Ik weet nog steeds niet wat je exact zoekt maar er zijn vast meer oplossingen dan 1. Bv. een klein staafje ipv balletje wat tussen de 2 eindjes gezet wordt of een plat knopje met een steentje erin.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:24 schreef martinuhhh het volgende:
zo een is het wel idd... Het leek me zelf ook al niet zo'n goed idee, maar de piercer zei dat het geen probleem was. Maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede. Amsterdam is alleen een beeetje ver weg, en ik heb geen idee waar ik ergens anders een zou kunnen halen. Maar ik ga zeker wel op zoek...
at least you've got the balls to get pierced...quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:31 schreef Roellio het volgende:
Je kunt bij mijn piercingshop ook play-piercings aan laten brengen of meedoen met een sessie suspension pulling.
Ik heb daar helaas niet genoeg ballen voor.
Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.quote:Op zondag 28 november 2004 02:02 schreef baggyelmo het volgende:
[..]
at least you've got the balls to get pierced...
misschien is het het feit dat geen van mijn vrienden piercen cool vindt,
en niemand bereidt is om mee te gaan ook een probleempje..
zucht.... (in mijn eentje heb ik de ballen er dus niet voor..)
Ik ga eerst wel even gewoon wat rond zoeken maar als ik niets vinden kan ga ik uiteindelijk wel iets via internet bestellenquote:Op zaterdag 27 november 2004 21:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat je exact zoekt maar er zijn vast meer oplossingen dan 1. Bv. een klein staafje ipv balletje wat tussen de 2 eindjes gezet wordt of een plat knopje met een steentje erin.
Wel eens overwogen op het web te bestellen?
bedoel ook meer in de zin van ondersteuning om hem ook daadwerkelijk te laten zetten.. ik wil graag, maar geen guts..quote:Op zondag 28 november 2004 04:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.
Ik heb dat adrenaline-gevoel niet echt, geloof ik. Wel als ik me laat tattoeren maar bij piercings niet. Dat gaat er te snel voor.quote:Op zondag 28 november 2004 04:14 schreef Roellio het volgende:
[..]
Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.
Ah, ik snap.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:32 schreef Mr. Orange het volgende:
Piercing doet pijn bij het draaien ervan?
Het draaien ook erg moeilijk gaat...
quote:Op maandag 6 december 2004 23:27 schreef EminemRulezz het volgende:
Mijn wenkbrauwpiercing is ontstoken!
Deze wil ik eruit halen..
Iemand tips ? Want het lukt niet echt
eerst laten genezen!quote:Op zondag 12 december 2004 16:49 schreef pink_panter het volgende:
mag ik alweer kauwgum nemen ( waarschijnlijk domme vraag maarja )
En wat is het nut van dit bericht in deze thread?quote:Op maandag 13 december 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
Allemaal zelfverminking, en men is er nog trots op ook....
Ik kan daar met meijn verstand echt niet bij...
Maar goed, ieder zijn meug.
quote:Op maandag 13 december 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
Allemaal zelfverminking, en men is er nog trots op ook....
Ik kan daar met meijn verstand echt niet bij...
Maar goed, ieder zijn meug.
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 14:51 schreef Kriebeltje het volgende:
@Nuek: als je uit het oosten komt kan ik je Piercing Pro aanraden in Enschede, zeer goede ervaringen mee (ik heb zelf een tongpiercing, ringetje in mn wenkbrauw en eentje op een zeer intiem plekje), maar ik ben over Piercing pro heel tevreden wat betreft hygiene, begeleiding enzovoorts.
En verder misschien een ietwat sullige vraag...wat is in #@%-naam een tragus? Heb het onderdeel al een paar keer voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wat het is....
Hahaha, das lollig.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef Kriebeltje het volgende:
aha...ik heb dus ook zo'n dingbedankt!
Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Bij mij is nog geen enkele piercing uitgegroeid (zelfs mijn scrumper niet, hoewel deze altijd wel 1 tot 3mm inzakt).quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Groeit een tepelpiercing snel uit?
Ik heb 2 keer een navelpiercing gehad,en beide uitgegroeit,vandaar...
De ene persoon is de andere niet. Iig niet uithalen en gewoon iets meer geduld hebben. Het is ook niet niets voor je lichaam om opeens een stuk ijzer door een spier te verwerken. Als het echt veel pijn gaat doen of als er vies spul (etter oid) uit komt zou ik me zorgen gaan maken.quote:Op zondag 19 december 2004 15:44 schreef bitchesrule88 het volgende:
Hey, ik heb ff een vraagje want ik ben wel een beetje bezorgd nu.
Ik heb 11 december (vorige week zaterdag) een tongpiercing laten zetten, daarna is mijn tong op gaan zwellen.. afgelopen vrijdag was mijn tong nog net zo dik als de zaterdag dat ik 'm had laten zetten dus ik ben terug gegaan naar de piercingshop en daar hebben ze er een langer staafje ingezet, hun woorden waren toen: "met 3 dagen moet de zwelling al heel veel verminderd zijn hoor:)". Het is nu zondag en ik zie zelf echt geen enkel verschil in zwelling.. ik maak me nu wel ontzettend veel zorgen want dit hoort toch niet? Ik zou nu toch al wel duidelijk verschil moeten zien?
Verschilt per persoon. Bij mij (m) zit 'ie nog exact op dezelfde plaats (ruim 4 maanden).quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Groeit een tepelpiercing snel uit?
Ik heb 2 keer een navelpiercing gehad,en beide uitgegroeit,vandaar...
Bij mijn vaste shop:quote:Op zondag 19 december 2004 17:43 schreef Adurothiel het volgende:
hoe zit dat nou precies bij de meeste piercingstudio's?
Piercen ze sowieso niet onder de zestien en heb je tussen je zestiende en achttiende nog toestemming van je ouders nodig?
Of heb je dat niet meer nodig als je boven de zestien bent? (ik ben zeventien).
quote:Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Er zijn vast al veel topics over geweest, maar ik begin toch maar weer een nieuwe!
Ik wil al heel lang een piercing. Niet door m'n lip maar net daar onder. (je kunt het een kinpiercing noemen?) Ik heb er voorlopig geen geld voor maar ik weet heel erg zeker dat ik er 1 ga nemen zodra ik het geld er wel voor heb.
Nou ben ik best wel benieuwd naar hoe dat in z'n werk gaat. Doet het pijn om hem te laten zetten? Hoe lang hou je er 'last' van? Krijg je geen last met je tandvlees, aangezien de achterkant daar tegenaan zit? Dat soort dingen. Dus mensen met (kin)piercing ervaring, vertel het!![]()
Het lijkt me een beetje een raar verhaal om last van je tandvlees te krijgen als je een piercing hebt die NIET door je lip zit. Ik denk dat jij bedoeld: niet door het "roze-gekleurde" gedeelte van je lip maar eronder, een labret dus. Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik wil er zelf ook eentje maar ik wacht nog tot februari.quote:
Ja, hij zegt kinpiercing?quote:Op donderdag 23 december 2004 09:55 schreef martinuhhh het volgende:
Ik denk dat hij een labret bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |