abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23614742
Je kunt bij mijn piercingshop ook play-piercings aan laten brengen of meedoen met een sessie suspension pulling.

Ik heb daar helaas niet genoeg ballen voor.
  zaterdag 27 november 2004 @ 21:46:49 #252
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23616367
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 19:24 schreef martinuhhh het volgende:
zo een is het wel idd... Het leek me zelf ook al niet zo'n goed idee, maar de piercer zei dat het geen probleem was. Maar ik ga nog wel even op zoek naar een goede. Amsterdam is alleen een beeetje ver weg, en ik heb geen idee waar ik ergens anders een zou kunnen halen. Maar ik ga zeker wel op zoek...
Ik weet nog steeds niet wat je exact zoekt maar er zijn vast meer oplossingen dan 1. Bv. een klein staafje ipv balletje wat tussen de 2 eindjes gezet wordt of een plat knopje met een steentje erin.
Wel eens overwogen op het web te bestellen?
Proud Powerpauper
pi_23622208
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 20:31 schreef Roellio het volgende:
Je kunt bij mijn piercingshop ook play-piercings aan laten brengen of meedoen met een sessie suspension pulling.

Ik heb daar helaas niet genoeg ballen voor.
at least you've got the balls to get pierced...

misschien is het het feit dat geen van mijn vrienden piercen cool vindt,
en niemand bereidt is om mee te gaan ook een probleempje..
zucht.... (in mijn eentje heb ik de ballen er dus niet voor..)
pi_23623567
quote:
Op zondag 28 november 2004 02:02 schreef baggyelmo het volgende:

[..]

at least you've got the balls to get pierced...

misschien is het het feit dat geen van mijn vrienden piercen cool vindt,
en niemand bereidt is om mee te gaan ook een probleempje..
zucht.... (in mijn eentje heb ik de ballen er dus niet voor..)
Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.
pi_23624771
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 21:46 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat je exact zoekt maar er zijn vast meer oplossingen dan 1. Bv. een klein staafje ipv balletje wat tussen de 2 eindjes gezet wordt of een plat knopje met een steentje erin.
Wel eens overwogen op het web te bestellen?
Ik ga eerst wel even gewoon wat rond zoeken maar als ik niets vinden kan ga ik uiteindelijk wel iets via internet bestellen . En bedankt voor je hulp .
pi_23625134
quote:
Op zondag 28 november 2004 04:14 schreef Roellio het volgende:

[..]

Piercen zelf is echt een kick! Ik schijt bij de dokter of de tandarts ook 7 kleuren, maar piercings zetten is echt een 'adrenaline rush', zowieso moet je het voor jezelf laten zetten en daarbij ook niet afhankelijk zijn van anderen om je te ondersteunen.
bedoel ook meer in de zin van ondersteuning om hem ook daadwerkelijk te laten zetten.. ik wil graag, maar geen guts..
  zondag 28 november 2004 @ 12:29:21 #257
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23625935
quote:
Op zondag 28 november 2004 04:14 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik heb dat adrenaline-gevoel niet echt, geloof ik. Wel als ik me laat tattoeren maar bij piercings niet. Dat gaat er te snel voor.
Proud Powerpauper
pi_23657554
Ik laat na de kerstvakantie een tongpiercing zetten... Heb al navelpiercing en gaatjes in mn oren enzo (wél gewoon bij de juwelier gedaan!). Maar moet eerst onderzoek aan mn stembanden, als dat allemaal ok is laat ik een tongpiercing zetten. Vét man!!
pi_23764596
Piercing doet pijn bij het draaien ervan?
Het draaien ook erg moeilijk gaat...
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:36:22 #260
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23764651
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 20:32 schreef Mr. Orange het volgende:
Piercing doet pijn bij het draaien ervan?
Het draaien ook erg moeilijk gaat...
Ah, ik snap.
Proud Powerpauper
pi_23765324
^
lol

Mja met mijn piercing is alles best, vanmiddag even langs geweest bij piercing-shop.

Er zat wat wild-vlees bij mijn piercing, Dat wist ik al wel..

Dus daarvoor een middeltje mee gekregen en gelijk een kleiner staafje erin laten zetten
pi_23812038
Uit gesloten topic:
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:27 schreef EminemRulezz het volgende:
Mijn wenkbrauwpiercing is ontstoken!
Deze wil ik eruit halen..

Iemand tips ? Want het lukt niet echt
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 7 december 2004 @ 00:49:59 #263
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_23812191
@EminemRulezz: Het beste is de piercing er niet uit te halen maar eerst de infectie te bestrijden. Neem een borrelglaasje warm gekookt water met een 1/2 theelepeltje zout en week je huid en je piercing en herhaal dit 3 a 4x per dag. Je zult merken dat je infectie weg trekt en misschien ben je dan wel blij dat je 'em er niet meteen uitgehaald hebt. Succes.
Proud Powerpauper
pi_23815199
Ik dacht dat ik mijn ringetje niet meer los zou krijgen, dat lukte wel, maar nu krijg ik hem niet meer vast . Hij zit er nu los in .
pi_23922255
Ik heb afgelopen woe eindelijk een tongpiercing laten zetten en moet toegeven het viel allemaal reuze mee met het zetten en het verzorgen is ook nie zo moeilijk, alleen 1 vraagje kan en mag ik alweer kauwgum nemen ( waarschijnlijk domme vraag maarja )
I'm just a dreamer, I dream my life away ,I'm just a dreamer, who dreams of better days
  zondag 12 december 2004 @ 17:10:40 #266
89715 kreeftje
Gekker kan niet..
pi_23922705
ja hoor, ik ben ook een trotste eigenaar van een tongpiercing en ook een verslaafde aan kauwgom, je kunt gewoon kauwgon nemen! veel kauw plezier :-P
Raar is zo gek nog niet.. Ik dus ook niet..
  maandag 13 december 2004 @ 13:40:18 #267
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23940434
quote:
Op zondag 12 december 2004 16:49 schreef pink_panter het volgende:
mag ik alweer kauwgum nemen ( waarschijnlijk domme vraag maarja )
eerst laten genezen!
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  maandag 13 december 2004 @ 14:59:36 #268
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23942227
Allemaal zelfverminking, en men is er nog trots op ook....
Ik kan daar met meijn verstand echt niet bij...
Maar goed, ieder zijn meug.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23943290
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
En wat is het nut van dit bericht in deze thread?
pi_23943434
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:59 schreef buzzer het volgende:
pi_24034000
Ik heb een tepelpiercing
Rings Of Pleasure, Haarlem.
Erg tevreden!
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_24036857
@Nuek: als je uit het oosten komt kan ik je Piercing Pro aanraden in Enschede, zeer goede ervaringen mee (ik heb zelf een tongpiercing, ringetje in mn wenkbrauw en eentje op een zeer intiem plekje), maar ik ben over Piercing pro heel tevreden wat betreft hygiene, begeleiding enzovoorts.
En verder misschien een ietwat sullige vraag...wat is in #@%-naam een tragus? Heb het onderdeel al een paar keer voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wat het is....
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:03:12 #273
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24037123
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:51 schreef Kriebeltje het volgende:
@Nuek: als je uit het oosten komt kan ik je Piercing Pro aanraden in Enschede, zeer goede ervaringen mee (ik heb zelf een tongpiercing, ringetje in mn wenkbrauw en eentje op een zeer intiem plekje), maar ik ben over Piercing pro heel tevreden wat betreft hygiene, begeleiding enzovoorts.
En verder misschien een ietwat sullige vraag...wat is in #@%-naam een tragus? Heb het onderdeel al een paar keer voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wat het is....
Haha Tnx voor de tip. Ik ken Piercing Pro maar al te goed en kan het ook een ieder aanraden.

Een tragus is een piercing door het voorste (harde) lelletje van je oor (waarmee je je oor dicht kunt drukken).
Proud Powerpauper
pi_24037224
aha...ik heb dus ook zo'n ding bedankt!
pi_24045275
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:08 schreef Kriebeltje het volgende:
aha...ik heb dus ook zo'n ding bedankt!
Hahaha, das lollig.

Is er niet ergens een overzichtje te vinden met alle piercings met hun exotische namen (waar van toepassing) bij voorbeeld in een simpel tekenigetje. Ik vind het soms ook wat verwarrend.

Even bij de weg: om de een of andere reden zit ik al weken met het woord ampallang in mijn hoofd. Geen idee waarom, ik ga zo'n ding NIET laten zetten....
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:24:25 #276
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24045743
Da's wel een van de meest heavy piercings voor mannen. Volgens mij wil jij dat wel

Er zijn trouwens toch zat linkjes te vinden met uitgebreide beschrijvingen, etc.?
Bv. een goede en complete: http://www.metaflesh.com/
Proud Powerpauper
pi_24055077
Groeit een tepelpiercing snel uit?
Ik heb 2 keer een navelpiercing gehad,en beide uitgegroeit,vandaar...
pi_24055394
niekky
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 18 december 2004 @ 14:12:36 #279
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24057423
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Bij mij is nog geen enkele piercing uitgegroeid (zelfs mijn scrumper niet, hoewel deze altijd wel 1 tot 3mm inzakt).
Proud Powerpauper
pi_24067550
* innepin wil graag een labret. Ik ben alleen een beetje een schijterd...
Verder ga ik 1 januari naar Amerika, is misschien niet zo'n slim idee om 't daarvoor te doen, mbt genezen enzo? Of maakt het niet zo veel uit als ik bijv een week na het piercen wegga? (ik weet natuurlijk niet of er goede piercingshops in de buurt zitten van mijn toekomstige woonplek, vandaar.)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_24082676
Hey, ik heb ff een vraagje want ik ben wel een beetje bezorgd nu.
Ik heb 11 december (vorige week zaterdag) een tongpiercing laten zetten, daarna is mijn tong op gaan zwellen.. afgelopen vrijdag was mijn tong nog net zo dik als de zaterdag dat ik 'm had laten zetten dus ik ben terug gegaan naar de piercingshop en daar hebben ze er een langer staafje ingezet, hun woorden waren toen: "met 3 dagen moet de zwelling al heel veel verminderd zijn hoor:)". Het is nu zondag en ik zie zelf echt geen enkel verschil in zwelling.. ik maak me nu wel ontzettend veel zorgen want dit hoort toch niet? Ik zou nu toch al wel duidelijk verschil moeten zien?
pi_24084214

Zo een ga ik laten zetten als ik 16 ben .
pi_24084226
Kruisje
pi_24084241

Zo een dus .
pi_24085232
hoe zit dat nou precies bij de meeste piercingstudio's?
Piercen ze sowieso niet onder de zestien en heb je tussen je zestiende en achttiende nog toestemming van je ouders nodig?
Of heb je dat niet meer nodig als je boven de zestien bent? (ik ben zeventien).
  maandag 20 december 2004 @ 00:33:49 #286
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24094220
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:44 schreef bitchesrule88 het volgende:
Hey, ik heb ff een vraagje want ik ben wel een beetje bezorgd nu.
Ik heb 11 december (vorige week zaterdag) een tongpiercing laten zetten, daarna is mijn tong op gaan zwellen.. afgelopen vrijdag was mijn tong nog net zo dik als de zaterdag dat ik 'm had laten zetten dus ik ben terug gegaan naar de piercingshop en daar hebben ze er een langer staafje ingezet, hun woorden waren toen: "met 3 dagen moet de zwelling al heel veel verminderd zijn hoor:)". Het is nu zondag en ik zie zelf echt geen enkel verschil in zwelling.. ik maak me nu wel ontzettend veel zorgen want dit hoort toch niet? Ik zou nu toch al wel duidelijk verschil moeten zien?
De ene persoon is de andere niet. Iig niet uithalen en gewoon iets meer geduld hebben. Het is ook niet niets voor je lichaam om opeens een stuk ijzer door een spier te verwerken. Als het echt veel pijn gaat doen of als er vies spul (etter oid) uit komt zou ik me zorgen gaan maken.
Proud Powerpauper
pi_24099244
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 11:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Verschilt per persoon. Bij mij (m) zit 'ie nog exact op dezelfde plaats (ruim 4 maanden).
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_24099617
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:43 schreef Adurothiel het volgende:
hoe zit dat nou precies bij de meeste piercingstudio's?
Piercen ze sowieso niet onder de zestien en heb je tussen je zestiende en achttiende nog toestemming van je ouders nodig?
Of heb je dat niet meer nodig als je boven de zestien bent? (ik ben zeventien).
Bij mijn vaste shop:

Piercen: Nooit onder de 16, tussen 16 en 18 ouder meenemen, toestemming is niet genoeg
Tattoo: Nooit onder de 18

pi_24103731
Mijn piercing is eruit. Eigen schuld, ik ging er ook niet zorgvuldig mee om. Ik ga wachten tot ik 16 ben (= over 2 maand) en dan laat ik in een goede zaak een nieuwe zetten. Samen met een scaffold .
pi_24105282
Labret is zowat bij mij genezen zit nu een kleiner-staafje en voel er totaal niks meer van

Een kerel had nu een labret aan de linker-kant van zijn lip laten zetten..

Niet al te beste piercing-shop volgens mij

Hij zei dat ze eerst zowat mis prikte en daarna hadden ze geprikt.. Toen hadden ze een te grote ring in gedaan moest het er weer uit en douwde ze het plastic staafje er gewoon weer door heen *auw*

Nu zit het nogal blauw, vraag mij af wanneer het gaat ontsteken..
pi_24106457
Eek DeadKnight wat een eng verhaal.
Maar goed ik vroeg dus iets eerder wat over een labret, heeft niemand een geruststellend antwoord? *pruil*
  maandag 20 december 2004 @ 19:13:32 #292
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24106557
innepin, misschien dien je iets duidelijker te zijn mbt waar je naartoe wilt met je vraag. Ik zie anders geen probleem.
Proud Powerpauper
pi_24107137
Ik heb zelf alleen gaatjes in mijn oren. Nou wil ik graag een labret, al een tijdje, en dan wil ik dat ook meteen Voor het eind van het jaar. Maar als er nou een grote kans is dat je naar je piercer terugmoet, voor routine/ontstekingen/hulp enzo, dan wordt het lastig, omdat ik 1 januari emigreer....
m.a.w. is het slim om nu een piercing te nemen of is het niet handig om zo snel er na weg te gaan?
  maandag 20 december 2004 @ 19:59:12 #294
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_24107513
Nee, als jij naar een goeie piercer gaat en gelijk een tweede korter staafje mee neemt daaro zie ik geen probleem. Nazorg doe je zelf en niet jouw piercer. Schoon houden, goed verzorgen en vooral je vingers er van af houden zijn de keywords. Succes met je verhuizing.
Proud Powerpauper
pi_24107601
Dankjewel misschien heb ik nu de moed om naar de piercer te gaan
  donderdag 23 december 2004 @ 09:09:19 #296
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_24153517
Uit gesloten topic.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 00:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Er zijn vast al veel topics over geweest, maar ik begin toch maar weer een nieuwe!

Ik wil al heel lang een piercing. Niet door m'n lip maar net daar onder. (je kunt het een kinpiercing noemen?) Ik heb er voorlopig geen geld voor maar ik weet heel erg zeker dat ik er 1 ga nemen zodra ik het geld er wel voor heb.
Nou ben ik best wel benieuwd naar hoe dat in z'n werk gaat. Doet het pijn om hem te laten zetten? Hoe lang hou je er 'last' van? Krijg je geen last met je tandvlees, aangezien de achterkant daar tegenaan zit? Dat soort dingen. Dus mensen met (kin)piercing ervaring, vertel het!
pi_24153741
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Uit gesloten topic.
[..]
DIt is een KINpiercing he.

Bedoel je dat?
pi_24154065
Ik denk dat hij een labret bedoelt.
pi_24154526
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Uit gesloten topic.
[..]
Het lijkt me een beetje een raar verhaal om last van je tandvlees te krijgen als je een piercing hebt die NIET door je lip zit. Ik denk dat jij bedoeld: niet door het "roze-gekleurde" gedeelte van je lip maar eronder, een labret dus. Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik wil er zelf ook eentje maar ik wacht nog tot februari.
pi_24154557
quote:
Op donderdag 23 december 2004 09:55 schreef martinuhhh het volgende:
Ik denk dat hij een labret bedoelt.
Ja, hij zegt kinpiercing?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')