mag ik je daarover mailen? ik wil het niet weer in het bankje herhalenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:20 schreef moussy het volgende:
Hoe komt dat lady wrb?
tuurlijk mag datquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mag ik je daarover mailen? ik wil het niet weer in het bankje herhalen
je hebt mail (denk ik)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:32 schreef moussy het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Neuh... 't zal toch wel alcohol zijn![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:47 schreef Kleintje het volgende:
Hmmm, heavy sex gehad op de grond TC?
^%$^#$%$^% Ik hoef net niet over dat traject (stap in Leiden op die trein) maar het kan wel voor vertraging zorgen natuurlijk. Bedankt voor de waarschuwing... ik hou het in de gaten vandaag.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:10 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo had je dit al gezien?
Treinverkeer Amsterdam-Roosendaal ontregeld
Het treinverkeer op de lijn Amsterdam-Roosendaal is in de spits van vrijdagochtend ontregeld. Tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep heeft de NS last van een sein- en wisselstoring
jij gaat toch naar roosendaal vandaag?
www.ns.nlquote:09:17 uur Dordrecht<->Breda/Roosendaal De beperkingen als gevolg van de aanrijding tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe zijn voorbij. Het treinverkeer tussen Dordrecht en Lage Zwaluwe wordt geleidelijk hervat.
09:17 uur Amsterdam<->Schiphol<->Leiden De beperkingen als gevolg van een storing van het bedieningssysteem voor seinen en wissels tussen Nieuw Vennep en Schiphol zijn voorbij. Het treinverkeer tussen Nieuw Vennep en Schiphol wordt geleidelijk hervat. Houdt u nog rekening met uitval van treinen.
zolang je niet met de trein gaat geloof ik welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:53 schreef Bubsel het volgende:
Ik ga straks winkelen in Roosendaal is toch wel een beetje veilig![]()
![]()
Kijk maar uit. De oogst van de laatste maanden: een paar moorden, brand, treinongelukken...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:53 schreef Bubsel het volgende:
Ik ga straks winkelen in Roosendaal is toch wel een beetje veilig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |