Ik wil een felicitatietopic....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:47 schreef Nouk het volgende:
Moesten we geen SW sub? Mogen we deze wel heeeeeeeeeel snel volposten!
Ja die krijg je ook heus wel schatteke. Dirkh sinds afgelopen zondag geloof ik van klb. Enne Uio dinges al een paar weekjes van Travel.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil een felicitatietopic....
Hebben BB en PP ook gehad
Sinds wanneer zijn UIO_bladiebla en Dirkh moderator?? Toch de mededelingen maar eens nalezen...
Ja had het gelezen, toch maar eens wat meer buiten onzin kijken... Of eik meer buiten het GPD....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja die krijg je ook heus wel schatteke. Dirkh sinds afgelopen zondag geloof ik van klb. Enne Uio dinges al een paar weekjes van Travel.
Goh!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef Nouk het volgende:
Godver ga ik 3 weken niet naar college, mis ik weer van alles.
Je moet ook wel naar college gaan....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef Nouk het volgende:
wa studeerde ge eigenlijk noukquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef Nouk het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:11 schreef Nouk het volgende:
wat een eng rijtje nouk !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:31 schreef Nouk het volgende:
1) Internetenquete voor Onderzoeks en Analysedesgins doen & mailen.
2) Statistiek Multivariate analyse practicumopdracht maken en vrijdag 16.00 op bscw zetten.
3) Communicatieve invloed opdracht publiekscampagnes voorbereiden.
Zo. Nu heb ik t ff op een rijtje.
Eh ik studeer Communicatiewetenschap.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:39 schreef Nouk het volgende:
Jullie Beta types zijn wel goed in wiskunde en het fantastische programma SPSS he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |