Ga jij boezelaer thuis laten voelen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 05:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
als je iets met ONZ van doen hebt (en nog nooit in #onz geweest bent) mag je toch ook wel langskomen !quote:In principe is natuurlijk iedereen welkom, maar het is ergens wel noodzakelijk dat je tenminste iets met #onz te maken hebt of hebt gehad natuurlijk
mits GPD-er, of GPD-aanhangselquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
als je iets met ONZ van doen hebt (en nog nooit in #onz geweest bent) mag je toch ook wel langskomen !
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mits GPD-er, of GPD-aanhangsel
Komt de kwaliteit van de meet dan niet in het geding?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mits GPD-er, of GPD-aanhangsel
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Komt de kwaliteit van de meet dan niet in het geding?
geen zorgen. Geef ze een barkruk of slaapplaats in een hoek en je hebt geen kind aan zequote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Komt de kwaliteit van de meet dan niet in het geding?
ik ben bang dat dat niet aan mij is besteed.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 06:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ga jij boezelaer thuis laten voelen?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik ben bang dat dat niet aan mij is besteed.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
wil je er soms 2 x in staanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:18 schreef Schemerlamp het volgende:
Owjawel.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]!
Was een pressiemiddel om het gezeik over de te prikken datum te stakenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:55 schreef PeRi het volgende:
Okay.
Maanvis sorry, maar dat kwam omdat je een tijdje terug had gezegd dat je niet meer zou komen.
OP update!
Sorry is niet voldoende, bloeden zul je!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:26 schreef EL_REY het volgende:
ik ben er ook bij, sorry!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Sorry is niet voldoende, bloeden zul je!!!!
Pleisters?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:06 schreef EL_REY het volgende:
iemand pleisters toevallig?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:44 schreef JaWi het volgende:
Trouwens. Het maakt mij niet bijzonder veel uit wie er allemaal komen. Hoe meer mensen hoe beter. Hoe meer zielen hoe zieliger. ONZ-meet.
ja! leuk!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:25 schreef audioslaaf het volgende:
[..]
Pleisters?
Is dat zoiets als.. bier?
erm, je aanhang?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:18 schreef Xlarge het volgende:
Ik ben er ook bij
ik had otch al gzeegd dat ik er bji zou zjin?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
erm, je aanhang?
keep the soul alive!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:54 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik had otch al gzeegd dat ik er bji zou zjin?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |