Leuk slachtoffer rolletje..... (lekker)eten totdat je niet meer mee mag doen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een Iraanse bokser/worstelaar op de OS weigerde te vechten tegen een Israëliër vechten, door zich vol te vreten zodat 'ie te zwaar voor de gewichtsklasse werd, uit "solidariteit met de palestijnen" (hij was dus gewoon bang om van een Jood te verliezen).
Eigenlijk had die Israelier zich moeten volmesten uit solidariteit met de Iraanse vrouwelijke gevangenen die worden verkracht zodat ze niet naar de Tuinen van Allah kunnen gaan. Maar dat zal wel een zionistische leugen zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:50 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een Iraanse bokser/worstelaar op de OS weigerde te vechten tegen een Israëliër vechten, door zich vol te vreten zodat 'ie te zwaar voor de gewichtsklasse werd, uit "solidariteit met de palestijnen" (hij was dus gewoon bang om van een Jood te verliezen).
Klopt. Sterker nog: De moslim was wereldkampioen en kwam in de 1e ronde een onbeduidende jood tegen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:50 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een debiel. Mag je een keer tegen den zionist knokken, doe je het nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:56 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Klopt. Sterker nog: De moslim was wereldkampioen en kwam in de 1e ronde een onbeduidende jood tegen.
![]()
Ben je het met me eens dat het in beide gevallen te zielig voor woorden is?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dan rest de vraag of een jood in het zelfde geval wél tegen een palestijn had geworsteld.
"allerlaatste ooggetuigen"quote:Wilders en Zurcher over toetreding Turkije tot EU
Vanmiddag wordt Europa's slechtst bewaarde geheim in Brussel onthuld: De EU opent de toetredingsonderhandelingen met Turkije. Een verslag en een debat tussen gekend tegenstander van toetreding Geert Wilders en fervent voorstander en Turkije kenner prof. dr. Erik Jan Zurcher.
90 jaar Eerste Wereldoorlog: de laatste getuigen
In oktober is het 90 jaar geleden dat de eerste slag rond Ieper begon, aan het begin van de Eerste Wereldoorlog. Tussen 1914 en 1918 kwamen honderdduizenden om, omdat het gebied al die tijd een frontlinie bleef. TweeVandaag ging op zoek naar de allerlaatste ooggetuigen.
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
Brussel akkoord over onderhandelingen Turkije
De Europese Commissie heeft onderling overeenstemming bereikt over een voorstel om met Turkije te gaan onderhandelen over lidmaatschap van de EU.
Maar niet veel Europeanen zijn enthousiast over toetreding van Turkije tot de Europese Unie. Maar opvallend is dat ook veel Turken argwanend zijn. Ook in Istanbul staan voor- en tegenstanders lijnrecht tegenover elkaar. NOVA sprak daarover met schrijver Ohran Pamuk.
In de studio debatteren Geert Wilders, lid van Tweede Kamer voor de Groep Wilders, en Emine Bozkurt, europarlementariër voor de sociaaldemocraten.
Debat Cheney - Edwards
De beide vice-presidentskandidaten Dick Cheney en John Edwards hebben hun eerste debat achter de rug. In NOVA een terugblik op het debat en een portret van John Edwards, de kandidaat voor de Democraten.
Laten ze dat door kinderen met blote handen doen? Hebben ze godverdomme nog nooit van hygiene gehoord ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
Je zit nu al te smullen hè, DrW
vast wel en van weerstand. Netjes na afloop je handen wassen en er is niets aan de hand hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Laten ze dat door kinderen met blote handen doen? Hebben ze godverdomme nog nooit van hygiene gehoord ofzo?![]()
![]()
Met de Axis of Evil?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij moet Turkije maar gewoon meedoen
Met de zwarte marktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met de Axis of Evil?
De held in je ikoon liet zich ook met deze scene associëren. Verhagen en Balkenende dan weer niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:39 schreef Harry_Sack het volgende:
alle strategen zijn gay, kijk maar naar Joop Wijn, Boris Dittrich en al die andere misselijkmakende figuren
En Israël?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Volgens mij moet Turkije maar gewoon meedoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |