vind jij jezelf ook zo geestig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:43 schreef BobRooney het volgende:
tondeuse?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:43 schreef BobRooney het volgende:
tondeuse?
Ik ben bij 1 of ander kappersgedoe winkel geweest en daar werd me een olie aangeraden, baby- of kindershampoo wast dat er niet uit. Voor de rest kon deze griet me niks anders aanradenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:50 schreef sjokkie het volgende:
Ben je al bij een kappersgroothandel geweest? Die weten dat meestal wel wat je moet hebben.
Bier schijnt ook goed te zijn om haren makkelijker kambaar te maken.
zit er olie in?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb zelf ook krullen en ik gebruik anti-klit spray van gliss kur. Deze dus:
[afbeelding]
Werkt perfect, geen klitten meer!
Bier heeft meer weg van ULTRA-gel...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:50 schreef sjokkie het volgende:
...
Bier schijnt ook goed te zijn om haren makkelijker kambaar te maken.
Het is een dreumes van een jaar oud, die kan je niet vertellen om ff zn hoofd achter over te doen en zn ogen dichtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:13 schreef cacharel het volgende:
Helpt het echt niet om gewoon s ochtends het hele haar vol te smeren met cremespoeling, even in te laten trekken, uitspoelen en klaar? Een vriendin van mij heeft ook krullen maar zo lukt het haar altijd.
Dat is idd goed spul. En het is niet met olie, meer een soort waterige balsem.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat alleen dat witte olie is, omdat het er zo te zien boven op ligt. Ik ga het vanmiddag ff halen een beetje olie krijg ik er wel weer uit denk ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb even gekeken moussy, maar kan geen wijs worden uit de ingredienten... hoofdbestanddeel is water, in elk geval.
Heb dit spul zelf ook gehad. Hielp bij mij voor geen meter. Heb zelf nu een hele serie producten van "Curl Friends" voor m'n krullen. En daarnaast heb ik de "no pain daffodil detangling spray" van Knotty Girl. Helaas niet in de winkel verkrijgbaar maar wel via www.crystalscosmetics.nl. 't is wel prijzig maar werkt perfect bij mij (en ik heb al vele dingen geprobeerd hiervoor).quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[afbeelding]
Jammer, het is namelijk heel goed betaalbaar, vind ik. Ik was zelfs al zo wanhopig dat ik de schaar erin wilde zetten, maar gelukkig heb ik het niet gedaan. Het is nu goed te 'handhaven', die eigenwijze bos haar van mijquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:22 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Heb dit spul zelf ook gehad. Hielp bij mij voor geen meter.
Dat witte is een soort creme. Je krijgt er iig geen vet haar van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen dat witte olie is, omdat het er zo te zien boven op ligt. Ik ga het vanmiddag ff halen een beetje olie krijg ik er wel weer uit denk ik
eiershampoo voor honden werkte bij mij het beste toen ik nog lang haar hadquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:23 schreef Joene het volgende:
eiershampoo deed mn moeder het vroeger bij mij
das wel een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:53 schreef melonovy het volgende:
Misschien kun je tips vragen bij de rastakapper?
Mijn neefje heeft ook enorme krullen, is een blonde rastaMijn zus borstelt het geloof ik 1 keer in de week uit, na het douchen met flink wat cosmetische anti-klit goedjes en de nodige tranen...
'Die heb ik ook.. dat is voor droog en beschadigd haar..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:47 schreef Salvad0R het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |