Dat kan, gebeurt wel vaker bij jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Internet lag eruit![]()
Uh.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef ThunderChild het volgende:
Waar blijft je nieuwe avatar btw ??
Mooiquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef E.T. het volgende:
kwassum al kwijt!
wat ik nou toch tegenkwam: www.goldenartdesign.nl
Echt geweldige dingen om kado te krijgen als je zwanger bent (mother2be collectie)
Beetje prijzig, maar och.. dat mag de pret niet drukken toch?
O jee, een gebed zonder end ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Uh.....![]()
Heel erg mooi ET, maar idd wel heel erg duur!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:18 schreef E.T. het volgende:
kwassum al kwijt!
wat ik nou toch tegenkwam: www.goldenartdesign.nl
Echt geweldige dingen om kado te krijgen als je zwanger bent (mother2be collectie)
Beetje prijzig, maar och.. dat mag de pret niet drukken toch?
Zulke dingetjes zijn nou eenmaal vrij duur. Deze zijn ook best prijzigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:24 schreef Zabb het volgende:
[..]
Heel erg mooi ET, maar idd wel heel erg duur!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:30 schreef Jelief het volgende:
halow.. ik kom even zeuren om een aai over mijn bol... Ik ben alweer ziek, weer spugen enzo. ook nog hoofdpijn (wat doe ik dan achter de pc?) zucht, ik ga wel weer slapen...
Ow wat leuk! Doe je dat vaker??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:38 schreef jessie het volgende:
Ik heb morgen weer een kinderfeestje. Alles voorbereid. Morgen nog even haarspulletjes kopen en ik ga weer 8 meisjes omtoveren tot disco-diva's (ze gaan daarna naar de disco)
Leuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:38 schreef jessie het volgende:
Ik heb morgen weer een kinderfeestje. Alles voorbereid. Morgen nog even haarspulletjes kopen en ik ga weer 8 meisjes omtoveren tot disco-diva's (ze gaan daarna naar de disco)
WRONGquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:46 schreef Anitra het volgende:
Hey een schone luchtbel?
Hmm heb ik niet opgeletquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
WRONG
![]()
Ik heb d'r in bad gedaan
Helemaal niet, ik kon er geen wijs uit wordenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:28 schreef jessie het volgende:
Hoe spreek jij t uit luchtbel? Ben ik wel nieuwsgierig naar nu
Echt niet luchtbel zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik kon er geen wijs uit worden
Maar nu weet ik het dus
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:35 schreef jessie het volgende:
Ik spreek het overgens ook als kieliejan uit. Opbiechtpost
hoe raad je 't!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:44 schreef Spindizzy het volgende:
Straks blijk je Piet uit te moeten spreken als Dominique ofzo
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:46 schreef bixister het volgende:
[..]
hoe raad je 't!
Van mij wel hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:48 schreef babyfeet het volgende:
kan ik hier ook een geluids fragment posten?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:03 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje dat meen je toch niet, wat een stem![]()
Je had het duidelijk omschreven hoor!
geloof het of niet ik zit hier echt met een boei ik heb het spontaan warmquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:04 schreef Luchtbel het volgende:
![]()
Je klinkt hartstikke normaal joh!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:07 schreef babyfeet het volgende:
mooie vloer ook he![]()
Ja maar geboren en getogen in Utrecht...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:11 schreef babyfeet het volgende:
Spindizzy jij komt toch uit dordrecht?
Leuk is dat, had snotje ff niet tot maandagavond kunnen wachten ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:26 schreef Rewimo het volgende:
Wakker worden allemaal! Er moet gepuft worden!
Zwangerschap en Geboorte deel 109
Zwangerschap en Geboorte deel 109
Jij bent raarrrrr!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:47 schreef ThunderChild het volgende:
Overigens, is het vreemd dat je op de keukenvloer wakker wordt en totaal niet meer weet hoe je daar terecht bent gekomen ??![]()
![]()
Zou voor mij wel erg vreemd zijn ja, maar of het voor jou vreemd is weet ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk is dat, had snotje ff niet tot maandagavond kunnen wachten ??
Overigens, is het vreemd dat je op de keukenvloer wakker wordt en totaal niet meer weet hoe je daar terecht bent gekomen ??![]()
![]()
Ja maar... ja maar...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:52 schreef Rewimo het volgende:
Hm... ik verdenk Angel22Die heeft zoiets al eerder gepresteerd deze week
Is ie nog steeds zo van slag dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:59 schreef lady-wrb het volgende:
zo, luca is weer lekker naar school toe
s kijken of het dan deze keer zonder problemen is.
ik hou in elk geval mijn telefoon bij de hand voor als het niet goed gaat.
t is nu al 4 dagen trammelant hier
Shoppen rulezzzz, maar dan moet je wel shopgeld hebben!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:18 schreef moussy het volgende:
Ik wil ook shoppenIk wilde gisteravond al shoppen
Maar Peet had een auto van de zaak mee
En daar mocht ik niet in rijden
want dan moest ik eerst gistermiddag ff mn groot-rijbewijs halen
maar dat werd dan een beetje duur shoppen
![]()
Ja maar, de kinderen konden er niet in mee, anders had Peet me kunnen chauffeurenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Shoppen rulezzzz, maar dan moet je wel shopgeld hebben!
Voordeel van de auto van de zaak was wel dat je een hoop tassen erin kwijt had gekund. Dus je had een hoop kunnen kopen!
ja t is nog steeds niet je van hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is ie nog steeds zo van slag dan?Echt zielig hoor :'(
je moet moussy's signature niet zo letterlijk nemen joh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:24 schreef Kleintje het volgende:
Dus je had een hoop kunnen kopen!
mag ik je daarover mailen? ik wil het niet weer in het bankje herhalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:20 schreef moussy het volgende:
Hoe komt dat lady wrb?
tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mag ik je daarover mailen? ik wil het niet weer in het bankje herhalen
je hebt mail (denk ik)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:32 schreef moussy het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Neuh... 't zal toch wel alcohol zijn![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:47 schreef Kleintje het volgende:
Hmmm, heavy sex gehad op de grond TC?
^%$^#$%$^% Ik hoef net niet over dat traject (stap in Leiden op die trein) maar het kan wel voor vertraging zorgen natuurlijk. Bedankt voor de waarschuwing... ik hou het in de gaten vandaag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo had je dit al gezien?
Treinverkeer Amsterdam-Roosendaal ontregeld
Het treinverkeer op de lijn Amsterdam-Roosendaal is in de spits van vrijdagochtend ontregeld. Tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep heeft de NS last van een sein- en wisselstoring
jij gaat toch naar roosendaal vandaag?
www.ns.nlquote:09:17 uur Dordrecht<->Breda/Roosendaal De beperkingen als gevolg van de aanrijding tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe zijn voorbij. Het treinverkeer tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe wordt geleidelijk hervat.
09:17 uur Amsterdam<->Schiphol<->Leiden De beperkingen als gevolg van een storing van het bedieningssysteem voor seinen en wissels tussen Nieuw Vennep en Schiphol zijn voorbij. Het treinverkeer tussen Nieuw Vennep en Schiphol wordt geleidelijk hervat. Houdt u nog rekening met uitval van treinen.
zolang je niet met de trein gaat geloof ik welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:53 schreef Bubsel het volgende:
Ik ga straks winkelen in Roosendaal is toch wel een beetje veilig![]()
![]()
Kijk maar uit. De oogst van de laatste maanden: een paar moorden, brand, treinongelukken...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:53 schreef Bubsel het volgende:
Ik ga straks winkelen in Roosendaal is toch wel een beetje veilig![]()
![]()
he, zoiets heb ik ook al pas op televisie gezien. wel leuk hoor!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:33 schreef LadyS het volgende:
ooowwww..![]()
![]()
op ned 1
2 verliefde oudjes die gaan trouwen :') :')
Nu weet ik zeker dat ik een emotrut ben geworden
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:50 schreef Rewimo het volgende:
Luckepuk, gefeliciteerd met je trouwdag
Fototoestel mee danquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:30 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Thanks! (we gaan het vanmiddag vieren... bij de McDonalds!Wordt de 1e HappyMeal voor Suus!
)
het waait hier áltijdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:19 schreef Kleintje het volgende:
Oeh lekker... appelflap!
Ik ben er ook weer. Was droog op het strand, maar wel winderig en koud...
*ramt batterijen in de oplader*quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fototoestel mee dan
*neemt een appelflap, ja net geluncht, hoezo?*
zo ongeveer overal, zeker in de grote winkelketens. Er zit dus geen boekje bij? Dat kun je eventueel halen bij de vvv, of misschien is er wel een site van?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een iris cheque gekregen omdat ik coca cola getest heb
kan iemand me vertellen waar ik die in kan leveren?
Bijna overal! Jammer dat er geen boekje bijzatquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
Gefeliciteerd. Hoeveel jaar houden jullie het al met elkaar uit ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:30 schreef Luckepuk het volgende:![]()
![]()
![]()
Thanks! (we gaan het vanmiddag vieren... bij de McDonalds!Wordt de 1e HappyMeal voor Suus!
)
Vond ik zelf ook alquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:21 schreef Neva het volgende:
slimme actie TC![]()
![]()
Veel plezier en tot vanavond ik krijg visite![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar moet ik duidelijk nog aan gaan wennen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:34 schreef moussy het volgende:
[..]
het waait hier áltijd
Thanks!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoeveel jaar houden jullie het al met elkaar uit ??
Ook you thanks!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:49 schreef Spindizzy het volgende:
Feli Luckepuck...
Dat zijn de mooiste dagen. Les en ik zouden het ja-woord geven op de dag dat we 10 jaar verkering zouden hebben gehad (eind '99 zou dat zijn geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:53 schreef Luckepuk het volgende:
Thanks!
Volgens het trouwboekje al 5 jaar, maar officieel hebben we vandaag ook 10 jaar "verkering"
Neehoor je slaat absoluut niet door. Het ligt er denk ik ook wel een beetje aan of Jolie vaak doorlekt of spuugt. Je kan beter teveel dan te weinig meenemen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
Hoeveel extra kleertjes nemen jullie mee als je ergens gaat logeren?
We gaan vanavond weg en ik neem 3 setjes mee en een pyjama voor Jolie. We komen zondagavond al terug. Sla ik door of is het normaal om zoveel mee te willen nemen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:21 schreef Luchtbel het volgende:
Wasmachinehoe kom je er op
![]()
Ik zal em gelijk even mailen, thanxquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:54 schreef Luchtbel het volgende:
Miss_D hij stond hier bij De Slegte van de week voor 7 euro, misschien moet je dat de Sint ook maar als tip geven
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wi-li-jan
Do-mi-niek
Helemaal fout zeker![]()
Volgens mij spreek ik maar een paar namen standaard goed uit. Voorbeeld: Piet. Bo. Janneke.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:02 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
* miss_dynastie noteertquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:03 schreef Luchtbel het volgende:
Helemaal offtopic maar nog een tip; Wie scheep gaat van Rasha Peper, mijn lievelingsboekeen must! http://www.nl.bol.com/is-(...)=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Ooooooooooohhhhhhhhhhh!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:43 schreef melonovy het volgende:
Ah, een tipje van de sluier: Wilyan spreek je wel op zn Fries uit hoor!!!
Van de namen is er één goed....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:51 schreef poemojn het volgende:
wil-jan
do-mi-niek
ik loop volgens mij wel 3 speeltuinbankjes achter
en heb net Myrthe laten vallen..ik schrok me rot, hield haar met 1 arm vast omdat ik iets op tafel wilde leggen en toen liet zij zich achterover vallen en knalde 30-40cm lager met haar achterhoofd op het tafeltje
huilen dus.. ik heb haar getroost en laten drinken, huisarts gebeld.. als ze normaal reageert en niet ontroostbaar is is het in orde en schrok ze waarschijnlijk erg van mijn schrik.. ze slaapt nu, en over een uur moet ik haar voor de zekerheid even wakker maken, kijken of ze normaal reageert, maar waarschijnlijk is alles verder wel goed gegaan..
Nog meer tips? mail me dan op m'n msn adres, ik ben een rasechte boekofiel, het eerste dat ik op ging halen bij m'n ex, niet m'n kleren, niet m'n administratie, IK WIL MUN BOEKENquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
* Luchtbel noteert
U moest eens weten hoe erg het hier is...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga ik zeker een keer doen luchtbel, als ik mijn huidige stapel uit heb
Irischeque is de nieuwe vvv-bon, kun je dus vrijwel overal inleverenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:38 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar... je bent wel een lieve muts hoor!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Grmbl grmbl.... muts, doos... zo kan ie wel weer.
Als het zo moet...
grmbl...
dat zou toch eerder zo zijn bij een spelling met dubbel-L in het midden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Maar waarom schrijf je het dan alsof het uitgesproken moet worden als Williejan![]()
nee dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:30 schreef Spindizzy het volgende:
De y spreek je toch uit als ie?
Nee hoor, als je het met dubbel L schrijft dan spreek je het uit als Williejan (Willyan -> W i l l y a n -> Wil-lie-jan)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:15 schreef Spindizzy het volgende:
Maar waarom schrijf je het dan alsof het uitgesproken moet worden als Williejan![]()
Arme Poemojn, wat een schrik
Even geinen tussendoor...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:35 schreef bixister het volgende:
[..]
nee dus.de uitspraak van de y is nogal variabel kennelijk. maar ik vind 't wel logisch dat ie hier meer een J-functie heeft. (al houd ik ook meer van eenduidig uitspreekbare namen).
vast geen wilyan!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:38 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Even geinen tussendoor...
Ik zou als ik een zoon kreeg 'm ook naar mijn biologische vader kunnen noemen.....
3x raden hoe die heet....
Ja ik...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:45 schreef Rewimo het volgende:
Iemand nog moeite met het uitspreken van Christan?
Da's zeker een mooi badkamertje geworden. Zelfs met ligbad, maak je gek !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:02 schreef melonovy het volgende:
De foto's van de badkamer & toilet heb ik online gezet!!
Nee, is niet normaal. Je slaat door . . .quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:07 schreef Luchtbel het volgende:
Sla ik door of is het normaal om zoveel mee te willen nemen?
hoe spreek jij luca dan uit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:32 schreef Spindizzy het volgende:
Dat zal nog wat worden op een meeting. Heb geloof ik alle uitspraken van alle namen verkeerd in mijn hoofd zitten
piet?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:38 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Even geinen tussendoor...
Ik zou als ik een zoon kreeg 'm ook naar mijn biologische vader kunnen noemen.....
3x raden hoe die heet....
Nouquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:48 schreef bixister het volgende:
[..]
vast geen wilyan!
Loeka denk ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe spreek jij luca dan uit?
Ik zeg maar zo: ik zeg maar nietsquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:20 schreef ThunderChild het volgende:
Wat is er mis met "ThunderChild" ??
goeie tip!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:14 schreef beefcake het volgende:
dus je moest ze vooral niet dezelfde naam geven![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:14 schreef beefcake het volgende:
ik zag een keer bij Kopspijkers een vrouw die een verhaaltje had over tweelingen. En dat er veel verwarringen konden ontstaan, voor al bij eeneiige, dus je moest ze vooral niet dezelfde naam geven![]()
Mijn zwagertje toen hij hoorde dat Cas was geboren; KAST??KAHAAST?? Wat is dat nou voor gekke naamquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:07 schreef jessie het volgende:
Ben blij dat er met Bo en Janneke nogal voor zich spreken. Alhoewel nog mensen honderd keer vragen als ik zeg dat ze Bo heet "hoe", ik weer "Bo", hun weer "hoe", ik weer "Bo", hun weer "hoe"..... Volgende keer zeg ik dan Wylian
Loekaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe spreek jij luca dan uit?
Ik had vroeger een boxer met de naam Cas.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn zwagertje toen hij hoorde dat Cas was geboren; KAST??KAHAAST?? Wat is dat nou voor gekke naam
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:29 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn zwagertje toen hij hoorde dat Cas was geboren; KAST??KAHAAST?? Wat is dat nou voor gekke naam
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik had vroeger een boxer met de naam Cas.![]()
![]()
Ik ken een klein meisje dat Jolie heet en door mijn opa Sjonnie wordt genoemdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn ene neefje heet Sean en mijn moeder maakt daar dus Sjon van
Oh brrrr, van die echte jongensnamen voor meisjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind sjonnie voor een meisje nog wel leuk
Nou uhm.. Ik vind dus van die één-lettergreep-namen, Gaelic-namen en namen met een y erin helemaal te gek..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:20 schreef bixister het volgende:mooie naam hoor!
enneh, sorry TC, ik doel hiermee niet op jouw post hierboven.
maar jonnetje & bief, of die nou zo goed bij resp. Wilyan & Dylan zou passen...?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:17 schreef jessie het volgende:
Lady-wrbeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Lees je nou steeds over me vraag heen muts?
Hoe spreek je Luca nou uit?
Van hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:39 schreef Luchtbel het volgende:
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
Een oom van mij heet Emanuel maar die noemen ze altijd Manusquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:28 schreef Kleintje het volgende:
Mijn vriendje heet Manuel. Maar op de een of andere manier denkt iedereen dat het een wijf is want ze zeggen al heel snel emanuel.
Sja... te veel naar die seksfilms gekeken denk ik, Emanuelle....
Het is Kristanquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:52 schreef Kittyme het volgende:
[..]
Ja ik...
Is het Kristan of Kriestan?
Dat heb ik nou ook bij Saskiaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:11 schreef Lois het volgende:
/Lois hoeft gelukkig nooit uit te leggen hoe Eva en Iris uitgesproken dienen te worden.
huh? deze 2 horen toch niet bijelkaar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hoewel het na de geboorte van de dochter van Laurentien en Friso een stuk beter is geworden(en ik kan er maar niet aan wennen om mijn naam (die ik de 30 jaar ervoor nooit bij iemand anders gehoord heb) op tv te horen of in de Story te zien staan..
Hahaha als ik iets vertel hier thuis over Saskia of Elo dan begint Jeroen spontaan dat liedje te fluitenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:43 schreef Ma-Maatje het volgende:
*Uit lurkstand*
Hé ET, als jij net zo heet als de dochter van Constantijn en Laurentien dan is jouw naam is toch zo'n rock-opera-achitg liedje uit de jaren 70? Krijg je dat nooit de horen als je je voorstelt?
das de actie-fotoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:56 schreef Lois het volgende:
Is het zo achterlijk duur dan? Ik heb zo'n folder gekregen dat een foto 2 euro is.
't Zit er nog inquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:11 schreef Lois het volgende:
Rewimo hoe is het met je oog?
ja en het mooie is ik heb voor de opa's en oma's van die dure fotó 2 grotere kopieen van laten maken bij een andere foto zaak en ik was 16 euro kwijtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:01 schreef daniman het volgende:
jeetje 32 euro voor een foto ? Wat een afzetterij zeg
Ja, dat weet ik. Ik hoop dat het door de ontsteking komt. Maar als mijn oog beter is ga ik maar even langs de opticien voor alle zekerheidquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef Neva het volgende:
rewimo de sterkte van je bril moet als het goed is hoger zijn als die van je lenzen ivm afstand.. ik heb met lenzen rechts -4.5 en en met bril -5.75 en -1 cilindervorming..
Of je laat ook je moeder de foto's ophalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:09 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
Nou dan zet ik Iris zelf wel in een bollenkissiegodallemachtig
![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Of je laat ook je moeder de foto's ophalen![]()
mijn moeder vond het onzin toen ik haar erover verteldequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:24 schreef beefcake het volgende:
[..]
Of je laat ook je moeder de foto's ophalen![]()
Inderdaad Rewimo. Is de verf nog nat of zo dat we hier allemaal blijven plakkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:34 schreef Rewimo het volgende:
Als je hier eenmaal lekker op het bankje zit kom je er maar met grote moeite af hoor, Ma-Maatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |