Ik wil je graag zien en betasten.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan altijd.
Maar niet dat jullie dat wat boeit.
Achter in de rij aansluiten, bitte.quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:47 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik wil je graag zien en betasten.
quote:Maar dit is een heel select gezelschap.
Het feit dat je een mening hebt, hoeft niet te betekenen dat je ons daarmee lastig valtquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:05 schreef super-muffin het volgende:
Ik wil in Rotterdam
Dan kan je mede-gpd-ers ontmoetenquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:27 schreef Zwansen het volgende:
Ik zal er over nandenken...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan kan je gpd-ers ontmoeten [afbeelding]
ah, ontkenning, de hoeveelste fase was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ehm, no you're not!quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:55 schreef Maanvis het volgende:
Waarom staat mijn icoon niet in de TT, ik kom ook!
wat begrijpen de mensen niet aan # onz?quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:58 schreef cerror het volgende:
cool een meet.....
Mmmm moet ik ook maar es heen
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:58 schreef cerror het volgende:
cool een meet.....
Mmmm moet ik ook maar es heen
verhip! [14.gif]quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:02 schreef stinkie het volgende:
Het gebrek aan een icoon in de OP zou een teken kunnen zijn dat ik niet meer welkom ben
Je mag wel meej, als introduceejquote:Op dinsdag 7 september 2004 21:02 schreef stinkie het volgende:
Het gebrek aan een icoon in de OP zou een teken kunnen zijn dat ik niet meer welkom ben
Dat is al kei lang geleden mên en daar kon ik niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zei vorige keer gewoon dat ik niet kon. Jij belt 3 minuten van te voren af![]()
Een beeeeeetje onduidelijk is het natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat begrijpen de mensen niet aan # onz?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik ben trouwens eens in #onz geweest, maar vind het in #fok gezelliger.
wij vinden het ook veel gezelliger als jij in #fok zit opv #onz!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:30 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Een beeeeeetje onduidelijk is het natuurlijk ook wel.
Ik ben trouwens eens in #onz geweest, maar vind het in #fok gezelliger.
Misschien is dit erg offtopic, maar ik vind dat er een tweede #onz moet komen. Een #onz voor de rest van ONZ zegmaar. Want ja, dat jullie dat gezelliger vinden heb ik best gemerkt.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wij vinden het ook veel gezelliger als jij in #fok zit opv #onz!
Neeheeh, VAC was gewoon te lui om meer iconen op te zoeken!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:47 schreef MUUS het volgende:
Alleen de mensen in de OP mogen komen? Verder niet?
#onzin ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien is dit erg offtopic, maar ik vind dat er een tweede #onz moet komen. Een #onz voor de rest van ONZ zegmaar. Want ja, dat jullie dat gezelliger vinden heb ik best gemerkt.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
#onzin ?
die bestaat ook!
HAP HAP!!! Stuur gewoon wat fotoos van je tieten en je kont, dan mag je ook in #onz komen en gezellig meepratenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Misschien is dit erg offtopic, maar ik vind dat er een tweede #onz moet komen. Een #onz voor de rest van ONZ zegmaar. Want ja, dat jullie dat gezelliger vinden heb ik best gemerkt.
Ohhhoooooooooooo!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neeheeh, VAC was gewoon te lui om meer iconen op te zoeken!
#bagger , #kantklossen, #bier, #nikky enzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
hij is wel door mij geregd, maar je mag m hebben als je wilquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
![]()
Daar zit echter nooit iemand.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
#onzin ?
die bestaat ook!
en t is eig ook iets wat vanuit #onz bedacht is, en ik kan me niet herinneren jou ooit in #onz gezien te hebben, helaasch!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ohhhoooooooooooo!
Ik werd er meteen gede-oppedquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daar zit echter nooit iemand.
en toch heb ik m geregd!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daar zit echter nooit iemand.
Freaky, het lijkt echt op #onzquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik werd er meteen gede-opped
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:53 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Freaky, het lijkt echt op #onz
Ik heb een pleurishekel aan IRC. En MSN. En ICQ.quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en t is eig ook iets wat vanuit #onz bedacht is, en ik kan me niet herinneren jou ooit in #onz gezien te hebben, helaasch!
Hoi PPquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
#onzin ?
die bestaat ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |