Jonathan Richman - Egyptian reggea...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:41 schreef x-cynthia-x het volgende:
Ik zoek een deuntje uit de de nieuwe Douwe Egberts reclame!!!!!!!
Egyptian Reggae - Jonathan Richman als je espresso-reclame bedoelt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:41 schreef x-cynthia-x het volgende:
Ik zoek een deuntje uit de de nieuwe Douwe Egberts reclame!!!!!!!
En een linkje in jouw AT ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:02 schreef Berkery het volgende:
Linkje naar vorig topic Help ik zoek een titel/artiest - Deel 118
Zucchero waarschijnlijk, titel weet ik nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:03 schreef Sinat het volgende:
Naam: sugar roy, sugaroy, sucharoy? Kazaa geeft niets.
Sssst...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:03 schreef RichardQuest het volgende:
En een linkje in jouw AT ...
Jaaa, dat is hemquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Zucchero waarschijnlijk, titel weet ik niet
Volgens mij van de Donkey Rollers, weet helaas geen titelquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:41 schreef yogidrink het volgende:
hardcore nummer dacht ik
dance to the fucking beat hoorde ik erin.
weet iemand hoe het nummer heet?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:31 schreef Spaans het volgende:
alcoholistische versie van veldhuis en kemper ... niet "ik wou dat ik jou was" maar de parodie daarop ...
Gevondenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:53 schreef Nyluzzz het volgende:
Okay, deze is voor de mensen die Collateral hebben gezien. Hoe heet het nummer dat jenet na het begin van de film hoort? Het is een nummer van een paar jaar geleden. Het is geen echte rap en ook geen echte hiphop.
BVD![]()
Edwyn Collins - A girl like youquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:41 schreef tulpje6 het volgende:
2. Van wie is het nummer 'never met a girl like you before' (o.i.d..titel weet ik ook niet). Tis gezongen door een man, een popnummer, uit de periode 1994/ 1995. Fragm. uit nummer: 'never.....never.....never.....never...never known a girl like you before'. Ander fragm. uit nummer 'And now you come along, yes you come along (and I never known a girl like you before)'. T nummer eindigt volgens mij met een koortje wat 'yeah it's allright' een aantal keren zingt, maar dat weet ik niet zeker want ik heb het nummer niet in zn geheel op mn bandje staan.
The Pretendersquote:9. Van wie is het nummer 'I'll stand by you', gezongen door een vrouw, opgenomen in 1994 of misschien 1995, t was toen een vrij nieuw nummer geloof ik. Tekst gaat als 'I'll stand by you, won't let nobody hurt you, I'll stand by you.....darkest hour, won't let nobody hurt you, I'll stand by you'.
Old pop in an oak is goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:41 schreef tulpje6 het volgende:
4. Wat is de titel van een nummer van 'rednex' uit 1994/ 1995 ergens, en het is niet het welbekende nummer 'cotton eye Joe'. Het nummer wat ik zoek klinkt als (dat zingen ze er in) 'old pop in an oak (????)' of misschien als 'pumpin it up', ik kan er niet zo veel van maken van wat ze nu zingen eerlijk gezegd. Maar wie weet dat iemand toch de titel weet.
E-rotic klopt ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:41 schreef tulpje6 het volgende:
5. Van wie is het nummer 'max don't have sex with your ex'. Ik zat zelf te denken dat het misschien van e-rotic is, omdat die ook een ander nummer hebben wat zoiets heet als 'fred come to bed'.
Tis een dance nummer uit 1994 ergens, met zangeres/ rapper duo.
Vanwege het galopje, is het wellicht Egyptian Reggae van Jonathan Richman?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:41 schreef tulpje6 het volgende:
3. Van wie is het nummer en hoe heet het nummer wat ik nu ga beschrijven?
Ik heb het opgenomen in 1994, maar het nummer kan natuurlijk al ouder zijn dat weet ik niet.
Het is een instrumentaal nummer waarin het lijkt alsof er in gegallopeerd wordt. Over die galop heen hoor je een steeds terugkerend themaatje: 'a-c-d-d-c-a-a-c-d-f-d-c-a-a-c-g-bes-c-a-a-c-g-bes-c-a' (fragment uit thema), gespeeld door contrabas volgens mij.
Er spelen een contrabas in dus, 2 akoestische gitaren (die wel verschillend van elkaar klinken), en een shaker o.i.d.
Hoop dat iemand t weet.....
Rest volgt nogquote:1. Van wie is het nummer 'slave to the music' (o.i.d) het is een dance nummer uit 1994 of daaromtrent, door zo'n zangeres/ rapper duo wat je in die tijd veel had. Fragmentje uit nummer 'o ne na na ne o na, na na na ne ha (2X) I'm a slave to the music!'
Twenty 4 Seven - Slave to the music [1993]
2. Van wie is het nummer 'never met a girl like you before' (o.i.d..titel weet ik ook niet). Tis gezongen door een man, een popnummer, uit de periode 1994/ 1995. Fragm. uit nummer: 'never.....never.....never.....never...never known a girl like you before'. Ander fragm. uit nummer 'And now you come along, yes you come along (and I never known a girl like you before)'. T nummer eindigt volgens mij met een koortje wat 'yeah it's allright' een aantal keren zingt, maar dat weet ik niet zeker want ik heb het nummer niet in zn geheel op mn bandje staan.
Edwyn Collins - A girl like you [1994]
3. Van wie is het nummer en hoe heet het nummer wat ik nu ga beschrijven?
Ik heb het opgenomen in 1994, maar het nummer kan natuurlijk al ouder zijn dat weet ik niet.
Het is een instrumentaal nummer waarin het lijkt alsof er in gegallopeerd wordt. Over die galop heen hoor je een steeds terugkerend themaatje: 'a-c-d-d-c-a-a-c-d-f-d-c-a-a-c-g-bes-c-a-a-c-g-bes-c-a' (fragment uit thema), gespeeld door contrabas volgens mij.
Er spelen een contrabas in dus, 2 akoestische gitaren (die wel verschillend van elkaar klinken), en een shaker o.i.d.
Hoop dat iemand t weet.....
Doop - Huckleberry jam [1994]![]()
Talk Of The Town - The la la song [1994]/b]
3. Van wie is het nummer '(just) another night' o.i.d (titel weet ik ook niet). Tis een dance achtig nummer uit de periode 94/95, door een rapper+zangeres duo.
Fragment uit nummer: 'another nighjt another dream but allways you, it's like a vision of love that seems to be true....'
Ander fragm. uit nummer: 'In the night in my dreams I'm in love with you, cause you talk to me like lovers do, i feel joy I feel great cause it's still the same....'
[b] MC Sar & The Real McCoy - Another night [1993]
4. Wat is de titel van een nummer van 'rednex' uit 1994/ 1995 ergens, en het is niet het welbekende nummer 'cotton eye Joe'. Het nummer wat ik zoek klinkt als (dat zingen ze er in) 'old pop in an oak (????)' of misschien als 'pumpin it up', ik kan er niet zo veel van maken van wat ze nu zingen eerlijk gezegd. Maar wie weet dat iemand toch de titel weet.
Rednex - Old Pop in an oak [1994]
5. Van wie is het nummer 'max don't have sex with your ex'. Ik zat zelf te denken dat het misschien van e-rotic is, omdat die ook een ander nummer hebben wat zoiets heet als 'fred come to bed'.
Tis een dance nummer uit 1994 ergens, met zangeres/ rapper duo.
E-Rotic - Max don't have sex with your ex [1995]
6. Hoe heet het nummer van Paul de Leeuw (Bob en Annie), koopavond/ cobra, wat gaat over een rups die op koopavoond in de sla gevonden word en een cobra blijkt te zijn?
En van wie is het? Moet ik opschrijven dat het van Paul de Leeuw is of van Bob en Annie?
Annie de Rooy - Kopa koopavond [1994]
7. Hoe heet het nummer en van wie is het: het lijkt qua stem heel erg dat het de pet shop boys zijn, (of heel misschien iets als A-Ha of zo), en er wordt in gezongen 'take my hand' (tis niet 'take on me' of zo en ook niet 'go west' of 'suburbia' of zo hehe)
De Pet Shop Boys hadden medio october '94 ook een single uit: "Yesterday when i was mad" Maar of dat hem is....![]()
8. Hoe heet het nummer en van wie is het, tis denk ik een nummer (titelnummer) uit platvoet en zn vriendjes, maar heel zeker weet ik dat niet (kan ook uit andere film zijn). T wordt gezongen door een vrouw en gaat als 'If we hold on, together...' rest weet ik ff niet.
Diana Ross - If we hold on together [1993]
9. Van wie is het nummer 'I'll stand by you', gezongen door een vrouw, opgenomen in 1994 of misschien 1995, t was toen een vrij nieuw nummer geloof ik. Tekst gaat als 'I'll stand by you, won't let nobody hurt you, I'll stand by you.....darkest hour, won't let nobody hurt you, I'll stand by you'.
Pretenders - I'll stand by you [1994]
Volledig shot in the dark, want vandaag RTLquote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:50 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heette dat dance/trance nummer net op 538. Was het iets met Rainbow??
na Nelly Furtado en voor Maroon 5 dus
"Dance to the funky beat" zit wel in Bomb The Bass - Beat dis [1988].quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:41 schreef yogidrink het volgende:
hardcore nummer dacht ik
dance to the fucking beat hoorde ik erin.
weet iemand hoe het nummer heet?
IK heb gezocht en alles geluisterd wat er te vinden was met Bomb The Bassquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:14 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
"Dance to the funky beat" zit wel in Bomb The Bass - Beat dis [1988].
Maar je hebt het over hardcore.. dus dat zal er wel een verbastering van zijn![]()
MsN 4 Audioquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:10 schreef yogidrink het volgende:
[..]
IK heb gezocht en alles geluisterd wat er te vinden was met Bomb The Bassmaar helaas nog niet de goede gevonden.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet wat in de Axe reclame zit van die 2 mensen die steeds weer wat aantrekken tot ze weer terug zijn in de supermarkt?.
Oasis - Little James [2000]quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:45 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek een liedje van Oasis, er kwam net een stukje van het nummer eventjes op mtv.
Ik heb maar een zin van het liedj kunnen onthouden nl:
We never want to be grown ups
Weet iemand hoe dit heet? Thanx alvast![]()
Thanx!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:53 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Oasis - Little James [2000]
Theme From Mahogany - Diana Rossquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:57 schreef skiczukie het volgende:
Ben op zoek naar een nummer waarin wordt gezongen; 'Do you know.. where you're going to, Do you like the things that life is showing you, Do you know.' Ik weet dat Puff Daddy het nummer eens heeft gecoverd (Iemand die die titel óok kent?'. Thnx!
Bryan Adam - Summer of 69quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:19 schreef Boeman het volgende:
Ik zoek een plaat met deze tekst erin:
'When I like back now these summer seems too last forever'
En bedankt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Theme From Mahogany - Diana Ross
Ohjaa, bedankt!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:25 schreef Zap het volgende:
[..]
Bryan Adam - Summer of 69
Tnxquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:17 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Peter Lawlor - Getting dressed [2004]
Bron:http://info.omroep.nl/ster?nav=ehozHsHCjEtCuXtXJoH; oftewel STER.NL
white Lion - Love Don't Come Easy ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:45 schreef furanku het volgende:
Wat is dit?
http://www.xs4all.nl/~caeculus/frank/stukkie.mp3
yep lijkt mij ook: http://www.seeklyrics.com(...)n%B9t-Come-Easy.htmlquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:56 schreef Zap het volgende:
[..]
white Lion - Love Don't Come Easy ?
http://www.lyrics007.com/(...)eepest%20Lyrics.html misschien? of van rod stewart?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:55 schreef Boeman het volgende:
Enne deze dan??
'i would given you all of my heart'
Volgens SoundtrackNet is dat van James Horner en wordt ook gebruikt in 'A Beautiful Mind' en Sneakers. Het lijkt een beetje op de 'main title' van van Sneakers, maar dan misschien op een ander moment in het liedje of het is een versnelde versie.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe heet het nummer wat je hoort in de trailer van Eternal Sunshine of the Spotless Mind (in het begin, die vocals).
Klik hier voor de trailer
Tejo - Quem Que Caguetouquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:12 schreef roepdeman het volgende:
die van die marathon lopers die een auto volgen door de borstels van een wasstraat..
wie kan me helpen aan de reclame?
t gaat me eigenlijk meer om het liedje. klinkt alsof het uit brazillie dus portugees
wie o wie???
b.t.w. Sorry calvobbes (Moderator) in G.C.& Seborik (Moderator) in Muziek
volgende keer verder kijken dan mn neus lang is alweer
Misschien dat je het nummer herkent op de soundtrack. Als ik moest gokken: Tone Loc - Wild Thingquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:17 schreef jotheman het volgende:
Hoe heet dat nr. wat bij "The Animal" (flim op Yorin) kwam toen die hot chick eraan kwam lopen in die witte 'korte' jurk?![]()
Misschien es op http://www.aliciakeys.com bij audio/video de video's bekijken?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:10 schreef Aequitas het volgende:
Ik zoek de titel van (volgens mij) alicia keys, dat ze op een of ander dak zit achter d'r piano.
iemand idee?
10CC - I'm Not In Lovequote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hallo, ik ben op zoek naar een nummer, en weet helaas maar een erg kort stukje tekst:
"... she won't forget, it's just another fase I'm going through"
iemand?
eeuwige dankquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:05 schreef naar het volgende:
[..]
10CC - I'm Not In Love
I'm not in love, so don't forget it
It's just a silly phase I'm going through
nevermind heb hem alquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:41 schreef seto het volgende:
Ik zoek een nummer dat gisteren op tv was. (titel werd ineens weer niet geshowed)
Je ziet een gozer in een oude musclecar steeds langs een school rijden, en telkens is het een ander jaartal. Eerst 1974, dan 85 en op het einde is het weer 2004. Het is een punkachtig nummer.
Even terugbladeren in dit topic, gisteren nog beantwoord.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:09 schreef Klobbert het volgende:
een vriend van me wil weten hoe dat liedje van die Axe 24/7 reclame heet waar die twee mensen elkaar ontmoeten in de supermarkt
iemand die dat weet?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
Even terugbladeren in dit topic, gisteren nog beantwoord.
Cygnus X - Superstringquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:05 schreef El_Rolando het volgende:
In het nummer IK HAAT TRANCE van NOISEKICK komt een stukje voor van een 'trance nummer'. Ik wil graag weten wat de naam hiervan is...
Nu ben ik niet zo goed in de Franse taal, maar volgens deze site is in de reclame te horen: Francois de Roubaix - La Scoumoune.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:59 schreef King_Nothing het volgende:
Weet iemand misschien hoe dat nummer heet in de Renault Modus reclame? dat ze zeg maar 5 op een rij spelen met auto's?
Zo die zocht ik nou net ! Thnx!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:17 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Peter Lawlor - Getting dressed [2004]
Bron:http://info.omroep.nl/ster?nav=ehozHsHCjEtCuXtXJoH; oftewel STER.NL
Nee dat is niet het nummer dat ik zoek. Volgens mij zit er onder de Franse versie ook een ander deuntje dan onder de Nederlandse.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:41 schreef Elysium het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo goed in de Franse taal, maar volgens deze site is in de reclame te horen: Francois de Roubaix - La Scoumoune.
Is het liedje wat je hoort op http://www.modus.renault.nl dezelfde als die van de Nederlandse reclame? Dus met blaasinstrumenten?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:33 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Nee dat is niet het nummer dat ik zoek. Volgens mij zit er onder de Franse versie ook een ander deuntje dan onder de Nederlandse.
Nopequote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:37 schreef Elysium het volgende:
[..]
Is het liedje wat je hoort op http://www.modus.renault.nl dezelfde als die van de Nederlandse reclame? Dus met blaasinstrumenten?
Is blijkbaar De Roubaix - La scoumoune, een herbewerkt stukje van de soundtrack uit de film La Scoumoune : stukje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:59 schreef King_Nothing het volgende:
Weet iemand misschien hoe dat nummer heet in de Renault Modus reclame? dat ze zeg maar 5 op een rij spelen met auto's?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:52 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Is blijkbaar De Roubaix - La scoumoune, een herbewerkt stukje van de soundtrack uit de film La Scoumoune : stukje.
Hier gevonden.
Nee. die is 't dus nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:41 schreef Elysium het volgende:
[..]
Nu ben ik niet zo goed in de Franse taal, maar volgens deze site is in de reclame te horen: Francois de Roubaix - La Scoumoune.
5,6,7,8's - Woo hooquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:59 schreef King_Nothing het volgende:
B*witched - C'est La Viequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 04:22 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik zoek: een nummer van een jaar of 6 oud, het was een top40 hit, de artiesten waren een groepje ik meen Ierse meisjes, ze zongen een deel van de tekst in het Frans ofzo en het was een erg vrolijk nummer.
Iemand?![]()
Fragma - Toca Mequote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hey mensen, 1 van jullie kijkt vast wel GTST, ik zelf niet maar mijn moeder wel, nou was er zonet een leuk dance/trance nummer in, wou graag weten van woe die was.
Thnx alvast"-"
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Fragma - Toca Me
Ja! dat is 'm. Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
5,6,7,8's - Woo hoo
Burning Heart?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:47 schreef MrCrowley het volgende:
Hoe heet dat nummer van, ik meen, vandenberg met die akoustische gitaar intro ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:34 schreef gfree het volgende:
Reclame van Honig die de laatste tijd op tv is, je weet wel met zo'n knakker die blij zegt:
"kip, ei, blabla... en klaar is kees.... eeuuhh jasper (of een andere naam)".
Daar zit een reggae-achtig nummer achter, met een gitaar loopje.
Het zal waarschijnlijk gewoon stock muziek zijn, maar je weet maar nooit....
Kent iemand die reclame, en weet welk nummer er achter zit? thanx!
Rapid Eye Movementquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:24 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek eigenlijk wat de afkorting van de band R.E.M betekent.... Iemand die dit weet?
Vraag me dit al best wel lang af.
Rapid Eye Movement hehe......maar dat zal het wel niet betekenen in dit geval vrees ik.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:24 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik zoek eigenlijk wat de afkorting van de band R.E.M betekent.... Iemand die dit weet?
Vraag me dit al best wel lang af.
Jordan Hill - Remember Me This Wayquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:27 schreef tulpje6 het volgende:
-Zoek titel en artiest van een nummer wat heel misschien een nummer is uit Aladdin of een andere disneyfilm. T komt uit bovengenoemde periode (1994/1995).
T wordt gezongen door een vrouw. Ze zingt o.a 'Remember me this way' en 'I'll make a wish for you (and hope it will come true, that life has just begun -o.i.d......)' Als dit te vaag is zal ik binnenkort es luisteren wat ze nog meer zingt.
Billy Joel - The river of dreamsquote:-Ik zoek de artiest (en titel) van het nummer 'In the middle of the night' (I go walking in my sleep, trough de desert of....., trough de river so deep. I must be searching for something 2x....'), tis gezongen door een man en een achtergrondkoor wat steeds herhaalt wat die man zingt.
Abba - SOSquote:-Zoek artiesten en titel van het nummer S.O.S (dat komt in het liedje voor, dus noem het maar ff zo, weet titel dus niet). Het is vind ik een nogal Abba achtig nummer, maar ik weet niet zeker of het van Abba is.
Hieronder ff stukjes tekst van wat ze zingen. T wordt gezongen door een vrouw en door nog andere vrouwen/ mensen.
t begint met (gezongen door vrouw alleen) 'where are those happy days, they seem so hard to find. I tried to reach for you but you have closed your mind'.
Het refrein (gezongen door meerdere mensen) gaat zo 'So when you near me darling can't you hear me: S.O.S. The love you gave me nothing else could save me S.O.S.
When you're gone, how can I even try to go on?.......etc.'
Chaka Khan - Your Love Is All I Knowquote:Ik zoek titel en artiest (vrouw) van een ballad, opgenomen in 1994 of 1995 (weet niet of het ook van dat jaar is). Stukje tekst 'In my mind I only see your face. And time will not erase what I feel for you. With my heart it was allways you and me'.
Refrein gaat zo: 'Where do i go waht do I do after all that we've been trough. How do I turn around, just turn around and watch you go. Cause baby, your love is all I know'
Ik vrees voor Michael Bolton - (Sittin' on) The Dock Of The Bayquote:Titel en artiest van 'sittin' on the dock of the bay' of zoiets.
Peter (de) Koningquote:Artiest van nummer 'tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente' uit 1995 of zo. T was geloof ik ene Peter.....(weet ik niet zeker en weet dus als het zo is achternaam niet).
Mama Saidquote:Zoek titel van een nummer van Metallica, opgenomen in 1994 of 1995. Het nummer heet misschien 'mama' maar dat weet ik niet zeker.
'Let my heart go. Let your son row. Mama let my heart go, or let this heart be still.
Never I ask of you, but never I gave. But you gave me your empteness........grave etc'
Dream - I Miss You Like Crazyquote:Zoek titel en artiest van een nummer opgenomen in 1994 of zo. Gezongen door een vrouw, tis een ballad/ popnummer. Ze zingt veel 'I miss you like grazy.'
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:27 schreef tulpje6 het volgende:
Hier een 2e deel van titelnummes/ artiesten die ik zoek (van mijn cassettebandjesverzameling uit 1994/1995/1996).
-Zoek titel en artiest van een nummer wat heel misschien een nummer is uit Aladdin of een andere disneyfilm. T komt uit bovengenoemde periode (1994/1995).
T wordt gezongen door een vrouw. Ze zingt o.a 'Remember me this way' en 'I'll make a wish for you (and hope it will come true, that life has just begun -o.i.d......)' Als dit te vaag is zal ik binnenkort es luisteren wat ze nog meer zingt.
-Ik zoek de artiest (en titel) van het nummer 'In the middle of the night' (I go walking in my sleep, trough de desert of....., trough de river so deep. I must be searching for something 2x....'), tis gezongen door een man en een achtergrondkoor wat steeds herhaalt wat die man zingt.
Billy Joel
-Zoek artiesten en titel van het nummer S.O.S (dat komt in het liedje voor, dus noem het maar ff zo, weet titel dus niet). Het is vind ik een nogal Abba achtig nummer, maar ik weet niet zeker of het van Abba is.
Hieronder ff stukjes tekst van wat ze zingen. T wordt gezongen door een vrouw en door nog andere vrouwen/ mensen.
t begint met (gezongen door vrouw alleen) 'where are those happy days, they seem so hard to find. I tried to reach for you but you have closed your mind'.
Het refrein (gezongen door meerdere mensen) gaat zo 'So when you near me darling can't you hear me: S.O.S. The love you gave me nothing else could save me S.O.S.
When you're gone, how can I even try to go on?.......etc.'
ABBA dus
Ik zoek titel en artiest (vrouw) van een ballad, opgenomen in 1994 of 1995 (weet niet of het ook van dat jaar is). Stukje tekst 'In my mind I only see your face. And time will not erase what I feel for you. With my heart it was allways you and me'.
Refrein gaat zo: 'Where do i go waht do I do after all that we've been trough. How do I turn around, just turn around and watch you go. Cause baby, your love is all I know'
Titel en artiest van 'sittin' on the dock of the bay' of zoiets.
Otis Redding
Artiest van nummer 'tis altijd lente in de ogen van de tandartsassistente' uit 1995 of zo. T was geloof ik ene Peter.....(weet ik niet zeker en weet dus als het zo is achternaam niet).
Peter de Koning
Titel en artiest van een nummer opgenomen in 1994, gezongen door man. In het intro zit een heel bekend themaatje (bekend nummer).
Na het intro zingt de man dit 'Stood up in a brand/bad new morning waht do you see what can be alone in a cold day dawning, are you still free, can you be'.
Hierna volgt een instrumentaal stuk en daarna zingt ie: 'When some cold tomorrow finds you, when some.......dream reminds you.....etc'
Steve Winwood - while you see a chance
Zoek titel van een nummer van Metallica, opgenomen in 1994 of 1995. Het nummer heet misschien 'mama' maar dat weet ik niet zeker.
'Let my heart go. Let your son row. Mama let my heart go, or let this heart be still.
Never I ask of you, but never I gave. But you gave me your empteness........grave etc'
Zoek titel en artiest van een nummer opgenomen in 1994 of zo. Gezongen door een vrouw, tis een ballad/ popnummer. Ze zingt veel 'I miss you like grazy.'
Natalie Cole
zo dat was ie ff weer voor vandaag ;-)
Nee een nummer met een langer (en mooier) intro, Het is ook ooit voor een reclame in het nederlands gezongen, dacht Heineken. Ik twijfel nu of het vandenberg is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:55 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Burning Heart?
on the road?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:26 schreef bullshit. het volgende:
hoe heet dat ene liedje aan het begin van mental theo ()
topquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
on the road?
als hij het zelfde is als 2 jaar terug is 't mental theo - revolution
Iets van Bert Heerink dan? Was nl de zanger van Vandenbergquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:07 schreef MrCrowley het volgende:
[..]
Nee een nummer met een langer (en mooier) intro, Het is ook ooit voor een reclame in het nederlands gezongen, dacht Heineken. Ik twijfel nu of het vandenberg is.
Golden Earring - The naked truth [1992]quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:11 schreef biertapper het volgende:
weet iemand of er een unplugged album is van de golden earring en wat daar dan de titel van is...
Get Up Kids - Close To Homequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik zag laatst bij Sixpack een stukje: "de bluf van Valerio" waarin ze gingen proberen de efteling
in te komen (en andere dingen). Op een gegeven moment zit daar een stukje muziek onder met
daarin de tekst: "maybe you'll learn from the mistakes that we made"...
Weet iemand van wie dit is?
Moby - (Flower?) Bring Sally Upquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:01 schreef trance40 het volgende:
Hoe heet die begin track ook al weer uit de film Gone in 60 seconds?
Barenaked Ladies - One Week?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
na american pie 1 te hebbe gezien (voor de 100ste keer) vraag ik me nog steeds af wat 't laatste liedje is dat ze draaien als jim striptease houd voor de webcam bij nadia, en die vader van jim mee swingt en roept: "schatje?" tegen zijn vrouw, hij staat niet op de soundtrack cd
en ik zoek ook het liedje dat ze draaien als al die stelletjes voor 't eerst gaan neuken in die filmniet big runga - sway, maar het liedje dat gezongen word door een vrouw met beetje britney spears stem, deze staat ook nie op soundtrack cd
iemand?
iemand?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
en ik zoek ook het liedje dat ze draaien als al die stelletjes voor 't eerst gaan neuken in die filmniet big runga - sway, maar het liedje dat gezongen word door een vrouw met beetje britney spears stem, deze staat ook nie op soundtrack cd
Volgens mij is dat Janet Jacksonquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:05 schreef Openminded het volgende:
Ik ben op zoek naar artiest en naam van dit nummer:
Wie weet wat dit is?
Janet Jackson - All nite (don't stop)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:05 schreef Openminded het volgende:
Ik ben op zoek naar artiest en naam van dit nummer:
Wie weet wat dit is?
Jordan & Baker - Explodequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:29 schreef cyberterrorist het volgende:
weet iemand hoe het volgende liedje heet?
http://home.hetnet.nl/~beer39/trance.wav
Andre Hazes - 't Rode licht [1991]quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:37 schreef SPIRO het volgende:
ik zoek een nummer van hazes, die gaat zo, op de hoek van de straat sta jij in het velle licht enz enz.
Maar weet de titel niet?? wie wel?
thnxquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:17 schreef Giel83 het volgende:
[..]
Jordan & Baker - Explode
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:46 schreef seto het volgende:
[..]
Moby - (Flower?) Bring Sally Up
Natasha Bedingfield - These Wordsquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:28 schreef lilhovah het volgende:
hoe heet dat nummer met "I love you I love you" wat op dit moment veel gedraaid word?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:35 schreef Tweater het volgende:
Hoi!
in Futurama seizoen 4, aflevering twee (Leelas Homeworld) word een heel cool/mooi nummer gedraaid aan het einde. dan zie je dat Leela's oudrs haar de hele tijd hebben gevolgd/geholpen. weet iemand welk liedje dit is? haske bedankt!
http://www.tvtome.com/tvt(...)wid-249/epid-116865/quote:The song at the end of the episode is called "Baby Love Song" from Pencicado 5.
Dat is: Spankox - To The Clubquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:07 schreef cyberterrorist het volgende:
ik heb net een liedje gehoord op de radio, het ging van
monday, we went to the club
tuesday we went to the club
of zo iets
het is iig een trance nr, wie weet hoe dit nr heet?
alvast bedankt![]()
thnxquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is: Spankox - To The Club
Thanks!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:46 schreef seto het volgende:
Janet Jackson - All nite (don't stop)
Shiningquote:Op zondag 10 oktober 2004 09:15 schreef Dauntless het volgende:
Ik zoek de artiest en de naam van het volgende nr:
http://home.planet.nl/~rearends/Onb_lied.mp3
Bedankt voor je snelle reactie en antwoordquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
Shining
by Kristian Leontiou
link doet het nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:41 schreef bonke het volgende:
hier een filmpje
ik zou graag weten van wie de muziek uit dit filmpje is
http://anonym.to/?http://raoulitor.free.fr/MIII.wmv
ps: om het filmpje te zien moet je de complete url ff in een explorer kopieren
( filmpje is trouwens ook wel de moeite waard om ff te bekijken )
Queen of Winter, Throned. En bedanktquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:35 schreef Man_Made_God het volgende:
Nummer van Cradle of Filth, vrouwenstem er door heen, duurt ongeveer 10 en een halve minuut.
Sorry een vagere omschrijving had ik even niet. Weet iemand het?
Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Dan mijn 2e vraag is betreffende een oud nummer..Hoorde het laatst bij Yorinfm...Al wel eens vaker gehoord maar nooit echt goed geluisterd..Het gaat om een oud nummer, denk zo eind jaren 90, misschien nog wat eerder, en begint ontzettend rustig met een vrouw zingend...heel rustgevend en dan ineens een faithless-typerend melodietje...sorry voor de vage omschrijving maar ik hoop dat iemand het herkend!
dat was die Lange Frans toch, geloof dat het nummer heet 'hoeveel moeten er nog gaan?'quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:20 schreef nXn het volgende:
hey gister op the box draaiden ze een clip waarin gerapt werd door nederlanders over de mensen die zijn gestorven aan zinloos geweld....
iemand die artiest+naam weet? alvast bedankt
lange frans - zinloos was ehtquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was die Lange Frans toch, geloof dat het nummer heet 'hoeveel moeten er nog gaan?'
Kan het ook fout hebben, maar was geloof ik bij Giel afgelopen week.
Door em tig keer te gaan posten wordt ie echt niet eerder beantwoord hoor!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:46 schreef DeeCruise het volgende:
Niemand enig idee welk nummer ik bedoel? Dit was de vraag:
[..]
Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
okquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:50 schreef nXn het volgende:
[..]
lange frans - zinloos was ehtmaar bedankt
Ik zou denken : Faithless - Salva Meaquote:Dan mijn 2e vraag is betreffende een oud nummer..Hoorde het laatst bij Yorinfm...Al wel eens vaker gehoord maar nooit echt goed geluisterd..Het gaat om een oud nummer, denk zo eind jaren 90, misschien nog wat eerder, en begint ontzettend rustig met een vrouw zingend...heel rustgevend en dan ineens een faithless-typerend melodietje...sorry voor de vage omschrijving maar ik hoop dat iemand het herkend!
En dan heb je ook nog Naked II uit 1997quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:37 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Golden Earring - The naked truth [1992]
(of The complete naked truth [1998]; = 1992 versie + extra bonus cd]
(of Fully naked [2001]; = 1998 versie + extra cd met niet eerder uitgebrachte tracks)
jaquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
hoeveel moeten er nog gaan zat dan waarschijnlijk wel in de tekst
Stevie Wonder - As?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:48 schreef RJhammer het volgende:
Ik vroeg me af hoe dat nummer heet in die nieuwe Orange reclame. Met die kerel die zijn eigen kiosk heeft een heel vriendelijk doet tegen iedereen of iets dergelijks. Het is een best bekend nummer dacht ik.
Iemand enige ideen?
Wou al sorry gaan typen maar toen ineens:quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:52 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Door em tig keer te gaan posten wordt ie echt niet eerder beantwoord hoor!
DUDE!!! dat is em!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:05 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ik zou denken : Faithless - Salva Mea
heheh: was alleen maar een handreiking hoor! Maar euh.. 2 dagen is nog niets... vergeleken bij mijn speurtochten naar sommige audioquote:[b]
Thanks a million....ben al 2 dagen aan het zoeken, mijn dankbaarheid grenst aan waanzin momenteel!!!
![]()
![]()
![]()
Klopt wel, heb het zelf ook al langer gehad, maar toch...dat zijn van die dingen die frustreren je het ergst vooral als je dan zon kutzender hebt die de naam van het nummer niet vernoemd! En idd, heeft hier al meerdere malen de revue gepasseerd sinds vanmiddag, gruwelijk hard wel te verstaanquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:09 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
heheh: was alleen maar een handreiking hoor! Maar euh.. 2 dagen is nog niets... vergeleken bij mijn speurtochten naar sommige audioMaar veel plezier met Salva mae... is een lekker nummer, ja!
*zet cd op*
Tis niet dezelfde versie, maar scheelt niet veel:quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:58 schreef cyberterrorist het volgende:
weet iemand hoe het volgende liedje heet?
http://home.hetnet.nl/~beer39/song.wav
alvast bedankt![]()
thnxquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Tis niet dezelfde versie, maar scheelt niet veel:
DJ Galaga - It's On You
Ik zou zeggen: Eric Clapton - Laylaquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:28 schreef Mr.Brown het volgende:
zoek een rustig, bluesachtig nummer waarin de tekst "on my knees" oid. in voorkomt, er is eerst een intro op gitaar, daarna wordt er gezongen
bedankt alvast
ja nee die is het dus niet...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Tis niet dezelfde versie, maar scheelt niet veel:
DJ Galaga - It's On You
Jonathan Richman - Egyptian Reggaequote:Op zondag 10 oktober 2004 22:27 schreef super-muffin het volgende:
M'n moeder wil graag weten hoe dat liedje heet uit de Douwe Egberts reclame met die junk die een koffiezet apparaat pakt bij het vuil bij iemand voor de deur.
Klopt! Goed opgelet, dankjewel!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:29 schreef nXn het volgende:
[..]
ja nee die is het dus niet...
het is: DJ galage - the game
Timo Maas Remixquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:57 schreef RichardQuest het volgende:
Fatboy Slim - Star 69
Maar volgens mij is daar een of andere remix van uitgebracht
Grote gok: 16 down?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:40 schreef Roosje11 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer van een nederlandse band of artiest en ik heb werkelijk geen idee hoe het heet, maar ik heb het een keer in de auto op de radio gehoord en ik geloof dat de artiest/band sic of six ofzo heet? iemand een idee?
thanx
Hoe sterk is de eenzame fietser?quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:37 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik kan niet op de titel van dit nummer van Boudewijn de Groot komen: ...Als ie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half dood...
Shame on me![]()
Die bedoel ik, thanksquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:39 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Hoe sterk is de eenzame fietser?
Je bedoelt waarschijnlijk het nummer "Jimmy"quote:Op maandag 11 oktober 2004 00:39 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Hoe sterk is de eenzame fietser?
Touch and Go - Would Youquote:Op maandag 11 oktober 2004 07:00 schreef cyberterrorist het volgende:
hier is een stukje van een liedje wat werd gedraaid in summerbase (TMF)
http://home.hetnet.nl/~beer39/summerbase.wav
iemand enig idee hoe dit nr heet?
alvast bedankt![]()
Dan is het toch niet lastig om het deuntje op te zoeken? Wat wil je er meer over weten?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:22 schreef moonraker het volgende:
Ik ben al jaren opzoek naar die maintheme uit soldaat van oranje.
Nu ben ik er wel al achter gekomen dat het is gecomponeert door
Rogier van Otterloo.
Dat mag ik aannemenquote:Op maandag 11 oktober 2004 02:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk het nummer "Jimmy"![]()
The Commodores - Easy -het origineel-quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:37 schreef Salie het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr wat ik op tv wel es hoor. Het gaat zo: Now I'm easy, easy like sunday morning. Heb al gezocht op easy, maar vindt niet echt wat! Iemand die de titel of artiest weet?
3CD-box Rogier van Otterlooquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:22 schreef moonraker het volgende:
Ik ben al jaren opzoek naar die maintheme uit soldaat van oranje.
Nu ben ik er wel al achter gekomen dat het is gecomponeert door
Rogier van Otterloo.
thank youquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:40 schreef bukgeit het volgende:
[..]
The Commodores - Easy -het origineel-
Faith No More - Easy - de cover-
Dat is inderdaad Jim Morrison, die je hoortquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:26 schreef wc-eend het volgende:
In het nummer birds of Prey van Fat boy slim.. wordt er telkens birds of prey gezongen.. is dat door de doors gezongen?
kloptquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad Jim Morrison, die je hoort
wellicht California Dreaming van The Mamas and the Papasquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:30 schreef Seal_force het volgende:
Heb een liedje gehoord in De Apres Skihut 13 en daar hoorde ik de tekst "californie dreams" in maar is daar ook een liedje van ??
want je hoord ook een gemixt stukje tussen door ..
Waar komt dit stukje vandaan?quote:What ever it takes, or how my heart breakes I will be right here waiting for you
Sorry, ik kan er niets van makenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:42 schreef BarteS het volgende:
Spoed!!!
Kan iemand mij aan de titel van het volgende nummer helpen?
klik hier, en dan vervolgens op "ID" (linksonder)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:00 schreef Blinky het volgende:
[..]
Sorry, ik kan er niets van maken
"Zinloos"quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:42 schreef The_Yellowman het volgende:
Ik weet de titel niet van dat nieuwe liedje van Lange Frans en Baas B. over het leven van de M...
ik weet alleen nog maar dat 'r in 't stukje zoiets voorkomt van: "dus ben jij zo'n Nederlandse gangster die alleen maar praat..." bla. bla bla.. vond 't wel een geschikt nr'tje
Nee.. dat is 'm niet...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
"Zinloos"
All 4 one - I Swearquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:26 schreef tulpje6 het volgende:
Hier een 3e deel van wat ik nog allemaal zoek, tis weer allemaal uit periode 1994/1995/1996:
-Een nummer van een mannengroepje uit begin jaren 90. Ze zingen (dis t refrein ongeveer): 'And I swear. By the moon and the stars and the sky. I'll be there (2X). And I swear. Like a shadow that's by your one side. I'll be there. For better or worse, till death do us part. i love you with every peace of my heart. I swear.'
Careless Whisper, hebben meerdere artiesten gedaan, ik denk dat je Wham! zoektquote:-Titel en artiest van nummer waarin gezongen wordt 'I'm never gonna dance again, guilty feelings got no.....' ander stukje verderop: 'the way I feel with you (?)' en dan volgt een saxofoonsolo of ander blaasinstrument solo, heel bekend solootje.
Foreigner - I Want To Know What Love isquote:-Titel en artiest van nummer waarin gezongen wordt 'I wanna know what love is. I want you to show me. I wanna feel what love is...etc'
Bonnie Tylerquote:-Zoek zangeres van het nummer 'total eclipse of the heart' (de normale versie, niet de houseversie).
Holleboer of zoeitsquote:-Artiesten van het nummer 'het busje komt zo' uit 1995 of ergens daaromtrent.
Julie July of zo weet ik niet zekerquote:-Titel van het bierreclame liedje van Bert Heerink op de melodie van burning heart (van survivor?) waarin gezongen wordt 'dit hart dat klopt voor jou'.
Mr President - Coco Jambo???????quote:-dance achtig nummer uit 1995 ergens waarin iets gezongen wordt wat ik niet echt kan thuisbrengen maar fonetisch klinkt het als 'cry indi(a) (paar keer achter elkaar)'. Daarna zingt iemand 'ambolitis' (paar keer achter elkaar) en dan o jambo jambo. Move your body......
Alstjequote:Graag zou ik dus titel en artiesten weten :-) Alvast tnx weer :-)
Nee deze 2 nummers zijn het niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Julie July of zo weet ik niet zeker
[..]
Mr President - Coco Jambo???????
[..]
jaah!! dat is ie, dank uquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:27 schreef Berkery het volgende:
Wonderwall, inderdaad van Oasis
Ik wel, volgens Google is het Bush - Letting the cables sleepquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:34 schreef Trachemys het volgende:
Ik heb al de hele avond een nummer in mijn kop zitten, althans een heel klein gedeelte. Het is een soort rock nummer en het gedeelte dat ik in mijn kop heb zitten gaat iets als:
"silence is not the way, we used to talk about it. Heaven's on the way..."
Please, weet iemand welk nummer dit is?? Ik kan de songtekst op internet niet achterhalen...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:26 schreef tulpje6 het volgende:
Hier een 3e deel van wat ik nog allemaal zoek, tis weer allemaal uit periode 1994/1995/1996:
1. Simply Red - Fairground [1995]
2. All 4 One - I swear [1994]
3. Sophie B Hawkins - Right beside you [1995]
4. Darell Bell [1993] of Toy Boy [1993] of George Michael [1984= origineel] - Careless whisper
5. Foreigner & New Jersey Mass Choir - I wanna know what love is [1984]
6. Bonnie Tyler - Total eclips of the heart [1983]
7. Duo Hollenboer (trema op middelste o) - Busje komt zo [1995]
8. Bert Heerink - Najaarszon [1995] (weet deze niet zeker)
9. Morel's Groove - Officer, where's your brother [1995]
10 Kellee - My love [1995]
11 Nakatomi - Free [1995]
12 Umboza - Cry India [1995]
13 Moby - Bring back my happiness [1995]
14 Clouseau - Zie me graag [1995]
15 Culture Beat - Inside out [1995]
Heb je hier iets aan? De soundtrack is gecomponeerd door BTquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:14 schreef achterop23 het volgende:
Tijdens de film 'Monster' met mevrouw Ricci, hoorde ik een nummer. Gezongen door een vrouw. Heel licht enzo. En na een tijdje wordt het tweestemmig.
Bij de aftiteling kon ik het niet meer vinden.
Weet iemand het? Vond het zo mooi namelijk
Wellicht staat ie hier bij: http://www.imdb.com/title/tt0340855/soundtrackquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:14 schreef achterop23 het volgende:
Tijdens de film 'Monster' met mevrouw Ricci, hoorde ik een nummer. Gezongen door een vrouw. Heel licht enzo. En na een tijdje wordt het tweestemmig.
Bedoel je Margaret Singana - We Are Growing? Dat is de theme van Shaka Zulu, de tvserie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:52 schreef tulpje6 het volgende:
Oja, en vraag me af of iemand titel of artiesten (als die er al zijn) weet van een nummer wat ik zong toen ik muziek had op de HAVO. Dat klonk meerstemmig altijd heel mooi. We noemden het 'afrikaans vrijheidslied' maar er zal vast wel een officielere titel voor zijn.
T ging ongeveer zo (ff heel erg fonetisch want weet tekst niet meer) 'kosi si ke leli afrika. Manu paka ni chu fondo ai jo. Jinu ini tanda so ye tu. Ko si sikele la, ko si sikelela. En dan kreeg je 'wo zam ma yo! si ke le la o si si ke le la. en nog meer.
Grote gok: Blu Cantrell feat Sean Paul - Breathequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:28 schreef renz0r het volgende:
Wie dit weet is een held:
Je hoort op MTV tijdens van die big pimpin programma's wel eens een liedje. Daarin hoor je ook een soort saxofoonachtigtrompetje. Dat is van een rap of R&Bnr dacht ik. Welke is dat?
Het is denk ik uit een refrein. Soms hoor je hem wel eens. (dus niet elk programma)
Van wie is dat nr? Dat deuntje klinkt wel leuk
nee die niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Grote gok: Blu Cantrell feat Sean Paul - Breathe
Nee die is het niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Bedoel je Margaret Singana - We Are Growing? Dat is de theme van Shaka Zulu, de tvserie.
Dit misschien? http://45king.com/beats/9002.mp3quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:28 schreef renz0r het volgende:
Je hoort op MTV tijdens van die big pimpin programma's wel eens een liedje. Daarin hoor je ook een soort saxofoonachtigtrompetje. Dat is van een rap of R&Bnr dacht ik. Welke is dat?
Het is denk ik uit een refrein. Soms hoor je hem wel eens. (dus niet elk programma)
Ja, hoezo?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:14 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft iemand hier TC Matic - Oh La La
Nee. Ik heb geluidsdragers, geen MP3-bestanden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zou je die via msn kunnen verzenden?
Dork. Voor 8.99 koop je een dubbel-CD met het beste van TC Matic.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:46 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, nou, ik zoek dus MP3.
Dat kan, ik zoek dus mp3.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:48 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dork. Voor 8.99 koop je een dubbel-CD met het beste van TC Matic.
Dat je te lui bent om het nummer zelf te zoeken maakt je tot een nog grotere dork.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat kan, ik zoek dus mp3.
Dat heb ik gedaan, en niet gevonden. Je mag je scheldwoorden voor jezelf houden, ik scheld jou ook niet uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat je te lui bent om het nummer zelf te zoeken maakt je tot een nog grotere dork.
Misschien Wreckz n Effect - Rump Shaker. (of Public Enemy - Show 'em whatcha got)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:28 schreef renz0r het volgende:
Muziekstad2000 stuurt wel 's mp3 over MSN...nooit commentaar over gelezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:55 schreef Zander het volgende:
Hoe dan ook, dit is nu eenmaal geen 'Ik zoek een MP3'-topic.
Dan zet je het toch van cd om naar mp3? zo gepiept.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat kan, ik zoek dus mp3.
Gek dat ik het nummer dan wel kan vinden. Valt het plaatsen van dergelijke links binnen de policy? Ik meen van niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, en niet gevonden. Je mag je scheldwoorden voor jezelf houden, ik scheld jou ook niet uit.
Waarom wordt dit tegen mij gezegd, en als iemand anders om een liedje vraagt (op basis van hoe het klinkte) en het niet kan vinden is het allemaal prima? Wat een zielig gedoetje. Dit is de eerste keer dat ik zoiets vraag.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:00 schreef merdeka het volgende:
[..]
Dan zet je het toch van cd om naar mp3? zo gepiept.
Nou, goed, ik zal het in de vorm doen zoals iedereen het hier doet:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:00 schreef merdeka het volgende:
Maar je zoekt iig geen titel of artiest. Ik zou zeggen: open een topic: help ik zoek een mp3
Nu wel tevreden? Wat een hypocrisie hier.quote:ik zoek een liedje, in het refrein de hele tijd ohlalalala ohlalalala. Ik dacht dat het iets van TC-nogwat was
Zou je de link willen mailen, mailen valt binnen de policiyquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:01 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Gek dat ik het nummer dan wel kan vinden. Valt het plaatsen van dergelijke links binnen de policy? Ik meen van niet.
Probeer deze eens:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:52 schreef tulpje6 het volgende:
Hmm, en nu ik toch bezig ben.......weet iemand hoe het nummer heet/ van wie het nummer is wat werd gebruikt voor de TV serie (op Ned.1) 'duel over de grens' van een jaar of 9 a 10 geleden?
Het nummer wordt heel af en toe ook wel es gedraaid op sky radio enzo. Tis een instrumentaal nummer.
Oja, en vraag me af of iemand titel of artiesten (als die er al zijn) weet van een nummer wat ik zong toen ik muziek had op de HAVO. Dat klonk meerstemmig altijd heel mooi. We noemden het 'afrikaans vrijheidslied' maar er zal vast wel een officielere titel voor zijn.
T ging ongeveer zo (ff heel erg fonetisch want weet tekst niet meer) 'kosi si ke leli afrika. Manu paka ni chu fondo ai jo. Jinu ini tanda so ye tu. Ko si sikele la, ko si sikelela. En dan kreeg je 'wo zam ma yo! si ke le la o si si ke le la. en nog meer.
om het zoeken in die imdb lijst te voorkomenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:14 schreef achterop23 het volgende:
Weet iemand het? Vond het zo mooi namelijk
Lijkt me: Everlast - Black Jesusquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:14 schreef TimoBasso het volgende:
Black Jezus,White Devil... tis een beetje country achtig,ik heb het laatst in de kroeg gehoord
krijg het niet meer uit mijn hoofd
iemand?
thanks .. die zocht ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lijkt me: Everlast - Black Jesus
Die zou het wel eens kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:18 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Probeer deze eens:
N'Kosi Sikeleli Afrika - Ladysmith Black Mambazo
wat voor n stijl was ut?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:46 schreef Byte_Me het volgende:
ik zoek een nummer, dat morphine heet. volgens mij van een duitse band, het zal een jaar of 2-3 geleden een hitje zijn geweest. helaas kan ik het zelf niet vinden, er zijn te veel bands/cd's/nummers die morphine heten.
beetje rock-achtig, met wat synthesizer invloedenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:49 schreef punkgirl het volgende:
[..]
wat voor n stijl was ut?
Junior Jack’s - Stupidisco.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:55 schreef Agonistes het volgende:
Heyy
ik zag gister op tmf bij Dr. Love een clip waar wat meiden in een ring aan het worstelen waren.
Ben alleen de naam vergeten van het #.
Weet iemand't toevallig?
Fleetwood mac - Ow well.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:37 schreef Mattt het volgende:
Ok, ik dus zo op mn werk.. hoor ik opeens een nummer op noordzee fm 100.7
precies om 13:15 a 13:17 , het was niet echt een nummer waar in gezongen word..
maar een beetje een mooie stijl.. wie kan me het vertellen ?.
Wel een kutvraag !![]()
J-kwon - Tipsyquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:26 schreef d.n3rd het volgende:
hiphop, nummer gaat zoiets van
here buddy in da club big titts
wie o wie?
He's Got the Whole World (In His Hands)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:23 schreef boyv het volgende:
Een vriend zong dit net, ik herinner me dat het ook ooit eens door een gevangene in een film gezongen werd:
"I've got the whole world in my hand, I've got the whole world in my hand...."
Iemand??
Mijn heldquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He's Got the Whole World (In His Hands)
Laurie London
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:28 schreef boyv het volgende:
[..]
Mijn held![]()
dit is het origineelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is trouwens door meerdere artiesten gedaan
"He's got the whole world in His hands" is een zogenaamde 'traditional', componist of eerste uitvoerenden zijn onbekendquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dit is het origineel
For you and Me - Yellow Pearlquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:40 schreef snowfalcony het volgende:
Ik zoek een liedje van een man met veel pianowerk erin, het is van de laatste tijd, een maandje ofzo.
Ergens zingt hij "over de mountains..."
help!
Nog steeds niets ontvangen. Echt niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:51 schreef bukgeit het volgende:
Verstuurd naar het adres in je profiel. Ik zeg: kopen.
Bedoel je de Proclaimers - 500 Miles?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:37 schreef awsome het volgende:
ik zoek de titel van een nummer plus de artiest.....
het gaat zo: and i could walk 500 miles, lalalala DOWN UNDER !!! DOWN UNDER !!!
hoop dat jullie hier iets me kunnen.
heb herrineringen aan dit nummer namelijk
The Lawyer - I Wanna Mmmquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:31 schreef Tomas123 het volgende:
he laatst hoorde ik in de sportschool zo'n dance lied dat gaat:
ahh i wanna m m ah aaah i wanna mm ah
wel een chill nummerweet iemand hoe dit liedje heet? en DJ?
bedankt
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:27 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek de componist/titel van het nummer wat onder deze link zit:
http://www.rathergood.com/london/
raar filmpje
prachtig stuk
maar ik kom niet op de muziek
Alle audiofragmenten die gebruikt zijn staan in de faq.quote:The Crab in London is Prokofiev - Romeo and Juliet
Aaah okquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:43 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
Alle audiofragmenten die gebruikt zijn staan in de faq.
joel veitch![]()
Al gevonden. DJ Boozywoozy natuurlijk. Absoluut BAGGER!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe heet dat dancenummer waarin iemand roept; yo gimme something to dance!
DJ Maurizzio - Here Comes The Rain Againquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:15 schreef C2000 het volgende:
Ik zoek de (Nederlandse volgens mij) DJ die de text van 'Here comes the rain again' van de Eurythmics had gebruikt in zn nummer. Jaartje of 4/5 oud denk ik. Beetje trance achtig nummer.
niemand? het begint zo'n beetje vanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:46 schreef Byte_Me het volgende:
ik zoek een nummer, dat morphine heet. volgens mij van een duitse band, het zal een jaar of 2-3 geleden een hitje zijn geweest. helaas kan ik het zelf niet vinden, er zijn te veel bands/cd's/nummers die morphine heten.
Over welk nummer heb je het nu?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:57 schreef bartrid het volgende:
ik weet precies welk nummer je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen....Wat jij daar `zingt' is het synthesizer deuntje toch?
niet die van jou, maar die vlak boven mijn postquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Over welk nummer heb je het nu?
liquido - narcotic?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
niemand? het begint zo'n beetje van
ta ta ta ta ta ta ta tadaaaa daaa ta ta ta ta ta tadaaaaa daaa ta ta ta ta ta tadaaaaa daaa ta ta ta ta
nou ja, komt natuurlijk niet echt over in tekst vorm, maar ja...
ja je hebt helemaal gelijk. ik zat er dus naast met mn morphine (maar wel in de goede hoek)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
liquido - narcotic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |