abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:52:40 #26
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22444619
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een Iraanse bokser/worstelaar op de OS weigerde te vechten tegen een Israëliër vechten, door zich vol te vreten zodat 'ie te zwaar voor de gewichtsklasse werd, uit "solidariteit met de palestijnen" (hij was dus gewoon bang om van een Jood te verliezen).
Leuk slachtoffer rolletje..... (lekker)eten totdat je niet meer mee mag doen.
pi_22444622
quote:
Ik kan me herinneren dat er een Iraanse bokser/worstelaar op de OS weigerde te vechten tegen een Israëliër vechten, door zich vol te vreten zodat 'ie te zwaar voor de gewichtsklasse werd, uit "solidariteit met de palestijnen" (hij was dus gewoon bang om van een Jood te verliezen).
Eigenlijk had die Israelier zich moeten volmesten uit solidariteit met de Iraanse vrouwelijke gevangenen die worden verkracht zodat ze niet naar de Tuinen van Allah kunnen gaan. Maar dat zal wel een zionistische leugen zijn.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 15:56:05 #28
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22444689
quote:
Klopt. Sterker nog: De moslim was wereldkampioen en kwam in de 1e ronde een onbeduidende jood tegen.
:')
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_22444755
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 15:56 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Klopt. Sterker nog: De moslim was wereldkampioen en kwam in de 1e ronde een onbeduidende jood tegen.
Wat een debiel. Mag je een keer tegen den zionist knokken, doe je het niet
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:02:04 #30
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22444803
Eindelijk. Ik ben eruit hoe de wereld eruit ziet.

Nu kan ik op een gelukkige manier sterven.....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:02:18 #31
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22444809
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:02:36 #32
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_22444816
pi_22444876
Dan rest de vraag of een jood in het zelfde geval wél tegen een palestijn had geworsteld.
pi_22444884
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22444999
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dan rest de vraag of een jood in het zelfde geval wél tegen een palestijn had geworsteld.
Ben je het met me eens dat het in beide gevallen te zielig voor woorden is?

Het was trouwens een judo-wedstrijd
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:31:08 #36
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22445490
Men moet een vos zijn om de vallen te kennen en een leeuw om de wolven af te schrikken - Machiavelli
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_22445565
Tweevandaag zo:
quote:
Wilders en Zurcher over toetreding Turkije tot EU
Vanmiddag wordt Europa's slechtst bewaarde geheim in Brussel onthuld: De EU opent de toetredingsonderhandelingen met Turkije. Een verslag en een debat tussen gekend tegenstander van toetreding Geert Wilders en fervent voorstander en Turkije kenner prof. dr. Erik Jan Zurcher.

90 jaar Eerste Wereldoorlog: de laatste getuigen
In oktober is het 90 jaar geleden dat de eerste slag rond Ieper begon, aan het begin van de Eerste Wereldoorlog. Tussen 1914 en 1918 kwamen honderdduizenden om, omdat het gebied al die tijd een frontlinie bleef. TweeVandaag ging op zoek naar de allerlaatste ooggetuigen.
"allerlaatste ooggetuigen"

klinkt interessant.
pi_22445575
dus.

Machiavelli is gay.
pi_22445605
Tweemaal Wilders vanavond
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

Brussel akkoord over onderhandelingen Turkije

De Europese Commissie heeft onderling overeenstemming bereikt over een voorstel om met Turkije te gaan onderhandelen over lidmaatschap van de EU.

Maar niet veel Europeanen zijn enthousiast over toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Maar opvallend is dat ook veel Turken argwanend zijn. Ook in Istanbul staan voor- en tegenstanders lijnrecht tegenover elkaar. NOVA sprak daarover met schrijver Ohran Pamuk.

In de studio debatteren Geert Wilders, lid van Tweede Kamer voor de Groep Wilders, en Emine Bozkurt, europarlementariër voor de sociaaldemocraten.

Debat Cheney - Edwards
De beide vice-presidentskandidaten Dick Cheney en John Edwards hebben hun eerste debat achter de rug. In NOVA een terugblik op het debat en een portret van John Edwards, de kandidaat voor de Democraten.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:39:23 #40
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22445683
alle strategen zijn gay, kijk maar naar Joop Wijn, Boris Dittrich en al die andere misselijkmakende figuren
pi_22445793
pi_22445812
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
Je zit nu al te smullen hè, DrW
Laten ze dat door kinderen met blote handen doen? Hebben ze godverdomme nog nooit van hygiene gehoord ofzo?

woensdag 6 oktober 2004 @ 16:51:01 #43
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22445959
Volgens mij moet Turkije maar gewoon meedoen
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:52:30 #44
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22445993
Wilders 2 keer op tv? Zolang ie niet bij Harry Mens zit, heb je er nits aan...
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_22445997
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:44 schreef pberends het volgende:

[..]

Laten ze dat door kinderen met blote handen doen? Hebben ze godverdomme nog nooit van hygiene gehoord ofzo?

vast wel en van weerstand. Netjes na afloop je handen wassen en er is niets aan de hand hoor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:56:53 #46
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22446100
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Met de Axis of Evil?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 6 oktober 2004 @ 16:59:20 #47
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22446152
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Met de Axis of Evil?
Met de zwarte markt
  woensdag 6 oktober 2004 @ 17:01:35 #48
92803 Bela
homo ludens
pi_22446205
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:39 schreef Harry_Sack het volgende:
alle strategen zijn gay, kijk maar naar Joop Wijn, Boris Dittrich en al die andere misselijkmakende figuren
De held in je ikoon liet zich ook met deze scene associëren. Verhagen en Balkenende dan weer niet.
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_22446218
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 16:51 schreef Harry_Sack het volgende:
En Israël?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22446248
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 17:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

En Israël?
Met de EU nou voorlopig nog niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')