ja, hij zegt kinpiercing?
  donderdag 23 december 2004 @ 12:02:45 #301
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24156002
best vol weer!
Piercings deel 8
Proud Powerpauper